wijst alweer aan wat voor wederzijds respect er is in de wereld als mensen niet in hun hokjes passen
ja jij, en miljoenen anderen op deze planeet, waarvan de ergste, de moslims.
ze zouden een prijs moeten uitreiken voor mensen met een bord voor hun kop
vertel me dan welk bord, want denk eerder dat bij jou een plaat voor je kop hangt , ik snap jullie wel en jullie principes hier in, maar jullie lijken mij niet te snappen, omdat je elijk weer oppervlakkig gaat denken van "hij gelooft, dus is het een idioot"
inderdaad en deze discussie kan eindeloos doorgaan
Zieke mensen hier echt waar
als er iemand gelooft moet je daar ook respect voor hebben netso als mensen die niet-geloven..
daar zijn se heus niks minder om hoor
dus jij hebt pas respect voor mij als ik die god van jou aaneem dat hij er misschien wel is.
terwijl ik zeker weet dat dat niet zo is?
Het gehele universum is, door de programmeur van het hologram, toegankelijk, en kan entiteiten binnen het hologram toegang geven tot deze dingen. Het verklaart waarom profeten in de bijbel in de toekomst kunnen kijken, en het verklaart waarom er schijnbare onmogelijke paranormale dingen voorkomen. Eenvoudigweg, omdat de wereld een illusie is. Als u zich dit realiseert, en u gelooft dat alles mogelijk is, dan zou ook u op het water kunnen lopen. Dan zou ook u een vijgeboom kunnen laten verdorren. Dan zou ook u de zware stenen van de piramides kunnen laten zweven.
Naief en goedgelovig zijn heeft zo zijn voordelen ongelovige zieltjes
Kent u het placebo effect? Dit is een bewezen effect dat dingen laat gebeuren waar geen rationele verklaring voor is. Dit is het effect van een medicijn dat in werkelijkheid niks doet, maar omdat u gelooft dat het werkt, omdat u er van overtuigd bent en zeker weet dat u er beter van zal worden, wordt u ook beter! Hoe kan dit? Omdat de geest en de dingen doe u gelooft uw wereld bepaalt
zou het toch niet veel fijner zijn als je je geluk en welzijn gewoon aan jezelf hebt te danken?
ach naja vanavond weer avondmaal dus zal wel weer proberen mijn geloof te zoeken.
als je het probeert te zoeken krijg je niks. Je moet het niet proberen om te vinden. Gewoon doen. En dan heb ik het niet eens over god ofzo. Als je iets wil moet je het doen, en niet proberen om het te doen. Dan lukt het nooit.
En geloof me, je moet geen god ergens daar buiten proberen te vinden. Vind je eigen kracht in jezelf. Ik denk dat veel mensen dat god noemen. Ik kan er naast zitten, maar ik noem het geen god.
ik heb gewoon teveel tegenslagen gehad die mij ervan overtuigd hadden dat hij er niet was. maar waarom praat ik dan toch over hem? ik zeg dat ik niet geloof maar ik praat wel over hem. scheef? hersenspinsel? mischien denk ik teveel na..