Partyflock

Forumonderwerp · 749364

DAMN!
Ik ben er na een paar jaar achter dat mijn o zo 'goeie vriendin' me gebruikt heeft al die tijd.
Ze had me alleen nodig als het haar uitkwam.
En het ergste is nog, Ik ben zo lomp geweest en heb het al die tijd niet door gehad!!
WAT EEN FUCKING NAAISTREEK
Echt niemand is meer te vertrouwe tegewoordig :(
zo das wel ff klote ja
ja.. maar wat doe je eraan ?!?

je vrienden beter selecteren (Y)

proberen niet verbitterd te raken.
iedereen word wel s genaaid, de 1 wat vaker dan de ander.

maar niet iedereen is slecht.. en het is niet leuk als mensen die jou net leren kennen worden afgerekend op iets wat een ander jou heeft aangedaan.

je verdient dan beter, links laten liggen die vriendin :yes:

het is niet leuk als mensen die jou net leren kennen worden afgerekend op iets wat een ander jou heeft aangedaan.

Daar hebbie wel gelijk in ja, maar het word wel moeilijker zo
Ik had een vriend die ik honderd procent vertrouwde !! echt 100 % !!!!!!!!! en die heeft me zo hard genaaid meerdere keren achter elkaar !!

Kan ook lekker zijn :D:D:P
Heb t ook meegemaakt. Weet nu wel dat je niemand moet vertrouwen en schijt aan alles en iedereen moet hebben wil je ergens goed terecht komen. Niemand anders die naar je omkijkt namelijk (op familie en ouders na dan).

tsja dan heb je ook zoiets van: allahverdomme!!!!
maar jah, zo zie je maar he, tegenwoordig is vreemd
gaan en gebruiken IN:jaja:
ik vind t maar zwak

Geen aandacht meer aan besteden :jaja:
Lekker laten stikken, beter weet je het nu :D
is allemaal makkelijker gezegd dan gedaan, he :P;)

Precies jah:(

Dan is t een kutwijf en verdien je een betere vriendin <---
idd jah
ze komt er zelf vast nog wel achter waar ze mee bezig is :)

Dat vind ik kut voor je zeg!! Nou ja je doet er niets aan wees blij dat je er nu nog achter komt... weet je ook weer wat je te doen staat... Nouwwww ik moet eerlijk zeggen dat ik wel meer mensen vertrouw dan alleen mezelf.. Niet veel.... maar ze zijn er wel! Ook als ik ze nodig heb... Dat maakt het leven wat gezelliger en sta je er niet alleen voor..

Ze zullen er vast zijn jah..zo naief was ik eerst ook altijd ;) na wat me allemaal is gebeurt geloof ik dr gewoon niet meer in..Ik ben zowiezo iemand die liever zelf al me problemen oplos en daar niemand mee lastig wil vallen, dat scheelt wel maar toch mis je dan wel zo iemand waar je lekker alles tegen ken vertellen zonder gezeik snappie..
PRECIES JA!! :jaja: