Uitspraak van inactief op zaterdag 25 februari 2012 om 01:15:
Vlg mij schets je 'n ideaalbeeld, sorry
Nee dat is wat ik zag, de laatste keer dat ik er was
Mijn tante heb ik t over he, dus hoe is dat n ideaalbeeld
Was normaalste zaak vd wereld voor haar om dat te doen
En t rare was dat ik heel argwanend en oplettend was toen ik die man zag
Want het was n grote man van middelbare leeftijd, die er in mijn ogen onbetrouwbaar uitzag en ik wantrouwde hem
Maar ik keek verkeerd
De man was dakloos en vuil, met kapotte kleren en geen kam om zn haar netjes te houden, geen wasmachine, geen geld, geen familie probably
En toen mn tante hem zag zag ze wat ik niet zag
En ze haalde snel n groot bord en gaf hem eten, kip en tomatensaus, met n stuk brood, olijven en n flink glas water
En hij nam het aan, bedankte haar (zij ging naar binnen, ze gaf het hem en ging meteen weg) en hij ging zich op de stoep van onze voordeur zitten en at alles rustig op
Toen liet ie het lege bord en glas op de stoep staan en ging verder
En het maakte indruk op me
Het was geen wow moment voor hun, de zwerver vond het normaal dat iemand dat voor hem deed en mn tante vond dat ook normaal
Maar ik had zoiets nog nooit gezien en dus was t wel n eye-opener
En je moet weten dat die tante zelf arm is
Zij is zelf arm en ik bedoel echt arm he, niet dat ze geen HD-tv kan betalen ofzo
Toen ik klein was ging ik n keer samen met haar naar het kerkhof, naar t graf van mn opa
Ze kocht onderweg voor n paar cent n stuk brood en gaf me ervan te eten
Ik vond btje raar dat ze dat deed, zo onderweg, zomaar.. n stuk brood kopen
Maar bij t kerkhof zaten veel vrouwen met kleine kinderen, die nóg minder hadden en ze gaf aan die mensen van dat brood
Terwijl zij zelf amper geld had om iedere dag brood te halen
Dát is Islam
Dát is de Moslima
Is mn favoriete tante

En ik heb ontzettend veel respect voor haar en mn andere tantes (heb veel tantes)

Ik heb t niet over hier he, heb t over hoe het daar is, in n Islamitisch land
Daar zie je pas het echte gezicht van Islam, onder de mensen
Niet hier in de grote steden, of op tv als ze boze baarden tonen
Dat is niet het gezicht van Islam voor mij, omdat ik dat andere gezicht gezien heb en t mooie zag, wat jullie niet zien..
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 februari 2012 om 01:15:
Xaeed, kan je ff dat filmpje bij 18 minuten kijken en me uitleggen wat hij precies bedoeld met 1948 en 'the year... evidence' heeft dat iets met het jaar op zichzelf te maken? Bedoel ie daar nou iets speciaals mee?
Dajjal kan pas komen als Israël bestaat, als Staat, als Macht
Want de Messiah zou regeren over de wereld, vanaf de troon van David en Sulayman (vrede zij met hen), in Jeruzalem
En in 1948 werd die staat gesticht, met behulp van vooral de Britten destijds
De Joden konden eindelijk, na duizenden jaren, terugkeren naar het Heilige land
En dat is waar hij het over heeft
Bewijs dat dit tijdperk dát tijdperk is waar de Profeet(saw) zoveel over vertelde
Dat was het begin
Inmiddels is het al iets verder gevorderd
Binnenkort, als er oorlog komt en Israël ad macht komt, dan zal de Dajjal verschijnen en zich voordoen als Messiah, als Koning van het Heilige land
Daar had ie t over