1 volger · 14090x bekeken
aan mijn rechter hardklep
donateur
irritant kutventje was ik vandaag
Alleen vandaag?
Ik ben ff Amsterdam in geweest vandaag, nooooit meer. Winkelen op zondag, brrrr (n)
Druk! En allemaal van die klotegezinnetjes.. Kinderwagens..
Eigenlijk zouden mensen met kinderen en/of kinderwagens, mensen met krukken, toeristen en ouwe mensen alleen maar doordeweeks winkelen..
en meisjes die hun vriendje meenemen
Die gozers staan er echt als slome dorkies bij en lopen altijd in de weg. Laat ze lekker thuis, ze vinden het niet eens leuk om met je mee te gaan winkelen.
laatste aanpassing
donateur
Ik heb me net nog ff geergerd aan een stel té domme reclames..
Een voor een of andere snack uit de magnetron. Staat er een kerel in een euhm krokettenpakje (?) en z'n vrouw gelooft niet dat ie uit de magnetron komt.. SJEZUS
En dan een of andere reclame voor yoghurt waar je van gaat schijten. Zitten er een stel van die pauperwijven omstebeurt hun zegje te doen erover. (zoals vroeger bij de reclames van tampons) 'Ja mensen om me heen gaan elke dag, nou dat heb ik niet' 'oh ik heb zo'n opgezette buik' '' Het is fantastisch ik dacht wat gebeurt mij nou'Ik wil niets horen over die mensen hun schijtroutine.

Een voor een of andere snack uit de magnetron. Staat er een kerel in een euhm krokettenpakje (?) en z'n vrouw gelooft niet dat ie uit de magnetron komt.. SJEZUS
En dan een of andere reclame voor yoghurt waar je van gaat schijten. Zitten er een stel van die pauperwijven omstebeurt hun zegje te doen erover. (zoals vroeger bij de reclames van tampons) 'Ja mensen om me heen gaan elke dag, nou dat heb ik niet' 'oh ik heb zo'n opgezette buik' '' Het is fantastisch ik dacht wat gebeurt mij nou'Ik wil niets horen over die mensen hun schijtroutine.
donateur
zondagsrijders 
aan de uber saaie zondag zoals gewoonlijk