Partyflock

Forumonderwerp · 748674
2911x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Kim (15) maanden in greep loverboys

door Harrie Nijen Twilhaar

PUTTEN, woensdag
Het 15-jarige Puttense meisje Kim van V. dat het afgelopen weekeinde door haar ouders als vermist was opgegeven en maandag werd teruggevonden, zou al geruime tijd op gruwelijke wijze bijna dagelijks door loverboys op de Veluwe tot prostitutie zijn gedwongen.
Uit wanhoop riep ze vorige week de hulp in van bevriende kennissen in Zeeland omdat ze doodsangsten uitstond.
De vmboscholiere heeft via haar eigen website op Cu2.nl over haar verkrachtingen geschreven. Dat gebeurde hoofdzakelijk in dichtvorm. Soms werd de tiener gedwongen met meerdere mannen tegelijkertijd seks te hebben.

Mishandeld
Het geld moest ze afstaan aan loverboys die haar in de macht hadden. De inkomsten werden meestal aangewend voor drugs. Als ze niet gehoorzaamde, werd ze mishandeld, zo blijkt uit haar gedichten.

Puttense beschrijft seksmisbruik op internet

Het meisje, dat lijdt aan het Borderline-syndroom en zeer impulsief is, probeerde al maandenlang tevergeefs hulp te zoeken. Twee weken geleden had ze opnieuw de hulp van de politie ingeroepen omdat ze werd bedreigd en veelvuldig seksueel misbruikt.
De regiopolitie Noord- en Oost-Gelderland en de Jeugdzorg Gelderland hebben gisteren bevestigd dat er „verschillende” onderzoeken lopen. Over de rol van de ouders wil de politie niets zeggen. Er zijn nog geen arrestaties verricht. Volgens politiewoordvoerder Bert Top is er in het verleden al contact geweest met zowel het meisje als de ouders.
„Het meisje is overgebracht naar een crisisopvang. Daar wordt ze nu medisch en psychisch onderzocht. Daarnaast lopen er verschillende politieonderzoeken in verband met de aangiften”, aldus J. van Kouterik, regiomanager bij Jeugdzorg Gelderland. Uit veiligheid wordt de plek waar het meisje zich nu bevindt, geheimgehouden. De computer van het meisje is door de politie in beslag genomen. Via msn onderhield ze met andere Borderline- patiënten contact over haar gruwelijke ervaringen.

--------------------------------------------------------------------------------

Volgende kolom
Het Zeeuwse echtpaar dat het meisje onderdak gaf, is maandag urenlang door de politie verhoord. Het Puttense meisje was via bemiddeling met het gezin in contact gekomen. „Kim heeft ons vrijdag in paniek gebeld dat wij haar direct moesten ophalen. Ze was doodsbang omdat ze weer tot seks werd gedwongen. Zondag hebben we zelf de regiopolitie Zeeland gebeld met de mededeling dat Kim aangifte wilde doen tegen de loverboys, ouders en broer”, vertelt de kennis.
Het echtpaar, dat zelf vier kinderen heeft, vreest dat het meisje weer in handen valt van loverboys of familieleden. „Ze smeekte ons haar niet terug te sturen naar haar ouders in Putten. Ze vreest voor haar leven.”
Via haar eigen website probeerde het meisje hulp te krijgen. De inhoud daarvan is dusdanig schokkend dat de Veluwse recherche het materiaal nu gaat betrekken in het onderzoek. Onlangs schreef ze nog: „Jullie vingers glijden over me lichaam en zitten op plekken waar ze absoluut niet horen” en „elke keer zie ik het weer voor me hoe hij me dwong om hem te bevredigen terwijl de tranen over me wangen liepen en een mes strak op me keel stond gespannen.”

In de war
Ook met andere Borderlinepatiënten onderhield ze veelvuldig telefonisch contact over het seksueel misbruik. Die worden mogelijk nu als getuigen in het onderzoek gehoord.
De ouders van het meisje verklaarden tegenover deze krant dat ze op de hoogte zijn van het politieonderzoek. „We hebben onze dochter niet meer gezien. Ze is in de war”, aldus de moeder.
De Veluwse politie heeft de afgelopen maanden een groot aantal loverboys opgepakt dat vooral in Harderwijk meisjes ronselde. Een aantal moet binnenkort voor de rechtbank verschijnen.

Is toch te erg dit????

Bron: telegraaf
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
zijn echt geen woorden voor
Waarschuw beheerder
donateur
Dit is ziek..
Waarschuw beheerder
Ze weten volgens mij wel altijd precies wie ze uit moeten kiezen voor dit soort dingen..
Meestal meisjes met psychische problemen en problemen thuis.. :(
Het is echt diep triest...

Waarschuw beheerder
Verschrikkelijk!!!
Vooral dat die ouders er waarschijnlijk vanaf wisten enzo!!!
Bizar gewoon!
Echt heel erg zielig voor dat meisje!

Ze weten volgens mij wel altijd precies wie ze uit moeten kiezen voor dit soort dingen..
Meestal meisjes met psychische problemen en problemen thuis..
Het is echt diep triest...
:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ziek dit weer....
Waarschuw beheerder
Dit is echt verschrikkelijk
Waarschuw beheerder
vuile smeerlappen!!!!!!!! Voor zulke dingen mogen ze wat mij betreft de doodstraf invoeren :@
Waarschuw beheerder
Borderline

Borderline is een persoonlijkheidsstoornis die ernstige beper-kingen kan geven aan degene die hieraan lijdt. Mensen met Borderline hebben vaak last van een reeks symptomen. Voor velen is het leven erg onaangenaam.

Officiële symptomen zijn;

zwart-wit denken
stemmingswisselingen
impulsiviteit
moeilijk contact kunnen leggen
moeilijk alleen kunnen zijn
woede uitbarstingen
dreigen met zelfdoding, alsmede zelfverwonding, alcohol- en drugsmisbruik, eetstoornissen, gok- en koopverslaving, dissociatieve en psychotische verschijnselen.
Dissociatie is een veranderde bewustzijnstoestand. Omstanders kunnen dit verschijnsel vermoeden als iemand er niet helemaal bij is, een afwezige indruk maakt, niet helder of adequaat rea-geert. Niet alle afwezigheid is overigens dissociatie.

De binnenwereld ziet er anders uit;
angst, soms door agressie bedekt
eenzaamheid, zelfs in gezelschap
leegte, niet weten wat je wilt, voelt of vindt
een kloof tussen gevoel en verstand
overspoeld raken door heftige emoties, waar je niets mee kan en die moeilijk te verdragen zijn
relaties niet kunnen aangaan en/of kunnen volhouden, ook met betrekking tot werk
periodes van depressie, enorme spanning en weinig gevoel van eigenwaarde.

Overigens hoef je niet aan alle criteria te voldoen om borderline te hebben en geen enkel criterium op zich is specifiek voor borderline.

even ter verduidelijking voor wie niet weet wat Borderline is.

Diep triest voor dit meisje.
Welke rol de pleegouders en/of ouders hier in spelen is niet duidelijk.

en idd ze weten wel precies wie ze uit moeten kiezen voor dit soort dingen :@
Waarschuw beheerder
dat tuig weet inderdaad altijd wat voor meisjes ze daarvoor kunnen pakken :@ echt te walgelijk gewoon!iemand die film gezien over loverboys???
Waarschuw beheerder
donateur
Krijg gewoon kippevel van dit stukje :/

Waarschuw beheerder
@ U. Sjit zeg, hoe oud ben je?
Waarschuw beheerder
messchien heeft U. dr zelf wel ervaring mee:O

Waarschuw beheerder
Tegen de muur an zetten en neerschieten die gasten echt te ziek gewoon :-/
Waarschuw beheerder
Sasje 22:
Wat voor film bedoel je?

Waarschuw beheerder
Tegen de muur an zetten en neerschieten die gasten echt te ziek gewoon

Vind ik een beetje te makkelijk!! Levenslang en lekker laten wegrotten in de cel!! :@:

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Die loverboys gasten zijn echt te zielig voor woorden. Bij mij in de buurt zitter er ook genoeg, en de politie KAN er bijna niks aan doen, omdat de meisjes vaak in 1e instantie vrijwillig hier aan meedoen, omdat ze gepaaid worden met kado's e.d.

Waarschuw beheerder
Vind ik een beetje te makkelijk!! Levenslang en lekker laten wegrotten in de cel

Dat moet jij weten...als r ook maar 1 aan mijn zoon komt ie dr geweest gewoon maar gelukkig heeft niet iedereen dezelfde mening zou wel heel saai zijn

Waarschuw beheerder
ben het helemaal met je eens. Als er ooit iemand aan mijn kinderen komt, dan hoop ik voor hem dat ik hem nooit vind.

Waarschuw beheerder
sick

Waarschuw beheerder
ben het helemaal met je eens. Als er ooit iemand aan mijn kinderen komt, dan hoop ik voor hem dat ik hem nooit vind.

Kijk met jou ken ik lulle (y)

Waarschuw beheerder
sla ze gewoon kapot
Waarschuw beheerder
Marleen die film heet ook Loverboys,is een Nederlandstalige film...zeker een x kijken dan zie je exact hoe die gasten zulke smerigheid aanpakken..

Waarschuw beheerder
@ U. :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Ziek.Vooral als het al maandenlang in dichtvorm te lezen is op cu2

Waarschuw beheerder
is niet de fout van die loverboys maar van de NL overheid want die staan het allemaal maar toe.............
Waarschuw beheerder
Oke, die moet ik dan maar eens een keertje kijken..
Staat me inderdaad wel iets van bij, heb er ooit wel eens een x over gehoord volgens mij!

Het is toch een film met dat rare blonde kind die ook in onderweg naar morgen heeft gespeeld???

Met die hele lange haren..

Waarschuw beheerder
donateur
Heel triest :cry:

Waarschuw beheerder
@ U. kom dan, ik sloop je! :[

Waarschuw beheerder
doodstraf

Waarschuw beheerder
@ U. kom dan, ik sloop je!

Je weet dat ik dat alleen maar lekker vind.

Waarschuw beheerder
kom nu hier dan, ik heb ook wel ff zin om een potje te stoeien :devil:
Waarschuw beheerder
Wat vreselijk :( die Loverboykwestie loopt nu al geruime tijd, ik snap niet dat de regering er niet eer aan doet en deze criminelen (want dat zijn het!!!!!!) niet harder aanpakt :yes:

Maar goed het NL rechtsysteem is nou ook niet bepaald fantastisch opgezet...

Waarschuw beheerder
Maar goed het NL rechtsysteem is nou ook niet bepaald fantastisch opgezet...

Och, het is altijd achteraf praten. Loverboys handelen in eerste instantie altijd via het internet om een goed slachtoffer te vinden. De overheid moet hier preventieve maatregelingen tegen nemen en meer geld steken in het monitoren van het internet op zulke zaken. Beter voorkomen dan genezen en als zo'n meisje ertussen is geweest, is haar leven toch kapot, dus achteraf heb je er niks meer aan.
Waarschuw beheerder
Echt verschrikkelijk voor zo'n meissie om mee te maken....:(

Waarschuw beheerder
vind het echt zielig voor het meisje arm ding :(
maar waarom klaagt ze haar broer en ouders ook aan? dat werd mij niet helemaal duidelijk!
Waarschuw beheerder
2 U. oke preventief voorkomen zou helemaal mooi zijn, maar ik denk dat als je zoiets is overkomen, of het is je dochter/zus/vriendin overkomen, dat je toch wel streeft naar een passende straf.

Waarschuw beheerder
U. oke preventief voorkomen zou helemaal mooi zijn, maar ik denk dat als je zoiets is overkomen, of het is je dochter/zus/vriendin overkomen, dat je toch wel streeft naar een passende straf.

Ja, tuurlijk moeten ze gestraft worden. En flink.
Maarja, er blijven mazen in de wet, hè? Dat weten die gasten ook al tegoed.
Waarschuw beheerder
I agree...
Waarschuw beheerder
heb er een aantal hoorcolleges over gehad, en ze proberen zoveel mogelijk meisjes te waarschuwen over hoe je deze jongens kan herkennen enzo.. is gebleken dat er weinig hulp voor deze meisjes (en ook mannelijke slachtoffers! is, en daar willen ze dus nu ook meer aan doen. ze heten pretty woman trouens maar zijn wel meer organisaties met die doelstelling.)

maar is wel gebleken dat de meeste loverboys onder een straf uit kunnen komen, omdat ze helaas precies weten hoe ver ze kunnen gaan..

de jongens die dit geflikt hebben hebben vast nog wel meer meisjes lopen dus nader onderzoek lijkt me heel verstandig ja :S.. meestal werken ze in groepen dus hoop dat die ook een beetje achterhaald kunnen worden.

Waarschuw beheerder
dit is gewoon te erg
voor woorden ja
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Denk niet dat het de schuld van de overheid is, het begint toch bij die gasten zelf!!? zorg voor weekvullende opleiding en begeleiding naar een baan ofzo... Jammer genoeg kan de politie/overheid er weinig aan doen..
En die gasten die het doen, lopen vaak ook bij instellingen die jongeren begeleiden, heb je altijd raak! en ze weten precies hoe te handelen om voor de politie ongrijpbaar te zijn en te blijven... Helaas... En de meisjes die het betreft beseffen (ook helaas) vaak te laat waar ze in verzeild zijn geraakt, als ze al bijvoorbeeld finacieel afhankelijk zijn van zo'n gozer... Ik vind het echt verschrikkelijk dat er mensen rondlopen met zo'n zieke manier van denken.... :(:(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die bitchezzzz vragen er zelf om 9 van de 10 keer hun zijn zo dom ik heb ook een mattie met 5 hoeren en hun willen zelf nou niks mis mee toch, beetje beinvloeden maar ze worden niet gedwongen, dus wat wil mensen doen hun kiezen er zelf voor het is nie dat mij mattie mes op hun keel zet hun zijn gewoon hoertje van nature

Waarschuw beheerder
donateur
loverboys zijn gewoon een stelletje egoisten, blijkt wel weer

Waarschuw beheerder
donateur
Echt te erg :( maar zoals ik begrijp wist haar familie hier vanaf??? Vind ik helemaal ziek :@
Waarschuw beheerder
donateur
To Den Haag Connection: Oh ja, denk et ook wel, ze stappen toch niet voor niets op de zwakkere meiden af, die (even) minder sterk in hun schoenen staan!!!! Ja, in eerste instantie gaat het vrijwillig, maar van die jongens met voorbedachte rade!! Dat ben je volgens mij niet goed bij je hoofd!!! :devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ziek..........

Waarschuw beheerder
donateur
kunnen ze niet de loverboys kwestie nog apart in het strafrecht zetten

weer een extra iets om ze op te veroordelen. straf erop dwangverpleging een paar jaar onvoorwaardelijk of zoiets

voor naast de andere strafbare feiten die ze ermee plegen waarvoor ze gevangenisstraf krijgen
Waarschuw beheerder
De Veluwse politie heeft de afgelopen maanden een groot aantal loverboys opgepakt dat vooral in Harderwijk meisjes ronselde. Een aantal moet binnenkort voor de rechtbank verschijnen.

Ik heb zelf in Harderwijk gewoond en er was al eerder een loverboy affaire die later gewoon NEP bleek te zijn want meisjes werden gedwongen belastende verklaringen af te leggen die totaal niet waar waren ,onschuldigen werden opgepakt en in ruil voor belastende verklaringen werden ze vrijgesteld van alle vervolgingen :jaja:
Dit alles kwam aan het licht toen de meisjes aan hun advocaten vertelden dat ze helemaal niet als hoer hadden gespeeld maar juist gewoon vaak uitgingen met de hoofdverdachte en daarmee ook weleens sex hadden.

Er loopt nu een gigantische rechtszaak tegen de politie noord west veluwe en deze meneer Bert T
Hij was toen hoofdrechercheur bij de politie noord west veluwe en is nu dus gedegradeerd tot woordvoerder.

Het bleek dus achteraf een grote leugen te zijn
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hmmmmm lekker naaie

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb hier geen woorden voor!!! Opsluiten die gasten.. Ik zou graag een straf voor ze verzinnen! Erg jammer dat het NL-gerecht te mild is!

2 Den Haag Connection: om jou reactie kan ik me ook zó kwaad maken.
Die bitchezzzz vragen er zelf om 9 van de 10 keer hun zijn zo dom

Hoe haal je het in je hoofd om dat er neer te zetten! Deze meisjes die gebruikt worden door loverboys zijn 15 of jonger en hebben absoluut geen benul wat ze overkomt.. Denk dat die hoeren van je vriend wel wat ouder zijn en weten waar ze aan beginnen!!!
Waarschuw beheerder
Die bitchezzzz vragen er zelf om 9 van de 10 keer hun zijn zo dom ik heb ook een mattie met 5 hoeren en hun willen zelf nou niks mis mee toch, beetje beinvloeden maar ze worden niet gedwongen, dus wat wil mensen doen hun kiezen er zelf voor het is nie dat mij mattie mes op hun keel zet hun zijn gewoon hoertje van nature

En hiermee bewijs je dat je echt een dikke dikke kronkel in je hoofd hebt. :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Precies marleen.. Hij heeft blijkbaar geen enkel benul waar het om gaat! Achja het knulletje is ook pas 17!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 Den Haag Connection: om jou reactie kan ik me ook zó kwaad maken.

Die bitchezzzz vragen er zelf om 9 van de 10 keer hun zijn zo dom

Uhm :/, Profielen zoals Den Haag Connection zijn gemaakt om te negeren :yes:
Waarschuw beheerder
Ik heb Den haag connection al gevraagd zijn toon te matigen dus misschien kan iedereen zich richten op het kern van deze topic ;)

Waarschuw beheerder
donateur
2nicolle: dat zal best, maar in dit soort gevallen kan ik moeilijk mijn mond dichthouden.. Er zullen hoe triest ook meer van dat soort zielige gevallen zijn die zo denken als hij!!
Waarschuw beheerder
2nicolle: dat zal best, maar in dit soort gevallen kan ik moeilijk mijn mond dichthouden.. Er zullen hoe triest ook meer van dat soort zielige gevallen zijn die zo denken als hij!!

Nee dat klopt want we hebben allemaal een mening en hoe triest die ook is...die meningen kunnen soms erg extreem zijn.

Waarschuw beheerder
die meningen kunnen soms erg extreem zijn.

Vooral als ze zich verschuilen achter een fake-account, ja.
Waarschuw beheerder
Ik weet wat je bedoelt U ;)

Maar Den Haag connection is geen Fake-account :(

En daarom maakt het juist een echte mening :/
Waarschuw beheerder
Sterke opmerking U. :D

Maar je kan dat soort dingen beter niet zeggen want dan gaan ze weer in de slachtoffer rol en dan krijg je helemaal domme antwoorden van die .....!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
een kogel geven zulke lui
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Toffe naam man. (Y).
Waarschuw beheerder
Dat is geen fake? Ik dacht dat hij een of andere provocerende kneus was die namens een Marokkaan lekker ging stoken.

Het probleem is juist dat hij dit niet als provocerend ziet :(

Vergelijk het maar met een wazi die ,,alle buitenlanders het lan uit,, roept en dan ook echt denkt dat ie dat mag zeggen omdat dat een mening is :/

Sterke opmerking U.

Maar je kan dat soort dingen beter niet zeggen want dan gaan ze weer in de slachtoffer rol en dan krijg je helemaal domme antwoorden van die .....!!!!

De enige die hier nu slachtoffer speelt ben jij :jaja:

Waarschuw beheerder

**** is gewoon een vuile varkenskop dat hij dit zegt. Niemand vraagt hierom, dit getuigt weer hoeveel respect jullie hebben voor vrouwen!! Niet dus! Laten ze jou maar lekker gedwongen de prostitutie indouwen, je vraagt erom!! :@:
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
een kogel geven zulke lui

Dat wordt een goed stevig touw en een stoel kopen dus :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vergelijk het maar met een wazi die ,,alle buitenlanders het lan uit,, roept en dan ook echt denkt dat ie dat mag zeggen omdat dat een mening is

Bekrompen ventje dus. Voer voor de wazi's (en vice versa) in een hermetrisch algesloten weiland. (Y).

Waarschuw beheerder
dit getuigt weer hoeveel respect jullie hebben voor vrouwen!!

*vingertje wijst* B-).
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
die Loverboys...hoop dat ze nog ns een keer de verkeerde tegenkomen, dagenlang mishandeld worden...zodat ook zij trauma's overhouden....

dit soort 'mensen' verdienen niet beter
Waarschuw beheerder
Nourdin is gewoon een vuile varkenskop dat hij dit zegt. Niemand vraagt hierom, dit getuigt weer hoeveel respect jullie hebben voor vrouwen!! Niet dus! Laten ze jou maar lekker gedwongen de prostitutie indouwen, je vraagt erom!!

Jij bent net zo zielig om expres een NAAM te droppen en dan ook nog idd vingertje wijzen.
Waarschuw beheerder
Rafa...wat ben je nou voor n moeilijk mannetje, zit je die hoerenourdin te verdedigen?

lees jij nog es ff wat ie geschreven heb? slimme knul.....
Waarschuw beheerder
Rafa...wat ben je nou voor n moeilijk mannetje, zit je die hoerenourdin te verdedigen?

Ik zit het beleid te verdedigen :)(je mag geen namen en andere gegevens van leden of medewerkers op forums droppen ;)

en lees mijn reacties eerst voordat je gaat roepen dat ik hem verdedig :jaja:

slimme knul.....

Thanx (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zijn er geen piccas van haar, wil ook wel lekker nakken die smatje

Waarschuw beheerder
idd freektor, hij vraagt er toch om. Vuile klerelijer is het. Weet je, ik zie ze vaak lopen hier op Hoog Catharijne, mijn dochter kan niet normaal de stad in zonder door die tyfuslijers aangesproken te worden, zelfs waar ik bij ben. NOu dan gaan mijn handen jeuken en ik kan het ook niet helpen maar het zijn het merendeel die k*tmarokaantjes! :@:
Waarschuw beheerder
je verdidigd helemaal niets man...je geeft een reactie op iemand die zich ergerd aan een belachelijke opmerking van mannetje nourdin (kutventje)...

gewoon n niet-slimme actie...

Waarschuw beheerder
(y) freektor!!
Waarschuw beheerder
Wat ptovoceren jullie mij mang ik zeg toch hoe ik erover denk hun zijn gewoon zo makkelijk en de meeste vinde het nog lekker ook, + hun hebben veel geld enzo daardoor dus ik snap niet wat jullie moeilijk doen beter werken voor de geld dan niks doen simpel zat ja toch

En niet liegen ik weet dat er meisjes zijn in deze topic en op partyflock die weleens neuken voor geld, ook al krijgen zij niet direct doekoe dan doen ze het wel neuken als ze mee uit eten mogen of als je versace heb en mooie auto want daar draait het om, nou die hoere zijn nog eerlijk en die wijve die zegge van niet maar naaie om een mooie auto die zijn nog grotere hoere, en als meisjes voor mij de hoer wille spele zijn ze welkom
Waarschuw beheerder
Nogmaals mij eerder reacties omdat jij blijkbaar niet kan lezen:

Ik heb Den haag connection al gevraagd zijn toon te matigen dus misschien kan iedereen zich richten op het kern van deze topic

Dat is geen fake? Ik dacht dat hij een of andere provocerende kneus was die namens een Marokkaan lekker ging stoken.

Het probleem is juist dat hij dit niet als provocerend ziet :(

Vergelijk het maar met een wazi die ,,alle buitenlanders het land uit,, roept en dan ook echt denkt dat ie dat mag zeggen omdat dat een mening is :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Er komen mensen op dit topic af als vliegen op stront. Heel erg typisch...:/
Waarschuw beheerder
je verdidigd helemaal niets man...je geeft een reactie op iemand die zich ergerd aan een belachelijke opmerking van mannetje nourdin (kutventje)...

gewoon n niet-slimme actie...

Ben je dom of doe je alsof?

Op een Forum hoor je te discusseren en te reageren op een reactie van een ander.

De fout wat Mootje maakt is een Naam droppen wat dus tegen de regels in is.

We weten allemaal dondersgoed waar ze heen wil en daardoor ga je dus totaal voorbij aan het kern van deze forum ;)

@mootje:Begin maar een topic als je graag je gal wil spuwen over marokkaantjes die ergens door Hoog Caterijne lopen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Omdat het ook echt iets is van deze tijd, loverboys!
En ehm, Den Haag Connection??? Waarom kom je dan uit Utrecht. heb mijn leven lang in Utrecht gewoont maar ben er werkelijk weggevlucht, ik wil niet dat mijn dochters daar nog opgroeien!! Echt een zooitje!! :@:

Waarschuw beheerder
Halllooooooo het zijn wel meestal marokaantjes hoor, die loverboys!! Ga maar eens naar Hoog Catharijne!! Dan zie je het zelf! Ze lopen daar echt meisjes lastig te vallen!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heb mijn leven lang in Utrecht gewoont maar ben er werkelijk weggevlucht, ik wil niet dat mijn dochters daar nog opgroeien!! Echt een zooitje!!

Zou dat nou net niet komen dankzij figuren als DH connection?;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Typisch, als het puntje bij paaltje komt duiken altijd dezelfde groepen op. Hoe lang nog voordat men wakker wordt?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja maar ik heb scheid en ik hoef geen kindere en dit is mij stad ik ga hier nooit meer weg i (L) utrecht niks zooitje

Waarschuw beheerder
Ja idd!! De kots kreeg ik ervan....

Waarschuw beheerder
hmm zieke lui:@ En die DHC en $ Romano $ mogen ook gerust afsterven:@:@ Zieke opmerkingen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Typisch, als het puntje bij paaltje komt duiken altijd dezelfde groepen op. Hoe lang nog voordat men wakker wordt?

Wie moet er wakker worden
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit me hier ontzettend te ergeren aan bepaalde mensen hoe die hierop reageren. Alleen kan ik de woorden niet vinden om dit uit te drukken.. Maar voor de mensen die loverboys en dergelijke normaal vinden, en vinden dat die meisjes dom zijn....VAL DOOD ofzo alsjeblieft, stop met het verpesten van de maatschappij!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het is tijd voor law & order in Nederland.:jaja:

Waarschuw beheerder
Ja maar ik heb scheid

Jij hebt scheid????? :S Ga eerst eens ff nederlands leren, kan wel weer zien dat je uit Utrecht komt!
Waarschuw beheerder
Halllooooooo het zijn wel meestal marokaantjes hoor, die loverboys!! Ga maar eens naar Hoog Catharijne!! Dan zie je het zelf! Ze lopen daar echt meisjes lastig te vallen!!

Heb je ze geteld?
Heb je ze gevraagd of het marokkaantjes waren?
Heb je een bron waarin staat dat zoveel procent marokkaans is?
Vind je afkomst echt belangrijk als het om loverboys gaat?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wie moet er wakker worden

Wat denk je zelf?

Waarschuw beheerder
Heb je ze geteld?
Heb je ze gevraagd of het marokkaantjes waren?
Heb je een bron waarin staat dat zoveel procent marokkaans is?
Vind je afkomst echt belangrijk als het om loverboys gaat?

Tellen is geen beginnen aan, zijn er teveel!!!
Dat het marokkaantjes zijn kan ik zo ook wel zien, hoef ik niet te vragen dus, zijn heeeeel herkenbaar als je altijd tussen hebt gewoond!!
En nee, er is geen bron, het is een feit!!
Nee is ook niet belangrijk, maar ook dit is een feit!!
Waarschuw beheerder
Rafa....

Dit zegt Nourdin (jah...zn naam wordt genoemd...want ook dit staat op zn profiel, zn eigen verantwoordelijkheid toch, vooral als je zulke hersenloze teksten schrijft)

dit zei Mootje...
Nourdin is gewoon een vuile varkenskop dat hij dit zegt. Niemand vraagt hierom, dit getuigt weer hoeveel respect jullie hebben voor vrouwen!! Niet dus! Laten ze jou maar lekker gedwongen de prostitutie indouwen, je vraagt erom!! :

En jij...jij maakt je druk om het noemen van een naam van iemand die ZULKE opmerkingen geeft....
Jij bent net zo zielig om expres een NAAM te droppen en dan ook nog idd vingertje wijzen.

kijk nou ff wie hier dom is...

Waarom moeten die linkse rakkers altijd alles OMdraaien....
Waarschuw beheerder
mijn eerdere reply:
Ik heb zelf in Harderwijk gewoond en er was al eerder een loverboy affaire die later gewoon NEP bleek te zijn want meisjes werden gedwongen belastende verklaringen af te leggen die totaal niet waar waren ,onschuldigen werden opgepakt en in ruil voor belastende verklaringen werden ze vrijgesteld van alle vervolgingen
Dit alles kwam aan het licht toen de meisjes aan hun advocaten vertelden dat ze helemaal niet als hoer hadden gespeeld maar juist gewoon vaak uitgingen met de hoofdverdachte en daarmee ook weleens sex hadden.

Er loopt nu een gigantische rechtszaak tegen de politie noord west veluwe en deze meneer Bert Top
Hij was toen hoofdrechercheur bij de politie noord west veluwe en is nu dus gedegradeerd tot woordvoerder.

Het bleek dus achteraf een grote leugen te zijn

De hele media hier in NL had het erover en toen eenmaal duidelijk was dat er bijna nix van klopte werd alles in de doofpot gestopt hoorde je er ook nix meer over.

misschien kunnen mensen hier op reageren ;)

Waarschuw beheerder
Pfff thanx voor je steun Freektor :respect:

Waarschuw beheerder
Het is tijd voor law & order in Nederland

een soort van LAPD?:P
Waarschuw beheerder
sommige mensen kunnen de harde waarheid helaas niet onder ogen zien...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dit is idd te erg, en helaas komt het te vaak voor.
Dit soort gasten zouden veel harder aangepakt moeten worden.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De hele media hier in NL had het erover en toen eenmaal duidelijk was dat er bijna nix van klopte werd alles in de doofpot gestopt hoorde je er ook nix meer over.

Natuurlijk hoeft niet alles waar te zijn, maar in Europa worden per jaar ongeveer 500.000(!) mensen verhandelt in de sexindustrie. Loverboys zijn slechts een klein onderdeel van het hele probleem, maar daarom hoeft het niet minder waar te zijn. Duidelijk is dat er het systeem het probleem niet aan kan.
En het zijn de hele tijd dezelfde problemen die terugkomen, ook in de media. Is dat net typisch?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat het marokkaantjes zijn kan ik zo ook wel zien, hoef ik niet te vragen dus, zijn heeeeel herkenbaar als je altijd tussen hebt gewoond!!
En nee, er is geen bron, het is een feit!!
Nee is ook niet belangrijk, maar ook dit is een feit!!

Ik zal dit maar niet serieus nemen :/

@Freektor: Vertel jij mij eens wat het nut is om bij iemand in zijn profiel de echte (buitenlandse) naam er uit te pikken terwijl je gewoon die nick kan gebruiken zoals GEBRUIKELIJK??

Waarom hebben we het hier nu opeens over marokkanen terwijl het hierboven (topicstart) er met geen woord over gerept wordt?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maarja, we zijn t er in elk geval bijna allemaal mee eens (behalve DH-connection) dat de zogenaamde 'Loverboys' kapot geschopt moeten worden....
Waarschuw beheerder
Maarja, we zijn t er in elk geval bijna allemaal mee eens (behalve DH-connection) dat de zogenaamde 'Loverboys' kapot geschopt moeten worden....

Nou bijna ja....vind alleen niet dat je mensen moet doodschoppen maar gewoon moet berechten ;)
Waarschuw beheerder
Oog om oog, tand om tand..
Waarschuw beheerder
@Freektor: Vertel jij mij eens wat het nut is om bij iemand in zijn profiel de echte naam er uit te pikken terwijl je gewoon die nick kan gebruiken zoals GEBRUIKELIJK??

waarom maak jij hier zo'n probleem van terwijl dat iemand anders zijn probleem hoort te zijn? degene die zo'n grote bek heb en daarmee zelf verantwoordelijk is?

wat IS het probleem?

Nou bijna ja....vind alleen niet dat je mensen moet doodschoppen maar gewoon moet berechten

nee, ook niet dood...maar kapot...dood kom je dr gemakkelijk van af
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je weet dondersgoed wat ik bedoel B)

Waarschuw beheerder
@Freektor: Vertel jij mij eens wat het nut is om bij iemand in zijn profiel de echte naam er uit te pikken terwijl je gewoon die nick kan gebruiken zoals GEBRUIKELIJK??

Weet het, dit is voor freektor bedoeld, maar het komt door deze jongen zijn kutopmerking, daarom zette ik zijn naam hier neer ja! Ik heet Monique en so what?? Zal mij het verrotten als ze mijn eigen naam gebruiken, hij heet toch zo????

En ik zal het niet meer over marokkanen hebben, we hebben het over loverboys, is dus bijna hetzelfde!!

Waarschuw beheerder
Nou bijna ja....vind alleen niet dat je mensen moet doodschoppen maar gewoon moet berechten

ja, juist maar ik vind het ook niet kunnen dat sommige bevolkingsgroepen zich vergrijpen aan jonge vrouwen/ meisjes voor hun illegale praktijken en dat ze er ook nog een uitkering bijhebben:@

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarom hebben we het hier nu opeens over marokkanen terwijl het hierboven (topicstart) er met geen woord over gerept wordt?

Heel simpel, zoals gewoonlijk zijn Marokkanen buiten proportioneel vertegenwoordigd (net als Antillianen):

Loverboys ogen charmant, hebben een zekere arrogantie, een robuuste trotse uitstraling, zijn goed gekleed en maken indruk door hun rijkdom. Kortom: jongens waarmee meisjes graag gezien worden. Gemiddeld genomen zijn ze ouder dan hun slachtoffer en relatief vaak van Marokkaanse en Antilliaanse afkomst. Dit neemt niet weg dat er ook Nederlandse en Turkse loverboys actief zijn. Een aantal van hen is bekend bij de politie vanwege diefstal en drugshandel.

http://www.ggdzeeland.nl/content/0507_loverboys.htm

Momenteel zijn loverboys vaak van Marokkaanse en Antilliaanse afkomst.

http://www.maroc.nl/islam/forums/show.php?pg=loverboys&s=

Even googlen levert vooral Marokkanen en Antillianen op, toevallig beide groepen die weinig positief in het nieuws zijn. Beeldvorming die zelf ook in de hand is gewerkt, niet lullig bedoelt, maar sommige dingen vallen niet te ontkennen.
Waarschuw beheerder
dat weet ik niet, want waar jij je druk om maakt gaat namelijk nergens over...

zonde van je tijd, maak je liever druk om zijn opmerking....
Waarschuw beheerder
Loverboys ogen charmant, hebben een zekere arrogantie, een robuuste trotse uitstraling, zijn goed gekleed en maken indruk door hun rijkdom. Kortom: jongens waarmee meisjes graag gezien worden. Gemiddeld genomen zijn ze ouder dan hun slachtoffer en relatief vaak van Marokkaanse en Antilliaanse afkomst. Dit neemt niet weg dat er ook Nederlandse en Turkse loverboys actief zijn. Een aantal van hen is bekend bij de politie vanwege diefstal en drugshandel.

Doet dit jullie geen pijn B) ;p

Waarschuw beheerder

FEIT DUS!! Ik ken hier mensen bij de politie dus vertel mij wat ;)
Waarschuw beheerder
zonde van je tijd, maak je liever druk om zijn opmerking....

Druk maken over zijn opmerking zou juist zonde van mij tijd zijn :jaja:

Ik heb hem al gelijk een PB gestuurd waarin ik hem vroeg voortaan beter op zijn woorden te letten voordat er nog uberhaupt op zijn opmerking hier op het forum was gereageerd.

Even googlen levert vooral Marokkanen en Antillianen op, toevallig beide groepen die weinig positief in het nieuws zijn. Beeldvorming die zelf ook in de hand is gewerkt, niet lullig bedoelt, maar sommige dingen vallen niet te ontkennen.

Dit maar dan als doel pedolilie en je zal zien het overgrote meerendeel autochtoon is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
meisjes van 15 jah....

de jeugd van tegenwoordig......

Druk maken over zijn opmerking zou juist zonde van mij tijd zijn

nou begrijp ik waarom er met jou gewoon helemaal niet te praten is....je spoort gewoon niet...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dit neemt niet weg dat er ook Nederlandse en Turkse loverboys actief zijn

dit percentage zal ongetwijfeld niet zo hoog zijn als deze

relatief vaak van Marokkaanse en Antilliaanse afkomst

Waarschuw beheerder
Doet dit jullie geen pijn

Nee hoor, want ik zeg ook niet dat er geen Nederlanders zitten onder de loverboys, wel dat het dus relatief vaak dezelfde lui (zal geen culturen meer noemen) zijn. ;)

Waarschuw beheerder
Ja, die LAPD die in de documentaire was afgelopen zondagavond op SBS6...
Corrupt als de pest!
Kunnen we in Nederland er nog wel bij hebben, samen met mensen die het woord bitches niet kunnen schrijven, alleen maar domme opmerkingen maken, geen respect hebben voor vrouwen en ze alleen als neukpop gebruiken, en samen met de zielige mensen die daarin meelopen en vervolgens domme opmerkingen droppen en dan nog linkOMdraaiende mensen die alles bagatelliseren. En alle andere mensen die ik dan nog ben vergeten te noemen.

(Kijk Rafa helemaal geen namen gebruikt goed hé!;))

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Cijfers en feiten

Betrokkenen geven aan dat ze vaker met loverboys geconfronteerd worden dan enkele jaren geleden, maar de laatste offici‘le cijfers stammen uit 1998. Toen werden 1500 ˆ 2000 minderjarige prostituees geteld; 50 tot 80 procent prostitueerde zich onder dwang van de partner. De gemiddelde leeftijd bij aanvang was 15,4 jaar. Eenderde van de meisjes is autochtoon, tweederde is allochtoon of ama (alleenstaande minderjarige asielzoeker). Van de loverboys is eenderde van Marokkaanse afkomst, tweederde is Nederlands, Turks, Surinaams/Antilliaans, Oost-Europees of Chinees. Overigens lijkt de afkomst van de daders te verschuiven, in de jaren tachtig was een meerderheid van de pooiers nog van Surinaamse komaf.

http://www.didaktief.nl/dezemaand/samen.html

En we mogen de conclusie trekken dat zij weer de grootste groep vormen. Donner is bikkel. (y)

Trouwns, groepsverkrachtingen zijn vooral het domein van Antillianen. Each his share.:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
EDITje kut verkope
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de nederlanders zijn weer meer verantwoordelijk voor hooligangedrag en dronkenschap denk k....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
de nederlanders zijn weer meer verantwoordelijk voor hooligangedrag en dronkenschap denk k....

Daar twijfel ik niet aan.;)

Maar feit is dat relatief gezien bepaalde groepen crimineler zijn dan andere.

Waarschuw beheerder
Ja Bob Bayer!! (pffff) maar die pillenkoppen stoppen die pillen zelf in hun kop ok, die meisjes worden 9 van de 10x gedwongen en het verdiende geld moeten ze inleveren, ze moeten gewoon met hun klauwen van die meisjes afblijven!! We hebben het hier nog wel over kinderen van 15!!

En regio racisme?? Ik krijg de schIJT (ja met lange ij en T!) van dat racisme gelul!! Als je tegenwoordig wat zegt over een marokkaan ben je direct racist, fuck toch een keer op!! Hier in Nieuwegein zit ! marokkaans meisje in de klas bij mijn dochter en niemand heeft problemen met die mensen, want ze passen zich aan en zijn net als ons. En ok het ligt ook aan de regering die er veel te veel van bij elkaar stopt! maar het zijn er ook gewoon teveel dus waar moet je ze laten??

Einde discussie, begin nu echt te koken :@:

Waarschuw beheerder
en dan snel je bericht weghalen, loser!!! :no:
Waarschuw beheerder
heb je gelijk in Hanna Tokkie...dat kunnen we niet ontkennen...en dat wil ik ook niet....
Waarschuw beheerder
Even back on topic:

Geloof dat de topic ging over Loverboys ongeacht de nationaliteit, mensen het is waar we leven nou eenmaal in een multiculturele samenleving!!!

De Loverboys moeten zeker worden aangepakt maar ik denk dat alles toch wel met het waarde en normen verhaal heeft te maken en dan komen we ook bij "eigenwaarde".

Iedereen zijn definitie van Waarde & Normen ligt in deze tijd helaas anders. Vind het wel een heel goed initiatief dat de scholen de aandacht geven aan de problematiek over "Loverboys"

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
We hebben het hier nog wel over kinderen van 15!!

Vat dit niet verkeerd op, maar in de 'moderne samenleving' gedrage mensen zich op die leeftijd al bijna al volwassenen. Mensen worden steeds jonger oud, steeds jonger sexueel actief enz. Over kinderen wil ik niet echt meer spreken, meteen ook een argument om jeugdstrafrecht af te schaffen.

Waarschuw beheerder
En waar is Rafa nu met zijn intelligente opmerkingen?:D
Heeft ie t opgegeven?;)
Waarschuw beheerder
kan wel weer zien dat je uit Utrecht komt!

Racisme

Sommige mensen grijpen elke kans aan om mocro's zwart te maken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Geloof dat de topic ging over Loverboys ongeacht de nationaliteit, mensen het is waar we leven nou eenmaal in een multiculturele samenleving!!!

Mwah, de fout ligt in mijn ogen niet eens zozeer bij de daders, maar bij onze overheid het het politieapparaat. Dat voorziet niet in de behoeften van de burgers en daar krijgen we allemaal de rekening voor gepresenteerd. De overheid, dat is in mijn ogen de echte schuldige.

Donner ziet geen heil in steviger aanpak loverboysp

Zwaardere straffen, een registratie van de achtergronden en onderzoek naar de omvang van het probleem. Met die suggesties voor de aanpak van zogeheten loverboys kwam de Tweede Kamer gisteren tijdens een debat. Minister Donner (Justitie) ziet geen heil in deze maatregelen, omdat het probleem van de loverboys al wordt aangepakt, zij het als onderdeel van een groter probleem. Volgens Donner vormen de loverboys geen apart probleem. Zij onderscheiden zich alleen door de methode waarmee ze minderjarige meisjes en soms ook jongens de prostitutie inlokken. Het 'in de prostitutie brengen van minderjarigen' is al verboden en wordt inmiddels hard aangepakt, aldus de bewindsman. De registratie van dit delict bestaat ook al, maar niet uitgesplitst voor loverboys. Uit de cijfers blijkt dat er in 2003 28 zaken waren van in prostitutie brengen van minderjarigen. Volgens Donner betekent dit dat ten hoogste 28 loverboys zijn gestraft maar het kunnen er ook minder zijn geweest, omdat niet zeker is dat allen volgens de methode van de loverboys hebben gewerkt. (Zie ook bericht 27 april, 'Tweede Kamer wil zwaardere straf voor loverboy')

http://www.bodemloos.com/informatie/artikelen_lb.htm#27

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Hehe, en terecht in sommige gevallen.:D
Waarschuw beheerder

vooral veel marokkanen toch? op straat
Waarschuw beheerder

Typische scheiterd die vroeger waarschijnlijk gepest is en altijd stil is in het echt want die is bang voor mocro maar op de pc zo grote mond
Waarschuw beheerder

Je mag alleen maar negatief over marokkanen praten die hebben geen goeie kant, je weet toch
Waarschuw beheerder
Vind het allereerst heel erg dat zoiets gebeurt, vooral zo dicht bij mij id buurt, ken nog wat meisjes uit Harderwijk..

Maar goed, ik zie als enige oplossing tégen dit soort jongens een paar punten:

- grenzen dicht, minder marokkaanse jongens is minder loverboys
- rap verbieden, die stimuleren immers het pimp, player en geld gedoe
- hogere en hardere straffen, levenslang is tot de dood en keihard werken tot je er bij neervalt

Maar gezien het feit ik deze punten al zo vaak en aan zo veel verschillende mensen heb voorgelegd en ze allemaal te slap zijn om daar aan mee te werken vind ik eigenlijk dat NL niet moet zeuren als er weer een zinloos geweld geval is of er een meisje word verkracht door minderjarige jongens. Als NL zo doorgaat als het nu bezig is en niet de wetten hard maakt en strenger optreed zal het zo blijven en naar mijn mening nog veel erger worden. Maar 1 ding scheelt, ik ga binnen nu en 4 jaar emigreren :D
Waarschuw beheerder
ik zal het niet meer over marokkanen hebben, we hebben het over loverboys, is dus bijna hetzelfde!!

Zullen we het dan voortaan over monique hebben in plaats van hoeren want voor mij is dat ook hetzelfde
Waarschuw beheerder
en jij mag helemaal niet meer spreken na je ge-weldige commentaar....
Waarschuw beheerder
En regio racisme?? Ik krijg de schIJT (ja met lange ij en T!) van dat racisme gelul!! Als je tegenwoordig wat zegt over een marokkaan ben je direct racist, fuck toch een keer op!! Hier in Nieuwegein zit ! marokkaans meisje in de klas bij mijn dochter en niemand heeft problemen met die mensen, want ze passen zich aan en zijn net als ons. En ok het ligt ook aan de regering die er veel te veel van bij elkaar stopt! maar het zijn er ook gewoon teveel dus waar moet je ze laten??

Je praat net alsof het een kudde dieren is :/

Ik denk dat je gewoon ff langs een psycholoog moet gaan (y)

Vat dit niet verkeerd op, maar in de 'moderne samenleving' gedrage mensen zich op die leeftijd al bijna al volwassenen. Mensen worden steeds jonger oud, steeds jonger sexueel actief enz. Over kinderen wil ik niet echt meer spreken, meteen ook een argument om jeugdstrafrecht af te schaffen.

15 = 15 en als jij ze graag ziet als meerderjarigen ondanks dat ze zich zo gedragen, zou een psycholoog misschien ook wel uitkomst bieden.
Waarschuw beheerder
Dit maar dan als doel pedolilie en je zal zien het overgrote meerendeel autochtoon is.

:respect:

Inderdaad of junk, maar goed je kan beter een ander de schuld geven dan naar jezelf kijken, dat deed 1 man tussen 40/45 ook en het werkte!
Waarschuw beheerder

Klopt!!! Het was niet mijn bedoeling om met dit topic weeeeer een zinlose discussie over marokkanen uit te lokken!!!

Het gaat over loverboys, en of het nou een turk, nederlander, marokaan, chinees of spaans persoon is, zal me echt geen fuck interreseren... Het gaat er om wat zo iemand zo'n meisje aan doet, en niet om zijn afkomst.....

:no:
Waarschuw beheerder
Trouwns, groepsverkrachtingen zijn vooral het domein van Antillianen. Each his share

Ja en alle belgen neuk kinderen en iedereen hier eet alleen kaas en loopt op klompen uit welk jaar kom jij holbewoner
Waarschuw beheerder
Mensen worden steeds jonger oud, steeds jonger sexueel actief enz

Dat doen hun ouders, mag alles kijken niks is erg krijgen string en topje als ze 7 zijn vind je het gek dat hun hoeren worden
Waarschuw beheerder
Klopt!!! Het was niet mijn bedoeling om met dit topic weeeeer een zinlose discussie over marokkanen uit te lokken!!!

Het gaat over loverboys, en of het nou een turk, nederlander, marokaan, chinees of spaans persoon is, zal me echt geen fuck interreseren... Het gaat er om wat zo iemand zo'n meisje aan doet, en niet om zijn afkomst.....

Thanx Marleen (y)

Waarschuw beheerder
Inderdaad of junk, maar goed je kan beter een ander de schuld geven dan naar jezelf kijken, dat deed 1 man tussen 40/45 ook en het werkte!

We hebben er wel mooie snelwegen aan overgehouden. (Y).
Waarschuw beheerder
Hehe, en terecht in sommige gevallen

Pff en jij Hanna tokkie, het grote voorbeeld van hoe het wel moet, als een marokkaan zich niet gedraagt gaan jullie huile maar als NL zelf zo asociaal en crimineel is komen ze op tv en vind iedereen hun geweldig hahah
Waarschuw beheerder
vooral veel marokkanen toch? op straat

Nee niet op straat, alleen achter de pc, op straat zijn hun bang
Waarschuw beheerder
You're welcom rafa! (f)

Weet anders wel weer precies op wat voor manier dit topic gaat eindigen...

Denk niet dat de afkomst van de loverboys ook maar iets toevoegd aan de discussie...
Waarschuw beheerder
We hebben er wel mooie snelwegen aan overgehouden.

:o

Waarschuw beheerder
http://party.snt.utwente.nl/images/light/smileys/ooo.gif

Ja, ik moet toch iets bedenken. B-).
Waarschuw beheerder
Den Haag Connection :gaap:
Waarschuw beheerder
He van D de grote held achter ze PC
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Prachtige rap, DHC.

Je kan meteen zien dat je bij een hooggewaardeerde rapgroep zit, of wilt zitten. (Y).
Waarschuw beheerder
Vind het allereerst heel erg dat zoiets gebeurt, vooral zo dicht bij mij id buurt, ken nog wat meisjes uit Harderwijk..

@van D: mag ik vragen wie jij kent uit Harderwijk?

Ik heb zelf meer als 20 jaar in harderwijk gewoond en Brasschaat ken ik niet hoor :no:
Waarschuw beheerder
Vind DHC ook 3 nix, maar zeg is eerlijk; als zij nette songs en raps zouden maken, zouden zij net zoveel bekendheid hebben dan als wat ze nu hebben ;)

Dat maakt ze dus nog irritanter :@

Waarschuw beheerder
Vind DHC ook 3 nix, maar zeg is eerlijk; als zij nette songs en raps zouden maken, zouden zij net zoveel bekendheid hebben dan als wat ze nu hebben

Ik neem aan dat je dit vragend bedoelt?

En nee, dan waren ze niet bekend geweest. Er wordt maar één knuffelallochtoon toegestaan in de nederlandse rap, en da's Ali B.

Dat 'ie als eerste nederlandse rapper daarbij een wassenbeeld krijgt, laat ik even buiten kijf. B-).

Waarschuw beheerder
Dat doen hun ouders, mag alles kijken niks is erg krijgen string en topje als ze 7 zijn vind je het gek dat hun hoeren worden

Een hoer ben je niet als je een string en een topje draagt......en bang ben ik zeker niet voor jullie, sterker nog, ik schijt op jullie!!!
Waarschuw beheerder
En als ik zeg dat ik kan zien dat je uit Utrecht kom discirmineer ik?

Nee je zegt dat je kan zien dat ik uit utrecht kom omdat ik een typfout maak, wat wil je er dan mee zeggen, komt toch op hetzelfde neer als wanneer ik zou zegge dat jij een hoer zou zijn omdat je blond ben en topjes draag?

hoeveel respect jullie hebben voor vrouwen

En ik zal het niet meer over marokkanen hebben, we hebben het over loverboys, is dus bijna hetzelfde!!

Weet je, ik zie ze vaak lopen hier op Hoog Catharijne, mijn dochter kan niet normaal de stad in zonder door die tyfuslijers aangesproken te worden, zelfs waar ik bij ben. NOu dan gaan mijn handen jeuken en ik kan het ook niet helpen maar het zijn het merendeel die k*tmarokaantjes!

Ga eerst eens ff nederlands leren, kan wel weer zien dat je uit Utrecht komt!

Dus als je uit utrecht komt ken je geen nederlands?

FEIT DUS!!

Heeeh ja 1 of andere kortzichtige haalt iets van 1 of andere site (www.bodemloos.nl) ik lees het, he meteen een feit ja het is waar want iemand zegt het, wij marokkanen zijn allemaal hetzelfde zie je nou wel wnat een of andere debiel zet het neer dus dan geloof ik het maar want mijn gedachten komen uit de jaren 40

wel dat het dus relatief vaak dezelfde lui (zal geen culturen meer noemen)

Maar toch dit nog even benadrukken zodat iedereen weet wat je bedoelt toch?

En ok het ligt ook aan de regering die er veel te veel van bij elkaar stopt! maar het zijn er ook gewoon teveel dus waar moet je ze laten??

Nou je bent al aardig op dreef, dus nu is wel de tijd om over gaskamers en concentratiekampen te beginne toch? Adolf zei dat ook, waar moet je ze late? Maar dan ken je ze het beste late werke toch? tot ze dood zijn?

Je loopt zelf toch ook te kankeren over Nederlanders en Nederlandse meisjes of niet soms?

Mij zie je nergens kankeren over nederlandse meisjes hoor, maar over meisjes in het algemeen.

Rot dan lekker op naar waar je vandaan komt. Uit je moeders kut!!!!

Als jij dan teruggaat naar Berlijn 1942

en bang ben ik zeker niet voor jullie, sterker nog, ik schijt op jullie!!!

Even kijke hoor:

Je, jullie, hun, marokkaantjes, marokkanen, hun, zij, jullie, K*tmarokkaantjes

Kijk eens in woordeboek bij generaliseren en lees meteen je geschiedenis boek even door bij het hoofdstuk over de opkomst van het nazisme
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:o

Nu jij weer mootje..
Waarschuw beheerder
:gaap:
Waarschuw beheerder
moslims zijn ook gewoon vieze mensen.

pffffffffffffffffffffffffffffffffff

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
15 = 15 en als jij ze graag ziet als meerderjarigen ondanks dat ze zich zo gedragen, zou een psycholoog misschien ook wel uitkomst bieden.

Ik denk eerder dat jij eens met een socioloog moet praten. Of wil je ontkennen dat mensen zich op steeds jongere leeftijd als volwassenen gedragen?

Pff en jij Hanna tokkie, het grote voorbeeld van hoe het wel moet, als een marokkaan zich niet gedraagt gaan jullie huile maar als NL zelf zo asociaal en crimineel is komen ze op tv en vind iedereen hun geweldig hahah

Sarcasme herkennen is moeilijk of niet? We hebben het nu over Marokkanen, als je daar moeite mee hebt kan ik er niks aan doen.
Waarschuw beheerder
donateur
dat was al algemeen bekend ja
Waarschuw beheerder
Ik denk eerder dat jij eens met een socioloog moet praten. Of wil je ontkennen dat mensen zich op steeds jongere leeftijd als volwassenen gedragen?

Lees mij reply aan jou ff nog een keer maar dit keer dan wat nauwkeuriger.

Dat minderjarigen misschien zich volwassener gedragen wil nog niet zeggen dat meerderjarigen ze ook op die manier moeten behandel qua sex ,recht enz.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat minderjarigen misschien zich volwassener gedragen wil nog niet zeggen dat meerderjarigen ze ook op die manier moeten behandel qua sex ,recht enz.

Leg mij dan maar even uit wat het vershil is tussen de besluitvorming van iemand die 17 jaar en 300 dagen oud is en dat van iemand die 18 jaar en 10 dagen oud is?
Jongeren gedragen zich steeds meer als volwassen, ook als het om criminaliteit gaat. Wordt het niet eens tijd om daar in mee te gaan?
Waarschuw beheerder
Ik moet toegeven dat qua Recht wel vind dat de leeftijd van 18 naar 16 moet gaan en dat omdat je het zelf al zegt
Leg mij dan maar even uit wat het vershil is tussen de besluitvorming van iemand die 17 jaar en 300 dagen oud is en dat van iemand die 18 jaar en 10 dagen oud is?

Maar aangezien we het hier hebben over Loverboy zaken en het ging specifiek over jongere meiden die er zich naar gedragen om zo behandeld te worden.
Waarschuw beheerder
Ga ga jullie zijn gewoon uitgebokt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maar aangezien we het hier hebben over Loverboy zaken en het ging specifiek over jongere meiden die er zich naar gedragen om zo behandeld te worden.

Heu, lees ik hier dat jij dat zo vind of zie ik het verkeerd? ;)

Waarschuw beheerder
Den Haag Connection is gewoon jaloers....de vrouwen die hij mag uitkiezen van zn geloof kan je namelijk niet eens zien door die 10 kilo doeken die ervoor hangen...laatste aanpassing 16 februari 2005 14:55

tja, zoiets kan heel vervelend zijn, whahahaahaha ;-) ;P

Wordt een beetje misselijk van persoontjes die denken dat ze op vrouwen moeten neerkijken, bahbah.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heu, lees ik hier dat jij dat zo vind of zie ik het verkeerd?

Dat ik dat vind?

Waarschuw beheerder
Gezellig hier

[img width=320height=480 height=480 height=480 cacheid=000849360016e7355195ba511a0095711a]http://www.svneusatz.de/images/fotos/Ungarn%202003%20-%201/Bier%20und%20Chips.jpg[/img]

@ Den haag connection: Het zou je sieren als je wat meer respectvoller tegenover Nederlandse meisjes staat! Als het je niet zint ga je toch lekker zo poetsdoek neuken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Den Haag Connection is gewoon jaloers....de vrouwen die hij mag uitkiezen van zn geloof kan je namelijk niet eens zien door die 10 kilo doeken die ervoor hangen...

jajaaa

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
'loverboys' moeten met hun gezicht op tv, in de krant etc. komen. ik trap ze graag de kanker in

dan leren ze het wel af

ohnee, het gebeurt wel vanzelf :S
Waarschuw beheerder
@ Den haag connection: Het zou je sieren als je wat meer respectvoller tegenover Nederlandse meisjes staat! Als het je niet zint ga je toch lekker zo poetsdoek neuken.

Wat heb je mij horen zeggen over nederlandse meisjes? waar staat dat ik het over nederlandse meisjes heb?

Waarschuw beheerder
Dan doe ik wel een correctie ;-):
Het zou je sieren als je wat meer respectvoller tegenover vrouwen staat!
Waarschuw beheerder
Sommige vrouwen gedragen zich toch als hoeren, en niet elke hoer doet dat onvrijwillig dus dan is ze toch gewoon een hoer, dat is toch een beroep wat is daar mis mee of ben ik ook geen respect als ik een bakker een bakker noem
Waarschuw beheerder
jajaaa

jazeker....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat ik dat vind?

Heet jij Rafa?

Waarschuw beheerder
Heb je maar snel je eerste bericht weg gehaald??? lafaard!!!!

Waarschuw beheerder
Dit onder ander?

Zullen we het dan voortaan over monique hebben in plaats van hoeren want voor mij is dat ook hetzelfde.

Nederlands of niet? Zo ga je verdomme NIET MET VROUWEN OM!!!!!!!!!!!!!!!!! Gadver wat kots ik weer van dit gedrag! Hoe typerend :(!! Respectloos echt waar!! *KOTS*

Ga lekker naar de woestijn met je achterlijke denkbeelden mbt vrouwen!!! GOOOOOOOOO ASAP!!

Hoe eerder we van dit soort gedrag / gedachtengoed af zijn hoe beter!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee ben jij Hannah?

Waarschuw beheerder
Vraag voor Den Haag Connection:
Wat voor vrouw zou jij dan kiezen waarmee je je leven (of een deel van je leven) wil delen?
Waarschuw beheerder
Nederlands of niet? Zo ga je verdomme NIET MET VROUWEN OM!!!!!!!!!!!!!!!!! Gadver wat kots ik weer van dit gedrag! Hoe typerend !! Respectloos echt waar!! *KOTS

Hahaha mijn reactie was op haar opmerkingen, zo ga je niet met mensen om alleen omdat ze uit een ander land komen, als je zulke dingen op internet zet en echt zo denkt ben je gewoon een gore nazi en ik heb een hekel aan nazi's

Waarschuw beheerder
Den haag connection, wil graag een import bruid die een burka draagt. Als ze ongesteld is mag ze in de schuur slapen gok ik
Waarschuw beheerder
Vraag voor Den Haag Connection:
Wat voor vrouw zou jij dan kiezen waarmee je je leven (of een deel van je leven) wil delen?

Een vrouw waar ik respect voor heb en waar ik van hou en die ik kan vertrouwen ongeacht haar afkomst of opvattingen maar niet zo een met nazi gedachtes als mootje ("de enige echte")

Waarschuw beheerder
Een vrouw waar ik respect voor heb en waar ik van hou en die ik kan vertrouwen ongeacht haar afkomst of opvattingen maar niet zo een met nazi gedachtes als mootje ("de enige echte")

Wat als ze jou eer of de familie eer ten schande brengt?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
moslim-extremisten zijn ook soort van nazi's DenHaag Connection...die discrimineren net zo hard....

wist je dat al knul?

Waarschuw beheerder
Dan doe ik wel een correctie ;-):
Het zou je sieren als je wat meer respectvoller tegenover vrouwen staat!

Dat bedoelde ik ook. :)

Waarschuw beheerder
Go Gixxerdude!!

Ik had het dus over het eerste bericht wat de heer DHC op deze topic heeft geknald over dat meiden er zelf om vragen om door die loverboys voor het raam te worden gezet en dat hij zelf een vriendje heeft die ook 5 meisjes heeft!!

Ziek persoon!!!
Geen woorden meer aan vuil maken!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Is het ook niet een beetje overdreven om DHC allemaal woorden in de mond te leggen?
Waarschuw beheerder
het zou de mensen hier op dit forum sowieso sieren als ze wat meer respect tonen voor elkaar.. en het allemaal niet zo serieus nemen... een opmerking en iedereen vliegt elkaar in de haren :P

het is maar internet ;)

Waarschuw beheerder
Ik heb geen Nazi gedachten!! Geef alleen mijn mening het verband tussen loverboys en marokkanen ja!! Pleur toch op man!!

Waarschuw beheerder
Een vrouw waar ik respect voor heb en waar ik van hou en die ik kan vertrouwen ongeacht haar afkomst of opvattingen maar .. bla bla bla

Voor watvoor vrouw heb je dan wel respect?

Waarschuw beheerder
Denk om je hart Moooooooootje

Damn die kalmerings pillen werken goed :XTC: :vaag:

Waar blijft onze Den Haag Connection aka Wolf in schaaps kleren? Ik wil graag antwoord op mijn vraag :devil:

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
moslim-extremisten zijn ook soort van nazi's DenHaag Connection...die discrimineren net zo hard....

wist je dat al knul

Ja, wat wil je daarmee zeggen
Waarschuw beheerder
donateur
te ziek voor woorden...
Waarschuw beheerder
Den haag connection, wil graag een import bruid die een burka draagt. Als ze ongesteld is mag ze in de schuur slapen gok ik

Je moeder kun je nemen toch?

Waarschuw beheerder
:gaap: makkelijk he een vraag ontwijken. Als ik jou was zou ik nu in de slachtoffer rol duiken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Denk om je hart Moooooooootje

Idd ;) neem ff lekker een blowtje....ben ik wel aan toe

Waarschuw beheerder
:/ makkelijk he? meerdere vragen ontwijken.. even op de herhaling dan maar :

Een vrouw waar ik respect voor heb en waar ik van hou en die ik kan vertrouwen ongeacht haar afkomst of opvattingen maar.... bla bla

vraag 1:

Wat als ze jouw eer of de familie eer ten schande brengt?

vraag 2:

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik had het dus over het eerste bericht wat de heer DHC op deze topic heeft geknald over dat meiden er zelf om vragen om door die loverboys voor het raam te worden gezet en dat hij zelf een vriendje heeft die ook 5 meisjes heeft!!

Wat is daarmee die heb ik niet weggehaald toch die staat er nog steeds en is nog steeds waar, en veel vragen er toch zelf om? Hun zijn toch hoeren, of denk je dat elke hoer gedwongen word>? jij bent echt een kortzichtige mongool, je zit alle marokkanen zwart te maken hier omdat je negatieve ervaringen hebt met een paar, en als al die posts die ik aanwijs geen racistische opmerkingen zijn weet ik het ook nie meer, als ik die opmerkingen zou maken word ik verbannen omdat ik marokkaan ben maar jij mag het zeggen toch want ik ben toch maar een kut marokkaan

Waarschuw beheerder
Wat is daarmee die heb ik niet weggehaald toch die staat er nog steeds en is nog steeds waar, en veel vragen er toch zelf om? Hun zijn toch hoeren, of denk je dat elke hoer gedwongen word>? jij bent echt een kortzichtige mongool, je zit alle marokkanen zwart te maken hier omdat je negatieve ervaringen hebt met een paar, en als al die posts die ik aanwijs geen racistische opmerkingen zijn weet ik het ook nie meer, als ik die opmerkingen zou maken word ik verbannen omdat ik marokkaan ben maar jij mag het zeggen toch want ik ben toch maar een kut marokkaan

Dude antwoord nou gewoon even op de vragen van Nicole.

Of voldoe je stiekem toch wel aan het standaard beeld marrokaan ?

Waarschuw beheerder
maar jij mag het zeggen toch want ik ben toch maar een kut marokkaan

Nu begin je het te begrijpen!!
Waarschuw beheerder
en wat is het standaard beeld van een marrokaan... doe niet aan standaard beelden.. anders zou ik bijvoorbeeld zeggen dat elke fries een domme boer is.. en dat zijn ze ook niet.. elk standaard beeld is een vertekend beeld ;)

Waarschuw beheerder
:Z:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dit echt achterlijk, er staat dat ze al maandenlang hulp zocht... Hoe kon t dan zo lang doorgaan?!

En als ouders zijnde spoor je ook niej, jezuss. Sommigen moeten ze serieus verbieden zich voort te planten. :S

Waarschuw beheerder
kut gasten die loverboys, gvd te lui om zelf te werken, en dan misbruik maken van jonge meisjes...liefst met een probleem, want dan gaat t nog makkelijker :S

helaas kan politie er niet zo veel aan doen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
pfffffff als ik zeg standaard beeld van een Marrokaan zeg dan weet iedereen donders goed waar ik het over heb.

[img]http://www.juke.nl/images/wekker.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En ik maak niet alle marokkanen zwart, ik heb het over diegene die loverboys zijn!!
Waarschuw beheerder
Woehoei, Dhc is dus níet de man hiero :P. Ipv een Loverboy 1 grote Loserboy :D.

als je zulke dingen op internet zet en echt zo denkt ben je gewoon een gore nazi en ik heb een hekel aan nazi's

Deze zin was niet aan mij gericht, maar omdat ze een hekel of minder goede ervaringen heeft met Marokkanen maakt je dat niet een Nazi of ben je aanhanger van het Nazi gedachte goed, hoor namelijk geen negative dingen over Chinezen, Indo's, Soemaliérs, Russen enz enz. Dus dat Nazi ge-ouwehoer gaat ook al niet op.

Waarschuw beheerder
pfffffff als ik zeg standaard beeld van een Marrokaan zeg dan weet iedereen donders goed waar ik het over heb.

Precies, kijk maar eens naar zijn profiel, foto's van gereedschap, kan je gelijk zien wat voor beroep hij heeft!!
Waarschuw beheerder
En als ouders zijnde spoor je ook niej, jezuss. Sommigen moeten ze serieus verbieden zich voort te planten.

het grappige is, dat je voor alles een papiertje of vergunning nodig hebt, maar elke idioot kan kinderen nemen :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
iemand een hapje [img cacheid=00083f810016e7705b24b74f1a0095763a]http://www.panic.com/extras/products/images/lays-salsa.gif[/img] :9

Waarschuw beheerder
Deze zin was niet aan mij gericht, maar omdat ze een hekel of minder goede ervaringen heeft met Marokkanen maakt je dat niet een Nazi of ben je aanhanger van het Nazi gedachte goed, hoor namelijk geen negative dingen over Chinezen, Indo's, Soemaliérs, Russen enz enz. Dus dat Nazi ge-ouwehoer gaat ook al niet op.

Idd, vreemd toch dat er alleen maar ophef is over jullie volk en niet over alle andere volken die in Nederland leven, waar zou dat toch aan liggen?????
Waarschuw beheerder
maar hoe serieus neem je iemand die zulke taal uitslaat op internet (bedoel die DHC gast).. met die plaatjes en teksten wil ie mensen uit de tent lokken.. verlaag je niet tot zulke inspanningen :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
iemand een hapje

Hmm lekker, thanx, werd al een beetje flauw van dit topic ;)

Waarschuw beheerder
DHC, Mootje: On-topic aub, en anders stuur je elkaar toch een PB. Hee, dat rijmt ook nog. :P

Inge

Waarschuw beheerder
Pffff en ik krijg een waarschuwing voor mijn uitlatingen.....zeker omdat ik een Nederlander ben!!! :S
Waarschuw beheerder
Ik wil een hapje!!!!

:p

Lekker!!

Waarschuw beheerder
zeker omdat ik een Nederlander ben!!!

Ja, pfff. Nederlanders zijn losers, dat zie je wel weer. :flower:

Inge

Waarschuw beheerder
HET WERKT!!!!!!!!!!!!!! (f), ummm kom maar halen ;)

Zometeen willen jullie allemaal chippie's ikke dan loverboy zijn en veel geld verdien ;P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

wat ben jij een domme kneus zeg.
waarom word je mattie niet aan een boom genageld?

Waarschuw beheerder
RestleSs ook een chippi O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vraag 1:

Wat als ze jouw eer of de familie eer ten schande brengt?

vraag 2:

Wat heeft dit met het onderwerp te maken, en wat gaat jou het aan helemaal niks, maar als ze mij of mijn familie te schande maakt kan ze optyfen, het is in ieder geval niet zo dat ik haar doodmaak of achter het raam zet, maar dat beeld kan bij jullie toch niet veranderen omdat jullie een verrotte racistische instelling hebben en alles en iedereen over 1 kam scheren

Ik heb voor veel vrouw respect zelfs voor hoere alleen zou ik nooit met een hoer kunnen of willen zijn omdat ik het beroep afwijs en het vies en onhygienisch vind
Waarschuw beheerder
Zag gisteren in Utrecht nog een meisje met meer dan alleen een hoofddoek, een Burka heet zoiets, dat moeten ze ook afschaffen. Straks hebben ze een bom onder die doek en laten ze m afgaan met excuus dat ze werd achtervolgd door 'Nazi's :P

Waarschuw beheerder
Ik heb voor veel vrouw respect zelfs voor hoere alleen zou ik nooit met een hoer kunnen of willen zijn omdat ik het beroep afwijs en het vies en onhygienisch vind

hypocriet, waarom wijs je je 'mattie' dan niet af dat ie meisjes aanzet tot het doen van dat soort dingen???

RestleSs ook een chippi

lekker

Waarschuw beheerder
"het is in ieder geval niet zo dat ik haar doodmaak"

Je laat haar alleen alle hoeken van de kamer zien :frusty:
Waarschuw beheerder
en wat is het standaard beeld van een marrokaan... doe niet aan standaard beelden.. anders zou ik bijvoorbeeld zeggen dat elke fries een domme boer is.. en dat zijn ze ook niet.. elk standaard beeld is een vertekend beel

:respect:

Waarschuw beheerder
ik heb hier al eerder over gediscussieerd met rafa aka kneus aka peter andre en heb er geen zin meer in :S

altijd maar opkomen voor marrokanen, maar als hun iets uitvreten dan houden ze hun kop :S

Waarschuw beheerder
donateur
Hey marleen; het hele doel van je forum is weg :/ beetje jammer. Dat gezeik over afkomsten, dat gewijs altijd naar elkaar! bah!

Waarschuw beheerder
:[ Ja back on topic please O:)

[img width=554 height=480 cacheid=000849490016e777b33ea6eb1a00957828]http://www.blinman.com/pringles.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
in liefde en sex is nog een loverboys topic voor als deze verneukt word
Waarschuw beheerder
Hey marleen; het hele doel van je forum is weg beetje jammer. Dat gezeik over afkomsten, dat gewijs altijd naar elkaar! bah!

Ja dat is zeker jammer ja, maar was eigenlijk ook wel te verwachten!!!

Maar ik denk dat ik een oplossing weet!!!! :D

We gaan vanavond gezellig bij GixxerDude om de tafel zitten en chippies eten!!!!!

0:)
Waarschuw beheerder
hypocriet, waarom wijs je je 'mattie' dan niet af dat ie meisjes aanzet tot het doen van dat soort dingen???

Omdat zij zelf willen, zij zijn de hoeren en mijn maatje beschermt hun, waarom zou ik dat afwijzen, hij verdient makkelijk zijn geld, die hoeren komen erop af en werken voor hem, geen probleem, moet ik dan gaan zeiken?

Als ze voor mij de hoer willen zijn vind ik het zelfs prima

"het is in ieder geval niet zo dat ik haar doodmaak"

Je laat haar alleen alle hoeken van de kamer zien

Wat wil jij nou jochie met je grote bek mooie sukkel
Waarschuw beheerder
Ik hou van chippies!!!

O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Omdat zij zelf willen, zij zijn de hoeren en mijn maatje beschermt hun, waarom zou ik dat afwijzen, hij verdient makkelijk zijn geld, die hoeren komen erop af en werken voor hem, geen probleem, moet ik dan gaan zeiken?

Als ze voor mij de hoer willen zijn vind ik het zelfs prima

geloof je dat nou echt of wil je dat geloven?

dus als zo'n meisje tegen je mattie zegt dat ze ermee wilt stoppen zegt hij: is goed meid, was gezellig! daahaag...

?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Den Haag Connection fake account? :z

Inge

Waarschuw beheerder
en wat is het standaard beeld van een marrokaan... doe niet aan standaard beelden.. anders zou ik bijvoorbeeld zeggen dat elke fries een domme boer is.. en dat zijn ze ook niet.. elk standaard beeld is een vertekend beel

Mee eens, vandaar de vraag die ik stelde...

Niet meteen denken dat iemand racistisch is en alles ove één kam scheert :no:

Probeer alleen maar duidelijk te krijgen hoe iemand met de opvatting:

over het algemeen over vrouwen denkt...

ff OT:
Het meisje wat wordt genoemd in het artikel, lijkt niet echt vrijwillig de hoer uit te hangen. Als je al de hoer wil spelen (gelukkig zijn er vrouwen die dat doen, scheelt toch weer een hoop verkrachtingen :/ ) dan ben je niet bepaald slim om je te laten "pimpen" door een loverboy...

Denk dat hoe de loverboy tegenover de vrouwen staat vaak de meisjes in dit soort situaties brengen.

Onzekere meisjes, vaak nog puberend, op zoek naar liefde. En dat krijgen ze vaak van een jongen die ze vervolgens als speelbal gebruikt. :'( :/ Misbruik maken van een situatie noemen ze zoiets in het zwakst uitgedrukt.. :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het is zeker misbruik maken van de situatie, en loverboys hebben er een neus voor om te ruiken wie ze moeten pakken!
Vaak ook meisjes die niet makkelijk thuis over dit soort dingen kunnen praten en het gevoel hebben dat ze alleen op de wereld zijn...

Ja en dan komt er iemand langs, die haar behandeld alsof je het mooiste prinsesje op de wereld is en geeft haar kadootjes en vertroeteld haar...

Tot er een dag komt dat hij zegt:

'schatje, ik heb een probleem, ik heb geen geld en ben in elkaar geslagen door schuld eisers.. als jij nou eens....'

En dan begint de elende!! :(

Waarschuw beheerder
Den Haag Connection fake account?

Nee hoor, is een echt Marokkaan!! ;)

Waarschuw beheerder
Dit was een oefening, als er zometeen een echte loverboy post, weten we hoe we moeten reageren ;P

Waarschuw beheerder
dat waren toch altijd antilianen??
Waarschuw beheerder
geloof je dat nou echt of wil je dat geloven?

dus als zo'n meisje tegen je mattie zegt dat ze ermee wilt stoppen zegt hij: is goed meid, was gezellig! daahaag...

Ja, maar ze willen niet stoppen want ze maken op sommige dagen meer geld dan een advocaat dus je kan komen praten maar genoeg wijven hebben dat ervoor over.

Het meisje wat wordt genoemd in het artikel, lijkt niet echt vrijwillig de hoer uit te hangen. Als je al de hoer wil spelen (gelukkig zijn er vrouwen die dat doen, scheelt toch weer een hoop verkrachtingen ) dan ben je niet bepaald slim om je te laten "pimpen" door een loverboy...

Pooier, loverboy 1 pot nat die wijven van hem willen dat en ik heb respect voor hem, dat is mijn recht, en trouwens niet meteen allemaal zeiken als je geen antoword krijgt meteen want ik moet 50 mensen beantwoorden en als ik niks terugzeg 5 min is het meteen huh waarom zeg je niks of waarom ontwijk je me vraag effe wachten ik kom er wel op terug

En wat mensen hier zeggen dat ze niet racistisch zijn, als bijna el je berichten de woorden hun, zij, jullie, marokkanen, k*tmarokkanen etc bevatten en je alle marokkanen aanduid n.a.v mij bericht dan ben je zeker wel discriminerend, ik zeg dat ik respect heb voor die pooier en meteen ben ik een moslimextremist die alleen een wijf wilt met een burka en moet ik terugkruipen in de kut van mijn moeder en moeten al die honden en tyfuslijers afgemaakt worden etc etc

En wie is er dan hypocriet ik of degene die zeggen dat dat niet racisme is
Waarschuw beheerder
En dat gaat zeker ook vrijwillig

Volgens mij stouwen jullie die meisjes eerst helemaal vol met coke en weet ik veel wat en zorgen dan dat ze zo afhankelijk zijn dat ze denken dat ze niet meer om jullie heen kunnen.

Eerst vertrouwen kweken en dan zwaar misbruiken!! Hoe laag kan je zijn!

Gadverrr wat kots ik op jullie... als ik zou weten dat ik binnen een maand dood zou gaan zou ik jullie meteen afmaken

Jullie jullie jullie scheer maar weer over 1 kam, nu ben IK ineens een loverboy, zo gaat dat ook in de krant, alles word verdraaid, en wie hebben het uiteindelijk gedaan? ja alle marokkanen jah hahah wat een sukkel ben jij

Waarschuw beheerder
je hoeft niet rasistisch te zijn als je een hekel aan sommige marrokanen hebt.
je kan andere buitenlandse bevolkingsgroepen gewoon aardig vinden :yes:

geef gewoon toe dat je medevolk veel te veel uitvreet, vooral op jou leeftijd!

Waarschuw beheerder
Idd, vreemd toch dat er alleen maar ophef is over jullie volk en niet over alle andere volken die in Nederland leven, waar zou dat toch aan liggen?????

Nogmaals!!

Waarschuw beheerder
Goed begrepen ! Als je nu nog een ticket boekt naar de woestijn ben je helemaal goed bezig .

whahahaha :devil:

Waarschuw beheerder
Pooier, loverboy 1 pot nat die wijven van hem willen dat ..

Hoe weet jij dat het vrijwillig gaat :/? Vraag ik me toch echt af...

en ik heb respect voor hem, dat is mijn recht

Wat jij wil ;).... Maar dat zegt nogal wat, respect voor personen die vaak vrouwen manipuleren :/.

Waarschuw beheerder
Van chinezen en surinamer ed. heb je ook geen last. Niks geen probleem met deze mensen.

En idd met de mensen in turkije is niks mis. Je ziet daar amper een kopvot op straat lopen :respect:. Theedoeken zijn zelfs verboden in openbare gebouwen ZOALS HET HOORT!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maar deze discussie is eindeloos, ik peer m,ga even boodschappen doen (k) dahaag

Waarschuw beheerder
Tjooooooo, kiek uut voor juh tas :+

Waarschuw beheerder
Kom op jongens, dat joch is 17. Daar ga je toch niet serieus op in. Hij gaat zo verder met z'n auto'tjes spelen.

Inge

Waarschuw beheerder
maar deze discussie is eindeloos, ik peer m,ga even boodschappen doen dahaag

Helemaal gelijk!! Ik ga mijn aardappels jassen. Maar dat van die loverboys met die meisjes blijft crimineel. We hebben het wel over minderjarigen (ook al zijn de meisjes tegenwoordig dan verder op die leeftijd als vroeger, het blijven minderjarigen!) En (de meeste) Marokkanen blijven Marokkanen.

Waarschuw beheerder
Ben meteen weer 2 waarschuwingen verder door dit topic.

Mensen die het gedrag van loverboys ten strengste afkeuren dienen keihard aangepakt te worden :no:

Waarschuw beheerder
Tja hij is zelf nog minderjarig! Ga lekker buiten spelen ofzo! (en geen oude vrouwtjes beroven hé! :no:)
Waarschuw beheerder
Ja, maar ze willen niet stoppen want ze maken op sommige dagen meer geld dan een advocaat dus je kan komen praten maar genoeg wijven hebben dat ervoor over.

Den Haag Connection
Ik geloof dat jij het niet helemaal begrijpt...
Dit topic gaat over een meisje die is GEDWONGEN om de hoer te spelen, en dan kom jij met zo'n antwoord als helemaal in het begin... Dat het hun eigen schuld is enzo...
Logisch dat je dan zulke reacties krijgt!!!

maar goed... Bedankt voor het verneuken van mijn topic!

(f)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ben meteen weer 2 waarschuwingen verder door dit topic.

Haha ik ook, maar het was het me waard! Ik haat dit gelul over racisme, ze maken het er hier gewoon naar! Ik ben zeker geen racist maar heb wel mijn mening over diegene die hier de boel verkankeren in Nederland!

Waarschuw beheerder
Ze is in de war, aldus de moeder

WTF?! :vaag:

Waarschuw beheerder
Preciesssssssssssssssss en anders maken we gewoon een nieuw accountje aan :[

Ik laat me toch echt niet de mond snoeren

Waarschuw beheerder
Preciesssssssssssssssss en anders maken we gewoon een nieuw accountje aan

Ik laat me toch echt niet de mond snoeren

Je haalt me de woorden uit mijn mond ;)

Waarschuw beheerder
Goh net een nieuw account? :jaja: :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
er is verschil tussen pimp en loverboy

pimp (y)
loverboy(n)

loverboys maken die bong reputatie van pimp kapot

Waarschuw beheerder
het is wel een intressante discussie geworden:D

Mensen die het gedrag van loverboys ten strengste afkeuren dienen keihard aangepakt te worden

tja viel me ook alweer op dat de verkeerden aangepakt werden:X

Waarschuw beheerder
Dit is ziek..

[img]sc.groups.msn.com/tn/6C/B0/Voetbalmeiden/1/9.jpg[/img]

ze ziet er zowiezo ziek uit..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dit soort dingen maken me echt kwaad :@

Waarschuw beheerder
bah bah bah bah bah bah bah :@

Waarschuw beheerder
triest :@ :@ :@
deze discussie trouwens ook

Waarschuw beheerder
ik wil ook wel zo me geld verdienen hoor :)
Waarschuw beheerder

He gixxerdude moet je niet ergens een anti-maroc topic openen? ;)

De vraag die jij stelt stel je aan de verkeerde want het zijn mensen uit de Balkan en Turkije die zulke dingen uithalen en dat heeft te maken met wat vroeger het ottemaanse rijk was, dus cultuur en geen islam.

Happy??

Waarschuw beheerder
donateur
Is al erg bekend hier in de Veluwe jah..meisje van me oude school zit nu ondergedoken omdat (haar) loverboy opgepakt is en zichzelf heeft opgehangen in jail!
En die vrienden van die gozer verdenken haar op 1 of andere vage manier ervan dat ie dat voor haar heeft gedaan bla bla bla..wazig verhaal maaja haar ouders kunnen dr niet meer opzoeken of wat dan ook omdat ze bang is dat hun erachter komen..
Zo heb je toch ook geen leven meer:s
K moet wel erbij zeggen dat zij dat soort types altyd wel erg heeft aangetrokken..ze zei nooit nee voor dingen zeg maar..
Maajah putten,harderwijk,nunspeet,lelystad..the worst places hier in de buurt vanwege die loverboys :S
Waarschuw beheerder
Echt Triest dat sommige mensen een meisje van 15 zo durven te misbruikenbruiken, dan ben je echt diep gezonken... en echt zie,ig voor dat meisje, stelletje stomme mongoolen, die lverboys mogen ze ook 1 voor 1 tegen de muur zetten en afschieten, TUIG !

Waarschuw beheerder
ik vind het heel sneu en waarom is ze eigenlijk niet eerder geholpen? wisten die ouders soms niet dat ze BL had? en waar ze mee bezig was?
Waarschuw beheerder
al erg bekend hier in de Veluwe jah..meisje van me oude school zit nu ondergedoken omdat (haar) loverboy opgepakt is en zichzelf heeft opgehangen in jail!
En die vrienden van die gozer verdenken haar op 1 of andere vage manier ervan dat ie dat voor haar heeft gedaan bla bla bla..wazig verhaal maaja haar ouders kunnen dr niet meer opzoeken of wat dan ook omdat ze bang is dat hun erachter komen..
Zo heb je toch ook geen leven meer
K moet wel erbij zeggen dat zij dat soort types altyd wel erg heeft aangetrokken..ze zei nooit nee voor dingen zeg maar..
Maajah putten,harderwijk,nunspeet,lelystad..the worst places hier in de buurt vanwege die loverboys

Wat kan jij goed lullen zeg :S
Toevallig weet ik wie je bedoelt en ik ken haar heel goed ;)
Die vriend van haar heet Cetin :jaja:

Zijn vriendin heeft helemaal nix te maken gehad met loverboys want ook bij hem hebben die meiden ,net als dit meisje die hierboven vermeld wordt hun verklaringen ingetrokken omdat het gewoon niet waar was en het onder druk te hebben gedaan hebben ze ook toegegeven.
En die jongen die zelfmoord heeft gepleegd was in feite eigenlijks onschuldig.
Zij was gewoon zijn vriendin en hefet NOOIt voor hem gewerkt :no:
Er zijn dingen gebeurd tussen hun toen zij op bezoek kwam bij hem in Amsterdam en daar heeft ze iets gezegd wat hem kennelijk heeft doen besluiten om met het leven te stoppen.

Dat mensen haar erna de schuld gaven dat hij dood was vond ik ook erg triest.

Waarschuw beheerder
Artikel uit De Stentor van 09-02-2005
Mega-loverboy pleegde zelfmoord

van een onzer verslaggevers

9 FEBRUARI 2005 - ZWOLLE - Een Zwollenaar verdacht van loverboypraktijken, waarbij twintig meisjes en vrouwen betrokken waren, heeft vorig jaar zelfmoord gepleegd in zijn cel.

De man moest op last van justitie een persoonlijkheidsonderzoek ondergaan en wachtte de uitkomsten daarvan niet af. Na zijn zelfmoord zijn de meisjes en vrouwen die aangifte tegen hem hadden gedaan, bedreigd door zijn familieleden. Die ontboezeming deed de Zwolse zedenrechercheur Nuismer van politie IJsselland gisteren in Meppel tijdens een mini-symposium over loverboys en hun praktijken. 25 Meldingen

Vorig jaar kreeg de Zwolse politie 25 meldingen over mogelijke loverboypraktijken binnen. Dat leidde tot tien aangiftes en vijf aanhoudingen.

Eén van de aangehouden Zwollenaren bleek betrokken te zijn bij twintig meisjes en vrouwen, in leeftijd variërend van 16 tot 24 jaar. ‘Met al die meisjes en vrouwen had hij een relatie. Ze trapten er achter elkaar in,’ vertelde zedenrechercheur en coördinator van het Zwolse Loverboy-project Nuismer zijn gehoor tijdens het mini-symposium.

intressant Rafa;)

Waarschuw beheerder
Die jongens de gevangenis in whoppa weg ermee, maar die meiden zijn ook gewoon ultradom :frusty:
Waarschuw beheerder
Tja jammer en triest hoor roytje ,want de jongen die ik bedoel is al 3 jaar dood ;)
Waarschuw beheerder
zou ik niet al te snel zeggen X-TinctioN, zit meestal wel wat meer achter dan een meisje dat voor dr 'vriendje' gaat slettebakken :(...

Waarschuw beheerder
Tja jammer en triest hoor roytje ,want de jongen die ik bedoel is al 3 jaar dood

al erg bekend hier in de Veluwe jah..meisje van me oude school zit nu ondergedoken omdat (haar) loverboy opgepakt is en zichzelf heeft opgehangen in jail!

lijkt me toch wel sterk dat ze pas naar 3 jaar onder gaat duiken ofniet?

en het is Roytjuh en niet roytje :[ ;P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mij zegt het anders genoeg over de intelligentie van die meiden.

Hier en daar kan ik het nog begrijpen (in gevallen van zware afpersing) Maar het begint meestal sluipend en zoiets moet je doorhebben...

Waarschuw beheerder
of je moet je gewoon distianceren van zulk volk:)

Waarschuw beheerder
:jaja: Ja daar begint 't al helemaal mee :x
Waarschuw beheerder
na die jongens zijn wel ervaren hoor..:(.. tis wel zo dat vaak de minder intelligente meisjes slachtoffer zijn, net zoals meisjes uit gebroken gezinnen..

zoals ik al eerder gezegd heb ik er dus meerdere hoorcolleges over gehad, en toen werd dus ook verteld dat er gevallen zijn geweest dat pas na ruim een jaar bleek dat een jongen loverboy was..

wil ik nog niet zeggen dat ik het niet door zou hebben hoor, maar als ik soms al bij mensen om me heen merk hoe ver ze voor een jongen gaan :(..

Waarschuw beheerder
tis wel zo dat vaak de minder intelligente meisjes slachtoffer zijn, net zoals meisjes uit gebroken gezinnen..

klopt, als de ouders gescheiden zijn dan hebben die meisjes al snel een stuk minder aandacht en daar maakt dat tuig dankbaar gebruik van...

en minder intilligente meisjes bedoel je neem ik aan meisjes met een psychisch probleem mee?

want de hoogt van je IQ heeft weinig met het doorhebben van een loverboy te maken lijkt mij

Waarschuw beheerder
relaties hebben moet je zoiezo boycotten joh :p nergens last van, dat geplak enzo 'kots' :p maargoed genoeg over dit onderwerp word er al misselijk van, dat ze die gozers maar in een cel gooien met grote homoboyz hehe :jaja:

laterz
Waarschuw beheerder
yes dat lijkt mij ook, heeft meer met t EQ te maken volgens mij.
Waarschuw beheerder
maar goed... Bedankt voor het verneuken van mijn topic!

Valt me nog mee dat je niet zegt je land!

Maarja, ik heb scheid aan is ook mij land net zo goed en ik mag zegge wat ik wil, ik heb nieman aangevalle en toch vald iedereen mij aan terwijl ik niks gezegd heb val me wel tege van sommige mensen hoor

Waarschuw beheerder
Laat me je ff herinneren:

DIT heb je gezegt!! Gek dat je reacties krijgt, met je mattie met 5 hoeren. Laat je Mattie lekker een baan gaan zoeken!! :[

Waarschuw beheerder
Jeeee, ga je altijd de discussie aan met kinders. :no:

Sta er toch boven.

Inge

Waarschuw beheerder
Je hebt ook gelijk :x

Kan me er zo over opwinden hé, die lui! ;)

Waarschuw beheerder
Ik zat er al op te wachten:

alt me nog mee dat je niet zegt je land!

Maarja, ik heb scheid aan is ook mij land net zo goed en ik mag zegge wat ik wil, ik heb nieman aangevalle en toch vald iedereen mij aan terwijl ik niks gezegd heb val me wel tege van sommige mensen hoor

Daar hebben we de welbekende SLACHTOFFER ROL :respect:
Waarschuw beheerder
DIT heb je gezegt!! Gek dat je reacties krijgt, met je mattie met 5 hoeren. Laat je Mattie lekker een baan gaan zoeken!!

Heb je er zo problemen mee dan ik kies zelf mij vrienden niet jij, en wat jij verafschuw bewonder ik dus moet ik dan drukmaken wat jij denk

Daar hebben we de welbekende SLACHTOFFER ROL

Ik speel geen slachtoffer, ik constateer iets en dat is dat ik aangevallen word door 10 man tegelijk die mij belaggelijk wille make alleen omdat ik hun mening niet deel en iets zeg waar hun niet eens zijn maar ik ben niet de slachtoffer hoor, hun worde verbanne dus wie is dan de slachtoffer van ze eige domheid

Waarschuw beheerder
:x

Waarschuw beheerder
Ik speel geen slachtoffer, ik constateer iets en dat is dat ik aangevallen word door 10 man tegelijk die mij belaggelijk wille make alleen omdat ik hun mening niet deel en iets zeg waar hun niet eens zijn maar ik ben niet de slachtoffer hoor, hun worde verbanne dus wie is dan de slachtoffer van ze eige domheid

Nee je loopt gewoon zielig te doen, gek he dat mensen je aanvallen als je zegt dat je respect heb voor een pooier :vaag:

Waarschuw beheerder
Hey GixxerDude!!!! ;)

Waarschuw beheerder
hapje? ;P haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

en het is Roytjuh en niet roytje

Ze is gelijk gaan onderduiken en het gaat inmidels gewoon goed met haar en ben zelfs al een paar keer met haar uitgeweest.

Denk jij nou echt werkelijk dat je het beter weet als mij? :S
Waarschuw beheerder
Nee je loopt gewoon zielig te doen, gek he dat mensen je aanvallen als je zegt dat je respect heb voor een pooier

Jah, hij is een goeie vriend van mij en ik ben niet zo schijnheilige dit dit zegt en iets anders doet, iedereen kiest zijn eigen beroep is toch een vrij beroep, ik las eerst zelfs in de krant dat R'dam een tekort heeft aan pooiers, of ben je soms jaloers op die mooie waggie van hem

Waarschuw beheerder
Pooier van een Proffesionele organisatie geen probleem, zolang de dames met respect behandeld worden en het geheel vrijwillig is. Aangezien dit hier niet het geval is :(

pfffff jaloers op een koekblik :gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
Kunnen jullie het misschien per Pb uitvechten?

Mootje: volgens mij was jij moeder nietwaar??
Kan je je daar ook naar gedragen ipv dat Pubergedrag.
Thanx.

Waarschuw beheerder
Idd en ik heb een dochter van bijna 15 Rafa dus maakt dit onderwerp mij gek ja...als ze mijn dochter ooit lastig vallen kom ik ze persoonlijk hun strot door snijden, dat is een ding wat zeker is...
Waarschuw beheerder
Als jij haar goed opvoedt is er niks aan het hand waarsch.

Waarschuw beheerder

en het is Roytjuh en niet roytje

Ze is gelijk gaan onderduiken en het gaat inmidels gewoon goed met haar en ben zelfs al een paar keer met haar uitgeweest.

Denk jij nou echt werkelijk dat je het beter weet als mij?

volgens mij hebben we het allebei over iets anders Rafa want er stond vorige week iets in de krant over loverboys en ik lees dit hier

Is al erg bekend hier in de Veluwe jah..meisje van me oude school zit nu ondergedoken omdat (haar) loverboy opgepakt is en zichzelf heeft opgehangen in jail!

vind je het gek dan dat ik de link leg met dit?

9 FEBRUARI 2005 - ZWOLLE - Een Zwollenaar verdacht van loverboypraktijken, waarbij twintig meisjes en vrouwen betrokken waren, heeft vorig jaar zelfmoord gepleegd in zijn cel.

jij hebt het over iets van 3 jaar terug en ik over iets van hetafgelopen jaar:)
Waarschuw beheerder
VRIJ beroep, VRIJ land, VRIJHEID van meningsuiting! Maar owee als wij als autochtone bevolking ook maar iets "verkeerds" zeggen! Dan is het meteen discriminatie! Moet je kijken wat ZIJ schrijven en hoe ZIJ praten over de autochtone vrouwen hier in Nederland!

(en JA ik algemeniseer wel want dat doen JULLIE ook!!!)

Pfff ik haal er echt mijn neus voor op! :nee:

Waarschuw beheerder
VRIJ beroep, VRIJ land, VRIJHEID van meningsuiting! Maar owee als wij als autochtone bevolking ook maar iets "verkeerds" zeggen! Dan is het meteen discriminatie! Moet je kijken wat ZIJ schrijven en hoe ZIJ praten over de autochtone vrouwen hier in Nederland!

Pfff ik haal er echt mijn neus voor op!

PRECIES met jou kan ik praten!! ;)

Waarschuw beheerder
Als wij wat zeggen wordt je gelijk neer geknald, beesten zijn het!!! :[
Waarschuw beheerder
Als jij haar goed opvoedt is er niks aan het hand waarsch.

Ook weer zo'n uitspraak, beetje de schuld bij ons in de schoenen schuiven, gaat echt niet om het opvoeden..

Als die vieze jongetjes gewoon met hun poten van de meisjes afblijven!!!!!

Waarschuw beheerder
Precies!! Ze kunnen niet normaal rondlopen zonder opmerkingen te krijgen!! En hun eigen vrouwen moeten van de kruin tot de enkels gesluierd lopen!! Hypocrieten!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Typisch, gebrek aan inlevingsvermogen en zelfreflectie. Het bekende probleem van het bekende beestje.
Waarschuw beheerder

[quote]Pfff ik haal er echt mijn neus voor op!

Hoe bekrompen is jullie geest, je hebt blijkbaar niet eens die hele topic gelezen of wel? je geef mij de schult van iets wat ik niet zeg, zal ik jou de schuld geven van verkrachte kinderen door vieze pedo's omdat jij hollander ben en de meeste pedo's hollander

Als je durf te bewere dat ik ergens op die manier JULLIE, of HUN, of ZIJ loop te zeggen of loop te generaliseren dan ben je niet wijs

Waarschuw beheerder
donateur
Afijn, t gaat weer lekker hier... kunnen jullie privé-ruzies ff niet hier doen maar in de kroeg please? :p