Partyflock

Forumonderwerp · 746451

Waarschuw beheerder
ik zat hier laatst over na te denken en toen dacht ik verdraaid, zo is het ook nog, vanuit mijn perceptie dan :)

wanneer je volledig hetero sexueel bent, geeft dit naar mijn idee aan, dat je dus niets van wezens van je eigen geslacht moet hebben, dus mannen of vrouwen die 100% hetero zijn horen dus daarom ook geen mening te hebben over hun uiterlijk.

vanaf het moment dat je een mening hebt over je eigen uiterlijk stap je al de wereld in van het bi-sexueel zijn. namelijk omdat je dan een oordeel hebt over een lichaam van je eigen geslacht.

je kijkt naar jezelf en denkt, hmm vandaag zie ik er goed uit, vraag me af hoeveel vrouwen mij een compliment zullen geven.

nu kan je zeggen, dat heeft toch geen ruk met bi-sexueel zijn te maken, daarop zeg ik dit, HOE kan jij jezelf als echte HETERO lekker vinden.

vanaf het moment dat je een mening hebt over wezens van je eigen geslacht ben je bi ofwel; je hebt bi-sexuele gevoelens. wanneer je iemand lelijk vind van hetzelfde geslacht had je dus liever gehad dat er iemand had gestaan die je er "Stoer" uit vind zien, maar iemand er stoer uit vinden zien bevestigd dat je hem er voor jouw principes GOED vind uit zien, ookal ben je te STOER voor jezelf om dat dusdanig op die manier toe te geven.

er zijn genoeg zelf bewuste mannen die ontkennen bi-achtig te zijn, terwijl ze net zo goed naar jongens kijken met het idee van hmm, hoe ziet hij eruit, krijgt hij met zo`n uiterlijk minder of meer aandacht van andere vrouwen?

wat maakt hem leuk etc etc.

dit betekend niet dat je spontaan sex moet gaan hebben met leden van je eigen geslacht; ik vind het gewoon een leuk onderwerp om over na te denken.

mijn stelling is dus, de titel van de topic:

"een echte hetero heeft GEEN mening over zijn uiterlijk en het uiterlijk van soortgenoten van je eigen geslacht, het moment waarop je een mening vormt over jezelf of wezens van je eigen geslacht is het moment waarop je ophoudt met hetero te zijn"

eens??

of oneens?

onderbouw je mening goed, ben benieuwd ;)

Waarschuw beheerder
Ja, dat soort mannen bedoel ik nou.. O:)

Waarschuw beheerder
Eeeeeh okay je hebt me.. Ik ben bi mensen!
Maar ik val niet op mannen

nou kijk daar zit ik ook mee en wat business zegt, lekker kloten met je vrienden, meisjes zijn over het algemeen wat knuffeliger en mannen durven hun liefde niet te tonen voor elkaar.

ik vind dat zo dom, je kan toch van een goeie vriend houden wat is daar nu zo raar aan en daarnaast, wat boeit het nou of je gay of bi bent. gewoon je beste vriend een dikke knuffel geven of zelfs een arm om hem heen als hij huilt wanneer zijn vriendin het met hem heeft uitgemaakt.

het klinkt raar, maar het is echt niet zo raar, toen mijn ex vreemdging vond ik het ook tof dat er niet alleen vrouwen waren die mij willen troosten.

wel geef ik eerlijk toe, ik zal niet zo heel heel heel erg snel met een jongen naar bed gaan, een jongen zoenen, tja het hoeft niet echt, ik vind het soms al fijn genoeg gewoon om in de omgeving te zijn van mooie mensen. en dan doel ik op zowel mooie vrouwen als mannen ja, je kan toch ook bi zijn zonder er iets mee te doen?

hoeveel mensen die wel niet hetero zijn, maar nog nooit sex hebben gehad, ben je dan wel hetero ;)

of ben je alleen bi als je daadwerkelijk een persoon van het zelfde geslacht neukt?

want dat zou betekenen dat je geen hetero bent totdat je een vrouw hebt geneukt om het maar ff grof uit te drukken :)

en nee ik ben niet gay omdat ik mijzelf net heb aangemeld, geez lol, als ik gay zou zijn zou ik daar eerlijk voor uitkomen :)

dit is geen topic over gays, maar over het feit dat we naar mijn perceptie allemaal bi zijn zonder dat je daadwerkelijk je penis in die van je beste vriend zijn anus moet stoppen of dat je als beste vriendinnen van elkaar zo`n 2 persoons dildo neemt (overigens leuk om te zien bij dames (Y):D)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat voor tripper ben jij he???????

een intelligente tripper die nuchter tript op zijn intelligentie.

;)
Waarschuw beheerder
Maar daar is toch het woord "metrosexueel" voor uitgevonden?
Dat is een man die er gewoon goed verzorgd uit wil zien, van lekkere luchtjes houd etc. en in contact staat met z'n vrouwelijke kant (die iedere man overigens heeft).

Waarschuw beheerder
nieuw woordje, zelfde jasje.

metero`s zijn bi in mijn ogen.

en wederom vermeld ik erbij, als je bi bent, betekend het niet dat je gelijk sex wil hebben met iemand, maar dat je je enigsinds sexueel aangetrokken kan voelen.

dat is niet zo heel raar omdat zowel mannen een vrouwelijke kant hebben als vrouwen een mannelijke kant.

wanneer je dus een vriend aantrekkelijk vind van het eigen geslacht is dat mede dankzij je vrouwelijke kant.

maar gezien vrouwen een mannelijke kant hebben is er eigenlijk gewoon geen sprake van 100% hetero zoals 909 al zei.

Waarschuw beheerder
gezien er niemand meer reageert, geld in mijn realiteit de regel, zwijgen is toestemmen, dus bij deze, bestempel ik jullie ALLEMAAL BISEXUEEL :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Helemaal niet 'zwijgen is toestemmen'! Deze stelling slaat nergens op. Je kunt toch van jezelf wel zeggen dat je er goed uitziet? Als jij ziek bent, vind je jezelf toch ook niet echt leuk om te zien? Je wilt me toch niet vertellen dat jij geen mening over je eigen uiterlijk hebt? Ik heb wel een mening over mijn uiterlijk, ben ik nu gelijk biseksueel? Dacht het niet! Als het wel zo zou zijn, zou de hele wereld biseksueel zijn! Iedereen heeft wel een mening over zijn/haar eigen uiterlijk.

Als ik zo jouw stelling bekijk, is het dus ook zo dat, wanneer je een leuk kledingstuk aan hebt, niet 'mag' oordelen of het je goed staat, omdat je dan biseksueel bent? Dit heeft ook met het goed- of afkeuren van je eigen uiterlijk te maken...

Ik vind het echt pure onzin, bedenk dan toch maar een betere stelling! :jaja:

Waarschuw beheerder
het is alleen pure onzin als jij vind dat het is, daarnaast moet ik toch echt constateren dat jij de text die hier staat bijzonder slecht heb gelezen anders had je er nu een andere conclusie uit getrokken.

daarintegen is iedere conclusie een tegen conclusie omdat alles een mysterie is en zal zijn ookal is het verklaard door iets wat niet eens de kracht heeft om materie en mysterie te verklaren maar wij onszelf die kracht hebben toe-ge-eigend om zo de zelf opgelegde onzekerheid beter te bestrijden.

niemand is hetero.

;)

Waarschuw beheerder
Als al die stoere kerels 100% hetero waren werd er een stuk minder geneukt in gevangenissen en terreurkampen.. :P

En als alle vrouwen 100% hetero waren werd er een stuk minder br33z@h gedronken.. O:)

Waarschuw beheerder
bloemetje Busines$ ? (f) ;-p

Waarschuw beheerder
Lamadoenhe? :P

Waarschuw beheerder
dat klinkt als een turkse pizza!!!!

maak me gek :D

Waarschuw beheerder
:9

:kwijl:

Die hebben we hier niet in mijn dorp...wel koffiekoppen maar dat doet zo'n pijn zonder helm. :(

Waarschuw beheerder
offtopic!!!!

;-p

helmrijders, sommige mensen kunnen er geen genoeg van krijgen :P

Waarschuw beheerder
Sorry God, ik wijk weleens van het pad af.. 8)

(f)

Ik heb hier nog een inloopkast van 8 vierkante meter waar een stapel ex-hetero's uit kunnen komen als het ze eenmaal duidelijk is geworden.. O:)

Waarschuw beheerder
hahahah, ach ja, ik werk op wonderbaarlijke wijze ;)

de hele hemel zit vol met homo`s, waarom denk je dat ik nu hier ben, heb nix tegen homo`s, maar teveel is teveel :P

Waarschuw beheerder
vol is vol? :o

Waarschuw beheerder
ja dat komt zelfs in de hemel voor erg he :P

boycotten die vluchtstrook naar de hemel, ze laten maar gewoon iedereen toe, satan wordt lui O:)

Waarschuw beheerder
er sterven tegenwoordig ook veel te veel mensen om economische redenen! :[

O:)

Waarschuw beheerder
yup, binnekort schaf ik geld af, maar heb nog even geduld mijn volk, jullie moeten eerst wat bewuster worden, daarna zullen we alles eerlijk delen O:)

Waarschuw beheerder
Kun je mij niet even wat voorkennis toespelen zodat ik ehm..."goed beslagen ten ijs kom"? 8)

Waarschuw beheerder
jij hebt geen kennis meer nodig, jij mag altijd langskomen :D

Waarschuw beheerder
Ik heb het gevoel dat wij elkaar al langer kennen.. O:)

Waarschuw beheerder
dat is omdat God zo`n nauwe band heeft met zijn kinderen mijn zoon O:)

Waarschuw beheerder
Soms is nauw best lekker vader.. O:)

Waarschuw beheerder
Scheurt het niet dan rekt het wel..? :bloos: :9

Waarschuw beheerder
mijn kinderen leren zo snel.

ik ben trots op jullie!!!

777 weesgegroetjes richting jullie allemaal O:)

Waarschuw beheerder
Het is hier ook zo'n chaos, kind.. :x

Krijgen we nog wel toestemming om af en toe lekker los te gaan op keiharde beukjes? 8)

Waarschuw beheerder
ey, ik zou wel een waardeloze god zijn als ik niet ergens in dit universum een dikke vette party planeet had laten onstaan he.

gewoon rustig jongens, nog even, en dan kunnen we ook naar die planeet, een samenkomst van alle wezens uit ons multiversum waar we dag en nacht door kunnen feesten.

entree is natuurlijk gratis, hoe kan dat?

mjah, moet ik nog ff verzinnen, ik ben toch god, ik creeer mijn realiteit terwijl ik hem verzin ;)

zolang jullie nou maar blijven geloven, komt het allemaal goed :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dieren pronken toch ook? Dat doen ze om de idividuen van hetzelfde geslacht te imponeren en om het andere geslacht aan te trekken.

Wat dat betreft vertonen mensen ook een soort bals gedrag!

Bi en of trans of homo dat zijn wel erg in hokjes stoppende woorden.

Een menung wil niet zeggen dat je meteen bi bent!!!!
We hebben nou eenmaal een bewustzijn!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahahaha,wat een flauwekulstelling :vaag:

Waarschuw beheerder
Hmm.. je moet toch iets bedenken om over te discusiëren als je afgedraaid bent he :vaag:
Waarschuw beheerder
Ik vind het bullcrap allemaal :)

Waarschuw beheerder
ai je weet wat ze zeggen over mensen die ontkennen he ;)

die zijn er nog erger aan toe dan de mensen die toegeven :D

Waarschuw beheerder
Als dat zo is ben ik zo Bisexueel als een deur!!

Waarschuw beheerder
bisexuele deuren...

klinkt leuk :)

Waarschuw beheerder
:p

Artiest Pat Houston
Waarschuw beheerder
wat een onzin!!!!

dus als ik een mening heb over een terorist dan ben ik er zelf eentje? Of dan zou ik er zelf eentje moeten zijn anders dan mag ik er geen mening over hebben? Of ik moet sympathiseren met zijn/haar ideeën en anders mag ik er geen mening over hebben? En als ik er dan een mening over heb dan zou ik dus sympathiseren met zij/datgene waar ik een mening over heb?
Waarschuw beheerder
"een echte hetero heeft GEEN mening over zijn uiterlijk en het uiterlijk van soortgenoten van je eigen geslacht, het moment waarop je een mening vormt over jezelf of wezens van je eigen geslacht is het moment waarop je ophoudt met hetero te zijn"

------------

:gaap:

Ik vind het echt onzin.

Je valt op mannen, vrouwen of op allebei. Dat je een mening hebt over het uiterlijk van iemand, hoeft niet te betekenen dat je ook op diegene valt.

Waarschuw beheerder
ik ben blij dat iedereen al zo ver is dat ze dit kunnen accepteren :jaja:

Waarschuw beheerder
volgens mij lees je niet goed :no:

Waarschuw beheerder
dat heet selectieve waarheid :D

Waarschuw beheerder
nee, dat heet ontkenningsfase :D

Waarschuw beheerder
ja voor de mensen die ontkennen dat ze bi zijn :D

Waarschuw beheerder
blijf lekker geloven in jouw theorie jongen. succes hè! (y)

Waarschuw beheerder
yup en die gast die dit heeft aangemaakt is gewoon een vooroordelig type :S
Waarschuw beheerder
geen zin om te lezen, maar t zal wel

Waarschuw beheerder
Okee dus als je hetero bent hoor je jezelf te verwaarlozen omdat het je niet uitmaakt hoe je eruit ziet. Er is een verschil tussen jezelf lekker vinden en er gewoon voor zorgen dat je er verzorgt en goed uitziet
Waarschuw beheerder
mannen vallen niet op mannen.
en homo's zijn gewoon hetero's die van te strakke kutjes houden.