Ik trek dat wel, drink gewoon veel RedBull. Is ook nog lekker te mixen
Makkeluk red ik dat.Maar daarna alle remmen los ja toch
de zinnen willen nog steeds niet kloppen ofzo
Ja hoor, makkelijk!
jazeker,is me vanavond/vannacht weer gelukt
trek het zeer goed zonder... moet altijd wel lachen om al die gekke koppen... Er gaat niets boven lekker slapen na een goed feest en dan weer fris wakker worden.
Drank en HD zijn bijde niet goed, maar van een biertje of
een Baco gaat ik niet naar de EHBO, of fout, of Dood...
Terwijl er wel mensen met verkeerde shit op, helemaal fout
kunnen gaan, of zelfs overlijden...
vind ook wel grappig om al die leipo's te zien.. denk dat ik volgende feest weer zonder ga..
Toen ik na het feest buiten liep voelde ik me echt goed!!! terwijl ik normaal als ik wel gebruik me echt BRAK voel.
trek t met gemak, tot de volgende dag door..
meestal alleeen zuipen en blowen
met zuipen kan dat echt niet, dan word je echt lam op een gegeven moment
ik heb het zelf never gedaan,... en trek t wel, aant eind nog steeds, dan benk wel moe maar ik ga dan niet stil zitten , ten 1ste kan ik dat niet op die muziek en anders valk gelijk in slaap.
al denken mensen wel vaak dak alchol of drugs op heb,..
laatste aanpassing
Makkelijk
Een goed conditie is al het halve werk
Goed een feestje ervaar je minder spacey, maar ik kan nog altijd helemaal opgaan in muziek...
grappig om dan later te horen dat onbekende (mijn vriedensn, vriend om het maar zo te zeggen) aan mijn vrienden vroegen wat ik had gebruikt.
Dacht eerst dat ik het niet zonder kon, maar gebruik nu al maanden niet meer en heb het de laatste paar feesten volgehouden zonder dus voor mij hoeft die zooi niet meer
Een echt relaxed feessie is zonder (hard!!)drugs, met vrienden en andere gezellige mensen.....
Wat ik al eerder zei, Redbull of wat sterkers is ook goed te doen.....voor het hele goede nog een jointje, al ligt dat vooral aan de stemming...
Heb niet tot geen ervaring met harddrugs ( paddos maar die ene X was nou niet echt supercool...) en zou dus eigenlijk niet weten wat ik mis....
Kom nou niet aan met "probeer het dan eens", de experimentele fase is allang voorbij.....:ghahaha:
Paddos zijn ook geen harddrugs
Ja geen enkel probleem om zonder drugs te feesten.
Vanacht ook zonder en ben nu nog steeds wakker.
Dus het kan zeker
laats zei een meisje tegen me toen ik een flinke punt pep nam "dat is hartstikke slecht hoor!
het eerste wat in me op kwam was en zei "als ik het niet heb, dat is pas slecht"
door de jaren heen (en van fouten lerend) heb ik het (volgens mij) wel een beetje door en natuurlijk ga je niet dood zonder maar het doet mij een hoop goed
ik vin het gewoon leuk en ben blij dat het mogelijk is zonder al die amerikaanse sick-ass straffen als je het wel doet
door de jaren heen (en van fouten lerend) heb ik het (volgens mij) wel een beetje door en natuurlijk ga je niet dood zonder maar het doet mij een hoop goed
ik vin het gewoon leuk en ben blij dat het mogelijk is zonder al die amerikaanse sick-ass straffen als je het wel doet
Ckers wel, met name de kleinere feestjes of als iedereen wappie is thuis en jij niet
Grote feesten wil uit ervaring ook,maar tis lang niet zo leuk,is mijn mening...maar als het moet dan kan het ook
Hmmm....jah het moet ook wel kunne
maja er moete wel meer dingen en die gebeure ook nie altijd he
donateur
only
laatste aanpassing
donateur
Is Drugsfree dus dat red ik prima.
De vraag alleen al.. wel erg als je niet eens meer zonder die tering klote kank*r drugs kan leven!!!!
Heb gewoon een hekel aan die zooi.. want ben een vriend aan verloren.
Wat iedereen doet moet ie zelf weten, but 4 me NOT anymore.
jaha heb j gelijk in Fonk
Heel sneu maar tis nie anders...
probeer te mindere duss wie weet lukt het me ooit zonder PEPEPEPEPEPEPEP