5748x bekeken
Ik kan het uitleggen...
Het was als volgt.. ik was dus heen om dei fiets en die geodriehoek d'r uit te halen... wat denk je... mocht ik niet met m'n schoenen op het tapijt.. dus ik doe mijn schoenen uit... haal die fiets en die geo d'r uit.. mevr. springt van de bank.. pakt mijn schoenen en Hoppa!! Weg schoenen.... Nou ja toen heb ik alle hoop maar opgegeven.. en ben maar naar huis gegaan...
Kisten maat 47
Het was als volgt.. ik was dus heen om dei fiets en die geodriehoek d'r uit te halen... wat denk je... mocht ik niet met m'n schoenen op het tapijt.. dus ik doe mijn schoenen uit... haal die fiets en die geo d'r uit.. mevr. springt van de bank.. pakt mijn schoenen en Hoppa!! Weg schoenen.... Nou ja toen heb ik alle hoop maar opgegeven.. en ben maar naar huis gegaan...
iets dat 4 kilo weegt [
Kisten maat 47
laatste aanpassing
Ik zat vanochtend nog met haar in de trein... ik zal d'r ff roepen... zal wel ergens aan het rommelen zijn!
Jouw positieve kanten zijn ook
om maar wat te noemen. Knap, jeugdig, stralend, lief, intelligent, romantisch, welbespraakt, welgemanierd, verzorgd, netjes, assertief ach.. en zo kan ik nog wel doorgaan tot zaterdag 
Jouw positieve kanten zijn ook
laatste aanpassing