Partyflock

Forumonderwerp · 750071
11 volgers · 424956x bekeken

Waarschuw beheerder
+14-15
donateur
Geloof jij in god?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 december 2013 om 03:14:
Het doet er gewoonweg niet toe (Y) Wanneer het uiteindelijke verhaal oorlog voor het bewijzen van superioriteit in acht neemt en mensen tegen elkaar op zet, is het niet gewenst

Zeg je nu dat het er niet toe doet omdat het niet gewenst is? Wat is dat nou weer voor een rare redenatie Doos?

Waarschuw beheerder
-1
Wait, what?

Gewoon refixt goeie text 'ouwe

Waarschuw beheerder
-1
ik vind hem schitterend iig

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van actief op woensdag 25 december 2013 om 03:08:
denk je

tegen wie praat jij eigk man ?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 december 2013 om 03:10:
zeik niet zo, je lijkt wel een wijf

Waarvan of van wie weet jij nu weer dat ik net ben gaan zeiken :|

Uitspraak van Sisyphus op woensdag 25 december 2013 om 03:14:
Je voelt zo een beetje islamitisch aan, Bodo.
(Misschien moet ik het maar in cartoonvorm proberen, dan geef ik jou een vlag met mijn kopf erop, oké?)

Weet je, je moet gewoon niet zo denigrerend over religies lullen....ik haat dat haten weet je

Uitspraak van Sisyphus op woensdag 25 december 2013 om 03:16:
Wat is dat nou weer voor een rare redenatie Doos?

Zal de drank wel wezen joh )N(
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van inactief op woensdag 25 december 2013 om 03:22:
Zal de drank wel wezen joh )N(

Bij jou niet dan? Want je lult als een seniele aap die zich even niet meer vertrouwd voelt met zijn eigen gedachten en geloofsovertuigingen.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van inactief op woensdag 25 december 2013 om 03:02:
dat wohlla zegt me genoeg vuile ongelovige proleet (N)

Kom dan, kut! Kom naar maaskantje dan, als je durft!

Waarschuw beheerder
-1
Zal wel aan mij legge....ben dronken van de miswijn :$

Waarschuw beheerder
-1
:lol:
Waarschuw beheerder
-1
Zouden ze daarmee ook de jonge jongetjes gewilligd hebben gemaakt? En dat al die rechtsprocessen tegen de kerk eigenlijk een soort van kater-schaamte vertegenwoordigen?
Waarschuw beheerder
-1
God, wat ben ik ook recalcitrant. Persoon A zegt 'doe aub/godverdomme niet (klootzak)' en Sisy doet juist dát.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Sisyphus op woensdag 25 december 2013 om 03:27:
Zouden ze daarmee ook de jonge jongetjes gewilligd hebben gemaakt? En dat al die rechtsprocessen tegen de kerk eigenlijk een soort van kater-schaamte vertegenwoordigen?

Ieke nie weet man... misselijke gedachte om te denken.. 'k denk da liever nie.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Sisyphus op woensdag 25 december 2013 om 03:28:
God, wat ben ik ook recalcitrant. Persoon A zegt 'doe aub godverdomme niet (klootzak)' en Sisy doet juist dát.

Och lieve spiegel...
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 december 2013 om 03:28:
Ieke nie weet man... misselijke gedachte om te denken.. 'k denk da liever nie.

Je hoeft het je niet in te beelden wanneer je 'r over denkt o.O
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 december 2013 om 03:29:
Och lieve spiegel...

Was Jezus maar een spiegelmaker geweest inderdaad (y)
Waarschuw beheerder
-1
(Snappen jullie wel? Met die dronken koppen...

Hij was timmerman... maar misschien had ie bij 't aanzien van z'n eigen langharige rotkop nog eens kunnen denken van eh waar ben ik nou eigenlijk mee bezig, met al die vuile leugens die ik loop rond te bazuinen terwijl ik op m'n rotsblokje sta).

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van inactief op woensdag 25 december 2013 om 03:22:
tegen wie praat jij eigk man ?

Ik vind je zus net jan klaase dus...
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van actief op woensdag 25 december 2013 om 03:35:
Ik vind je zus net jan klaase dus...

Ben jij ergens in een trip blijven hangen of zo?

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Sisyphus op woensdag 25 december 2013 om 03:30:
Je hoeft het je niet in te beelden wanneer je 'r over denkt o.O

Doe ik altijd, automatisch.. ben een denker in beelden.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 december 2013 om 03:38:

Mm ja, dat heb ik eigenlijk ook wel. Kon daarom ook nooit zo goed tegen grappen over m'n vriendin, zus of moeder (n)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 december 2013 om 03:38:

Maar wat zie je dan eigenlijk als je aan God denkt?

Waarschuw beheerder
-1
no offense :respect:

maar gelukkig voor hen dat ze zich kunnen gaan laten verlossen in de house....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Mischien da ze ff moete wenne aan de grote diversiteit aan verschillende schijven maar goed....

Tóg vet!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Ik heb het gevoel alsof je tegen iemand aan lult die ik niet kan zien.
Waarschuw beheerder
-1
Haha, ik zocht op google naar 'psychopath prophet' waardoor ik op het volgende stuitte:

INVASION OF THE PSYCHOPATHIC MOBOTS

Why are Muslims so different, so arrogant, aggressive, predatory and downright dangerous? Why are their leaders so deceitful and creepy? And why can they never live in peace with the rest of us?

To understand what makes Muslims tick, you need to understand how utterly slavishly they imitate the founder of their death-cult, the charlatan and false prophet Mohammed.

Mohammed was a terrorist, murderer, sadist, rapist, pedophile, slaver, robber, extortionist, control-freak, liar and charlatan. Okay, so nobody's perfect. But that unfortunately is the problem. Muslims are brainwashed from infancy into believing that Mohammed was indeed the perfect man, 'al-insan al-kamil and uswa hasana' the model of behavior for all those wishing to be obedient to Allah.

So to be a good Muslim is to be a robotic clone of the original founder of the the cult, whom you must emulate in every way, and in the process destroy your own individuality, judgement and conscience. Muslims try to ape Mohammed's behavior down to the tiniest details. For example, one of the Four Imams, Abmad ibn Hanbal, was a great Traditionalist. It is stated that he would not eat water-melons because, although he knew that the 'Prophet' ate them, he could not learn whether the 'Prophet' ate them with or without the rind, or whether he broke, bit or cut them.

Islam is not about right and wrong thinking but correct behaviour. If one imitates the behaviours of Mohammed, then one is observant and submissive. Morality is not a part of Islam. If there is a more fundamental difference between Islam and all other creeds and religions I do not know of it. It is so alien that the reader will have to consider its implications for some time to grasp the full meaning of it.

Oh en over dat de ''''overleveringen''''' niet macht als beoogde doel had:

the checklist devised by Emeritus Professor Robert Hare. He describes psychopaths as "intraspecies predators who use charm, manipulation, intimidation, and violence to control others and to satisfy their own selfish needs. Lacking in conscience and in feelings for others, they take what they want and do as they please, violating social norms and expectations without guilt or remorse". "What is missing, in other words, are the very qualities that allow a human being to live in social harmony.".

(Ben 't r overigens niet (geheel) mee eens, X... hebben we 't al vaker over gehad. Vond het gewoon weer een typisch stukje haat.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Sisyphus op woensdag 25 december 2013 om 03:39:
Maar wat zie je dan eigenlijk als je aan God denkt?

Niks.. het hoogste wat ik erbij kan bedenken is ('t) Licht, 't Grote Licht! Allesverblindend Licht.... verder kan ik niet gaan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Allesverblindend, dat klinkt wel typisch genoeg inderdaad.

Waarschuw beheerder
-1
Maar niet verblinden in de zin van misleiden of het zicht ontnemen. (y)
Waarschuw beheerder
-1
Goed, ik heb wel weer genoeg anti-christ(mas) werk verricht :honger:
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 december 2013 om 03:48:
Maar niet verblinden in de zin van misleiden of het zicht ontnemen. (y)

Meer een soort van waar alles eromheen wegvalt of zo? Dus dat er Licht is (en verder niets te zien, want dat alles is ''ondergeschikt'' tav Het Licht...) wat groots is

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Sisyphus op woensdag 25 december 2013 om 03:43:
Ik heb het gevoel alsof je tegen iemand aan lult die ik niet kan zien.

sneu hé :/

Begin ok wel me eige topic en laat jullie stelletje raaskallende gelovige lekker bakkelijers!

Beetje te fanatiek hiero....

Vago's

:vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 25 december 2013 om 03:51:

Begin ok wel me eige topic en laat jullie stelletje raaskallende gelovige lekker bakkelijers!

Vago's

De tering, waar zit jij met die biljartbal van je? Ben een uur bezig geweest met het afzeiken van alles wat met Jezus te maken heeft en dan schrijf je me nu af als 'gelovige'?

Maar goed, gooi nog maar een pil in die mik van je en veel succes met je (to)pik (y)
Waarschuw beheerder
-1
Dat lijkt mij een goed idee. Tof dat je jouw aanstaande afwezigheid kenbaar maakt, itt die ethiekloze agressieveling van een Bodo die wrs al weer een uur ligt te snurken.

Fijne nacht beste optimist
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Danopower is de nieuwe Sim, of
een andere andere oostblokkert.

Misschien moet ik maar eens gaan snurken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Huh, hoe staat mijn post boven die van jou? Weer lopen kutten of kan ik mijzelf tot opvolger van Mo bestempelen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Sisyphus op woensdag 25 december 2013 om 03:54:

Vago's
De tering,

da was aangaande het gemis!

Mijn spreke was in z'n algemeenheid!

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Sisyphus op woensdag 25 december 2013 om 03:48:
Goed, ik heb wel weer genoeg anti-christ(mas) werk verricht

puik werk ja, :Y:

en doe allah en de 7 dwergen in het voorspoed vooral niet te kort hé..

mzzls

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Sisyphus op woensdag 25 december 2013 om 04:16:
Huh, hoe staat mijn post boven die van jou? Weer lopen kutten of kan ik mijzelf tot opvolger van Mo bestempelen?

Oh kut, solly
Waarschuw beheerder
-1
Vind dit wel behoorlijk interessant :D

http://www.txtxs.nl/artikel.asp?artid=302

De Dogu beeldjes in Japan en de Kachina beeldjes van een Indiaanse stam doen daar ook aan denken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 25 december 2013 om 02:43:
Nou zeg, het klopt wel he.....

zo is het.

en voor een ieder verder een fijn x-mas

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Sisyphus op woensdag 25 december 2013 om 04:12:
die ethiekloze agressieveling van een Bodo die wrs al weer een uur ligt te snurken.

Sorry, zat helemaal in de 'vrede op aarde modus' maar de beneveling sloeg weer ongenadig toe. Je hebt gelijk Sis, ik word oud en seniel :yes:

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van inactief op woensdag 25 december 2013 om 12:39:
Sorry, zat helemaal in de 'vrede op aarde modus' maar de beneveling sloeg weer ongenadig toe. Je hebt gelijk Sis, ik word oud en seniel :yes:

:lol:
Waarschuw beheerder
-1
Gaan we nog wat leuks doen vanavond? :P Ik ga zo maar wat lekkers kopen en kokkerellen... :P

Waarschuw beheerder
Mijn ontbijt vandaag (net dus): 4 saucijzenbroodjes. Hoe gezond....... maar wel lekker :honger:

Uitspraak van Mario // Hard-Tex op woensdag 25 december 2013 om 14:44:
Gaan we nog wat leuks doen vanavond? :P

Nee, morgenavond weer..... (Y)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 december 2013 om 14:49:
Mijn ontbijt vandaag (net dus): 4 saucijzenbroodjes. Hoe gezond....... maar wel lekker :honger:

At ik vorig jaar bijna iedere dag haha, ik let nu wel meer op. :P

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 december 2013 om 14:49:
Nee, morgenavond weer..... (Y)

Ik ook :honger:

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op woensdag 25 december 2013 om 14:50:
At ik vorig jaar bijna iedere dag haha, ik let nu wel meer op. :P

Werd je niet flink vet dan op den duur? :o
Ik vroeger als kind ging ook regelmatig bij de bakker 4 frikandellenbroodjes halen voor m'n ontbijt... dat soort dingen. Of kind... middelbare scholier eerder. :P Pfff, ook echt tyfus ongezond haha. En een maagzuur dak ervan kreeg :dood:
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 december 2013 om 15:00:
Werd je niet flink vet dan op den duur? :o

Ja, was toen wel flink aangekomen.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 december 2013 om 15:00:
Ik vroeger als kind ging ook regelmatig bij de bakker 4 frikandellenbroodjes halen voor m'n ontbijt... dat soort dingen. Of kind... middelbare scholier eerder. :P Pfff, ook echt tyfus ongezond haha. En een maagzuur dak ervan kreeg :dood:

Deed ik ook, middelbare.. het mbo.. altijd in de pauze naar de albert heijn enzo 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 25 december 2013 om 02:43:
Nou zeg, het klopt wel he

Btje
Eerste stuk vond ik nergens op slaan

Uitspraak van Sisyphus op woensdag 25 december 2013 om 02:51:
Dat is wat moslims deden maar 't is een doctrine die al héél lang niet meer nageleefd wordt. Enerzijds door externe invloeden, anderzijds door politieke bemoeizucht van machthebbers die de Koran onjuist hebben laten uitleggen om zodoende de eigen macht te versterken en omdat er lang een sterkere nadruk op andere zaken lag, dan op deze doctrine.

Allebei fout
De vermindering in wetenschappelijk onderzoek was n direct gevolg van Al Ghazali's werken
Ironisch, omdat hij zelf helemaal voor de zoektocht naar kennis was, inclusief de natuurwetenschappen
Maar Europa pikte het op en werkte het uit.. hoewel het in Europa leidde tot een afwezigheid van spiritualiteit
Verder zijn er tegenwoordig genoeg wetenschappers, ingenieurs, archeologen, artsen, etc die toevallig moslim zijn
Marokko heeft geen space-programma nee, maar het gaat dan ook niet echt super geweldig met de Islamitische wereld
Btje moeilijk om je te verdiepen in de wetenschappen als je land niet naar behoren functioneert of als je gebombardeerd wordt (cheap shot I know)

Uitspraak van Sisyphus op woensdag 25 december 2013 om 02:51:
Arabisch is niet een synoniem van islamitisch, hè. Ik zie dit argument namelijk vaak voor komen, maar de fout die mensen hier vaak in maken is dat ze de ontdekkingen en opgedane kennis van de arabieren (de meeste en belangrijkste zijn immers gedaan ver vóór de geboorte van Mohammed) verkopen als producten van moslims. Dus hierbij mijn vraag of al die zaken inderdaad door moslims óf arabieren zijn uitgevonden.

Veel voorkomende misvatting, de wetenschappelijke revolutie in Arabië en t Midden-Oosten en Afghanistan enzo kwam ná de komst van Islam, niet ervoor
Dit was allemaal tijdens de Islamitische periode, in de periode vóór Islam hadden ze letterlijk geen boeken in heel Arabië (boeken waren erg zeldzaam), er waren geen universiteiten, geen onderzoeken, etc
Die al-Chwarizmi die ik noemde kwam uit Perzië (Iran) en was technisch gezien geen Arabier
In Iran had je vóór Islam geen mensen met zulke namen..
Dus sorry, maar het waren toch echt de moslims, of je het nou leuk vind of niet

Uitspraak van inactief op woensdag 25 december 2013 om 02:52:
En dat geldt niet voor de mensen in het Oosten wb de Koran ?

Nee, de Qur'an was altijd in handen van het gehele volk
Vanaf het prille begin werd het onthouden en doorgegeven door zo btje iedereen in de hele samenleving
Dit is compleet anders dan wat je ziet in de christelijke geschiedenis

Uitspraak van Sisyphus op woensdag 25 december 2013 om 03:07:
Ik snap X zijn principe wel, de Koran is immers ook onveranderd gebleven (de puinhoop die dat als gevolg heeft gehad kunnen we elke dag in de kranten lezen), maar stiekem weet hij ook wel dat het tot stand komen v.d. Koran alles behalve zuiver is t.a.v. Mohammed (mogelijk) heeft gezegd... Want gelooft hij werkelijk dat al die generaties zijn woorden, exact van woord op woord juist hebben overgedragen aan elkaar? Neh

Niet vragen stellen aan mij en die dan voor mij beantwoorden beste Sisyphus :P
Als je het over de Qur'an hebt dan is die onveranderd gebleven ja
Als je het over de enorme hadith literatuur hebt, dan wordt dat ingedeeld en beoordeeld en hoeft (en zal) niet alles 100% zuivere koffie zijn.. hmm.. koffie :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op woensdag 25 december 2013 om 03:45:
Ben 't r overigens niet (geheel) mee eens, X... hebben we 't al vaker over gehad. Vond het gewoon weer een typisch stukje haat.

Ach het internet staat vol met die propa