Partyflock

Forumonderwerp · 749332
395x bekeken

Waarschuw beheerder
En wat wordt het deze wedstrijd?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:p Inderdaad :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ze spelen toch ook Qut :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ze speelde idd KUT :yes:

Waarschuw beheerder
:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
8)

Waarschuw beheerder
:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Donderdag NAC :p

Waarschuw beheerder
Yep, eventjes winnen :)
Waarschuw beheerder
ik wil nu heus niet de held gaan uithangen, maar ik vind dat je niet eerder weg moet gaan je steunt toch gewoon je club als ze 0-2 achter komen ga je toch niet weg en laat je je club in de steek of wat voor reden heb je dan om eerder weg te gaan???

Als ik 70 minuten lang naar een baggerwedstrijd zit te kijken met spelers waarmee ik me totaal niet kan identificeren dan houdt ik het lekker voor gezien. Afgelopen zondag was het ook niet te harden in die vrieskou....

Verder is het niet mijn Feyenoord meer waar ik naar zit te kijken. Met allerlei dure spelers uit verre oorden die totaal niet weten wat de clubcultuur inhoudt en die totaal niet beter zijn dan Nederlandse spelers die ook gehaald kunnen worden. Spelers die al weken lamlendig spelen terwijl Gullit ze er gewoon in laat staan. En spelers die niet bereid zijn om tot het uiterste te gaan voor al die mensen die toch weer in het stadion zitten. Bovendien is Gullit een arrogante lul die altijd maar weer naar anderen wijst wanneer het elftal weer een slechte wedstrijd heeft gespeeld. Waar zijn onze werkers gebleven? Mannen zoals De Wolf, Heus en Fräser die wel iedere wedstrijd de duels ingingen alsof het leven er vanaf hing.....Ik zie dat dit seizoen niet meer gebeuren en daarom zal ik nog wel de nodige wedstrijden eerder weggaan of zelfs helemaal niet kijken.....Lekker boeiend, ik weet nog wel wat leukere dingen te bedenken op zondag.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ben hele wedstrijd gebleven maar sprankelend voetbal hebben we helaas niet kunnen zien.
Zou er niet een regeling moeten zijn als spelers zich niet voldoende inzetten en je daarom zo'n dramatische wedstrijd krijgt te zien dat je je geld terug krijgt? :D

Waarschuw beheerder
dan kregen we dit jaar 75% van onze seizoenkaart retour....

Waarschuw beheerder
Idd, AoT :( jammer genoeg wel