11248x bekeken
Wat is dat nou voor opmerking!!!
Dan verteldie over een oude man en dat je dat kan zien aan z'n rimpels en als je 'm doorzaagd aan z'n ringen...
Oma?
Ja lelijkste kleinzoon
Ja lelijkste kleinzoon
wat gaan we vandaag doen? we gaan educatief honingslingeren!
oh god oh god oh god
hahaha
wat is het blangrijkste bij het educatief honingslingeren?
DEEEE HEEELLLMMM!!
stel je voor: ik kijk in me gereedschapskist en ik word aangevallen door een agressiefe zonnebloem...iieeaaaauuuwww!!
wat hebben we nodig bij het educatief honingslingeren?
de bijen
ohwja!!! ohw dat is trouwens ook makkel;ijk dan laten we de ij van nijlpaarden gewoon staan!! hahaha
oh god oh god oh god
hahaha
wat is het blangrijkste bij het educatief honingslingeren?
DEEEE HEEELLLMMM!!
stel je voor: ik kijk in me gereedschapskist en ik word aangevallen door een agressiefe zonnebloem...iieeaaaauuuwww!!
wat hebben we nodig bij het educatief honingslingeren?
de bijen
ohwja!!! ohw dat is trouwens ook makkel;ijk dan laten we de ij van nijlpaarden gewoon staan!! hahaha
Heeeeeeeeeeele warme groep
Laatste poging:
OEHOE!!
OEHOE!!
laatste aanpassing
maar we moesten vluchten voor de moffen want we waren veraden door drentse kolabbe..koala...drentse kabarateurs hadden ons veraden...allemaal bzn ers
gelukkig was er een brede sloot en we sprongen er over heen en aan de andere kant van de sloot dacht je ik ben wel veilig, maar aan de andere kant van de sloot stonden 10000 papoea's!!!
ik zeg in drente?? hahaha ohnee ik bedoel aboriginals, fatsoenlijke jongens maar je kon er geen gesprek mee voeren...
hoe heet je ?? : oink oink oink
hahaha
gelukkig was er een brede sloot en we sprongen er over heen en aan de andere kant van de sloot dacht je ik ben wel veilig, maar aan de andere kant van de sloot stonden 10000 papoea's!!!
ik zeg in drente?? hahaha ohnee ik bedoel aboriginals, fatsoenlijke jongens maar je kon er geen gesprek mee voeren...
hoe heet je ?? : oink oink oink
hahaha
we wisten toen nog niet wat een geweer was jongen..
Velen zijn toen ook gestorven aan malaria jongen..
Die muggen vallen je aan met duizenden tegelijk..nou ja met 2 eigenlijk..de een wacht om de hoek en de ander lijd je af met een viool en een feestneus..die gaat dan voor je vliegen
en de ander steekt je..
sterker nog somigen hebben er nog steeds last van ik niet pprriieeooeeaaahhh!!
Velen zijn toen ook gestorven aan malaria jongen..
Die muggen vallen je aan met duizenden tegelijk..nou ja met 2 eigenlijk..de een wacht om de hoek en de ander lijd je af met een viool en een feestneus..die gaat dan voor je vliegen
sterker nog somigen hebben er nog steeds last van ik niet pprriieeooeeaaahhh!!
bloem 3 letters...ah kaapseviooltjes..
Nou ik krijg kaapse wel in 1 hokje hoor....
Grote vogel oja Pinoooooo oh das te kort maak er gewoon klotePino van whahaha
Over sesamstraat gesproken hoe heet die muis ook alweer..
(publiek: *IENIMINI*)
PPFFFF Vraag net bloem 3 letter doodse stilte die muis van Sesamstraat IENIMINI....
Nou ik krijg kaapse wel in 1 hokje hoor....
Grote vogel oja Pinoooooo oh das te kort maak er gewoon klotePino van whahaha
Over sesamstraat gesproken hoe heet die muis ook alweer..
(publiek: *IENIMINI*)
PPFFFF Vraag net bloem 3 letter doodse stilte die muis van Sesamstraat IENIMINI....
hahahahaha
net als die muis!! hoe heet ook alweer die muis die erbij hoort??
inimini PPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!!
zoohooooo..
een bloem 3 letters doodsestilte, hoe heet die muis?
INIMINIIIIII!!!! haha
nou laat hem een keer oversteken..hè!?
ik ben inimini en ik loop op een zebra..
bwooooeeeeefff..boem!! haha zeikbeest
nu hebben we er nog eentje horizontaal maar ik er verticaal van..
HAHHAHAAAAA...hij draait hem gewoon om!!!
net als die muis!! hoe heet ook alweer die muis die erbij hoort??
inimini PPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!!
zoohooooo..
een bloem 3 letters doodsestilte, hoe heet die muis?
INIMINIIIIII!!!! haha
nou laat hem een keer oversteken..hè!?
ik ben inimini en ik loop op een zebra..
bwooooeeeeefff..boem!! haha zeikbeest
nu hebben we er nog eentje horizontaal maar ik er verticaal van..
HAHHAHAAAAA...hij draait hem gewoon om!!!
Ik heb het hardstikke warm!
...
jij heb ook alle deken!!
of zullen we vrijen!!
JA NOU SLAAP JE ZEKER!!
even knabbellen aan het rechter oor, kijk daar is ie alweer, wat is er moeten we al weer op nee we hoeven nog niet op mar je sliep, nee hoor ik sliep niet, wel je sliep, wel, nietes, welles, nietes, wat zei ik dan als laatste?
iets met dekens!!
hehehehe liieeeff

...
jij heb ook alle deken!!
of zullen we vrijen!!
JA NOU SLAAP JE ZEKER!!
even knabbellen aan het rechter oor, kijk daar is ie alweer, wat is er moeten we al weer op nee we hoeven nog niet op mar je sliep, nee hoor ik sliep niet, wel je sliep, wel, nietes, welles, nietes, wat zei ik dan als laatste?
iets met dekens!!
hehehehe liieeeff
Dat was helemaal op de bon… heb ik met een paar neonletter boven de auto gezet, met neon letters stond boven de auto Nou en lul.. dat kon zo knipperen NOU EN LUL NOU EN LUL.
Ik denk zal ze wel krijgen. En dan rijdt ie zn afrit af en dan staat er, Nou En Lul nou en Lul.
Zo gaat niet altijd goed hoor.
En die zelfde agent zegt tegen mij: straks moeten we allemaal een derde remlicht. Ik zeg: waarom moeten we in godsnaam nou opeens een derde remlicht?
Dan zien we elkaar beter in de file en in de mist.
Maar ik zeg agent stel we staan met 700 autos in de file en we staan tegelijk op de rem… dan krijg je een rode gloed, dan denken de marsmannetjes: We Gaan Naar De Hoeren!!!!!!
voor bert
Ik denk zal ze wel krijgen. En dan rijdt ie zn afrit af en dan staat er, Nou En Lul nou en Lul.
Zo gaat niet altijd goed hoor.
En die zelfde agent zegt tegen mij: straks moeten we allemaal een derde remlicht. Ik zeg: waarom moeten we in godsnaam nou opeens een derde remlicht?
Dan zien we elkaar beter in de file en in de mist.
Maar ik zeg agent stel we staan met 700 autos in de file en we staan tegelijk op de rem… dan krijg je een rode gloed, dan denken de marsmannetjes: We Gaan Naar De Hoeren!!!!!!
´´We zitte zo te barbequeen bral bral
en op een gegeven moment zegt Roderick Jan Flip Hein hij zegt eeeeuh....hij zegt:
De patrijs is op!
en dan wordt het tijd voor het jaarlijkse jachtweekend, gaan we leuk jagen.
Jagen met de oude studenten hartstikke leuk! Lekker jagen!
We jagen wat, we zuipen wat, we hangen ´m af en toe eens lekker in een mokkel en dat soort dingen!´´
uit: Jammer
en op een gegeven moment zegt Roderick Jan Flip Hein hij zegt eeeeuh....hij zegt:
De patrijs is op!
en dan wordt het tijd voor het jaarlijkse jachtweekend, gaan we leuk jagen.
Jagen met de oude studenten hartstikke leuk! Lekker jagen!
We jagen wat, we zuipen wat, we hangen ´m af en toe eens lekker in een mokkel en dat soort dingen!´´
uit: Jammer
laatste aanpassing
donateur
Dat ie speelt dat er in 't verleden veel geblowd werd 
Doet ie mozes en ze kameraad
Staat mozes voor de rode zee en zegt tegen ze kameraad
"weet jij wat ik kan?" "ik denk dat ik daar heel populair mee ga worden" knip bzzzz rode zee open
Die kameraad : " soww eeeeej das helemaal nieuw joh" "kheb er wel ooit 1 met ze poten overheen zien lopen maar dit heb
ik nog nooit gezien"
En soms komt 't bloem schikken niet goed uit
Loopt ie met 2 bloemen naar mekaar toe :
"Goedemiddag"
"goedemiddag"
"schikt 't ?"
"nee"

Meesterlijk is die gast
Doet ie mozes en ze kameraad
Staat mozes voor de rode zee en zegt tegen ze kameraad
"weet jij wat ik kan?" "ik denk dat ik daar heel populair mee ga worden" knip bzzzz rode zee open
Die kameraad : " soww eeeeej das helemaal nieuw joh" "kheb er wel ooit 1 met ze poten overheen zien lopen maar dit heb
ik nog nooit gezien"
En soms komt 't bloem schikken niet goed uit
Loopt ie met 2 bloemen naar mekaar toe :
"Goedemiddag"
"goedemiddag"
"schikt 't ?"
"nee"
Meesterlijk is die gast
laatste aanpassing
hmz typte een berichtje maar werd er weer uitgedonderd
wie deed dat?

We zitten rij 3 stoel 13 en 15
in Hoogeveen, daar hebben we bij slagerij vankampen ook gezeten..........je zit dus echt met je neus bijna op het podium 
En de acoustiek in die zaal is geweldig
als je kucht hoor je nog 

We zitten rij 3 stoel 13 en 15
En de acoustiek in die zaal is geweldig
laatste aanpassing
Heb ze op vhs, en ze gaan digi asap!
Lammar weten! Ben zekers geintresseerd! We regelen wel iets!
Bertje Vis gaan we dus 10 maart zien maar Najib gaan we 20 april zien duzzzzzzzz hebben nog wat leuks voor de boeg
Zijn toch wel 2 van de betere shows die ik afgelopen seizoen gezien heb! Weet absoluut zeker dat je bij beide tranen van het lachen gaat krijgen!
donateur
Als hij in zn show ietsje eerder (na de pauze) begint en dan zegt op zn hoge rare maniertje:
"zoooow nouw, Hehe, ff lkkr zitten hoor!"
"zoooow nouw, Hehe, ff lkkr zitten hoor!"
laatste aanpassing
Ik heb wel zo'n respect voor Bert Visscher!! Ik hou helemaal niet van cabaret maar hij spant de kroon! GE WEL DIG! haha..
1. camping
2. VLIEG!! kan ik niet! TE LAAT!
3. Wielrenner..(kan de spoorboom even open!?)
4. Svetlana Cocinacova!
5. MEISJE!!!
hahaha ik ken ze allemaal! ooow Bert bert vertel vertel, maar niet te snel 'k schrijf mee!
aaaaaarrrrrggggghhhhhh hihihi en dan die huppelpasjes die hij maakt!!! COOWL!
1. camping
2. VLIEG!! kan ik niet! TE LAAT!
3. Wielrenner..(kan de spoorboom even open!?)
4. Svetlana Cocinacova!
5. MEISJE!!!
hahaha ik ken ze allemaal! ooow Bert bert vertel vertel, maar niet te snel 'k schrijf mee!
aaaaaarrrrrggggghhhhhh hihihi en dan die huppelpasjes die hij maakt!!! COOWL!
oof met die always reclame: ben er zooo blij mee echt waar!!!
had laatst en kommetje soep op schoot " ssssssssllllllooooppp" WEG!!!!
ben er zooo blij mee echt waar
had laatst en kommetje soep op schoot " ssssssssllllllooooppp" WEG!!!!
ben er zooo blij mee echt waar
Frank Govers aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
let op he.. .let op...let op die blooooouuusssse!
Ik weet wat je vragen wilt....
let op he.. .let op...let op die blooooouuusssse!
Ik weet wat je vragen wilt....
hij was toppie 

heb zitten janken van het lachen 
Wat is die man goed zeg

* ik ben op bruiloften als enige niet gehuwde altijd de LUL... hey berjuhhhhhh nu jij nog
maar die zelfde familie kom ik ook weer tegen op begrafenissen.........en dan zeg ik Hey Nu jij nog *

Dat stukje met die botsautootjes.......
En die spreek woorden
zo heerlijk letterlijk 

Wat is die man goed zeg
* ik ben op bruiloften als enige niet gehuwde altijd de LUL... hey berjuhhhhhh nu jij nog
Dat stukje met die botsautootjes.......
En die spreek woorden
laatste aanpassing
donateur
ken zo 1,2,3 niet echt een uitspraak, maar vind die scene waarin ie die vogelgeluidjes gaat doen wel om dubbel te liggen.
kan iemand me vertellen welke show dat is?
thnx
kan iemand me vertellen welke show dat is?
thnx
donateur
ah thanx kan ik eens kijken of ik die ergens kan krijgen
zou wel leuk zijn
zou wel leuk zijn
vandaag doen we alles andersom
vroeger had je muren met ramen,maar nu hebben we ramen met mueren, wel heel gek he??!?!??!
dan krijg je zo van: schat zet jij ff een tulp voor de muur?of van ik zit in de muurprostitutie, of zet ff een muur open ofzo
das de enige die opkomt uit de show, nee, dan lourdes
vroeger had je muren met ramen,maar nu hebben we ramen met mueren, wel heel gek he??!?!??!
dan krijg je zo van: schat zet jij ff een tulp voor de muur?of van ik zit in de muurprostitutie, of zet ff een muur open ofzo
das de enige die opkomt uit de show, nee, dan lourdes
laatste aanpassing
Ik heb sinds een paar maanden AL zn dvd's...helemaal geweldig...
Door mijn ex heb ik toen een show bekeken en was helemaal verkocht....
die oude man in die rolstoel vind ik helemaal geweldig
en ik kan ff niet op de naam van dat liedje komen...maar dat ie die vreselijke paarse schoenen aan heeft, en een paarse broek....nadat nummer komt dat stukje met dat haarnetje

helemaal top whehehehehe
Door mijn ex heb ik toen een show bekeken en was helemaal verkocht....
die oude man in die rolstoel vind ik helemaal geweldig
en ik kan ff niet op de naam van dat liedje komen...maar dat ie die vreselijke paarse schoenen aan heeft, en een paarse broek....nadat nummer komt dat stukje met dat haarnetje
helemaal top whehehehehe
"meijjjjjsje*
dadadadadadaddadaddemensedaniedenkedattiedaallemaalniemeeralleenkandan
whahahaha jaaaa...of euh OMG epileer mn bilnaat bij maanlicht.....ofzo 
Wat ook n grappig stukje is over dat bloemschikken...soms schikt t ...soms niet.....pakt ie 2 bosjes bloemen laat die naar elkaar lopen.....hallo...hallo....schikt t ?...nee ! hahaha moet je gewoon zien
Hier in Groningen ook es naar de stadsschouwburg geweest, echt lachen.....en zie m hier ook wel es fietsen..
Wat ook n grappig stukje is over dat bloemschikken...soms schikt t ...soms niet.....pakt ie 2 bosjes bloemen laat die naar elkaar lopen.....hallo...hallo....schikt t ?...nee ! hahaha moet je gewoon zien
Hier in Groningen ook es naar de stadsschouwburg geweest, echt lachen.....en zie m hier ook wel es fietsen..

![[img]http://www.novellaholding.nl/Auteurs/Bertje.jpg[/img]](http://www.novellaholding.nl/Auteurs/Bertje.jpg)

![[img]http://www.addis-welt.de/smilie/smilie/lachen/24.gif[/img]](http://www.addis-welt.de/smilie/smilie/lachen/24.gif)

![[img]www.bertvisscher.nl/lourdesbertkopklein.jpg[/img]](https://www.bertvisscher.nl/lourdesbertkopklein.jpg)

![[ C.T.Z ] BaJoW](/images/user/93223_2419163.jpg)

![[PT2] Vark](/images/user/31660_806849.jpg)

![Sjaak Dekker[2x5]](/images/user/35561_631436.jpg)