Jawel.. Vanaf vandaag kunnen alle flockverslaafden terecht bij de B.V.P. Mijn charmante assistente verwijderd doet de ontvangst met koffie en koek en ons eerste flockverslaafden praatrondje begint vandaag al van 09:00-16:30 Onderwerp: ????? (zoals gewoonlijk op PF)
Nou okey.. komt íe dan... het is..... roffel roffel roffel......... 12 maart van 16:00 to 13 maart 09:00
Special acts: Chris Liebing, monica Kruse, Speedy J en speciaal voor de bruidegom. Angerfist! locatie: HMH
ha zo ken ik je weer!!! gewoon nog ff die good old time voor we ons op het gezinsleven storten.... ik zwijmel al bij het idee van jou met een dikke buik achter een kinderwagen waar al een kindje van 9 maand inligt.... en jij op de fiets.. met de kleine....
(ik wilde stiekem ook niet.. maar ja romantiek he!!) zou niet goed komen als twe e slecht bedorven mensen nog eens meer op de wereld gingen zetten.. neee.... maar je bent ondanks dat je "slecht" bent!
donateur
Niks romantisch aan poepluiers en kinderkots
donateur
Tjah ik ben net als ketamine, zo slecht als maar kan, maar wel lief
donateur
ik ga even naar de sportschool, heb een pittig outfitje uitgezocht voor als we gaan trouwen. Moet ik me er wel in kunnen wurmen.
Wanneer je na een dag geen PF, geen drugs, geen sigaretten, geen lijm, geen drank en toch met trillende handen ontkent dat het niet door Partyflock komt