6263x bekeken
donateur
Godverdomme wat worden jullie afgezet zeg! 
donateur
is dit een verkapte verkoopspoging ofzo
dat dacht ik dus ook
donateur
![[img width=601 height=480]http://www.hooglander.com/fun/zoeken.jpg[/img]](http://www.hooglander.com/fun/zoeken.jpg)
Je moet die gh in deventer / Amesfoort / Voorthuize haale 
als je un beetje goed persoon vind ben je tussen de ( 150-200 ) euriesS Per Liter
Maa Nie tuh veel nakke he mense
............
Effeckt : Wel us 30
Gedronke 
Maar je voelt je niet slap soals
Maar engergy rijk .......
En je siet alles heelll Wazzig en 6 x ofsow HELLEMaal Gronie tog
niet te veel nemen anders ga je nokky.....
( leerzaame les )
PeazzzzzzZ
als je un beetje goed persoon vind ben je tussen de ( 150-200 ) euriesS Per Liter
Maa Nie tuh veel nakke he mense
Effeckt : Wel us 30
Maar je voelt je niet slap soals
Maar engergy rijk .......
En je siet alles heelll Wazzig en 6 x ofsow HELLEMaal Gronie tog
niet te veel nemen anders ga je nokky.....
( leerzaame les )
PeazzzzzzZ
laatste aanpassing
donateur
Gebruik altijd GHB op feesten bevalt mij prima maar ik heb er dan ook al de nodige ervaring mee en weet dus ook wel wa ik doe.
Als ik weer nieuwe krijg probeer ik eerst uit hoe sterk ie is voordat ik 't mee neem naar een feest ofzo.
En ik pak ook pas na 1,5 / 2 uur weer bij en steeds kleine hoeveel heden dan is het goed te doen en gaat 't (bij mij altans) nooit fout
kijk wel uit met de combi alcohol/GHB neem nooooooit GHB als je al een hoop gedronken hebt want dan weet je de impact nie....
Als ik weer nieuwe krijg probeer ik eerst uit hoe sterk ie is voordat ik 't mee neem naar een feest ofzo.
En ik pak ook pas na 1,5 / 2 uur weer bij en steeds kleine hoeveel heden dan is het goed te doen en gaat 't (bij mij altans) nooit fout
kijk wel uit met de combi alcohol/GHB neem nooooooit GHB als je al een hoop gedronken hebt want dan weet je de impact nie....
ik gebruikte ook elke week ghb maar dan op de afterparty. Dan is dat vet gaaf, ga je hele kinderachtige en gekke dingen doen. Echt lachen.. ben er mee gekapt want het liep uit de hand met iedereen.. Voor mij niet meer!
125 euro de liter, en dan heb ik hele goede! heb het vaak zat gebruikt, en het is de beste drug die ik mijn "hard-drugs" tijd gebruikt heb!
Als je die shit gebruikt word je helemaal sloom. En als je in je ogen kijkt zie je gewoon dood. GHB = Verboden zooi
ik kan altijd lekker lang doorraggen op de GH hoorrrr 
gewoon gieten
geen alcohol erbij gebruiken (gewoon voor de zekerheid) de dosering is moeilijk te zeggen... er zit heel erg veel verschil tussen de sterkte.. ik adviseer je o gewoon eerst een half buisje door een blikje red-bull, of een glas dbbelfris te gooien, als da niet aanslaat.. kun je altijd dat andere halfje er nog bijgooien!
als je je lekker voelt niet denken "Waaaa, dit is vet, ik wil meer" want dan gaat het fout! nooit meer als 2 buisjes op een avond.. athans, dat is mijn limiet
of WAS moet ik zeggen 
als je je lekker voelt niet denken "Waaaa, dit is vet, ik wil meer" want dan gaat het fout! nooit meer als 2 buisjes op een avond.. athans, dat is mijn limiet
GBL is beters
Mwoah, weinig verschil met GHB, behalve dat het een stuk slechter voor je is vanwege de veel hogere zuurgaad en je lichaam (nieren/lever) omdat die het om moeten zetten in GHB. Ach ja, als 't je weinig uitmaakt kun je inderdaad net zo goed GBL slurpen, maar ik kwak er liever wat NaOh bij zodat er lekkere GBH ontstaat
GHB=troep!!! niet doen! voor je weet lig je in het ziekenhuis... en geloof me, dat is niet leuk voor jezelf maar ook voor de mensen om je heen. Als je op een feest bent wil je niet de party-pooper zijn die het feest verpest omdat je vrienden ook naar het ziekenhuis moeten...om jou!
laatste aanpassing
Gootsteen-ontstopper? Dat heb ik ook ooit gehoord, maar dat leek me sterk, dan ga je toch kei kapot van binnen? Hoe was je er achter gekomen?
Hehe, ja je kunt het beste in beweging blijven. Vorige week een maat van me toen ie in de auto stapte en ging zitten was ie ook mee weg
(hij reed niet hoor
)
't eind viel ik in slaap haha toen
Hehe, ja je kunt het beste in beweging blijven. Vorige week een maat van me toen ie in de auto stapte en ging zitten was ie ook mee weg
donateur
Hehe, ja je kunt het beste in beweging blijven
Ja was nie zo zeer van de G volgens mij maar meer van het nodige bier en 't was ook al laat (uur of 5)
Ben ooit 1 x egt van de G in "slaap" gevallen 2 uur lang bij iemand in de wagen gelegen maar daar heb ik van geleerd is me ook nooit meer overkomen
in "slaap" gevallen 2 uur lang bij iemand in de wagen gelegen maar daar heb ik van geleerd is me ook nooit meer overkome
Ik ook 1x, maar dat is bijna 4 jaar geleden, ja, je moet ff aftasten hoe het werkt allemaal he?
ik wil het binnenkort ook een x proberen, maar dan op een afterparty maar is dat wel verstandig met op?
of is het alleen met drank op gevaarlijk?
of is het alleen met drank op gevaarlijk?
Met drank is ook niet zo heel gevaarlijk als beel mensen denken, ja het is gevaarlijker omdat de G dan veel sterker werkt, en je dan dus minder G nodig hebt om out te gaan. Je moet alleen niet plankgas gaan zuipen icm G, maar een paar pilsjes zo, kan best. ICM pilletje werkt ook best goed, maar daar heb ik niet zoveel ervaring mee, pas 2x gedaan. en XTC doe ik sowieso vrij weinig. Maar je moet gewoon oppassen met combineren, niet teveel ineens, maar rustig afwachten en niet te gulzig
Kwam erachter dat spulletje wat ik op dat moment in huis had vermengd was met gootsteen-ontstopper Yegh!! En het is al niet te zuipuh!!
Hehe..
Gootsteen-ontstopper? Dat heb ik ook ooit gehoord, maar dat leek me sterk, dan ga je toch kei kapot van binnen? Hoe was je er achter gekomen?
Na de reactie met het GBL is het dus GHB en daar ga je niet 'kei kapot' van, maar die gootsteenontstopper moet je inderdaad niet 'puur' drinken of zelfs maar alleen aanraken, dat spul vreet dwars door je huid heen...
laatste aanpassing
Over combo G + speed/coke is bekend dat het geen gezonde combo is -> die combinatie upper/downer werkt op je hart alsof iemand in de trein continu aan de noodrem zit te trekken terwijl de machinist continu vol gas blijft geven en de passagiers steeds de trein doorvliegen
Deze combo kan dus hartritme stoornissen veroorzaken. Over combo G+XTC kan ik echter weinig vinden (net zoals G+wiet)...
Deze combo kan dus hartritme stoornissen veroorzaken. Over combo G+XTC kan ik echter weinig vinden (net zoals G+wiet)...
laatste aanpassing
Ikke, vind het echt zo'n geweldig spul... Ergens staat wel iets over GHB is vet. Weet je een beetje de ervaring.. ha ha.
EN das nie mischien.
Maar mijn naam is haas, ga toch maar naar de echte dealer..
EN das nie mischien.
Maar mijn naam is haas, ga toch maar naar de echte dealer..
GhB werkt op je dopamine nivo, put dat uit, Xtc doet dat ook, als je ghb uitwerkt is je dopamine laag, je zult dan idd meer xtc moeten slikken om weer maf te worden.
Ik vind ghb met speed erg link, omdat de speed je laten denken dat je wakker genoeg bent om door te stuiteren en dan neem je heel makkelijk te veel ghb, met het gevolg dat je wakker kan worden in het ziekenhuis of ergens anders waar je niet wakker wilt worden.
Ik heb dat laatste meegemaakt, niet zelf, maar een meisje dat mee was.
Maar toch............. Geef mij maar ghb, heb de koelkast er helemaal vol mee
Ik vind ghb met speed erg link, omdat de speed je laten denken dat je wakker genoeg bent om door te stuiteren en dan neem je heel makkelijk te veel ghb, met het gevolg dat je wakker kan worden in het ziekenhuis of ergens anders waar je niet wakker wilt worden.
Ik heb dat laatste meegemaakt, niet zelf, maar een meisje dat mee was.
Maar toch............. Geef mij maar ghb, heb de koelkast er helemaal vol mee
Ik gebruik het bijna altijd icm XTC. Het geeft je dan net weer voldoende energie om weer verder te gaan. Ik neem dan 1 buisje in een glas cola. Ook op afters wordt het veel gebruikt en je kan er een hele dag op door gaan. Als je het thuis gebruikt zonder iets erbij is het idd alsof je een beetje dronken bent.
De prijs varieert per GHB soort. Hoor hoger de dosering GBL die erin zit hoe duurder het is. GBL is namelijk de werkzame stof van GHB. Voor goede GHB betaal ik ongeveer 70-80 euro p. 1/2 ltr. De laatste twee keer heb ik het echter zelf gemaakt en dat ging heel erg goed. Dan ligt de prijs ongeveer op 40 euro p. 1/2 ltr.
Je moet idd erg oppassen met het nemen van pure GBL. GBL wordt in je lichaam omgezet in GHB, maar het is te zuur om het direct in te nemen. Ook de dosering is moeilijker. Door NOaH (gootsteenontstopper) toe te voegen aan GBL krijg je GHB. Als je hier niet aan denkt als je het gebruikt is het echt super lekker spul.
Je moet het zeker niet gebruiken icm met alcohol. Het zijn namelijk allebei downers en samen gaat dit heel erg slecht. Een vriend van mij is dit een keer overkomen en dat zag er niet best uit!
GHB proeft erg zout in een drankje. Wanneer je het bijv met cola gebruikt is de prik er bijna af en smaakt het naar zeep.
De prijs varieert per GHB soort. Hoor hoger de dosering GBL die erin zit hoe duurder het is. GBL is namelijk de werkzame stof van GHB. Voor goede GHB betaal ik ongeveer 70-80 euro p. 1/2 ltr. De laatste twee keer heb ik het echter zelf gemaakt en dat ging heel erg goed. Dan ligt de prijs ongeveer op 40 euro p. 1/2 ltr.
Je moet idd erg oppassen met het nemen van pure GBL. GBL wordt in je lichaam omgezet in GHB, maar het is te zuur om het direct in te nemen. Ook de dosering is moeilijker. Door NOaH (gootsteenontstopper) toe te voegen aan GBL krijg je GHB. Als je hier niet aan denkt als je het gebruikt is het echt super lekker spul.
Je moet het zeker niet gebruiken icm met alcohol. Het zijn namelijk allebei downers en samen gaat dit heel erg slecht. Een vriend van mij is dit een keer overkomen en dat zag er niet best uit!
GHB proeft erg zout in een drankje. Wanneer je het bijv met cola gebruikt is de prik er bijna af en smaakt het naar zeep.
vandaag doorgegaan naar het huttenheugte lekker chillen met een borreltje in het bubbelbad
Daar heb ik mn eerste zoen gekregen
Ontopic: G werkt bij mij maar heel kort en slaat bijna direct in
geeehaaa is wel vett ja , heb het een lange tijd gedaan , maar dr wordt heel veel mee gefuckt.. ruik dr maar eens aan ruikt altijd anders, ene x werkt ie beter als de andere x , andere x is ie dikker of dunner dan anders en smaak verschild ook , ik heb het idee dat het altijd verdikt wordt met lijm of behang plaksel ofzo..
ieder in deze streek is ie niet echt weer te vertrouwen 200L
ieder in deze streek is ie niet echt weer te vertrouwen 200L

![[PPT] NEO_GRAAF](/images/user/92142_1765925.jpg)

![[PPT]andymion](/images/user/131168_2029591.jpg)