11 volgers · 424956x bekeken
Het doet er gewoonweg niet toeWanneer het uiteindelijke verhaal oorlog voor het bewijzen van superioriteit in acht neemt en mensen tegen elkaar op zet, is het niet gewenst
Zeg je nu dat het er niet toe doet omdat het niet gewenst is? Wat is dat nou weer voor een rare redenatie Doos?
denk je
tegen wie praat jij eigk man ?
zeik niet zo, je lijkt wel een wijf
Waarvan of van wie weet jij nu weer dat ik net ben gaan zeiken
Je voelt zo een beetje islamitisch aan, Bodo.
(Misschien moet ik het maar in cartoonvorm proberen, dan geef ik jou een vlag met mijn kopf erop, oké?)
Weet je, je moet gewoon niet zo denigrerend over religies lullen....ik haat dat haten weet je
Wat is dat nou weer voor een rare redenatie Doos?
Zal de drank wel wezen joh )N(
Zouden ze daarmee ook de jonge jongetjes gewilligd hebben gemaakt? En dat al die rechtsprocessen tegen de kerk eigenlijk een soort van kater-schaamte vertegenwoordigen?
Ieke nie weet man... misselijke gedachte om te denken.. 'k denk da liever nie.
Haha, ik zocht op google naar 'psychopath prophet' waardoor ik op het volgende stuitte:
INVASION OF THE PSYCHOPATHIC MOBOTS
Why are Muslims so different, so arrogant, aggressive, predatory and downright dangerous? Why are their leaders so deceitful and creepy? And why can they never live in peace with the rest of us?
To understand what makes Muslims tick, you need to understand how utterly slavishly they imitate the founder of their death-cult, the charlatan and false prophet Mohammed.
Mohammed was a terrorist, murderer, sadist, rapist, pedophile, slaver, robber, extortionist, control-freak, liar and charlatan. Okay, so nobody's perfect. But that unfortunately is the problem. Muslims are brainwashed from infancy into believing that Mohammed was indeed the perfect man, 'al-insan al-kamil and uswa hasana' the model of behavior for all those wishing to be obedient to Allah.
So to be a good Muslim is to be a robotic clone of the original founder of the the cult, whom you must emulate in every way, and in the process destroy your own individuality, judgement and conscience. Muslims try to ape Mohammed's behavior down to the tiniest details. For example, one of the Four Imams, Abmad ibn Hanbal, was a great Traditionalist. It is stated that he would not eat water-melons because, although he knew that the 'Prophet' ate them, he could not learn whether the 'Prophet' ate them with or without the rind, or whether he broke, bit or cut them.
Islam is not about right and wrong thinking but correct behaviour. If one imitates the behaviours of Mohammed, then one is observant and submissive. Morality is not a part of Islam. If there is a more fundamental difference between Islam and all other creeds and religions I do not know of it. It is so alien that the reader will have to consider its implications for some time to grasp the full meaning of it.
Oh en over dat de ''''overleveringen''''' niet macht als beoogde doel had:
the checklist devised by Emeritus Professor Robert Hare. He describes psychopaths as "intraspecies predators who use charm, manipulation, intimidation, and violence to control others and to satisfy their own selfish needs. Lacking in conscience and in feelings for others, they take what they want and do as they please, violating social norms and expectations without guilt or remorse". "What is missing, in other words, are the very qualities that allow a human being to live in social harmony.".
(Ben 't r overigens niet (geheel) mee eens, X... hebben we 't al vaker over gehad. Vond het gewoon weer een typisch stukje haat.
INVASION OF THE PSYCHOPATHIC MOBOTS
Why are Muslims so different, so arrogant, aggressive, predatory and downright dangerous? Why are their leaders so deceitful and creepy? And why can they never live in peace with the rest of us?
To understand what makes Muslims tick, you need to understand how utterly slavishly they imitate the founder of their death-cult, the charlatan and false prophet Mohammed.
Mohammed was a terrorist, murderer, sadist, rapist, pedophile, slaver, robber, extortionist, control-freak, liar and charlatan. Okay, so nobody's perfect. But that unfortunately is the problem. Muslims are brainwashed from infancy into believing that Mohammed was indeed the perfect man, 'al-insan al-kamil and uswa hasana' the model of behavior for all those wishing to be obedient to Allah.
So to be a good Muslim is to be a robotic clone of the original founder of the the cult, whom you must emulate in every way, and in the process destroy your own individuality, judgement and conscience. Muslims try to ape Mohammed's behavior down to the tiniest details. For example, one of the Four Imams, Abmad ibn Hanbal, was a great Traditionalist. It is stated that he would not eat water-melons because, although he knew that the 'Prophet' ate them, he could not learn whether the 'Prophet' ate them with or without the rind, or whether he broke, bit or cut them.
Islam is not about right and wrong thinking but correct behaviour. If one imitates the behaviours of Mohammed, then one is observant and submissive. Morality is not a part of Islam. If there is a more fundamental difference between Islam and all other creeds and religions I do not know of it. It is so alien that the reader will have to consider its implications for some time to grasp the full meaning of it.
Oh en over dat de ''''overleveringen''''' niet macht als beoogde doel had:
the checklist devised by Emeritus Professor Robert Hare. He describes psychopaths as "intraspecies predators who use charm, manipulation, intimidation, and violence to control others and to satisfy their own selfish needs. Lacking in conscience and in feelings for others, they take what they want and do as they please, violating social norms and expectations without guilt or remorse". "What is missing, in other words, are the very qualities that allow a human being to live in social harmony.".
(Ben 't r overigens niet (geheel) mee eens, X... hebben we 't al vaker over gehad. Vond het gewoon weer een typisch stukje haat.
laatste aanpassing
sneu hé
Begin ok wel me eige topic en laat jullie stelletje raaskallende gelovige lekker bakkelijers!
Beetje te fanatiek hiero....
Vago's
De tering, waar zit jij met die biljartbal van je? Ben een uur bezig geweest met het afzeiken van alles wat met Jezus te maken heeft en dan schrijf je me nu af als 'gelovige'?
Maar goed, gooi nog maar een pil in die mik van je en veel succes met je (to)pik
Mijn ontbijt vandaag (net dus): 4 saucijzenbroodjes. Hoe gezond....... maar wel lekker 
Nee, morgenavond weer.....
Gaan we nog wat leuks doen vanavond?
Mijn ontbijt vandaag (net dus): 4 saucijzenbroodjes. Hoe gezond....... maar wel lekker
At ik vorig jaar bijna iedere dag haha, ik let nu wel meer op.
Ik ook
At ik vorig jaar bijna iedere dag haha, ik let nu wel meer op.
Werd je niet flink vet dan op den duur?
Ik vroeger als kind ging ook regelmatig bij de bakker 4 frikandellenbroodjes halen voor m'n ontbijt... dat soort dingen. Of kind... middelbare scholier eerder.
Werd je niet flink vet dan op den duur?
Ja, was toen wel flink aangekomen.
Ik vroeger als kind ging ook regelmatig bij de bakker 4 frikandellenbroodjes halen voor m'n ontbijt... dat soort dingen. Of kind... middelbare scholier eerder.Pfff, ook echt tyfus ongezond haha. En een maagzuur dak ervan kreeg
Deed ik ook, middelbare.. het mbo.. altijd in de pauze naar de albert heijn enzo
Nou zeg, het klopt wel he
Btje
Eerste stuk vond ik nergens op slaan
Dat is wat moslims deden maar 't is een doctrine die al héél lang niet meer nageleefd wordt. Enerzijds door externe invloeden, anderzijds door politieke bemoeizucht van machthebbers die de Koran onjuist hebben laten uitleggen om zodoende de eigen macht te versterken en omdat er lang een sterkere nadruk op andere zaken lag, dan op deze doctrine.
Allebei fout
De vermindering in wetenschappelijk onderzoek was n direct gevolg van Al Ghazali's werken
Ironisch, omdat hij zelf helemaal voor de zoektocht naar kennis was, inclusief de natuurwetenschappen
Maar Europa pikte het op en werkte het uit.. hoewel het in Europa leidde tot een afwezigheid van spiritualiteit
Verder zijn er tegenwoordig genoeg wetenschappers, ingenieurs, archeologen, artsen, etc die toevallig moslim zijn
Marokko heeft geen space-programma nee, maar het gaat dan ook niet echt super geweldig met de Islamitische wereld
Btje moeilijk om je te verdiepen in de wetenschappen als je land niet naar behoren functioneert of als je gebombardeerd wordt (cheap shot I know)
Arabisch is niet een synoniem van islamitisch, hè. Ik zie dit argument namelijk vaak voor komen, maar de fout die mensen hier vaak in maken is dat ze de ontdekkingen en opgedane kennis van de arabieren (de meeste en belangrijkste zijn immers gedaan ver vóór de geboorte van Mohammed) verkopen als producten van moslims. Dus hierbij mijn vraag of al die zaken inderdaad door moslims óf arabieren zijn uitgevonden.
Veel voorkomende misvatting, de wetenschappelijke revolutie in Arabië en t Midden-Oosten en Afghanistan enzo kwam ná de komst van Islam, niet ervoor
Dit was allemaal tijdens de Islamitische periode, in de periode vóór Islam hadden ze letterlijk geen boeken in heel Arabië (boeken waren erg zeldzaam), er waren geen universiteiten, geen onderzoeken, etc
Die al-Chwarizmi die ik noemde kwam uit Perzië (Iran) en was technisch gezien geen Arabier
In Iran had je vóór Islam geen mensen met zulke namen..
Dus sorry, maar het waren toch echt de moslims, of je het nou leuk vind of niet
En dat geldt niet voor de mensen in het Oosten wb de Koran ?
Nee, de Qur'an was altijd in handen van het gehele volk
Vanaf het prille begin werd het onthouden en doorgegeven door zo btje iedereen in de hele samenleving
Dit is compleet anders dan wat je ziet in de christelijke geschiedenis
Ik snap X zijn principe wel, de Koran is immers ook onveranderd gebleven (de puinhoop die dat als gevolg heeft gehad kunnen we elke dag in de kranten lezen), maar stiekem weet hij ook wel dat het tot stand komen v.d. Koran alles behalve zuiver is t.a.v. Mohammed (mogelijk) heeft gezegd... Want gelooft hij werkelijk dat al die generaties zijn woorden, exact van woord op woord juist hebben overgedragen aan elkaar? Neh
Niet vragen stellen aan mij en die dan voor mij beantwoorden beste Sisyphus
Als je het over de Qur'an hebt dan is die onveranderd gebleven ja
Als je het over de enorme hadith literatuur hebt, dan wordt dat ingedeeld en beoordeeld en hoeft (en zal) niet alles 100% zuivere koffie zijn.. hmm.. koffie