Partyflock

Forumonderwerp · 749888
1 volger · 12246x bekeken
Waarschuw beheerder
Wie gaan er weer gezellig naar Ibiza deze zomer!!!
En weet iemand iets over de feesten op het strandje
Cala Llonga op Ibiza?

Waarschuw beheerder
:O
Waarschuw beheerder
Yesssssssssssss!!! Ibiza here we come (again)...

:bounce:
Waarschuw beheerder
Again and again and again!!!
Waarschuw beheerder
Op calla longa?? Nee daar heb ik nog geen feestjes gezien op dat standje, daar zitten gezinnetjes en oudere mensen.
Bora Bora had altijd erg leuke feesten maar die zijn in het na jaar moeten stoppen en is niet zeker of het terug komt ivm beveiliging of zoiets..Maar ehhh uitgaans clubs genoeg! Ibiza is HOT.Natuurlijk ga je naar Salinas!
Waarschuw beheerder
Ik had het gehoord van Bora Bora echt jammer(iets van geluidsoverlast ofzo)Salinas ben ik vorig jaar ook geweest ook prima! Maar er schijnen echt feestjes te zijn op Calla longa, heb een CD van Sven Vath
en daar staat het in met een foto erbij!!
Waarschuw beheerder
Vorig jaar super week gehad op Ibiza. Echt een super eiland, geweldige sfeer en publiek. Enige minpunt was het bizar hoge drugs gebruik. Ze stonden me raar aan te kijken toen ik de WC daadwerkelijk gebruikte om te plassen i.p.v een lijn te leggen in een van die hokjes.

Hoogtepunt vond ik de set van Coxy en die van PVD. De Megatron in de Amnesia is trouwens echt meesterlijk.

Zit nu trouwens set te luisteren van PVD tijdens de eindfeesten. Zou er best dit jaar heen willen maar jah geld en stage is een probleem.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Is Ibiza echt heel duur of wat betaal je voor de entree van een dischtheek en wat kost drinken er
Waarschuw beheerder
entree verschilt per avond. heb 25 euro voor meganite betaald maar ook 50 voor cream (Oakey, PVD, Tiesto. alleen hoorde je pas dat Tiesto ziek was toen je binnen stond en die 50 euro had betaald)
Tickets moet je gewoon een goed adres vinden. Vlakbij de Amnesia-bar had je wel goedkope tickets en ook vlakbij ons hotel zat een mannetje die ze voor een redelijke prijs verkocht. Op het vliegveld deelde ze ook van die kortings coupon boekjes uit.

drinken is gewoon duur: 10 euro per pilsje
red bull blikje: 12,5

Buiten dat om vind ik het eiland zeer betaalbaar. Betaalde voor een pizza midden in Ibiza stad 5 euro. Boodschappen geod te doen en zeker als je met een paar man bent is taxi echt geen probleem. Veel beter dan die verrote disco bus.

Kijk ibiza is gewoon duur, maar daar hebben wij ons vorig jaar op ingesteld. Entree + 4-5 pilsjes op een avond, geen drugs want daar doen wij niet aan. Totaal was je dan ongeveer 100 euro op een avond kwijt. Hetzelfde ben je kwijt als je een avondje goed doorzakt in bijv Lloret, Salou, Marmaris. Voordeel van Ibiza is dan gewoon dat er een geweldige onovertroffen sfeer hangt en de muziek is natuurlijk super vet!
Waarschuw beheerder
Hahaha! Wat betreft drugsgebruik heb ik nog wel een grappig verhaaltje...

We (ik & mn vriend) gingen afgelopen zomer naar Manumission @ Privilige. We hadden van te voren nog een flesje wodka en wat jusdos gekocht en voor we naar binnen wilden gaan wilden we nog even een drankje mixen en drinken op het parkeerterrein. (dat scheelde weer 30 euro, want je betaalt je blauw aan drankjes in die discotheken!!!)

Er stond nog een groepje jongelui (4 of 5 gozers) op het terrein te wachten. Op het moment dat wij het drankje gingen mixen en daarvoor het lampje in de auto even aandeden, stond datzelfde groepje knullen ineens rond onze auto met de politiepenningen tegen het raam gedrukt.

Wij schrokken ons een hoedje en draaiden gauw het raampje open. Toen we ze vertelden dat we Nederlanders waren konden we uitstappen, werden we van top tot teen gefouilleerd en onze (huur)auto werd echt binnenstebuiten gekeerd! Je had die gezichten moeten zien. Zo van: Yes, nu hebben we raak! Dirk en ik moesten lachen. Af en toe :xtc: in Nederland is geen probleem. Maar meenemen naar Ibiza: no way! En dit was nou zo'n mooi voorbeeld waarom je geen pillen op zak moet hebben op Ibiza! De teleurstelling was natuurlijk groot onder de agenten toen ze nix konden vinden. Gna gna gna :D Ons feestje (zonder :xtc: ) kon beginnen!

Even later zagen we diezelfde lui binnen alles in de gaten houden. Ze kleden zich heel onopvallend...gewoon uitgaanskleding hebben ze aan. Maar binnen in Privilige pikten we ze er zo tussen uit. Maar goed....

...U zijt gewaarschuwd! :D
Waarschuw beheerder
Klopt er word steeds meer gecheckt op drugsbezit, heb het ook
gezien s'morgens langs de weg die naar de space gaat werden
ook auto's gecontroleerd en mensen moesten hun zakken leegmaken! Maar dit was door politie in pak. Wist niet dat er ook zoveel gecontroleerd werd in burger.... En dat ze ook gewoon in de clubs binnen lopen wist ik ook niet, thanks voor de waarschuwing.
Heb vorig jaar wel wat meegenomen naar het eiland, maar eigenlijk is het helemaal niet nodig! er is genoeg aanwezig daar. Volgend jaar zit ik wat meer ontspannen in het vliegtuig denk ik haha..
Artiest {SHOWLIST artist 25687, 83908, 50688}
Waarschuw beheerder
Daar is genoeg drugs te vinden...in de Pacha zijn ze wel 100 keer op een avond komen vragen of ik iets moest hebben.

Als alles goed is ga ik deze zomer. Vorig jaar eind september geweest maar dan is het toch al ver gedaan met de drukte..lijkt me leuk om het eiland eens op volle toeren mee te maken.

Alles is wel duur, maar daar krijg je wel kwaliteit voor terug!!!
Waarschuw beheerder
ibiza is het mekka van het feestbeest. er is altijd wat te doen op elk tijdstip. de vetste vakantie van me leven geweest.
ik wil dit jaar zeker terug als ik wegga uit tenerife
Waarschuw beheerder
Toch wel frapant verhaal Ibiza-Girl.

In de amnesia werd er echt openlijk gesnoven en geslikt. Die gasten hebben dan wel geluk gehad dat er niemand binnen stond van de plisie.

Volgende keer dat ik er ben ga ik wel 2 weken. 1 week is gewoon te kort en met 2 weken hoef je ook niet elke avond op stap. Kan je soms avondje beetje relaxen, door ibiza stad lopen, tot uurtje of 1 op terras zitten en dan keer optijd slapen.
Waarschuw beheerder
Ik doe mn naam geen eer aan ben dr nog nooit geweest maar ja naam heeft dan ook betrekking op mn auto.
Maar hoop dat ik in september klaar ben met school en full time werk kan vinden dan staat ibiza 2006 op de planning echt super al die verhalen. Voor degene die gaan have fun!!
Artiest Tele
Waarschuw beheerder
:( zouden dit jaar naar ibiza gaan :)

maaarja te weinig geld volgend jaar maar dan :D
lijkt me echt vet daar:D van al die verhalen die ik hoor van iedereen die er s geweest :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
juist, Ibiza is gewoon geweldig :)

Hebben alweer geboekt voor dit jaar, gaan 28 Juli voor 11 dagen naar het mooiste eiland in europa!!
Waarschuw beheerder
wij gaan dit jaar ook weer.
Alleen zouden we graag een villa huren aangezien we met z'en 8'en gaan.
Heeft er iemand tips ofzo voor villas te huren ?
goede sites enzow ?
Waarschuw beheerder
jaja, wij zijn dit jaar ook weer aanwezig... voor de derde keer, ben in 1999 en 2000 geweest en nu eindelijk weer :bounce: 7 aug. t/m 22 aug.
Waarschuw beheerder
Het zit er dit jaar helaas niet in voor mij! Ik ga op mezelf wonen, dus de centen zijn op. :frusty:
Ik ben in 2003 en 2004 geweest, tis echt geweldig daar! :jaja:
Ik wil ook...:cry:
Waarschuw beheerder
Mijn nicht (naast me op mijn profielfoto) is danseres in de Pacha, echt relax kan elke avond zo de Pacha inlopen zonder probleem en gratis drinken heel de avond(scheelt me echt een hoop centjes)Ze wist ook precies waar ik alles(lekkere rookwaren enzo...)kon halen.
Ook voor de andere clubs kon ze vaak goedkoop entree regelen. Hoef gelukkig niet zo veel te sparen voor een hele fijne vakantie. Jullie begrijpen natuurlijk wel dat ik dit jaar weer van de partij ben!! IBIZA is PRIMA.
Waarschuw beheerder
Waarom heb ik niet zo'n nichten..
Waarschuw beheerder
Hey heb eens een vraagje?

Ik wil dit jaar voor de eerste keer naar Ibiza gaan, maar wat raden jullie mij aan?
Hotel of appartement? Waar kan ik bv. goedkoper onlineboeken, weten jullie goede degelijke hotels met betaalbare prijs?

Greetz
Delvechio
Waarschuw beheerder
Delcechio

je moet sowiezo naar we love sunday's @ Space!!!

zzz
Waarschuw beheerder
Kheb 2 jaar geleden 2 weken in App Jetgezeten in Playa d'en Bossa. Ik rolde mn bed uit en lag zo op Bora Bora en t was 10 min. lopen naar de Space.
Ibiza is gewoon magisch. Ik was er toen de openingsfeesten er waren zoals de 1e keer Manumission en de eerste Cream night @ Amnesia met Tieso en Cor Fijneman.
Ik ga zeker nog wel n keer terug want heb nog veel te veel dingen niet gezien daar.
Waarschuw beheerder
donateur
ja ga dit jaar ook weer naar ibiza voor de vierde keer.alles is geweldig daar.
Waarschuw beheerder
Als ik ga ga ik alleen naar de eind feesten.Begin sept!
Zijn alle kids weer naar school!
Waarschuw beheerder
Ik heb alweer geboekt!

eerste week van juli ben ik er weer bij!

Ibiza :respect:
Waarschuw beheerder
Ik zag net dat de datums van sommige feesten al bekend zijn. Vooral die willen weten wanneer de opening en closing party's zijn is dit handig :)

www.ibiza-spotlight.com

Veel suc6 !!!
Waarschuw beheerder
Dit jaar een keer niet :( Vorige drie jaar geweest en was echt top!!!

Volgend jaar dan maar weer
Artiest Dacato
Waarschuw beheerder
Nou vanavond is het zover....na jaren van; Ooit moet ik daar geweest zijn, gaat het vanavond ja of nee worden.
99% is al zeker!:D
De optie ligt al vast, we moeten het alleen zeker weten.

En to Coño...de optie die we hebben vastgelegd is dus in appartement Jet op Playa d'n Bossa :)
Ben dus benieuwd.
Hoop dat het allemaal gewoon door gaat!(y)
Waarschuw beheerder
Wij heb net onze villa geboekt voor twee weekjes in juli !
We gaan met z'en 10'en dus MOET wel gezellig worden denk ik.

Heb er onwaarschijnlijk veel zin in :):):):)

:lief: IBIZA
Waarschuw beheerder
Weet ieumand een goed hotel en kan je beter in Ibiza stad zitten of een andere plaats.

En hoeveel zal je ongeveer kwijt zijn voor 10 dagen stappen daar?
Waarschuw beheerder
Als je een hotel in ibiza stad wil moet je hotel Zenith nemen.Daar zit je prima.Voor 10 dagen zou ik zeker een eurootje of 12,1300 meenemen.
Waarschuw beheerder
Ik heb in gulders 3000 op gemaakt..Vooral aan stappen..Terwijl ik veel gratis kreeg in vip ruimtes zat en veel drinken heb gehad..
in 7 dagen op!!Maar tijd van je leven.
Waarschuw beheerder
Inderdaad.Het kost wat,maar dan hebbie ook wat! Ben er afgelopen zomer 2 keer geweest.In de Space betaalde je in juli 10 euro voor een baco,en in september 12 euro.Gaat nergens over.Maar nog steeds de tijd van je leven daar!!!
Artiest SOK
Waarschuw beheerder
Ik zit er de laatste 2 weken in juli in appertement JET aan het bora bora strand. Ik heb er zin in!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Yep! Aanwezig! Eindelijk gaan we dan naar Ibiza :D Wij gaan ook naar Jet in Playa d'en Bossa van 24 - 31 juli. Door die leuke verhalen in dit topic krijg ik nog meer zin :jaja: :bounce:
Waarschuw beheerder
Aanwezig ! Heb er zin in ook zeg !!
Waarschuw beheerder
App Jet is :respect:
zit n barretje onder die 24 uur per dag open is :s
ennuh perfect t.o.v. Bora Bora :lief:
Waarschuw beheerder
Dat barretje wat jij bedoelt heet Ancient People. Helaas hebben ze dat vorig jaar moeten sluiten.:/:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jahaaaaa!!!
Het staat vast!:D
Afgelopen vrijdag officieel geboekt!
20 t/m 31 Juli....12 daagjes Ibiza in app Jet!
Heb er zin in :yes::yes::yes:
Vlakbij de Space :respect:
en stiekem toch hopen dat Bora Bora open is....:(
Vorig jaar helaas moeten sluiten...:no:

Ach ja, vermaken ga ik me daar toch wel (y)
Artiest Jay
Waarschuw beheerder
Jahaaaaaa!!!!
Het staat vast heey Mr.Dacato !!! :D:D
Oei! wat heb ik zin door al deze verhalen hier !!!
Het gaat nu echt gebeuren !:D
Maand maart heb ik me feestjes nog... En dan wordt het echt minderen !!! Tjah , ben maar student en wil ik na Ibiza ! Dan zal dat wel moeten!
Maarrr heb et er voor over , je moet er gewoon geweest zijn !
Het is Mekka voor de partygangers :D
Ow wat zie ik uit naar Cocoon-night>Sven vath :D
Hopelijk gaan we nog wat bekenden tegen komen van partyflock...
En feesten maarrrrrr.............. (Y)(Y)
Waarschuw beheerder
Maand maart heb ik me feestjes nog

:O Maand April hey maat...tenminste dat mag ik toch hopen?
Nu maart juist ff chillen....alleen Reactor hebben we de 26e.
De rest ga ik echt verstek laten gaan voor het echt werk in April!!!
April even los (maand lang hihi :D ) Awakenings..2x, Paco Osuna in de Poema , en Vath in de Panama...maar dat is onder voorbehoud.
Mei nog 1 keer Awake in Now/Wow en 1 keer Reactor...en Juni chillen.
Juli alleen naar het festival der festivals....Awakenings, en dan is het godver alweer tijd voor Ibizaaaaaa!!!! 8)
Waarschuw beheerder
Maand April hey maat...tenminste dat mag ik toch hopen?
Nu maart juist ff chillen....alleen Reactor hebben we de 26e.
De rest ga ik echt verstek laten gaan voor het echt werk in April!!!
April even los (maand lang hihi ) Awakenings..2x, Paco Osuna in de Poema , en Vath in de Panama...maar dat is onder voorbehoud.
Mei nog 1 keer Awake in Now/Wow en 1 keer Reactor...en Juni chillen.
Juli alleen naar het festival der festivals....Awakenings, en dan is het godver alweer tijd voor Ibizaaaaaa!!!!

Jaja...
Mare ben maar student heey !
probeer je zoveel mogelijk bij te staan !
Techno laten wij idd niet zomaar verstek gaan...
Maarrrrr MOET SPAREN !!!!!!
Waarschuw beheerder
Ik weet het jongen ik weet.....zucht...tis wat hey met dat geld.
Maar goed, we moeten dus eisen gaan stellen....en ik wil echt niet het voortouw trekken van waar we naar toe moeten, maar ik geef je toch als tip
laat de feestjes aankomende weken maar ff zitten, want wat in April komt is 10x leuker.
Matrixx...tja..is leuk ,maar toch, keert elke maand weer terug...Paco in Poema is zeldzaam...en techno off course.
Bacardi bat beats is ook leuk maar sla ik ook maar over denk.
Ja Vath zou dan ook niet persé hoeven want die gaan we in Ibiza al lekker zien, als het goed is hihi :D
Maar bij Awake, ja die kaarten hebben we gelukkig al...dus dat staat vast!
Maar in Mei hebben we ook nog 2 dingetjes...ach ja, we zien wel haha!!!
Tis allemaal wat met die feestjes haha!(y)
ga nu gauw naar huis....tis gedaan vandaag.
laatste aanpassing

Artiest Tuur
Waarschuw beheerder
Vraagje... Wat is leuker... Ergens in juli naar Ibiza of bv naar de opening feesten of de closing party's?
Waarschuw beheerder
Closing party's schijnen het wle he-le-maal te zijn....
Maar ja, ik ben er nog nooit geweest :(
Waarschuw beheerder
Ben vorig jaar in juli en in september geweest. Vond het op de 1 of andere manier in september gewoon beter.Ben toen naar de closing party van Carl Cox in Space geweest.Hij ging toen back 2 back met Cristian Varela. Hoef denk ik niet uit leggen hoe gek dat was.