Ik zeg dat ze niet veel onder doen voor elkaar. Kun je uitleggen wat ik precies probeer om te draaien? Bedoel je dat ik pro Israelische TV ben ofzo?
Nee maar kwam zo over alsof je het minder erg wilde laten lijken door te beginnen over wat Arabieren doen
Als iemand tegen je zegt dat ie hoofdpijn heeft, ga jij dan zeggen dat jij ook vet hoofdpijn hebt?
En ja, het kwam btje pro-Israëlisch over
Ze doen niet onder voor elkaar
Ik denk dat Israël dus wel n stuk erger is wat dit betreft
Zij zitten die oorlog tegen Iran te pushen
Ik gaf je twee nieuwszenders; Press TV en het Palestijnse Al-Aqsa TV.
Die mickeymouse shit was n programma (van 2007 t/m 2009 = niet helemaal relevant meer nee), maar dit was geen nieuws-item en das t punt.. en dan heb je t weer over n cartoon
Al Aqsa is n Palestijnse zender?
I don't know.. maar zal best
Ik zou Israël ook niet lief vinden als ik n Palestijn was
En ik vind die mickeymouse shit zo erg niet eens wanneer ik de realiteit bekijk
Wat is erger?
Een tekenfilmpje waarin ze de Zionisten demoniseren of witte fosfor op ziekenhuizen gooien?
En das altijd de realiteit
Palestijnen erkennen de Israëlische staat niet, in woorden
Israël walst hele wijken plat op Palestijns grondgebied
Wat is erger?
Maar ik had het over n nieuwszender
Die items zijn stuk voor stuk misschien wel gewoon waar of belangrijk of hoogstens interessant ofzo, maar hangen verder niet samen of hebben niks met Israël en haar veiligheid te maken
Two different things, totally unrelated
Het punt is dat je n (serieuze) zender hebt die t nieuws overbrengt aan t volk en het enige wat er de hele dag op komt is shit over Arabieren, Islam en Iran
En toen zei ik dat ik geen Arabische zender kende die zoiets deed, ik had het over Arabische zenders, niet over Iran
Kan goed zijn dat Iran n soortgelijke zender heeft, geen idee.. ik ontvang geen Iraanse staatstelevisie hier
Of bijvoorbeeld de Libanese zender Al-Manar
Je kent de geschiedenis toch wel n btje neem ik aan..?
Hezbollah (gefinancieerd door Iran) vocht tegen Israël, vanuit Libanon, omdat ze de enige waren die opkwamen voor de Palestijnen
Dus tis geen shock dat sommige Palestijnse of Libanese zenders anti-Israelische dingen verkondigen
Is gewoon n reactie op t buitensporige gedrag van Israël in t verleden
Israël is idd niet het slachtoffer, heeft de man gelijk in - stoort je dat?
Vind je t erg om toe te moeten geven dat Israël buitenproportioneel geweld gebruikte in Ghaza?
Of praat je dat goed voor jezelf?
Of heb je gehoord dat de vluchtelingen uit Ghaza Israëlische infrastructuur met gevechtshelicopters platbombardeerden vanuit de lucht?
Ik ben niet vergeten dat ze Ghaza platgegooid hebben.. onschuldige, arme mensen die sowieso al niks hadden of konden.. hebben ze gebombardeerd
Je hebt t niet over 2 legers die elkaar bevechten, tis n super-geavanceerde gevechtsmachine die een vd armste mensen ter wereld terroriseerd
Als jij je als staat zo gedraagt moet je erna niet aankomen met al dat gezeur over dat je gevaar loopt en dat ze je willen vernietigen
Tis sowieso niet zo gek dat ze wraak willen nemen.. moet je maar geen kinderen doodschieten
Tis gewoon n paranoide, oorlogszuchtige staat die nodig moet dimmen
Al die anti-islamitische propaganda toont alleen maar aan hoe gestoord ze zijn
Ze willen gewoon oorlog en al dat gezeur nu over Arabieren en Islam is alleen maar om mensen te laten geloven dat ze zichzelf alleen maar verdedigen, zodra ze de volgende niet-gerechtvaardige oorlog beginnen
Ben je echt zo slecht geïnformeerd?
Nee je hebt me goed geinformeerd, niet slecht
Je noemde programma's en uitingen van mensen die jarenlang gebukt gaan onder de waanzin van n onrechtvaardig Israël
Israël had t over moslims hier, moslims daar, in Mali, in Rusland, in Maleisië.. Islam dit, Islam dat.. allemaal negatief.. allemaal ver weg en niet relevant voor Israël zelf
Wat is t punt?
Propaganda.. simpel
Om te zorgen dat je volk moslims haat
Want je wordt omringd door moslims
Jij hebt je in t verleden schandalig gedragen tegenover die moslims en je bent psychopathisch, dus val je Islam in zn geheel aan
Ze hebben het niet over n staat of n volk dat hen ooit onrecht aangedaan heeft, zoals Al-Manar doet
Want ik begrijp zijn positie
Jij niet denk ik
Jou boeit het denk ik weinig wat Israël gedaan heeft
Daarom quote je nu iets wat n moslim ergens zegt over Israël en doe je zo van oohh zie je wat die moslims zeggen over Israël!!
Is logisch dat ze zo denken over Israël
Ik ben niet degene die naief is