Partyflock

Forumonderwerp · 747713
3 volgers · 17318x bekeken
Waarschuw beheerder
Op een party trek je het niet zonder die shjit
temiste dat heb ik vele horen zeggen
ma is dat wel zo??
vertel uns
Waarschuw beheerder
ja, meestal drink en blow ik alleen :)
Al kan je drank qua effecten ook gewoon harddrugs noemen, zeker als je wat meer drinkt op een avond
Waarschuw beheerder
das zeker wel te doen maar t is toch anders dan als je gebruikt

Waarschuw beheerder
Mijn vergelijking op het moment. Heb nu 8 halve liters op.. Denk dat je beter een snoepje kunt nemen.. Dan ben je tenminste helder en weet je zo ong. nog wat je typt. Nu snap ik er de ballen niet van.. en vet moe :s

Waarschuw beheerder
Kan op het moment ook niet herinneren wat ik een paar uur geleden heb getypt.. kankerraar.. SNOEPJES OF ______//!!!!!

Waarschuw beheerder
Lekker draaierig enzo.. Met pep of snoepjes beetje hallucineren, met bier totaal draaierig.. snappen jullie het nog? Met deze avond reken ik bier tot de harddrugs L:/
Waarschuw beheerder
8 halve liters is een hele tijd mijn bijna minimum indrinkhoeveelheid geweest voor een feest, met een gemiddelde van ongeveer 10 halve liters denk ik... maar dan ook niet zoveel meer drinken op t feest zelf (ben arme student he :P)
Denk dat je dan idd beter af en toe een pilletje kan nemen, maar wat nou qua schadelijkheid precies met elkaar te vergelijken is...
Zoiezo als je een paar pilletjes neemt kan je daar best een paar dagen daarna nog wel een beetje last van hebben af en toe, en drank is na een dag zoiezo helemaal over, en daar is wel meer van bekend (niet dat wat bekend is positief is :P)

Waarschuw beheerder
Nee man.. zie net dat een maat van mij over een uur snoepjes krijgt.. ik hoop het!! :p

Waarschuw beheerder
waarom zoveel zuipen voor 40/50 euri per aaf??
terwijl je voor een paar euri ook pep ken krijge??
en indd van drank heb je een kater en kotsneigingen en van pep heb k daar geen last van duss

Waarschuw beheerder
op zn tijd(Y)
Waarschuw beheerder
nee denk het ff ook mooi niet, ben het met jou eens dwaasiej
Waarschuw beheerder
Heb gewoon een hekel aan die zooi.. want ben een vriend aan verloren.

gecondoleert..

maar wil je de pijp uitgaan van 'drugs' moet je het tog echt flink hebben misbruikt, weet niet hoe dat met die vriend van je is gegaan maar echt verstandig is ie er dan niet mee omgegaan denk ik zo.. wil maar zo zeggen dat het in de meeste gevallen niet eens aan de drugs zelf ligt maar aan de manier van gebruiken.. of beter gezegt misbruiken..

Artiest Bloks
Waarschuw beheerder
Hoeft niet het kan ook ineens fout gaan hoor,
De je nockie pleurd en nooit meer opstaat
Waarschuw beheerder
in de meeste gevallen heeft diegene dan tog net ff wat TEVEEL op..

Waarschuw beheerder
Je pleurt ook niet zomaar nokkie.
Ik gebruik toch regelmatig , soms veel soms weinig, maar het belangrijkste van het gebruiken is in mijn mening maat kunnen houden en je lichaam begrijpen , waneer het genoeg is geweest.

Gecondoleert natuurlijk , maarja zoals candyman al zegt moet hij het wel heel verkeerd aangepakt hebben :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Of hij bedoeld dat hij een goede vriend is verloren omdat die nu een junk is geworden die totaal geen gevoelens meer heeft en totaal kapot is ofzo?

Waarschuw beheerder
dat zou me deugd doen

Waarschuw beheerder
Me handen zien er raar uit..

Waarschuw beheerder
Nee toch :(

Waarschuw beheerder
Kweetniet..

Waarschuw beheerder
Ik ben ook vrienden verloren aan de drugs,maar heeft mij er nog niet van afgehouden.
Indd door een overdosis,een bewuste dat wel duss.
en een aantal omdat ze nu indd een junk zijn en vanuit de goot leven..
Allemaal heel jammer maar je moet indd zelf weten wann je maat kan houden.
En de 1 is misschien sneller verslaafd als de ander dat zal best kunnen maar dan nog.
Altijd is er een mogelijkheid om er vanaf te komen,als je dat zelf ook maar graag wil en er de tijd voor neemt is alles haalbaar.
Je eigen lichaam geeft vanzelf aan als het genoeg heeft gehad en dan moet je ophouden,zelfde als met drank,als je genoeg hebt merk je dat snel genoeg aan je lijf hoor!!!!
Zo werkt het ook met drugs en gewoon niet gebruiken als je deprissief bent want dan beland je er alleen maar verder in is mijn ervaring

Waarschuw beheerder
Kan een feest best zonder drugs, vroeger niet trouwens. Ik ga me alleen rond een uur of 4 vaak een beetje vervelen. Of ik word vervelend door de alcohol. Dan een heel klein beetje pep en dan gaat t weer super. Hebben meer mensen hier last van of niet???????

Waarschuw beheerder
de ene keer gebruik ik wel wat en de andere keer niet,meestal niet kan dus met en zonder.
alleen besef je het wel anders,met ga je er toch anders in.
(K)
Waarschuw beheerder
Kan makkelijk zonder..............
ook al zijn er andere tijden geweest:S

Waarschuw beheerder
donateur
makkelijk! :)

Waarschuw beheerder
donateur
Makkelijk te doen gewoon pilsje drinken en gas erop :yes:

maar ik blijf lang nie altijd nuchter O:)

alleen besef je het wel anders,met ga je er toch anders in

Dat merk ik ook je beleeft het feest heel anders als je "nuchter" bent
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tuurlijk!!! alleen water, vermaak ik me prima:D en hou 't 't langste vol....

Waarschuw beheerder
ja ook wel heel tof,maar toch anders.
meestal ga ik helemaal nuchter ook geen drank.
en soms een kwart pil. dan is het toch allemaal iets toffer de muziek is intenser.

Waarschuw beheerder
Kan en heb ook wel gedaan zonder drugs, maar ik vindt t toch relaxter als ik iets op heb.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja trek het ook zeker wel zonder!

Maar met is ook leuk.....

Ligt een beetje aan me bui...En het weer..:D
Want in de zomer op die buiten feesten...Ga ik vaker zonder als met..

En binnen in de winter...vaker met als zonder... haha :S
Maar heb nooit zoveel nodig.
Waarschuw beheerder
wil ik zeker nog eens doen moeten ze mij wel een BED daar neer zetten
Waarschuw beheerder
met drugs heb je toch wat meer en vooral wat langer feest
vroeger stonden nog bedden in de hemkade he neo
maarja da's verleden tijd
Waarschuw beheerder
Op mn eerste Feest Had ik nie gebruikt!!:no: Dat werkt nie!!
Of te wel ik kan nie zonder:$:$
Werkzaam bij Total Asphyxiation
Werkzaam bij Cube
Waarschuw beheerder
ken het wel volhouden zonder drugs maar vind het met drugs gewoon leuker :P

Waarschuw beheerder
Feesten = drugs want drugs = feesten

Waarschuw beheerder
Tuurlijk lukt t,als je zelf maar wil,maar tuurlijk is t met nog wat leuker...maar d0e t zelf 0ok nie meer :)
Waarschuw beheerder
donateur
makkelijk! alleen als je het gewend bent is het wel lastig in het begin dan verveel je je dood na een paar uur...

Waarschuw beheerder
tuurlijk lukt dat! en @ minizen hoezo verveel je je dood dan? je komt toch voor de muziek, of vind je die muziek alleen leuk als je van de kaart bent?
Waarschuw beheerder
tuurlijk kan ik zonder op een feest
Waarschuw beheerder
donateur
Ja lukt wel, maar heb het wel minder naar me zin dan
Waarschuw beheerder
donateur
@T-H
ik kom zeker voor de muziek en ik vermaak me prima zonder drugs!! heb ik niet nodig! ik weet alleen van anderen die altijd gebruikte en toen oppeens stopte na een paar uur zich gingen vervelen..

Waarschuw beheerder
@ minizen
ooow zo, nee oke ik snap het al!no offence ;-)

Waarschuw beheerder
12 maart ga ik naar een feessie zonder peppie. FF kijken hoe dat bevalt.

Weet wel zeker dat ik het trek hoor, alleen het was altijd zo gewoon om op feessies te gebruiken dus vandaar
Waarschuw beheerder
Zeker kan een party zonder drugs , onder 1 voorwaarde !
er MOETEN een paar lekker Dames aanwezig zijn .

Waarschuw beheerder
Ik Trek het makkelijk zonder hehehe
Waarschuw beheerder
heb het nog nooit geprobeert!!
Waarschuw beheerder
Het kan zeker! Ik kan het ook goed volhouden zonder, als ik maar genoeg Redbull drink tussen de :bier: door..
Maar ik vind het 'met' altijd wel wat extra's hebben...

Waarschuw beheerder
Kan zekers weten. Water en redbull doen wonderen.
Tenzij je de hele dag keihard hebt gewerkt. Dan is het af te raden.

Maar als je altijd zonder pep feest, dan mis je het ook niet. Sommigen kunnen zonder pep ook keihard uit hun dak gaan. Dus eigelijk is mijn antwoord een beetje dubbel.

Zucht ik weet het niet.

Waarschuw beheerder
zelfs zonder redbull red ik t nog!!
maar t is gewoon met drugs maak je een party anders mee, mensen die niet gebruiken snappen dat niet maar dan is alles gewoon veel vetter!