Wausje 17 februari 2005 18:56Ik Ken Een jonge en die vertelde mij een verhaal, over een jonge die wel is pillen snuift .... maar volgens mij is dit nooit goed voor je ... !! Iemand die hier ervaring mee heeft of me er iets over kan vertellen ?
[PPT] Arjen de :banana: 8 maart 2005 08:54donateurLaatste keer dat ik pillen snoof wer'k teruggehaald van de vloer of zoiets zoiets jah
Dr. Struggle 8 maart 2005 10:59donateurwaarom zou je een pil snuiven? er is moeite gedaan om al dat poeder bij elkaar te persen en dan maak je em weer kapot beetje dubbel werk los em dan op in een kopje thee
Zaik 8 maart 2005 11:08donateurer is moeite gedaan om al dat poeder bij elkaar te persen en dan maak je em weer kapot beetje dubbel werk los em dan op in een kopje thee Uhm, je spreekt jezelf tegen en wie zegt dat iedereen expres z'n pillen gaat vermalen om ze te snuiven.
Dr. Struggle 8 maart 2005 11:28donateurUhm, je spreekt jezelf tegen en wie zegt dat iedereen expres z'n pillen gaat vermalen om ze te snuiven. lijkt mij dat ie niet een hele pil opsnuift
Wausje 8 maart 2005 12:09er is moeite gedaan om al dat poeder bij elkaar te persen en dan maak je em weer kapot beetje dubbel werk Is ook echt uren werk om een pil fijn te stampen... en ik zet ze ook niet in elkaar duzz is het geen dubbel werk