Partyflock

Forumonderwerp · 750071
11 volgers · 407954x bekeken

Waarschuw beheerder
+14-15
donateur
Geloof jij in god?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 april 2014 om 19:05:
Tja, ik vind racisme gewoon iets moois. En ik hou van oorlogen, ruzies, haat en spanningen. En de moraal van mensen kan me ook niet slecht genoeg zijn. Dus ik zie zulke dingen gewoon graag.
Ik hoop dat deze Duindorpers de rest van het land ook weten te inspireren. Op een dag hoop ik in dit land te mogen regeren, in mijn eentje.

Dark Dozart arises..

Light Dozart goes to sleep.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 april 2014 om 20:20:
Kruiswoordpuzzels?

Haha, je zou het misschien wel als puzzelen kunnen zien, ja.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 april 2014 om 20:23:
Dark Dozart arises..

Ach, dat is niks man. Ik heb jaren gepleit voor een genocide op multi-continentaal niveau, jwz.

Nu echt weg.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op zondag 20 april 2014 om 20:25:
Haha, je zou het misschien wel als puzzelen kunnen zien, ja.

Ik hoop dat je deze puzzel wel kan oplossen. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op zondag 20 april 2014 om 20:26:
Ach, dat is niks man. Ik heb jaren gepleit voor een genocide op multi-continentaal niveau, jwz.

Ik wist niet dat je ziel donkerder was dan m'n eigen huid.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 april 2014 om 20:27:
Ik hoop dat je deze puzzel wel kan oplossen. :)

Dat is het streven natuurlijk niet. Maar goed, zal mijn best doen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 april 2014 om 20:23:
Dark Dozart arises..

Ik ben de anti-christ/dajal

Waarschuw beheerder
En de ware God tegelijk!

Ekte hybride ! jwz B)

Waarschuw beheerder
Wow...such doge :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op zondag 20 april 2014 om 20:25:
je zou het misschien wel als puzzelen kunnen zien

(Y) fijne avond kerol

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 21 april 2014 om 22:28:
Wie zijn 'elkaar' ?

Tupac en Pinokkio

Waarschuw beheerder
Fucking shit mang, dat die toppa gesloten was ineens :s (N)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 april 2014 om 22:31:
Tupac en Pinokkio

Niet grappig, want niet begrepen.

Uitspraak van verwijderd op maandag 21 april 2014 om 22:42:
Fucking shit mang, dat die toppa gesloten was ineens :s (N)

Waar heb je het iGn over ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 21 april 2014 om 23:22:
Niet grappig, want niet begrepen.

Niet teveel bierie drinken s'avonds.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 april 2014 om 23:27:
Niet teveel bierie drinken s'avonds.

Waar kennen wij elkaar van ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 21 april 2014 om 23:37:
Waar kennen wij elkaar van ?

De playboy.

Waarschuw beheerder
:lol:
Waarschuw beheerder
+2-1
Ik geloof niet, ik weet! Ik heb al jaren contact met informatiebronnen uit andere werelden en zij vertellen mij regelmatig over de geheimen van het bestaan en hoe alles in elkaar zit.
Ik heb dus geen geloof nodig, want ik heb zo mijn bronnen die al aan de andere kant zitten en van daaruit in geuren en kleuren erover kunnen vertellen.
Dus geen wetenschap of religie nodig aangezien dat aards is.
Mijn geest is ook wel eens meegenomen naar de andere kant dus ik weet ook hoe het er daar uitziet en zo.

Waarschuw beheerder
-1
di 22 apr 2014, 08:17| lees voor
PVV: 43% eens met minder Marokkanen

Bijna de helft van de Nederlanders is het eens met Geert Wilders dat er minder Marokkanen zouden moeten zijn in Nederland. Dat blijkt althans uit een onderzoek dat de PVV heeft laten uitvoeren door Maurice de Hond onder ruim 2500 mensen. Van de ondervraagden gaf 43 procent aan dat ze liever minder Marokkanen wil in Nederland. Slechts 3 procent wil meer Marokkanen.

Foto: ANP
,,Deze cijfers spreken boekdelen, miljoenen Nederlanders zijn het dus met me eens. Geweldig dat ook een meerderheid van de Nederlanders vindt dat ik niet vervolgd moet worden", zo jubelt Wilders in een reactie op de onderzoeksresultaten.
Onder PVV-stemmers is het aantal mensen dat minder Marokkanen wil het grootst: 95 procent. Onder PvdA-stemmers is dat aantal iets meer dan een kwart (27 procent). 48 procent van de mensen die meededen aan het onderzoek maakt het niet uit hoeveel Marokkanen in ons land wonen. Onder CDA-stemmers is dat maar liefst 71 procent. Opvallend is dan weer wel dat niemand van de ondervraagde christendemocraten méér Marokkanen wil.
Een meerderheid van 55 procent van de ondervraagden vindt dat Wilders niet vervolgd moet worden voor zijn uitspraken. Van de D66'ers wil 63 procent dat er wel een proces komt.

Waarschuw beheerder
Homos zijn ontrouw, zo luid de conclusie uit een onderzoek van de stedelijke gezondheidsdienst Amsterdam waarin blijkt dat verbintenissen tussen homoseksuele mannen gemiddeld maar anderhalf jaar duren. In die periode heeft elke partner nog zo'n 12 seksuele contacten met anderen.

De Amerikaanse persdienst Evangelical Press zegt dat deze gegevens overeenkomen met onderzoeken uit andere landen. Zo bleek uit een grootschalig Amerikaans onderzoek, onder 156 homoseksuele mannen, dat niemand zijn partner langer dan 5 jaar trouw was gebleven.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 april 2014 om 19:02:
Deze cijfers spreken boekdelen, MILJOENEN Nederlanders zijn het dus met me eens.

onderzoek onder 2500 mensen

:facepalm:

43% van 2500 zijn blijkbaar miljoenen mensen :/

Opvallend is dat niemand méér Marokkanen wil.

Ja duh, ga eens vragen aan willekeurige mensen of ze méér Chinezen willen, of meer Belgen in Nederland, of meer Argentijnen of Polen.
Niemand gaat zeggen dat ie meer van een specifiek volk wil, want de vraag slaat nergens op.
En of ze minder Marokkanen willen is begrijpelijk, gezien omstandigheden, maar daar ga je verder natuurlijk weinig aan kunnen doen, in de realiteit.
Tenzij je mensen op treinen naar kampen wil sturen of slechts 1 kind toestaat bij Marokkaanse gezinnen ofzo.
Marokkaan of niet, ze mogen namelijk zelf wel beslissen of ze hier willen blijven of niet.
Daar gaat niemand iets aan kunnen veranderen.
Zelfs in het geval van criminaliteit zou het lastig zijn (ethisch en wettelijk) om mensen zomaar het land uit te knikkeren.
Want als je zo'n wet gaat maken moet je die over het hele bord toepassen en niet alleen op Marokkanen, anders heet dat nog altijd gewoon discriminatie.
En ik ben niet zo van het 'discriminatie' roepen, maar ik zie niet goed in hoe zoiets géén discriminatie zou zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
God is gay

Waarschuw beheerder
En Jij bent een kk fake

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 april 2014 om 19:24:
Homos zijn ontrouw, zo luid de conclusie uit een onderzoek van de stedelijke gezondheidsdienst Amsterdam waarin blijkt dat verbintenissen tussen homoseksuele mannen gemiddeld maar anderhalf jaar duren. In die periode heeft elke partner nog zo'n 12 seksuele contacten met anderen.

Opvallend, die 1,5 jaar. :P Dat is exact de tijd dat het 'verliefdheidsstofje' werkt, nadat verliefdheid over gaat in houden van. Volgens mij is het algemeen dat een relatie in die periode valt of staat toch? Is volgens mij ook de oorzaak dat er zo veel scheidingen plaatsvinden bij mensen die te snel gaan trouwen...

Voor de duidelijkheid: dit is dus niet om het op te nemen voor ze. Viel me gewoon op.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 april 2014 om 19:27:
onderzoek onder 2500 mensen
:facepalm:

43% van 2500 zijn blijkbaar miljoenen mensen :/

Das altijd met onderzoeken toch? Je kunt moeilijk 17 miljoen mensen in je onderzoek betrekken. Men neme altijd een aantal (willekeurige) personen, en men veralgemeniseerd dat dan...

Waarschuw beheerder
Tenzij je mensen op treinen naar kampen wil sturen of slechts 1 kind toestaat bij Marokkaanse gezinnen ofzo.

Dat zou ik ook best wel erg zijn :lol: Echt zo heel specifiek: Marokkaanse gezinnen mogen maar één kind. De rest zo veel ze willen 8)
Waarschuw beheerder
Ja duh, ga eens vragen aan willekeurige mensen of ze méér Chinezen willen, of meer Belgen in Nederland, of meer Argentijnen of Polen.

Ik zou wel meer Zuid-Europese (vrouwen) hier willen hoor (y)
Waarschuw beheerder
ze mogen namelijk zelf wel beslissen of ze hier willen blijven of niet.

Mooi wel, die tolerantie voor een over het algemeen bijzonder intolerant bijdehand kut volk (n)
Waarschuw beheerder

De Amerikaanse persdienst Evangelical Press zegt dat deze gegevens overeenkomen met onderzoeken uit andere landen. Zo bleek uit een grootschalig Amerikaans onderzoek, onder 156 homoseksuele mannen, dat niemand zijn partner langer dan 5 jaar trouw was gebleven.

Trouwen is dan ook gebaseerd op de grote misvatting dat de mens volledig monogaam is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hulpeloos meisje op dinsdag 22 april 2014 om 15:39:
Ik geloof niet, ik weet! Ik heb al jaren contact met informatiebronnen uit andere werelden en zij vertellen mij regelmatig over de geheimen van het bestaan en hoe alles in elkaar zit.
Ik heb dus geen geloof nodig, want ik heb zo mijn bronnen die al aan de andere kant zitten en van daaruit in geuren en kleuren erover kunnen vertellen.
Dus geen wetenschap of religie nodig aangezien dat aards is.
Mijn geest is ook wel eens meegenomen naar de andere kant dus ik weet ook hoe het er daar uitziet en zo.

Nou, zo hulpeloos ben je niet dus, met intergalactische vrienden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op dinsdag 22 april 2014 om 20:15:
Trouwen is dan ook gebaseerd op de grote misvatting dat de mens volledig monogaam is.

[img width=49 height=35]http://www.sherv.net/cm/emo/funny/2/banana-dancing-with-mario-smiley-emoticon.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 april 2014 om 19:58:
Das altijd met onderzoeken toch?

Mais oui, maar daarom hecht ik zelf niet bijzonder veel waarde aan cijfertjes uit onderzoeken.
Mij is trouwens nog nooit iets gevraagd, maar ok, ik ben dan ook niet aangemeld bij een of ander opiniepanel op een of andere website, waar uiteindelijk veel gelijksgezinde mensen terecht zullen komen :/

Als je 2500 mensen ondervraagt en iets minder dan 50% zegt dat ie rood mooier vindt dan blauw zou ik eerlijk gezegd niet al te snel roepen dat 7 miljoen Nederlanders rood mooier dan blauw vinden.
Je hebt dan een geval waarin zo'n 1000 mensen rood mooier vinden, en je kunt dat aantal doortrekken naar het totaal aantal inwoners van Nederland, maar ik heb daar altijd al moeite mee gehad.
Het is te vaag vind ik, niet echt betrouwbaar of representatief voor het geheel.
Het kan zijn dat het in het totaalplaatje overeenkomt, maar dat hoeft bij lange na niet.
2500 mensen vertegenwoordigen de meningen van 16 miljoen niet (of hoeveel inwoners we ook hebben).

Je kunt moeilijk 17 miljoen mensen in je onderzoek betrekken.

Ja nee klopt, maar dan kun je dus ook moeilijk uitspraken doen over de meningen van 17 miljoen (blijkbaar, niet 16 dus) mensen, aangezien je ze niet allemaal om n mening gevraagd hebt.
Het kan op zn hoogst een lichtelijke indicatie weergeven van wat het geval zou kunnen zijn op landelijk niveau, meer niet (vind ik).

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 april 2014 om 20:00:
Dat zou ik ook best wel erg zijn :lol: Echt zo heel specifiek: Marokkaanse gezinnen mogen maar één kind. De rest zo veel ze willen 8)

Ja toch, hoe ga je anders zorgen dat er "minder Marokkanen" zijn?
"We willen minder Marokkanen" klinkt sowieso al behoorlijk verontrustend.
Ik heb geen flauw idee hoeveel Marokkanen er jaarlijks van Marokko naar Nederland verhuizen hoor.
Geen flauw idee hoe dat aantal in verhouding staat tot andere nationaliteiten.
Misschien komen wel twee keer zoveel Polen hiernaartoe per jaar, of Duitsers, geen idee.
Je zou minder Marokkanen kunnen toelaten, maar ik weet niet hoe dat werkt, juridisch gesproken.
Zoiets zou misschien kunnen als er een enorme vluchtelingenstroom uit een specifiek land hier naartoe komt (denk aan Syrië), dat je dan aparte (tijdelijke) regelingen treft.
Zweden laat juist meer Syriërs toe trouwens, niet minder.
Maar verder, wat ga je doen?
Criminelen het land uitschoppen?
Dat is discriminerend tegenover Marokkanen als het alleen voor Marokkanen geldt.
Ik heb een dubbele nationaliteit, ben hier geboren, maar heb ook een Marokkaans paspoort.
Dus als ik iets verkeerd zou doen zou Wilders mij "terug" naar Marokko willen sturen.
Waar moet ik daar dan naartoe?
Heb ik dan niet net zo veel recht om dezelfde strafrechtelijke behandeling te krijgen als mn Nederlandse buurman?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 april 2014 om 20:22:
Zweden laat juist meer Syriërs toe trouwens, niet minder.

Zweden is dan ook compleet het spoor bijster. Ze hebben daar bijna een wet doorgevoerd die het bekritiseren van de immigratie strafbaar stelt :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jezus Christus wat een stel gekkies hiero god allemachtig mijn hemel krijg jeuk aan me kruis van godverdomme

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op dinsdag 22 april 2014 om 20:09:
Mooi wel, die tolerantie voor een over het algemeen bijzonder intolerant bijdehand kut volk (n)

Ik maak geen onderscheid, dat ik toevallig Marokkaan ben is een bijkomstigheid.
Hoewel het denk ik wel invloed heeft op hoe ik tegen dit soort dingen aankijk.
Iedereen voelt zich veilig totdat het zn eigen volkje betreft.
Dus nu zullen Chinezen misschien stil zijn, maar als het over Japanners ging (ipv Marokkanen) zouden Chinezen zich meer geroepen voelen om het op te nemen voor de Japanners.
Daarom zie je dat Turken opkomen voor de Marokkanen in dit soort kwesties, of dat Surinamers (ed) het ongemakkelijk vinden.
Het komt dichtbij als je allochtoon bent, vooral als je Noord-Afrika komt of een vd Arabische landen.
Maar ik kom gewoon op voor wat ik zie als onrechtvaardig, ongeacht hoe sommige/veel Marokkanen zich gedragen.
Waarschuw beheerder
http://www.eutimes.net/2014/04/sweden-passes-law-that-will-prosecute-people-for-criticizing-immigration/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op dinsdag 22 april 2014 om 20:23:
Zweden is dan ook compleet het spoor bijster. Ze hebben daar bijna een wet doorgevoerd die het bekritiseren van de immigratie strafbaar stelt :/

Dat zou een beperking zijn van het recht om je mening te uiten.. lijkt btje tegenstrijdig.. aan de ene kant progressief zijn en vluchtelingen met open armen accepteren, aan de andere kant kritiek daarop verbieden :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 april 2014 om 20:27:
Hoewel het denk ik wel invloed heeft op hoe ik tegen dit soort dingen aankijk.
Iedereen voelt zich veilig totdat het zn eigen volkje betreft.
Dus nu zullen Chinezen misschien stil zijn, maar als het over Japanners ging (ipv Marokkanen) zouden Chinezen zich meer geroepen voelen om het op te nemen voor de Japanners.
Daarom zie je dat Turken opkomen voor de Marokkanen in dit soort kwesties, of dat Surinamers (ed) het ongemakkelijk vinden.
Het komt dichtbij als je allochtoon bent, vooral als je Noord-Afrika komt of een vd Arabische landen.
Maar ik kom gewoon op voor wat ik zie als onrechtvaardig, ongeacht hoe sommige/veel Marokkanen zich gedragen.

Snap ik, en ik wil zelf ook niet dat de Nederlandse waarden ondermijnd worden om Marokkanen er uit te krijgen. Dus ja, we moeten er mee blijven zitten, maar wel lijkt het mij verstandig om te duiden waar het probleem ligt (Marokkanen) om zo vervolgens voor de toekomst beter geïnformeerd te zijn over wie we nog wel en niet willen toelaten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 april 2014 om 20:29:
Dat zou een beperking zijn van het recht om je mening te uiten.. lijkt btje tegenstrijdig.. aan de ene kant progressief zijn en vluchtelingen met open armen accepteren, aan de andere kant kritiek daarop verbieden :/

Jep... Zie die link die ik zojuist boven je gepost heb. Politieke correctheid dat uitmondt dictatorschap. Maar ''progressief'' zou ik het niet willen noemen, het is onderhand wel conservatief te noemen, dat alles maar binnen te halen om 'goedheid' 't zelve te spelen (ten kosten van wat dan ook).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Soms denk ik overigens dat die hele immigratiezooi (met bijbehorende criminaliteit) gewoon een middel is om alsmaar meer absurde regels er door heen te pushen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op dinsdag 22 april 2014 om 20:32:
Snap ik, en ik wil zelf ook niet dat de Nederlandse waarden ondermijnd worden om Marokkanen er uit te krijgen. Dus ja, we moeten er mee blijven zitten, maar wel lijkt het mij verstandig om te duiden waar het probleem ligt (Marokkanen) om zo vervolgens voor de toekomst beter geïnformeerd te zijn over wie we nog wel en niet willen toelaten.

Als jij oplossingen moest vinden, om het "minder Marokkanen" idee te kunnen realiseren, hoe zou je dat dan doen?
Waar zou je zoeken naar oplossingen?
Gewoon ff uit interesse, misschien dat je er zelf een idee over hebt ofzo.

Waarschuw beheerder
Opvallend, die 1,5 jaar. :P Dat is exact de tijd dat het 'verliefdheidsstofje' werkt, nadat verliefdheid over gaat in houden van. Volgens mij is het algemeen dat een relatie in die periode valt of staat toch?

uit een onderzoek van de stedelijke gezondheidsdienst Amsterdam waarin blijkt dat verbintenissen tussen homoseksuele mannen gemiddeld maar anderhalf jaar duren. In die periode heeft elke partner nog zo'n 12 seksuele contacten met anderen.

Is volgens mij ook de oorzaak dat er zo veel scheidingen plaatsvinden bij mensen die te snel gaan trouwen...

Perhaps maar ik denk dat er meerdere oorzaken een rol spelen bij scheidingen dan dat de voornaamste oorzaak zou zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 april 2014 om 20:46:
Als jij oplossingen moest vinden, om het "minder Marokkanen" idee te kunnen realiseren, hoe zou je dat dan doen?
Waar zou je zoeken naar oplossingen?
Gewoon ff uit interesse, misschien dat je er zelf een idee over hebt ofzo.

Zoals ik al zei, Marokkanen en hun (toekomstig) nageslacht die hier zijn gewoon laten voor wat het is... Valt gewoon niks meer aan te doen. Om verdere groei te voorkomen gewoon een complete stop op immigratie vanuit Marokko (en andere Arabische landen wmb tbh).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op dinsdag 22 april 2014 om 20:08:
Ik zou wel meer Zuid-Europese (vrouwen) hier willen hoor (y)

Eso sería bueno

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op dinsdag 22 april 2014 om 21:25:
Zoals ik al zei, Marokkanen en hun (toekomstig) nageslacht die hier zijn gewoon laten voor wat het is... Valt gewoon niks meer aan te doen. Om verdere groei te voorkomen gewoon een complete stop op immigratie vanuit Marokko (en andere Arabische landen wmb tbh).

Ja dat lijkt mij ook het maximale wat je zou kunnen doen.

Het probleem is helemaal niet het aantal.
Ze hebben het over meer of minder Marokkanen, maar het probleem ligt ergens anders; criminaliteit, enz.
Als criminaliteit het probleem is, dan moeten ze dát aanpakken en 'de oplossingen' niet zoeken in andere gebieden, zoals het aantal Marokkanen terugdringen of minimaliseren of whatever.
Zo gauw je je richt op het aantal krijgt het allemaal maar een vies smaakje vind ik; je gaat aan het echte probleem voorbij en maakt opeens de sprong naar (wat voor mij iig lijkt op) discriminatie.
Ze roepen immers niet "Wij willen minder Marokkaanse criminelen", ze laten het echte probleem weg in zo'n uitroep en sluiten zo opeens een hele grote groep mensen uit de samenleving.
Marokkanen horen hier niet thuis, ze moeten weg, blabla.. voor je het weet krijgen we (Marokkanen) een stempel op de hand en worden we met hooivorken achterna gezeten.
"Marokkanen die zich aanpassen mogen blijven."
Nogmaals, het ware probleem is criminaliteit.
Als je dat linkt aan "aanpassen" lijk je bijna te zeggen dat Marokkanen van naturen criminele neigingen hebben en dat aanpassen inhoudt dat ze de wet niet overtreden.
Het is allemaal achterlijk als je mij vraagt, hysterisch gedrag.
Als je als reactie op iets slechts zelf slecht gaat handelen, wat is dan het verschil tussen jou en de groep waar je op reageert?
Ik vind dit allemaal maar zorgwekkend..
Niet alleen voor de toekomst van Marokkanen in Nederland, maar ook voor de Nederlanders zelf en hun mentaliteit en de normen en waarden die zij zelf hoog moeten zien te houden.

Maja.. waarnemers aan de zijlijn :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op dinsdag 22 april 2014 om 20:36:
Soms denk ik overigens dat die hele immigratiezooi (met bijbehorende criminaliteit) gewoon een middel is om alsmaar meer absurde regels er door heen te pushen.

Dat zou smerig zijn zeg...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 april 2014 om 21:17:
Perhaps maar ik denk dat er meerdere oorzaken een rol spelen bij scheidingen dan dat de voornaamste oorzaak zou zijn.

Het is anders wel een ding dat invloed heeft op zo beetje alles. Zulke dingen sturen gedrag/waarneming/gevoel...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 april 2014 om 22:06:
Het is anders wel een ding dat invloed heeft op zo beetje alles. Zulke dingen sturen gedrag/waarneming/gevoel...

Maar het hoeft niet de beslissende factor te zijn en zeker niet in het geval van scheidingen.

Daar spelen vaak meerdere factoren een (grotere) rol.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 april 2014 om 22:08:
Daar spelen vaak meerdere factoren en (grotere) rol.

Ja, tal van oorzaken idd. Maar een overkoepelende oorzaak is misschien toch dat mensen zich vergissen in hun partner; dat ze er tezijnertijd achter komen dat ze een vals beeld hebben gekoesterd, dat ontstaan is in de verliefde fase. Die verliefde fase is tijdelijk, daarna wordt men als het ware weer 'nuchter' en gaat men hun partner realistisch/helderder zien. En dan houdt de relatie wel of niet stand uiteindelijk...