Partyflock

Forumonderwerp · 749462
Waarschuw beheerder
wie heeft er ervaring met ghb ??

en is t bij jullie in de buurt uit te halen ??

en wat is de prijs ?!? per liter

Waarschuw beheerder
geen ervaring maar heb zo n raar idee dat een liter toch iets te veel van t goede kan zijn voor de 1e x

:P

Waarschuw beheerder
donateur
per liter?? :-o mogguh... ga je gelijk grootverbruiken ofzo :9
Waarschuw beheerder
donateur
per liter tussen de € 250,- en 280,- ?? Ik zeg ook maar wat?!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik zelf heb er geen ervaring mee.. tenminste niet vrijwillig
maar heb andere er wel lekker out op zien gaan.:S
is echt gevaarlijk spul je neemt snel te veel zonder dat je het door hebt

Waarschuw beheerder
Vetnek is groothandelaar...O:)

hij doet netalsof hij nergens van af weet...O:)

Waarschuw beheerder
donateur
5 buisjes voor ongeveer 20 E.......

inkoop per liter is wel goedkoper natuurlijk....

Waarschuw beheerder
ik zelf heb er geen ervaring mee.. tenminste niet vrijwillig
wel onvrijwillig?
Waarschuw beheerder
neej.. ik gebruik dat zelf niet...

maar kan ze voor ong tusse 150/170 per liter krijge

voor de liefhebbers ;)

geen ghb voor mij :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Godverdomme wat worden jullie afgezet zeg! :D

Waarschuw beheerder
is een keer wat in men drinken gepleurd ze denken dat het ghb was maarja zeker weten doe ik het niet..:S

het enige wat ik nog weet is wat een mooie velgen die auto had :S
Waarschuw beheerder
donateur
hehe zou het niet weten , daar ga ik dus ook niet aan beginnen :)
Waarschuw beheerder
...:devil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Geweldige ervaring, gelijk nock-out!
Takkespul
Alleen in vaten van 100 liter te verkrijgen

Waarschuw beheerder
donateur
is dit een verkapte verkoopspoging ofzo :s

geen slimme zet denk....
Waarschuw beheerder
donateur
is dit een verkapte verkoopspoging ofzo:s

dat dacht ik dus ook :/
Waarschuw beheerder
120 euro dan heb je ook goed spul heb je maar 2buisjes nodig om helemaal lijp te worden
Waarschuw beheerder
wat ik vroeg.. sommige mensen kunne niet lezen.. of iemand ervaring had.. wat het effect is enz maar kon het alleen per liter krijgen.. capiche
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=601 height=480]http://www.hooglander.com/fun/zoeken.jpg[/img]

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
60,- voor 1/3 liter
Waarschuw beheerder
Je moet die gh in deventer / Amesfoort / Voorthuize haale :yes:
als je un beetje goed persoon vind ben je tussen de ( 150-200 ) euriesS Per Liter
Maa Nie tuh veel nakke he mense ;)............:no:

Effeckt : Wel us 30 :cocktail: Gedronke ;)

Maar je voelt je niet slap soals :cocktail:

Maar engergy rijk .......:P

En je siet alles heelll Wazzig en 6 x ofsow HELLEMaal Gronie tog :cocktail:

niet te veel nemen anders ga je nokky.....

( leerzaame les )

PeazzzzzzZ
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ervaring?!?!

Wakker worden op de hartbewaking!! :o

KutROMMEL afblijven van die takkezoii!

Waarschuw beheerder
Zo ik ga zo maar is ff een buisje scoren denk...:kwijl:

Waarschuw beheerder
ja .hoef ik echt niet meer.ziek van ge woorden

Artiest Bloks
Waarschuw beheerder
Ik word ziek van Hebzucht

Waarschuw beheerder
donateur
Nou...mijn ervaring nu...

:vaag:

en zo geil als de tyfus O:)

;d
Waarschuw beheerder
Ik vind t zo lekker he...maar gelukkig drink ik niet!! maar toch....he .het si en blijft een kutspul een beetje vreemd maar wel lekker.........
Waarschuw beheerder
jullie betalen egt veel....per liter dan he;)
Waarschuw beheerder
donateur
GHB LACHEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
GHB is leuk ja 8)

Beetje het effect van dronken zijn, maar dan zonder kater de volgende dag B)

Alleen teveel is niet leuk :no:
Waarschuw beheerder
donateur
ach niet leuk..
even slapen :Z ;)

mjha.. opzich best leuk spul :)

Waarschuw beheerder
donateur
ach niet leuk..
even slapen

Ja of even misselijk worden, en van je stoel lazeren enzo

Heel leuk allemaal :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja of even misselijk worden, en van je stoel lazeren enzo

catscan release party in lwd? 8)

Waarschuw beheerder
donateur
uhhh nee, vooravond catscan release party in groningen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
O:)
Waarschuw beheerder
iets van 150 euro per liter heb k ergens gehoord..

geen ervaring mee maar zou het wel eens thuis willen proberen.. met mensen die k ken vertrouwen. niet op feesie ofzo want dan ken t volgens mij echt fout gaan..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
catscan release party in lwd?

Nee daarvoor op het station in Harlingen :P

Waarschuw beheerder
donateur
en daarna ergens in lwd :9
Waarschuw beheerder
Niet teveel nemen, dan is het goed te doen

Waarschuw beheerder
donateur
daar waren wij ook al achter :)
Artiest Mount
Waarschuw beheerder
GHB ?? Geil Hoerig Bewusteloos ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Niet teveel nemen, dan is het goed te doen

niet teveel verschilt ook per persoon :9

Waarschuw beheerder
donateur
Gebruik altijd GHB op feesten bevalt mij prima maar ik heb er dan ook al de nodige ervaring mee en weet dus ook wel wa ik doe.
Als ik weer nieuwe krijg probeer ik eerst uit hoe sterk ie is voordat ik 't mee neem naar een feest ofzo.
En ik pak ook pas na 1,5 / 2 uur weer bij en steeds kleine hoeveel heden dan is het goed te doen en gaat 't (bij mij altans) nooit fout
kijk wel uit met de combi alcohol/GHB neem nooooooit GHB als je al een hoop gedronken hebt want dan weet je de impact nie....
Waarschuw beheerder
ik gebruikte ook elke week ghb maar dan op de afterparty. Dan is dat vet gaaf, ga je hele kinderachtige en gekke dingen doen. Echt lachen.. ben er mee gekapt want het liep uit de hand met iedereen.. Voor mij niet meer!
Waarschuw beheerder
Prijs per liter hangt helemaal af van de mate waarin het is aangelengd met water. 'Normale' dosis is ongeveer 1 gram GHB per 5 ml. Dan zit je rond een kostprijs van ongeveer 45 euro per liter.
Waarschuw beheerder
Stelletje GeHaktBallen!!!
Waarschuw beheerder
125 euro de liter, en dan heb ik hele goede! heb het vaak zat gebruikt, en het is de beste drug die ik mijn "hard-drugs" tijd gebruikt heb!

Waarschuw beheerder
donateur
125 euro de liter

45 euro per liter

:|

Ik betaal hier altijd 110 voor een halve liter.....
Waarschuw beheerder
Als je die shit gebruikt word je helemaal sloom. En als je in je ogen kijkt zie je gewoon dood. GHB = Verboden zooi

Waarschuw beheerder
donateur
Als je die shit gebruikt word je helemaal sloom. En als je in je ogen kijkt zie je gewoon dood.

:vaag: nooit gehad zkr???

GHB = Verboden zooi

das alle harddrugs.....

Waarschuw beheerder
GBL is beters
Waarschuw beheerder
ik kan altijd lekker lang doorraggen op de GH hoorrrr (Y)
Waarschuw beheerder
Ik wil het binnenkort voor het eerst gaan gebruiken!Weet iemand hoe je het het beste kan gebruiken!:$:$
Want ik wil nie knock-out gaan :P:P:P:P:P:P:P:P:P
Waarschuw beheerder
gewoon gieten
Waarschuw beheerder
geen alcohol erbij gebruiken (gewoon voor de zekerheid) de dosering is moeilijk te zeggen... er zit heel erg veel verschil tussen de sterkte.. ik adviseer je o gewoon eerst een half buisje door een blikje red-bull, of een glas dbbelfris te gooien, als da niet aanslaat.. kun je altijd dat andere halfje er nog bijgooien!

als je je lekker voelt niet denken "Waaaa, dit is vet, ik wil meer" want dan gaat het fout! nooit meer als 2 buisjes op een avond.. athans, dat is mijn limiet :yes: of WAS moet ik zeggen ;)

Waarschuw beheerder
http://www.unitydrugs.nl/drugsdb_ghb.html

is dit mischien handig ;P
Waarschuw beheerder
GBL is beters

Mwoah, weinig verschil met GHB, behalve dat het een stuk slechter voor je is vanwege de veel hogere zuurgaad en je lichaam (nieren/lever) omdat die het om moeten zetten in GHB. Ach ja, als 't je weinig uitmaakt kun je inderdaad net zo goed GBL slurpen, maar ik kwak er liever wat NaOh bij zodat er lekkere GBH ontstaat :-)

Waarschuw beheerder
donateur
Daarbij is GBL ook veeeeeeeeeeeeel sterker dus nog moeilijker te doseren......

Waarschuw beheerder
nee weet niet vind het ghb gebeuren wel lekker eigenlijks :)
Waarschuw beheerder
wie heeft er ervaring met ghb ??

niet persoonlijk, maar kan je het ieg niet aanraden :no:
Waarschuw beheerder
afgelopen weekend een buisje genomen; beetje zweverig gevoel , voor de rest weinig van gemerkt. Terwijl vrienden van mij em wel aardig spacede :vaag:

Nee niks voor mij :no:
Waarschuw beheerder
donateur
nooit gedaan, vrienden van mij wel afgelopen weekend. Sommige werden helemaal gek en anderen vielen in slaap...
Waarschuw beheerder
Ik ga het wel een keer rustig testen!Ff kijken wat het met je doet!!Thks voor de tips!!:D:P:D

Waarschuw beheerder
GIZZ GAAT ER ALTIJD K.O. NOKKIE VAN
LATER!!! ZZZZZZZZZZZZ......

Waarschuw beheerder
Waar je op moet letten is dat als je er al wazig van bent, dan niet nog een half buisje of meer bij gaat pakken. Hooguit een dopje ;)

Anders gade um

Veel plezier :yes: GHB is vette shit als je ermee om ken gaan

Waarschuw beheerder
donateur
Morgen krijg ik weer een zooi twas weer ff geleden maar khad er toch weer es zin in :D
Worden weer paar mooie weekendjes hehe O:)
Waarschuw beheerder
GHB=troep!!! niet doen! voor je weet lig je in het ziekenhuis... en geloof me, dat is niet leuk voor jezelf maar ook voor de mensen om je heen. Als je op een feest bent wil je niet de party-pooper zijn die het feest verpest omdat je vrienden ook naar het ziekenhuis moeten...om jou!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat is niet leuk voor jezelf

Ik vond het wel leuk om mee gemaakt te hebben :$

GHB = (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
GHB = (Y)

:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wij betalen hier ongeveer 120/150 euro voor een halve liter :S

Waarschuw beheerder
Zo'n rare prijzen zijn het niet, hier meestal ook zoiets. Soms €200.- voor een liter, maar die is dan meestal ook wat minder goed. Maar ja, moet je kijken wat dat dan kost per buisje :)

500ml = ruim 100 buisjes

€1,20 - €3,50 voor een avondje wazigheid (Y)
Waarschuw beheerder
GhB nie relax je wordt er alleen maar pan dhull van kan je toch nie meer stampen :vaag:
Waarschuw beheerder
Het lekkerste wat er qua genotsmiddelen is.. :D

Wordt er juist wel druk van ;p

prijs, ong 160,-

Waarschuw beheerder
Vanavond weer een goeie avond mee gehad :bounce:

(Y)

Waarschuw beheerder
GISTER weer nokkie!!!!!!!!!!!
LEKKER TOCH!!!
RUSTIG AAN LUITJES!!!!
DAAAAGGG ZZZZZZZZ......
Waarschuw beheerder
moet er gewoon voor zorgendat je het goed doseert en niet teveel naar binnen werkt. we maken de laatste tijd GHB feestjes bij het nazitten...LOL!!!
maar zorg er wel voor dat je uiteindelijk eindigt met een vrouw naast je.....eeeeecht wel vette sex!!! super.

Waarschuw beheerder
donateur
Vanavond weer een goeie avond mee gehad

Same here
ging weer nergens over heb heel de avond bij iemand thuis gezeten pilsje erbij Gtje erbij weer toppie avond gehad alleen tegen 't eind viel ik in slaap haha toen ben ik ook maar naar huis gegaan....
Waarschuw beheerder
donateur
Yep.. ervaring.... heeeele goeie!! :P maar ook hele slechte...:(.. Goeie dosering => supergeil! Slechte ervaring => 2 uur knock-out in een bad....
Kwam erachter dat spulletje wat ik op dat moment in huis had vermengd was met gootsteen-ontstopper :S Yegh!! En het is al niet te zuipuh!!

Waarschuw beheerder
Gootsteen-ontstopper? Dat heb ik ook ooit gehoord, maar dat leek me sterk, dan ga je toch kei kapot van binnen? Hoe was je er achter gekomen?

't eind viel ik in slaap haha toen

Hehe, ja je kunt het beste in beweging blijven. Vorige week een maat van me toen ie in de auto stapte en ging zitten was ie ook mee weg :) (hij reed niet hoor ;) )

Waarschuw beheerder
donateur
Hehe, ja je kunt het beste in beweging blijven

Ja was nie zo zeer van de G volgens mij maar meer van het nodige bier en 't was ook al laat (uur of 5)
Ben ooit 1 x egt van de G in "slaap" gevallen 2 uur lang bij iemand in de wagen gelegen maar daar heb ik van geleerd is me ook nooit meer overkomen:)

Waarschuw beheerder
ik wil het binnenkort ook een x proberen, maar dan op een afterparty maar is dat wel verstandig met :xtc: op?
of is het alleen met drank op gevaarlijk?

Waarschuw beheerder
stokkers jonge:P
je wilt gewoon lekker doorblijven knalluh he!!!
:P:P:P

ghehehheehhhehe
HOL OE VASTE!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
meteen een liter en daarna een fles wodka dan ga je wel meteen als een trein

Waarschuw beheerder
in "slaap" gevallen 2 uur lang bij iemand in de wagen gelegen maar daar heb ik van geleerd is me ook nooit meer overkome

Ik ook 1x, maar dat is bijna 4 jaar geleden, ja, je moet ff aftasten hoe het werkt allemaal he? ;)

ik wil het binnenkort ook een x proberen, maar dan op een afterparty maar is dat wel verstandig met op?
of is het alleen met drank op gevaarlijk?

Met drank is ook niet zo heel gevaarlijk als beel mensen denken, ja het is gevaarlijker omdat de G dan veel sterker werkt, en je dan dus minder G nodig hebt om out te gaan. Je moet alleen niet plankgas gaan zuipen icm G, maar een paar pilsjes zo, kan best. ICM pilletje werkt ook best goed, maar daar heb ik niet zoveel ervaring mee, pas 2x gedaan. en XTC doe ik sowieso vrij weinig. Maar je moet gewoon oppassen met combineren, niet teveel ineens, maar rustig afwachten en niet te gulzig :bier:
Waarschuw beheerder
Kwam erachter dat spulletje wat ik op dat moment in huis had vermengd was met gootsteen-ontstopper Yegh!! En het is al niet te zuipuh!!

Hehe.. :-) Dat is altijd zo hoor, klinkt behoorlijk lijp, he 'gootsteenonstopper', maar het zit er toch echt in (GHB = GBL + NaOh en die NaOh wordt dus vaak verkocht als gootsteenontstopper, o.a. bij het Kruidvat en Trekpleister. Die van Trekpleister bevat overigens geen zware metalen of andere verontreinigingen (tip :-) )).

Gootsteen-ontstopper? Dat heb ik ook ooit gehoord, maar dat leek me sterk, dan ga je toch kei kapot van binnen? Hoe was je er achter gekomen?

Na de reactie met het GBL is het dus GHB en daar ga je niet 'kei kapot' van, maar die gootsteenontstopper moet je inderdaad niet 'puur' drinken of zelfs maar alleen aanraken, dat spul vreet dwars door je huid heen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Yep ;) Dat begreep ik later dus ook, dat ze het wel vaker daarmee vermengen.. alleen in mijn geval was de verhouding blijkbaar dusdanig slecht, dat ik het er bovenuit proefde...:S..Nou ja.. mn slokdarm was lekker schoon zullen we maar zeggen ;)

Waarschuw beheerder
dat heb ik 1 keer gehad en werd er zwaar beroerd van :no: en niet eens in combinatie met drank voor degene die dat willen weten. 1 dopje van een buis, misselijk etc... kortom dat is gewoon niet voor mij weggelegd.

Waarschuw beheerder
Ze hebben een x ghb in mijn drinken gedaan was niet echt leuk werd volgende ochtend in ziekenhuis wakker :(
GR Sabine

Waarschuw beheerder
jah iemand heeft et ook een keer bij mij in me drinken gedaan... sukkels scheelde niet veel of had ook in het ziekenhuis gelegen pas voortaan wel op met mijn drinken:[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
GHB olé olé olé !!

Waarschuw beheerder
:)
Waarschuw beheerder
donateur
binnenkort ga ik het proberen

Waarschuw beheerder
Ik heb t nooit gehad.. hou t liever bij andere dingen.
De reden waarom ik t nooit gedaan heb.. een kennis van me is er aan overleden.. combi met alcohol. Foute boel natuurlijk, maar nee.. niets voor mij! :no:
Waarschuw beheerder
mijn ervaring is nog altijd dat je GHB nog altijd het beste kunt spuiten
Waarschuw beheerder
Ja, GHB is leuk spul, maar je moet er wel voorzichtig mee zijn, alcohol uit den boze en niet meer dan 1 1/2 gr puur.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook 1x, maar dat is bijna 4 jaar geleden, ja, je moet ff aftasten hoe het werkt allemaal he?

:yes: ervaring leert :)
Voor mij bestaad er iig niks beters op bier na natuurlijk ;P

Waarschuw beheerder
hehe, ja psychedelica staan bij op nummer 1 :yes:

Daarna G. maar bier smaakt wel het lekkerste :yes:
Waarschuw beheerder
dat hebben ze mij teminste gezegd want dan heb je wel je hele leven van je GHB genoten

Waarschuw beheerder
hoe is G icm met pep of xtc?

Waarschuw beheerder
ghb is niet chill, je word er alleen een beetje zat van met een wazig gevoel in je bol en 'blurry-vision'

Waarschuw beheerder
ja, da's toch relaxed? :)

G met xtc is niet verkeerd
Waarschuw beheerder
jullie gebruiken zeker GHB om stoer te doen he..ghb is de grootste rotzooi wat bestaat

Waarschuw beheerder
had al gehoord dat het KK spul is
iets teveel in je wordt wakker waar je niet wakker hoort te worden;-);-)
is niet goed nie
Waarschuw beheerder
GHB is de lekjkerste drug die er is bij ons 200€ de l

Waarschuw beheerder
G met xtc is niet verkeerd

en wie heeft jou dat wijs gemaakt :/ :no:

g is geen drug die je moet combineren
Waarschuw beheerder
Over combo G + speed/coke is bekend dat het geen gezonde combo is -> die combinatie upper/downer werkt op je hart alsof iemand in de trein continu aan de noodrem zit te trekken terwijl de machinist continu vol gas blijft geven en de passagiers steeds de trein doorvliegen :-)

Deze combo kan dus hartritme stoornissen veroorzaken. Over combo G+XTC kan ik echter weinig vinden (net zoals G+wiet)...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Op een feest pak ik altijd pep en pils en om de 2 uur een klein mbeetje G nog nooit problemen mee gehad ook geen hartkloppingen ofzo :)

Waarschuw beheerder
en wie heeft jou dat wijs gemaakt

Eigen ervaring

Waarschuw beheerder
jah het is opzich best lekker spul..
maar wel erg gevaarlijk met alcohol en als je in slaap valt!

Waarschuw beheerder
ghb= klotespul
troep :no:
Waarschuw beheerder
ghb= klotespul
troep

Daar ben ik het ook weer niet mee eens. Is gewoon een goedje waarbij je effe moet nadenken wat je aan het doen bent en niet gewoon helemaal los kan gaan zoals met andere drugs qua gebruik...

Waarschuw beheerder
Daar ben ik het ook weer niet mee eens. Is gewoon een goedje waarbij je effe moet nadenken wat je aan het doen bent en niet gewoon helemaal los kan gaan zoals met andere drugs qua gebruik...

nee, ligt ook aan eigen ervaring denk ik ;)
niet dat er een andere drugs is die wel goed voor je is O:)

Waarschuw beheerder
idd iedereen vind wat anders lekker..
alles is eigelijk gewoon troep dus jah

Waarschuw beheerder
donateur
alles is eigelijk gewoon troep dus jah

Klopt ook alcohol mja I don't give a shit :devil:

;)
Waarschuw beheerder
donateur
hoe is G icm met pep of xtc?

Mijn ervaring is: Als de G uitgewerkt is, is m'n XTC ook gelijk uitgewerkt en duurt het inwerken van nieuwe XTC langer dan normaal...sta je dus ineens broodjenuchter om je heen te kijken..:(...

Waarschuw beheerder
GHB :worship:

Waarschuw beheerder
Mijn ervaring is: Als de G uitgewerkt is, is m'n XTC ook gelijk uitgewerkt en duurt het inwerken van nieuwe XTC langer dan normaal...sta je dus ineens broodjenuchter om je heen te kijken.....
je moet het ook bij houden

en ik zeg dan maar wie tapt er een ''borrel'' in
Waarschuw beheerder
Ikke, vind het echt zo'n geweldig spul... Ergens staat wel iets over GHB is vet. Weet je een beetje de ervaring.. ha ha.

EN das nie mischien.

Maar mijn naam is haas, ga toch maar naar de echte dealer..

Waarschuw beheerder
interessant :D

Waarschuw beheerder
Klote van GHB is dat je (iig ik wel) er een erg verliefd gevoel van kunt krijgen, leuk als je een vriendin hebt maar anders kan iemand anders de klos zijn en dat kan vervelende situaties opleveren, vooral achteraf....
Waarschuw beheerder
GhB werkt op je dopamine nivo, put dat uit, Xtc doet dat ook, als je ghb uitwerkt is je dopamine laag, je zult dan idd meer xtc moeten slikken om weer maf te worden.

Ik vind ghb met speed erg link, omdat de speed je laten denken dat je wakker genoeg bent om door te stuiteren en dan neem je heel makkelijk te veel ghb, met het gevolg dat je wakker kan worden in het ziekenhuis of ergens anders waar je niet wakker wilt worden.

Ik heb dat laatste meegemaakt, niet zelf, maar een meisje dat mee was.

Maar toch............. Geef mij maar ghb, heb de koelkast er helemaal vol mee :P

Waarschuw beheerder
Ik gebruik het bijna altijd icm XTC. Het geeft je dan net weer voldoende energie om weer verder te gaan. Ik neem dan 1 buisje in een glas cola. Ook op afters wordt het veel gebruikt en je kan er een hele dag op door gaan. Als je het thuis gebruikt zonder iets erbij is het idd alsof je een beetje dronken bent.
De prijs varieert per GHB soort. Hoor hoger de dosering GBL die erin zit hoe duurder het is. GBL is namelijk de werkzame stof van GHB. Voor goede GHB betaal ik ongeveer 70-80 euro p. 1/2 ltr. De laatste twee keer heb ik het echter zelf gemaakt en dat ging heel erg goed. Dan ligt de prijs ongeveer op 40 euro p. 1/2 ltr.
Je moet idd erg oppassen met het nemen van pure GBL. GBL wordt in je lichaam omgezet in GHB, maar het is te zuur om het direct in te nemen. Ook de dosering is moeilijker. Door NOaH (gootsteenontstopper) toe te voegen aan GBL krijg je GHB. Als je hier niet aan denkt als je het gebruikt is het echt super lekker spul.
Je moet het zeker niet gebruiken icm met alcohol. Het zijn namelijk allebei downers en samen gaat dit heel erg slecht. Een vriend van mij is dit een keer overkomen en dat zag er niet best uit!
GHB proeft erg zout in een drankje. Wanneer je het bijv met cola gebruikt is de prik er bijna af en smaakt het naar zeep.

Waarschuw beheerder
donateur
Ook op afters wordt het veel gebruikt

JUIST alleen op afters :yes: :kwijl:

Op 'n feest lijkt me niks....
Waarschuw beheerder
ghb in combo met pillen, werkt lekker samen,ja

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ben je levensmoe.. neem dan ghb dat is mijn advies.. wat een klotespul!! bah :@

Waarschuw beheerder
:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vandaag doorgegaan naar het huttenheugte lekker chillen met een borreltje in het bubbelbad:d
GHB doen want gea is de ultieme goed te passe drugs!!!:yes:
Waarschuw beheerder
één x gedaan toen k helemaal nuchter was: werd helemaal lijp, moe, ecth niet goed gewoon, da was klote dus

andere x was op fest, had al illie(s?) op, en toen ging t helemaal prima..werd heerlijk zweverig, alles en iedereen was mooi en lief, en geil als boter
dusss
salut
Waarschuw beheerder
donateur
vandaag doorgegaan naar het huttenheugte lekker chillen met een borreltje in het bubbelbad

Daar heb ik mn eerste zoen gekregen :bloos:

Ontopic: G werkt bij mij maar heel kort en slaat bijna direct in :/ Na een uurtje ben ik dan alweer helemaal nuchter :s En t is niet echt hyperdrug voor mij maar meer eentje waar ik melig van word :) Maar dat is dus mijn mening ;)
Waarschuw beheerder
geeehaaa is wel vett ja , heb het een lange tijd gedaan , maar dr wordt heel veel mee gefuckt.. ruik dr maar eens aan ruikt altijd anders, ene x werkt ie beter als de andere x , andere x is ie dikker of dunner dan anders en smaak verschild ook , ik heb het idee dat het altijd verdikt wordt met lijm of behang plaksel ofzo..
ieder in deze streek is ie niet echt weer te vertrouwen 200L

Waarschuw beheerder
donateur
lijm of behang plaksel ofzo

haha ja tuurlijk :D
Zal vast wat zooi in de omloop zijn maar lijm???
Voor mij werkt 't iig altijd perfect voor op feesten afters maakt allemaal nie uit :D