wat vinden jullie daarvan????
Ik heb ze ook wel eens maar nog geen 2 uur blijven ze zitten. Ik hoef maar ergens tegen aan te stoten en ze laten los....
ja ik heb nix tegen rokers verder hoor alleen past niet bij mij
vette tattoo trouwens @ngel
laatste aanpassing
thank you
compenseert mijn nagelbijten weer een beetje
ik ben niet zo'n tattoo freak ofzo maar ik heb em in elk geval niet eerder gezien dus wel appart
ook al niet een tattoo freak nou nou...
Whahahahha....kan beter vragen wat WEL!
er blijft wel weinig over zo ja
ben meer in voor puur natuur zij ik al wil nie zeggen dat ik het erg vind
alleen vind het zo jammer dat bijna iedereen er een heeft omdat het erbij hoort (en meestal altijd dezelfde)
die van jou vindk wel cool
nou gelukkig dan maar @ngel
zal haar een worst wezen wat ik van d'r denk
wat overigens tot nu toe best is
laatste aanpassing
ik ga lekker slapen welterusten allemaal doeii
truste droom z8
K doe het niet om erbij te horen, dan had ik er wel 1 op mijn onderrug genomen met een plaatje uit een boekje
K teken ze overigens allemaal zelf
ja kijk dat bedoel ik
origineel zelf iets bedenken vind ik juist wel leuk om te zien... al weet ik niet voor hoelang dan
maar die standaart tribals op iedereen (op dezelfde plaatsen ook nog meestal... dat hoeft voor mij echt niet
maar dit is allemaal wel HeeL erg offtopic niet dat mij dat boeit
ontopic: IK BIJT NAGELS
zouden lange nagels mij staan
ieuw nee!
denk het inderdaad ook niet
ik deed Vroegah ook nagelbijten
nu nie meer
beter
het lukt je ook nog wel
als je het maar echt wilt
donateur
Heb al kleine 20 jaar eerst hars en laatste jaren gelnagels, heb nu bij Neckermann een set gekocht om zelf gelnagels te zetten, werkt perfect en scheelt me een hele berg geld.
wat ook kan is herome nagelverharder kopen, die werkt bij mij perfect (ik heb echt meganagels ) en dan kan je natuurlijk gewoon french manicure erop doen.
tadaaa... lijkt nep, maar is 100% echt
ze vragen aan mij ook altijd of ik nepnagels heb
donateur
Niks voor mij ,
ik voetbal drie keer per week en óf ze flikkeren er vast en zeker af, óf ze worden vies als ik op de grond donder.
Moet je ook geen nepnagels van de Etos ofzo halen en opdoen , want dat is ook echt helemaal nix.. kun je niet eens 'ns je rits van je broek dichtdoen ofzo .. doe dan maar gewoon echte gel- of acrylnagels nemen en ze elke 4-5 weken bij laten vullen..
Ook ooit gedaan maar op de helft van de dag was ik ze alweer kwijt.
Partypoes heb je dat bij een nagelstudio laten doen? Hoe hoeveel kost dat dan en blijven die wel lang zitten?
ja ik doe het bij een nagelstudio www.itsmagicnl.nl
ziet er echt heel mooi uit ik heb nu roze glitterrandje
Een vriendin doet mijn nagels, acryl.
Echt heel gaaf en mooi!!
Ik heb ook van die nepnagels van de DA drogist gehad.
Maar ik heb ze er altijd binnen 2 dagen weer af.
Elke keer als ik bijv iets op moest pakken ging dr weer eentje af of er kwamen scheurtjes in.
Ik vind het altijd wel heel mooi maar ik denk dat je als je goeie wil hebben dat gewoon bij een echte nagelstyliste moet laten doen.
nog nooit geprobeerd, kan haast niet goed zijn voor je nagels
bij die van mij werken ze met speciale soort gel en ik heb ook geen tips erop dus niet verlenging alleen de gel zelf tis dus wel me EIGEN nagel alleen dan met een gel laagje eroverheen met glittertjes of niet enz enz ze lijken wel als kunstnagels omdat ze zo mooi glanzen en stevig zijn