Partyflock

Forumonderwerp · 747424
Wie gaan er allemaal naar Live Evil London X ik zit er ook over te denken om heen te gaan.

Maar wie is er al een geweest en hoe is het daar ?

laatste aanpassing
:/

dat bedoelt die niet.....

ik ben er 100%

alles is geregeld en heb er zin in !

Ik ga zeker!!
Retourtje geboekt hoorde ik net..:d

Vriend van me is vorige keer geweest en ik kijk er nu zeker naar uit!:jaja::jaja:
Misschien dat ik naar Drop The Bomb ga, dit haal ik denk ik niet qua geld.
Idd Rebus!!

Gisteren geboekt...

vrijdag heen, zaterdag weer trug, ff feestje in Londen pakken, haha :)

Underground For Ever>>> Weinig Breakcore, tenzij die tweede zaal ook geopend is, dan zal daar breakcore zijn! Industrieel? Mwah weinig, gewoon tempo beuken!

Ik neem aan dat de namen je wel wat zeggen! ;)

Misschien dat ik ook ga, waarschijnlijk dat er nog een nederlandse top DJ aan de line up word toegevoegd o:)

hoeft voor mij helemaal niet, is zo al goed genoeg...
Ik neem aan dat de namen je wel wat zeggen!

De meesten namen zeggen me idd wel wat ja. :D ga er nu zeker heen.

Artiest Sentinel
Wil er ook naartoe kost dat?
ticket + treinreis vanaf Luton airport ca 125 euro met easy jet.

En dan nog wat je daar allemaal uitgeeft aan pints natuurlijk! ;)

Ja idd, ga niet naar engeland om een nederlandse top dj te zien..:no: :vaag:
nee dat zou idd lompe shit zijn :)

ben niet aanwezig, met mijn beperkte budget word het anders moeilijk om in April feesten te bezoeken, en Wood is nog steeds een hele dikke optie
Dat feest lijkt me ZOOO vet! Maar ik denk niet dat ik erbij kan zijn.. :( :( :(

En Wood valt tegelijk met rAW.. pff dat zorgt ook voor wat problemen. Waarom al die leuke feesten tegelijk? hehe
kan iemand me wat meer info geven over hoe, wat en waar je heen moet
Ik heb net geboekt:

Heenreis met Ryanair vanaf eindhoven naar Stansted, terug met Easyjet vanaf Luton naar Amsterdam.
Alles bij mekaar onder de 100 euro gehouden.
Dit is inclusief alle treinreizen in Nederland en Engeland.

Nu nog een goedkoop hotel voor 1 nacht, iemand suggesties?

doe je goed kerel :d

gaat leuk worden :yes:
klinkt goed effe kijken of we er geld voor hebben heeft altijd wel wat om in londen naar een feestje te gaan

Is dit Allesh?!? :|

Niet meer liefhebbers? :vaag:
week erop is Wood, en 2 reizen in 2 weken kan ik niet dokken :(
Ik ga ook :D

vette shit verdomme..maar denk afwezig..zijn dure tijden.

sparen voor Live Evil XI dan he, menneke ;)

Artiest Balbasaur
Hopen dat er een Live Kwaad in de zomervakantie komt. Vast wel eigelijk.

zien wel, kdoe zoiezo nog wel eens een Live Evil na deze :)
time will tell...
En Wood valt tegelijk met rAW

Toch niet te vergelijken? :p
Op rAW zullen ongetwijfeld ook wel weer genoeg namen staan (indien niet allen zowieso) die je vast wel vaker ergens kan bewonderen... ;)
Ja das waar, maar dat geld voor Wood in zeker mate ook natuurlijk :)

Aphasia zie je niet vaak, maar een Drop The Lime ook niet, om maar even een voorbeeld er bij te pakken

ook leuk :d
Naar mijn mening zelfs beter dan Live Evil... :)

Aphasia zie je niet vaak, maar een Drop The Lime ook niet, om maar even een voorbeeld er bij te pakken

True...maar dan heb je ook gelijk weer alles gehad van r_aw... ;)
1 naam is vaak eventueel interessant maar rest vaak zeer voorspelbaar...
Daarom ben ik de afgelopen 2 keer ook niet geweest...been there done that gevoel kwam bij me op... :)

Holy shit dat ziet er ook gelikt uit.
Uhhhm alsof Mikrob op ieder feest staat ? En Manu le Malin vs Torgull staat ook op ieder feest he Tyharo ?

Dus ik vond de line up van afgelopen R_AW met

Manu le Malin vs Torgull
Aphasia Live
Mikrob

Toch zeker wel vernieuwend :)
Is wel een supervet feestje lijkt me....maar helaas zal ik er dan niet zijn....volgende keer misschien...:)
Artiest Rynz
Vet :respect:
En dat voor 5 pond :respect:
Ilovehardstyle>>Nee idd...maar had Mikrob persoonlijk inmiddels al paar keer gezien... :)
En manu speelt niet altijd even geweldig hier in NL...zelfs pas 2 setjes van hem gehoord in al die keren in NL die ook echt te pruimen waren...
Zoals zoveel namen als ze hier naar NL komen...passen ze de stijl opeens aan...ik heb echt geen behoefte om al die uitgekauwde TTM platen keer op keer te horen enzo...die hoor ik al genoeg van andere dj's op zo'n avond... :(
Nee ik vind de TTM feestjes niet meer wat ze geweest zijn...te voorspellend naar mijn mening...ik hoef er niet meer naartoe...
Publiek moet ik ook niet meer zo als voorheen...tussen dat publiek lopen tegenwoordig ook veel randdebielen rond...die absoluut over dezelfde kam geschoren mogen worden als de randdebielen in de mainstream scene...die enkel industrial (hardcore) kunnen bleren maar niet eens weten waar het voor staat...
Heel dat genre is verkloot nu...en mede dankzij die figuren die daar rondlopen...
En dankzij veel NL producers...die doen ook maar wat tegenwoordig...lijkt nergens meer op...
Wat random bliepjes en gedoe en het industrial noemen terwijl het gewoon dikke crap is... :no:

Manu.vs.torgull is zeker ook niet de eerste keer...

En TYHARO je overdrijft wel hoor, mensen waren allemaal ok daar, dan lopen er maar wat "industrial blehrtjes" tussen.
Het zal me aan mn reet roesten..

Enne...Bij mij begint het Topicfeest toch flink te kriebelen! :d

Sfeer op r_AW was echt niks op aan te merken. :)
Dat geloof ik... :)
Maar de muziek word er niet beter op met die figuren naar mijn mening...
Sterker nog vind er tegenwoordig eigenlijk geen bal meer aan...nog niet zo erg als mainstream dat werkt me op de zenuwen maar zit er niet ver meer vandaan...
Kwaliteit is naar mijn mening zeer snel achteruit gegaan...als het maar piept en doet en hoe verrotter de bassdrum hoe beter...pfff...:no:
En zo niet geheel ontoevallig ongeveer synchroon met de komst van die figuren... ;)

geef mij maar het "vage" publiek, ook al zijn ze zwaar onder invloed van drugs, blijft relaxt B)

dus op Live Evil zit ik wel goed dan B)
het kriebelt hier ook al :bloos:
vrijdag door Londen zwerven, beetje toerist uithangen B)
met de "Tube" naar Lord's en hopelijk nog Twickenham :respect:
laatste aanpassing
Artiest Holmen
Live Evil VIII geweest in juni 2003

zeer vette shit en vette locatie :respect:

makkelijk te vinden ook, grote straat waar je uitstapt bij de metro en dan zon zijstraatje waar allemaal vage lui staan :D
laatste aanpassing
wat een geluid :respect:

van die kutboxjes en dan op volle toeren, lekker kraken

The clock is tickin'baby... b-)
Geld is leuke bijzaak
Ben r ook geweest vorige keer...zo vet..zoo vaag :D Jammer dat ze geen bier meer hadden om 2uur :D

mooi feesie...ga proberen heen te gaan dit jaar weer :D
over 2 weken sta ik op het vliegveld :D

hotel is ook geregeld, nu alleen nog maar wachten

:yes:
Artiest {SHOWLIST artist 18514, 18515}
:@ REBUS:@ top bottom 17 februari 2005 11:11[!]
:@ REBUS:@
Ja idd, ga niet naar engeland om een nederlandse top dj te zien..:no: :vaag:

het zou met niet verbazen en ik zou het ook niet erg vinden
het feest is natuurlijk in eerste instantie voor engelsen (anders hadden ze het ook niet in london gegeven :D ) en voor hun is een nederlandse dj misschien juist interresant/leuk/vernieuwend/bijzonder/enz.
net zo goed als wij lopen te kwijlen als er een engelse dj op een feest in nederland komt
en mij boeit het verder ook niet
ik ga gewoon om een keertje de sfeer in engeland te proeven.
voor de muziek kan ik ook naar belgie gaan. stuk goedkoper :D
en in belgie moet je ook engels lullen om je verstaanbaar te maken
laatste aanpassing

nou nou nou :@
gelukkig was er in België een tolk mee die vloeiend Frans sprak B) (ik dus :bloos: )
kben voor Londen al aan een opfrissing van mn Engels bezig, met een licht Indisch/Pakistaans accent, kwestie van op de markt goed te kunnen afdingen B)

en ben ook wat poses aan het oefenen voor de photoshoot :bloos:
laatste aanpassing
die tolk had ik alleen maar nodig om hem zijn eigen fouten te laten oplossen :[

een paar mooie voorbeelden B)

laatste aanpassing

ach, "foutjes", je kon zo zien dat die kaartjesknipster wel van ongeschoren belgen hield B)

en de Union Jack prijkt netjes op mijn rugzak, kwestie van onopvallend te infiltreren :lief: