11 volgers · 425200x bekeken
Zo lang het geloven heet is het niet echt geloofwaardig. Iedereen kan het op zijn/haar manier beleven, en iedereen vind dat ie gelijk heeft.
En niet iedereen kan gelijk hebben. Al zou 1 religie gelijk hebben, dan heeft het merendeel het dus niet. Het feit dat het ene geloof het andere kan uitsluiten zegt dan dat elk geloof dan net zo gemakkelijk uit te sluiten is.
Dus prima hoor, geloof maar een eind weg, ik volg liever wat ik weet!
En niet iedereen kan gelijk hebben. Al zou 1 religie gelijk hebben, dan heeft het merendeel het dus niet. Het feit dat het ene geloof het andere kan uitsluiten zegt dan dat elk geloof dan net zo gemakkelijk uit te sluiten is.
Dus prima hoor, geloof maar een eind weg, ik volg liever wat ik weet!
Hoezo perceptie?
Niemand hoeft toch te geloven..? tenminste in dit geval geloven in God.. dat moet ieder voor zich bepalen.
Er zijn mensen die het bestaan van geloof, meer religie als 'n bedreiging zien die hun opgedrongen wordt; ik zie dat anders, maar dat zul je wrs al wel hebben opgemerkt
je zou het ook "vertrouwen" kunnen noemen.
Vertrouwen gebaseerd op?
Melodie is erg gejat van Guru Josh
dat geeft niet, gaat om de inhoud
ze hebben nog veel meer!
Dj Adrie & Lisette - The Message
en voor degenen die alles willen luisteren: https://www.youtube.com/user/skateneger
Vind naief eigenlijk een beter woord
De Heere Gods
Dat is vrij vertaald: de heer van God. Dus toch die merkwaardige verwisseling van 'n katholieke viespeuk met de ware God. Je zou 'n schadevergoeding kunnen eisen
dit is een trance mix met gospel/worship nummers en texten uit de bijbel
eigenlijk de bijbel in het kort
Erg mooi
Precies
dg020amsterddg020amsterd
ah joh! Life is beautifulHet enige wat je hoeft te doen is er van genieten
PB, sry, maar met dit antwoord kan ik helemaal niks. Vertel me liever hoe je zo gelukkig geworden bent want voor een dombo als ik is het leven zo moeilijk. Hoe ik ook denk en denk, ik kom er maar niet uit.. Hoe doe jij dat toch.?
Pardon!?
Ja, gewoon voor al die niet door de paus erkende beschadigingen in je vrouwelijke mensengerecht. Mocht je hulp believen dan PB maar
dat dacht ik
Hoe kom je er toch steeds aan. aan zo'n toch uiteenlopende vids
Heb er iig van genoten
das mn tijdverdrijf he.... luisteren naar de muziek van God
De muziek zelf komt weliswaar niet van God, die is slechts gebaseerd op en geïnspireerd door Zijn Woorden, maar ik snap wat je ongeveer bedoelt
het geeft me energie, ik wordt er blij van..... I love God....
Helemaal ze seem heir
De muziek zelf komt weliswaar niet van God
God heeft er vast ook voor gezorgd dat mensen geïnteresseerd raakten in muziek... God is muziek.....
het zal me aan niets ontbreken
hier ontbreekt toch echt wel het één en ander hoor
God heeft er vast ook voor gezorgd dat mensen geïnteresseerd raakten in muziek... God is muziek.
Ja, als je het zo bekijkt....ja!
hier ontbreekt toch echt wel het één en ander hoor
Oeii....ik zal voor je bidden en kaarsjes aansteken, PB maar wat er aan schort