Partyflock

Forumonderwerp · 750071
11 volgers · 415838x bekeken

Waarschuw beheerder
+14-15
donateur
Geloof jij in god?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ok, discussie gesloten...Koppen dicht!!!

Waarschuw beheerder
+1
Ik geloof nu ik meer van je gelezen heb niet meer zo in deze relmodus... eigenlijk ben je best een vriendelijke, sociale persoon volgens mij... met af en toe een psychose'tje... ach...

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van WLOJS op zondag 9 november 2014 om 19:22:
Nee, Point Blank ;)

:$ sorry, begreep´m ff niet meteen

Uitspraak van Side Show Bob op zondag 9 november 2014 om 19:34:

Dat soort dus :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 9 november 2014 om 23:30:
:$ sorry, begreep´m ff niet meteen

Jij heb nog nooit iets meteen begrepen, bluffer!!! Begrepen, bluffer?

Uitspraak van inactief op zondag 9 november 2014 om 23:30:
Dat soort dus :lol:

Nogmaals: er is alleen de Homo Sapiens Sapiens....snappé vouz, imbécil?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Side Show Bob op zondag 9 november 2014 om 19:34:

Je legt je dus neer aangezien je de strijd verloren hebt. Je praat poep !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 november 2014 om 20:26:
Ik geloof nu ik meer van je gelezen heb niet meer zo in deze relmodus... eigenlijk ben je best een vriendelijke, sociale persoon volgens mij... met af en toe een psychose'tje... ach...

Dat ben ik idd maar ik pas mij aan als een kameleon...En zo'n kenkermongool als DD werkt bij mij als een rode lap op een stier...
Bovendien, jouw kennis over en van psychiatrie reikt op z'n hoogst niet verder dan het correct spellen van het woord...Fijne dag nog!
XXX
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op maandag 10 november 2014 om 12:13:
Je legt je dus neer aangezien je de strijd verloren hebt. Je praat poep !

ALS ik poep praat vraag ik mij af waarom uitgerekend jij uit je dwaze bek naar hondenstront ruikt. Ga FF poetsen joh!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op maandag 10 november 2014 om 12:15:
Zo hebben we allemaal wat hè.

Jij was toch een "meelezer"? Houen zo!!! Of probeer iets relevants te melden..Ja?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Side Show Bob op maandag 10 november 2014 om 12:44:
ALS ik poep praat vraag ik mij af waarom uitgerekend jij uit je dwaze bek naar hondenstront ruikt. Ga FF poetsen joh!!!

Lekker volwassen ... was je nou 51 of 15 ?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Side Show Bob op maandag 10 november 2014 om 12:41:
Dat ben ik idd maar ik pas mij aan als een kameleon...En zo'n kenkermongool als DD werkt bij mij als een rode lap op een stier...
En jouw kennis over en van psychiatrie reikt op z'n hoogst niet verder dan het correct spellen van het woord...Fijne dag nog!
XXX

DD ?
Waarschuw beheerder
Je eigen narcisme (en nee ... tis geen pleonasme) doet je de das om. Je bekent kleur en er is geen uitweg meer.

Wel gemeende " :lol: "
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
Welk doel is dat dan? De dood tegemoet zien?

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Side Show Bob op maandag 10 november 2014 om 08:49:
Nogmaals: er is alleen de Homo Sapiens Sapiens....snappé vouz, imbécil?

Nee, snap ik niet. Binnen die groep maak je immers zelf onderscheid tussen Moslims en kaffirs.

Waarschuw beheerder
Waar is dat talking asshole eigk.......?

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Side Show Bob op maandag 10 november 2014 om 12:45:
probeer iets relevants te melden..Ja?

dus

Waarschuw beheerder
+3-1
Uitspraak van Side Show Bob op maandag 10 november 2014 om 12:41:
Bovendien, jouw kennis over en van psychiatrie reikt op z'n hoogst niet verder dan het correct spellen van het woord...Fijne dag nog!
XXX

Dat zou ik maar niet te snel zeggen. Je onderschat mijn eruditie al de hele tijd.. je hebt geen idee met wat voor een grootse Bron van Wijsheid, kennis en macht je tegenover je hebt. Ik ben het orakel der Kennis en wijsheid, de ware Zoon des Gods. Een aanwezigheid waarbij gevoelens van zuivere eerbied en groots ontzag meer dan op zijn plaats alleen zijn. Als je een gesprek met God zelve wilt, dan is dit je kans. Maar je ziet het niet eens een klein beetje. Zonder blikken of blozen stel je mij gelijk aan de gewone, gemiddelde sterveling. Een grotere blijk van slechts een gemiddeld bezit aan intelligentie kun je haast niet tonen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 november 2014 om 16:34:

Omnipotenti _o_

Waarschuw beheerder
+1
de ware Zoon des Gods.

Hij is into ´n hele andere God, ééntje die tot plundering, marteling en doden oproept via ´n imbeciele pedo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 11 november 2014 om 21:20:
Hij is into ´n hele andere God, ééntje die tot plundering, marteling en doden oproept via ´n imbeciele pedo.

Een God voortkomend uit ons gorillaverleden zeg maar?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 november 2014 om 22:28:
Een God voortkomend uit ons gorillaverleden zeg maar?

Nah....meer voortkomend uit ´n zandzee, waarin nomadische volkeren zochten naar overlevingskansen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 11 november 2014 om 22:45:
Nah....meer voortkomend uit ´n zandzee, waarin nomadische volkeren zochten naar overlevingskansen.

Tja kansloze derde wereldshit...... eigenlijk verdient het simpelweg geen aandacht.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 november 2014 om 22:55:
Tja kansloze derde wereldshit...... eigenlijk verdient het simpelweg geen aandacht.

Nou, ik vind dat het nu wel echt dichtbij komt allemaal; uit ´n enquête zou blijken dat 90% van de Turksee jongeren in NL respect heeft voor IS.......dáar schrik ik van. Ik zie parallellen met de voorgeschiedenis van de Eerste WO, de Turken zijn wel lid van de NATO he.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 11 november 2014 om 23:36:
uit ´n enquête zou blijken dat 90% van de Turksee jongeren in NL respect heeft voor IS

Hier ben ik zeer sceptisch over. Bron graag... Ik kan er niets over vinden tot nu toe iig. Hoe kom je hierbij?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 november 2014 om 23:41:
Bron graag...

Pownews :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 12 november 2014 om 13:53:
Pownews :$

Ik heb inmiddels al wel wat dingen gevonden:

Het Contactorgaan Moslims en Overheid (CMO), een samenwerkingsverband van 380 moskeeën, heeft "met ontsteltenis" kennis genomen van onderzoek onder Turkse en Marokkaanse jongeren onder meer over hoe zij denken over IS en jihadstrijders. De resultaten leidden dinsdag ook in de Tweede Kamer en bij minister Lodewijk Asscher (Sociale Zaken) tot ongerustheid.

Uit het onderzoek van Motivaction, in opdracht van Forum, blijkt dat 80 procent van de Turkse jongeren het niet afkeurt dat uit naam van de jihad geweld wordt gebruikt tegen mensen met een ander geloof. Ook vindt 80 procent van de ondervraagden de terugkeer van jihadstrijders naar Nederland geen probleem. 300 Turkse en 400 Marokkaanse Nederlanders van 18 tot 34 jaar oud deden mee aan het onderzoek.

Het CMO wil over het onderwerp in gesprek, net als Asscher, maar wijst er wel op dat het om een verkennend onderzoek gaat. "Er is nader onderzoek nodig, des te meer omdat dit rapport sterk afwijkt van eerdere onderzoeken. Op het eerste gezicht ontbreekt op onderdelen de nuancering."

Naast Asscher is een flink deel van de Tweede Kamer verontrust over de brede steun onder Turkse jongeren in Nederland voor gewelddadige groepen als IS. De PVV wil een debat met Asscher, die verantwoordelijk is voor het integratiebeleid. Ook VVD en CDA maken zich grote zorgen. Asscher: "We mogen niet accepteren dat deze jongeren zich op deze manier van de samenleving afkeren." Hij wil in gesprek gaan met Turkse organisaties en de jongeren zelf.

PVV-leider Geert Wilders ziet in de uitkomsten van Motivaction een bevestiging van zijn gelijk. "Toen ik eerder dergelijke cijfers noemde, lachte iedereen me uit." Wilders zei eerder dat volgens onderzoek driekwart van de moslims in Nederland jihadstrijders in Syrië helden vindt. "Maar het is dus nog erger."

VVD-Kamerlid Malik Azmani vindt de uitkomsten van het onderzoek van Motivaction "schokkend" en voor zijn partij "volstrekt onacceptabel". Volgens CDA-Kamerlid Pieter Heerma is de grote sympathie die er is voor IS en jihad-gangers bestaat "ondermijnend voor onze rechtstaat". Heerma onderstreept dat het CDA wil dat de verheerlijking van terroristisch geweld strafbaar wordt. "De aanpak van radicalisering vraagt om meer inzet van de regering."

En hier nog een ander bericht:

http://www.nu.nl/politiek/3925730/asscher-noemt-opvatting-turkse-jongeren-verontrustend.html
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tegengeluid: http://www.turks.nl/nieuws/item/4371-poll-90-turkse-jongeren-tegen-geweld-aan-anders-gelovigen.html
Waarschuw beheerder
+1
En iedereen is weer verrast, geschokt, verontrust, ontsteld, onthutst en verbijsterd :lol:

40 jaar zachte heelmeesters, and counting

Waarschuw beheerder
Net zoals de VS het huidige IS heeft bewapend in eerdere conflicten, zo zorgt Turkye nu als lid van de NATO ervoor dat IS niet effectief bestrden wordt/kan worden. Omdat de Koerden eraan moeten geloven.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verre neef op woensdag 12 november 2014 om 17:40:
verrast

Het zet je toch weer opnieuw aan het denken, het bevestigt keer op keer hel-en-verdoemenis-gedachten over de immigranten die zich hier vestigden, althans bij mij wel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verre neef op woensdag 12 november 2014 om 17:40:
En iedereen is weer verrast, geschokt, verontrust, ontsteld, onthutst en verbijsterd :lol:

De naïeve, beschaafde, en dat overal op projecterende Nederlandsche Goedmens....Karin met haar verlichte gedachtegoed, die even gehaast naar het nieuws kijkt, maar moet opschieten, de taxi staat al klaar die haar naar het Beatrix-theater leidt... 'geschokt' is ze ervan.... onthutst spreekt ze haar collega's, die al even onthutst reageren... 'hoe kunnen mensen toch zulke dingen zeggen?', dan moet je wel een traumatische opvoeding hebben genoten, en als je erover nadenkt... dat komt gewoon DOOR ONS! Wij moesten zo nodig koloniseren... karma! Het is gewoon karma! We moeten hen helpen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 november 2014 om 00:28:
Wij moesten zo nodig koloniseren...

Gvd, jij bent ook zo´n Pieten-slayer.....gatverdamme zeg !!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 13 november 2014 om 01:13:
Gvd, jij bent ook zo´n Pieten-slayer.....gatverdamme zeg !!

[img width=420 height=294 cacheid=0016202f00323c979cb57c961a02e4b040]http://www.snappypixels.com/wp-content/uploads/2013/11/witty-sarcastic-ecards-8.png[/img]
Waarschuw beheerder
1,57 miljard moslims. Hoe snel kunnen we die de kanker in helpen?
Waarschuw beheerder
Misschien moeten we BRICS hun gang maar even laten gaan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op donderdag 13 november 2014 om 03:33:
Misschien moeten we BRICS hun gang maar even laten gaan.

Wat verwacht je daar dan van?

Uitspraak van Sisyphus op donderdag 13 november 2014 om 03:32:

Gaat lastig worden, want ze zijn onder ons..... dus..... eigenlijk is daarmee gewoon een apocalyptische scenario geschapen als je erover nadenkt. Bedankt naïeve bloemetjes elite....

Dus, we zouden er toch op een of andere manier uit moeten komen met ze. Zou zo mooi zijn als ze die Verlichting eens gaan doormaken.
Waarschuw beheerder

Up to Mars en koloniseren.

Waarschuw beheerder

Blut & Boden. Wat ´ze´ destijds voor de Joden konden, kunnen ze vast ook voor de Islamieten.

Waarschuw beheerder
Het lijkt hier wel een Wansee-coferentie :lol:

Maar volgens mij gaat dat niet zo makkelijk... de Joden waren destijds met 18 miljoen mensen álle Joden op aarde... Islam zijn met 100x zoveel!
Dus.... da gaanie door.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 november 2014 om 00:03:
Dus.... da gaanie door.

Wist je niet dat Zuid-Limburg en de techcampus E´hoven vooraan staan in de wereld der technische innovatie....al dat zal ´n sterke leider ten dienste staan...de kiezer beslist uiteindelijk in ´n democratie (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op maandag 10 november 2014 om 12:47:
Lekker volwassen ... was je nou 51 of 15 ?

9-11-63...Day of Days, All hail the King!!! Van FOK! & Flock!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op maandag 10 november 2014 om 12:48:
DD ?

Sry, DF.. Maar jij voelde je aangesproken maar voor een God is zo'n fout onvoorstelbaar...Maar niet onherstelbaar. Bij deze. Fiat lux!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op maandag 10 november 2014 om 12:52:
Dat deed ik toch zojuist?

Nope... Anders zou het een stomme c.q. domme opmerking zijn en die maakt iemand met mijn IQ gewoonweg niet...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 10 november 2014 om 13:20:
Nee, snap ik niet. Binnen die groep maak je immers zelf onderscheid tussen Moslims en kaffirs.

IDD. Je SNAPT het NIET!!!!
Waarschuw beheerder
Dat zou ik maar niet te snel zeggen. Je onderschat mijn eruditie al de hele tijd.. je hebt geen idee met wat voor een grootse Bron van Wijsheid, kennis en macht je tegenover je hebt. Ik ben het orakel der Kennis en wijsheid, de ware Zoon des Gods. Een aanwezigheid waarbij gevoelens van zuivere eerbied en groots ontzag meer dan op zijn plaats alleen zijn. Als je een gesprek met God zelve wilt, dan is dit je kans. Maar je ziet het niet eens een klein beetje. Zonder blikken of blozen stel je mij gelijk aan de gewone, gemiddelde sterveling. Een grotere blijk van slechts een gemiddeld bezit aan intelligentie kun je haast niet tonen.

My name= Neo!!! En laat bluffen nou maar aan kikkers en pokeraars over. Die hebben tenminste talent. Verbaal gesproken ben je niets t.o.v. mij. Heterozygote.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 11 november 2014 om 00:09:
dus

Ik wist wel dat je klasse had...Bravo! Ver boven je gebruikelijke niveau. Aan de coke?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op maandag 10 november 2014 om 13:12:
Welk doel is dat dan? De dood tegemoet zien?

Ach Sisy..Het doel heiligt i.i.g. zoals vanouds, de middelen...Bekeer!!! Ik wil je niet zien sterven, mon ami pour toujour...Mon Dieu!! Aide moi..
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Side Show Bob op vrijdag 14 november 2014 om 01:40:
Nope... Anders zou het een stomme c.q. domme opmerking zijn en die maakt iemand met mijn IQ gewoonweg niet...

Oh oké.
Bedankt voor je reply dan in ieder geval. (Y)