11 volgers · 408146x bekeken
Heb lopen fappen
Gewoon met je rechter ofzo ? Bedoel daar doe ik het vooral mee, links roept zo'n negatieve associaties op, niet dat het niet lekkerder is ofzo maar gewoon, linkse kerk enzo
Nou, ik ben rechts. Maar ik fap met links
Ik ook, maar ik probeer het nog steeds te ontkennen...wellicht dat jij me uit dit tranendal kunt wegrukken
Neen, het is gewoon 'n geadopteerde Sri Lankaan die ff niet in de gaten had dat ie ook maar gewoon boers Hollands is opgevoed....op tv ziet hij zn eigen kleur en schrikt zich één hoedje
Haha "ziet ie zn eigen kleur"
Hij is trouwens behoorlijk licht voor een Sri Lankees (Sri Lankase Kees), normaal zijn die mensen echt heel donker.
Heb lopen fappen
Hopelijk wel binnenshuis dan
Zo ff naar de winkel lopen, fappen..
Hier zijn het vooral de Turken, Irakezen en Afghanen.
Ja idd. Wel een heel raar 'concept' idd hoor. 'Ik ga jou verminken/doden want jij hebt mij in mijn eer aangetast'; hoe bedoel je: 'je was mijn bezit, en nu je dat niet meer accepteert zal ik je afmaken, vuile kk teef'
Dat soort gekkigheden geven me wel vaak een superieur gevoel als Westerling tegenover de 'onbeschaafde domme wereld van gisteren'
laatste aanpassing
Dat soort gekkigheden geven me wel vaak een superieur gevoel als Westerling tegenover de 'onbeschaafde domme wereld van gisteren'
Ach, wij houden er ook best rare dingen op na hoor......waarom anders zo'n programma als Het Diner ? Om'n kleinigheid je halve leven je familie niet meer bekijken
Doden, moorden, aanzetten tot zelfmoord, verminken......is natuurlijk nog wat verdergaand maar het kom top hetzelfde neer toch
laatste aanpassing
Weet iemand hier nog een goeie serie?
Geen comedies by the way.
Zo nu en dan slaat de verveling toe en op zulke momenten kijk ik dan wel graag een boeiende serie, maar weet op het moment ff niks wat ik kan kijken.
Sommige heb ik dan ook helemaal gezien, sommige zijn nog bezig, sommige zijn gecanceld en anderen zitten nu tussen seizoenen in.
De volgende series heb ik recentelijk nog gezien, wat me tenminste ff te binnen schiet.
Ik zet er ook ff een cijfertje van 1 tot 10 achter; wat dus volgens mij vermakelijke series zijn.
Breaking Bad - 9,5
Prison Break - 8
Terra Nova - 3
Falling Skies - 7
The Fall - 7
Game of Thrones - 9,5
Siberia - 5,5
Resurrection - 4
The Walking Dead - 7,5
Mensen noemen dan vaak Sons of Anarchy, Dexter en Sherlock oid, maar om de een of andere reden ben ik niet zo geneigd daar aan te beginnen.
Ik hoef ook geen Grimm te zien of shit met vampiers en weerwolven, dat boeit me vrij weinig, tenzij het niet in de Buffy stijl is ofzo.
Geen comedies by the way.
Zo nu en dan slaat de verveling toe en op zulke momenten kijk ik dan wel graag een boeiende serie, maar weet op het moment ff niks wat ik kan kijken.
Sommige heb ik dan ook helemaal gezien, sommige zijn nog bezig, sommige zijn gecanceld en anderen zitten nu tussen seizoenen in.
De volgende series heb ik recentelijk nog gezien, wat me tenminste ff te binnen schiet.
Ik zet er ook ff een cijfertje van 1 tot 10 achter; wat dus volgens mij vermakelijke series zijn.
Breaking Bad - 9,5
Prison Break - 8
Terra Nova - 3
Falling Skies - 7
The Fall - 7
Game of Thrones - 9,5
Siberia - 5,5
Resurrection - 4
The Walking Dead - 7,5
Mensen noemen dan vaak Sons of Anarchy, Dexter en Sherlock oid, maar om de een of andere reden ben ik niet zo geneigd daar aan te beginnen.
Ik hoef ook geen Grimm te zien of shit met vampiers en weerwolven, dat boeit me vrij weinig, tenzij het niet in de Buffy stijl is ofzo.
laatste aanpassing
The Wire
Is dat vet?
"Genre: Crime, Drama, Mystery, Thriller"
Zal eerste aflevering kieke
Fucking 5 seizoenen weer
American Horror Story
Ik ga die ff uitproberen, horror is een van mn favoriete genres
Volgens mij had ik die pilot al eens gezien, maar kan me er verder niks van herinneren, dus ga die wel ff kijken.
Borgen en Carnivale staan niet op de kaart - Lingo
Zie the Sopranos trouwens ook niet ertussen staan
Heb ik nog nooit gezien, maar das een van zo'n series die ik vermijd, omdat ik denk dat ik het niks aan ga vinden (had ik trouwens ook met Breaking Bad en Prison Break en die waren uiteindelijk toch awesome).
Mja, horror it is
Ken je Oz
Die is al ouder toch?
Kan me herinneren dat die vroega op tv kwam.
Heb dat wel gezien, maar mn geheugen is blurry zo rond mn blow-jaren
Borgen en Carnivale staan niet op de kaart - Lingo
huh?
Heb ik nog nooit gezien, maar das een van zo'n series die ik vermijd, omdat ik denk dat ik het niks aan ga vinden (had ik trouwens ook met Breaking Bad en Prison Break en die waren uiteindelijk toch awesome).
reden genoeg toch om het wel te doen, gegarandeerd ga je smullen
huh?
Ja heb zo'n site waar heel veul series opstaan, maar niet alles.. die wat jij noemde staan er niet tussen.
reden genoeg toch om het wel te doen, gegarandeerd ga je smullen
Was wel van plan om die nog te gaan kijken ja, vooral Sopranos en Sons of Anarchy..
GoT
Ja GoT is denk ik zo btje de beste serie die ooit gemaakt is, of heel maybe dat Breaking Bad die titel verdient.. maar neig toch btje naar GoT dan idd.
Ja GoT is denk ik zo btje de beste serie die ooit gemaakt is, of heel maybe dat Breaking Bad die titel verdient.. maar neig toch btje naar GoT dan idd.
Breaking Bad, ja dat vond ik ook echt één van mijn beste series die ik heb gecheckt.. Die shit was echt aaaaan...
Lost, tja... Ik weet niet man, ik weet dat het laatste seizoen echt te langdradig was en die shit... leiden eigenlijk nergens naar toe.. Het eind was ook maar mwah
Ja dat krijg je als je die shit schrijft terwijl je aan het filmen bent.
Ze schrijven dan eerst alleen een begin en als het dan aanslaat en ze groen licht krijgen voor meer afleveringen of een nieuw seizoen, dan pas gaan ze verder denken.
Dan ook nog vaak verschillende schrijvers inhuren en dan krijg je dus dat het verhaal nergens meer over gaat.
Of ' De jeugdjaren van Marijntje Gijssen' ofzo, verdieping van het begrip ' uit de klei getrokken'
Nederlandse series.. kweenieman
Heb je die chick nou al laten zien dat je een echte koning bent?
Ey ff pauze tussendoor en op me mobiel scrollen jwt.
Effe XaeeD sama uit de nood helpen.
Daarna ga ik weer verder. (terwijl AHS s1 t/m 3 word binnengehaald).
Gaan we daarna samen kijken in bed