Partyflock

Forumonderwerp · 749750
10308x bekeken
Waarschuw beheerder
wat vinden jullie daarvan????
Ik heb ze ook wel eens maar nog geen 2 uur blijven ze zitten. Ik hoef maar ergens tegen aan te stoten en ze laten los....

Waarschuw beheerder
donateur
Heb ook acryl nagels...
Hoe langer ik ze heb hoe beter ze blijven zitten, met korte nagels breken ze steeds af :/
Heb ook altijd kleurtjes..
heb nu blauw :D
Waarschuw beheerder
BaByGwEnDa:

als ze na 2 uur al los laten kan je beter niet terug gaan naar de zelfde persoon die ze zet ik zet zelf ook nagels en doe het ook bij me zelf ik heb nog nooit gehad dat ze erafvallen of breken ofzo ik denk dat je ook een beetje gewend moet zijn met lange nagels.
een andere mogelijkheid is dat je meschien te bolle nagels heb waardaar de nagel zich niet goed kan hechten.
ik zal als ik jou was eerst naar een andere nagelstudio gaan...;)
Waarschuw beheerder
Heb nu zelf al bijna 2 jaar gelnagels, en kan niet meer zonder...Had altijd al wel van nature lange nagels, maar dan breken er weer n paar af, en dan moeten ze gelijk allemaal weer kort...
Dat werd ik beu.
Mn gelnagels worden goed gezet,kan ik altijd zeker 3-4 weken mee door voor ik ze weer op laat vullen..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb één keer van die nepnagels gebruikt, was niet echt een succes :no:
Binnenkort maar weer eens gelnagels laten zetten :)

Waarschuw beheerder
laat ze in de zomer zetten, heb zelf redelijk lange nagels maar door het zwemmen enzo breken ze sneller af!
Waarschuw beheerder
heb gewoon lekker eigen mooie nageltjes... :)

Waarschuw beheerder
ik zet mn eigen nagels en ze zijn super! ik kan doen wat ik wil zonder belachelijke prijzen te betalen en maak ze opnieuw als ik dat zelf nodig vind. heb ook een cursus gehad en alles :)

Waarschuw beheerder
ik heb van die gelnagels gehad, maar ze waren zo lang dat ik mijn broek bijna niet los kreeg als ik moest plassen, ik kon de autoradio er amper uit krijgen en de liftdeur openkrijgen was ook vrij moeilijk! :bloos:

Waarschuw beheerder
Ik heb nu een jaar acryl nagels , ik kan niet meer zonder:D
Waarschuw beheerder
Ik heb meestal zo'n vlaag dat ik niet meer zonder kan en dat ik dan maanden achter elkaar gel en/of acrylnagels op heb maar op het moment heb ik lekker me eigen korte nageltjes en ik vind het wel ff best zo:D

Maar als de lente begint ga ik ze zeker weer laten zetten, ik vind het wel mooi en netjes staan altijd zolang ze maar niet TE lang zijn das dan weer onnatuurlijk.

(K)(K)(K)(K)(K)(K)

Waarschuw beheerder
nepnagels is wel okee :)

me moeder doet het ook bij mij en vriendinnen van me en kennissen etc. je moet er wel voorzichtig mee zijn op het eerst maar je went er vanzelf aan :)

het is ook niet zo dat ze snel afbreken...

ik heb het zelf ook al een aantal x gehad... voor de sier

maar je hebt ook mensen die nagels bijten en zo kunnen ze proberen om de nagels te laten groeien...

maar ik vind het zeker wel mooi als het er maar bij je uitziet en niet dat ze te lang zijn of dat het er niet goed opgezet is :D

Waarschuw beheerder
kweek zelf wel nagels ...
Waarschuw beheerder
bij mij vallen die er ook vet snel af haha
ik ga ech niet voorzichtig lopen doen voor die kut dingen....

Koop in ieder geval goeie plaksel en zorg dat je nagel goed schoon is en vijl m eerst grof,..dan plakt ie beter:)
Waarschuw beheerder
Mijn nagels groeien snel genoeg.. ben geen nepnagels nodig
Waarschuw beheerder
heb ik ook niet nodig die van mij lijken al nep :P

Waarschuw beheerder
k vind t zelf toch mooier uitzien..verzorgder! heb ze zelf ook al een aantal jaartjes dus..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb van mezelf sterke nagels, dus heb nog nooit nepnagels gehad. Wel altijd lange! :)

Waarschuw beheerder
die je zelf moet plakken, zijn echt kut :(

maarre acryl nagels zijn wel mooi & blijven redelijk zitten :)
gelnagels blijven nog beter zitten bij mij, maar dat vin'k niet zo mooi :no:

Waarschuw beheerder
heb van mezelf heel mooi lange nagels. ze breken pas als ze langer dan 'n cm boven men vingers uitsteken...
Waarschuw beheerder
Ik heb nagels gebeten vanaf dat ik tanden had zo ongeveer.

Ook heb ik jaren lang heel veel geld uit gegeven aan nepnagels. French-manicure, mooie versierde nagels, gel nagels, noem ze maar op.

Tot voor een paar maanden. Toen heb ik spul gekocht tegen het nagelbijten en dit is het resultaat. En ik ben er trots op.

[img width=425 height=319]http://members.home.nl/freddy.jalving/Nagels.jpg[/img]

[img width=425 height=319]http://members.home.nl/freddy.jalving/Nagels2.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
er kan wel beetje nagelverharder of doorzichtige nagellak op, das veel mooier
Waarschuw beheerder
Ik neem aan dat dat voor mij bedoeld was.

Dat doe ik ook elk weekend, maar op mijn werk mag ik geen nagellak op, vandaar dat ze nu puur natuur zijn.

Waarschuw beheerder
mag doorzichtig niet op je werk? :o nouja
Waarschuw beheerder
Ik werk met medicijnen, hygiëne voorschriften dus.
Gaat er niet om hoe het er uit ziet maar omdat nagellak (blank of gekleurd) af kan bladderen.

Vandaar.

Waarschuw beheerder
ah zo, heb ook opleiding apothekerassistente gedaan (ben net gestopt) en lange nagels mochten niet, maar doorzichtige nagellak dan weer wel....vaag :/
Waarschuw beheerder
En bij ons is het net andersom. Nagellak mag niet en lange nagels (nog) wel.

Waarschuw beheerder
hehehe, ach ja zolang je maar hygiënisch werkt

Waarschuw beheerder
Ik ben mijn nagels nu aan het laten groeien :D:D HET IS ME EINDELIJK GELUKT OM EEN HELE WEEK NIET OP MIJN NAGELS TE BIJTEN :O:O:O
En ik heb nu dan ook aan iedere nagel , een mooi wit randje :D:D:D:D
Ik ben er echt heel erg trots op en ik hoop dat ik nooit meer nep nagels op hoef te doen dus :D(Y)

Ik vind nepnagels wel mooi hoor, maar het is ontzettend lastig met broek open of dicht maken, met tampons in doen (lees : auw !) en vooral met mijn lenzen uit en in doen :O
Ik hoop dat deze dingen dan ook wat beter gaan als ik van mezelf gewoon lange nagels heb , en er gewoon aan kan wennen :)

Waarschuw beheerder
voor de tampons kan je er met inbrenghuls kopen ;)

mijn nagels breken best snel :( bv eentje, en dan ziet het geheel er niet meer uit, kan allees weer eraf :[

Waarschuw beheerder
Ooh :O Hmm, dat is een goeie :D Thanks, zal het onthouden :D(y)
De mijne zijn gelukkig nog net niet zover dat ze al kunnen breken, of kunnen dubbelklappen, maar nagel verharder helpt daar tegen ;)

Waarschuw beheerder
dubbelklappen naar achteren aaauuuwww, is me bij 8 nagels gebeurd in de botsauto's *trauma*
Waarschuw beheerder
Voor (half)zachte lenzen en lange nagels heb je dit dingetje.

[img width=567 height=425]http://members.home.nl/freddy.jalving/Lenzen.jpg[/img]

[img width=567 height=425]http://members.home.nl/freddy.jalving/Lenzen2.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Heh Getsie :| Dat lijkt me inderdaad een heel eng gevoel :O
Dat is net zoiets "engs" als dat je navelpiercing dubbel klapt :dood:

8-)

Waarschuw beheerder
Waar koop je zo'n dingetje dan :$?
Waarschuw beheerder
mijn nagels breken best snel bv eentje, en dan ziet het geheel er niet meer uit, kan allees weer eraf

Op die ene korte gewoon een kunstnagel plakken tot ie weer redelijk op lengte is.
Waarschuw beheerder
Hoef je niet te kopen. Vraag er naar bij je opticien. Dan krijg je hem bij je lenzen. (Tenminste ik wel.)

Waarschuw beheerder
nouja mijn navelpiercing is beetje uitaan het groeien dus die kan ik elke kant op duwen :o

maar bij mij zie je dus het verschil met mijn eigen nagels en een kunstnagel heel erg, en ben niet zo van de kleurtjes naggellak.
Waarschuw beheerder
en ben niet zo van de kleurtjes naggellak

Ik ook niet. French- manicure vind ik het mooiste.

Tja, dan zit er niets anders op dan ze er allemaal af te halen.

Waarschuw beheerder
precies, maar heb ook geen bijbaantje voor lange nagels :S vakkenvullen :/
Waarschuw beheerder
Gaat dat zo ruig dan dat vakkenvullen dat je je nagels er op breekt? ;)

Nooit geweten joh!

Waarschuw beheerder
god, tis een hel voor heel je hande :[ zit nu weer een snee in mijn vinger.van die heerlijke papiersnijwondjes :9
Waarschuw beheerder
Zou ik toch eens de ARBO achter aan sturen als ik jou was.

Dat jullie toch echt beschermende kleding nodig hebben.

Waarschuw beheerder
tjah dat zou een optie zijn, nouja ik ga t gewoon eens doen, van die leren winterhandschoentjes, kijken wat ze zeggen ;)

(hoewel dat denk ik niet fijn werkt)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2005 om 01:07:
Ik ben mijn nagels nu aan het laten groeien HET IS ME EINDELIJK GELUKT OM EEN HELE WEEK NIET OP MIJN NAGELS TE BIJTEN
En ik heb nu dan ook aan iedere nagel , een mooi wit randje
Ik ben er echt heel erg trots op en ik hoop dat ik nooit meer nep nagels op hoef te doen dus

Ik vind nepnagels wel mooi hoor, maar het is ontzettend lastig met broek open of dicht maken, met tampons in doen (lees : auw !) en vooral met mijn lenzen uit en in doen
Ik hoop dat deze dingen dan ook wat beter gaan als ik van mezelf gewoon lange nagels heb , en er gewoon aan kan wennen

Goedzooo poepieee!!!! :d :d Echt mooi! :p

Waarschuw beheerder
nou, ik heb dus mijn hele leven nagel gebeten, en begon toen eens na te denken over nepnagels. maar het is me gelukt om van die verslaving af te komen en heb nu mooi lange nagels, waar ik dus errug trots op ben, omdat ik ze verder nog nooit gehad heb:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
pff heb nu zo doe t zelf frensch manicure setje gekocht.. eerst smeren met witte nagellak daarna iets roze dr rover heen en dan blanke lak:x ben verdomme de hele avond bezig geweest... zoo lang duurde t voordat t steeds goed droog was:s
en nu is dr bij 1je alweer n stuk afgebladderd:@
heb verders wel mooie lange nagels:)
knappen ze bij julie nie af na een wkndje :vaag: ?? bij mij wel:[
afijn binnenkort laat ik dr mooi gelnagels opzettuh. eindelijk:D
Waarschuw beheerder
ik heb nu 2 jaar gelnagels,met mijn beroep is het belangrijk dat ik er verzorgt er uit zie,
ik heb altijd nagels gebeten,liever dan NEP en verzorgt
dan korte stompjes en LELIJK.
ik kan niet meer zonder.

Waarschuw beheerder
Ik heb ze soms met uitgaan, vind ze mooi :) Bij mij blijven z altijd goed zitten en heb er meestal geen problemen mee met broek openen ofzo :)

Omdat ik met machines werk, kan ik geen gel of nep nagels dragen doordeweeks :( De risico dat me eigen nagel er dan ook afvliegt er best groot :S

Kan sowieso van mezelf ook me nagels niej lang houden! Ook vanwege die machines, maar ze breken iedere keer af :s
laatste aanpassing