Niet geil, maar wel mooi als je het juiste figuur er voor hebt. Als je alleen ligt te zonnebaden zie ik geen probleem, maar als je wat actiever gaat doen op het strand (tennisen ofzo
) dan lijkt het me inderdaad ongemakkelijk. Maar niets is lelijker dan witte tieten en een witte kont, dus is een string een goede uitkomst voor op het strand 
als je een mooie kont heb waarom niet..
de oplossing: ga gewoon onder de zonnebank
hoef je ook nie in je halve naakie op t strand rond te lopen..die vieze ouwe mannetjes die altijd lopen te loeren ............
of je je daar druk om moet maken.
hoef je ook nie in je halve naakie op t strand rond te lopen..die vieze ouwe mannetjes die altijd lopen te loeren ............
of je je daar druk om moet maken.
laatste aanpassing
als je een goed figuur hebt

ik loop altyd met een string opt strand! kwil ook bruine billen hebben! zo'n witte kont vind ik ech geen gezicht
Chloë 9 februari 2005 19:21
hoef je ook nie in je halve naakie op t strand rond te lopen..die vieze ouwe mannetjes die altijd lopen te loeren
hoef je ook nie in je halve naakie op t strand rond te lopen..die vieze ouwe mannetjes die altijd lopen te loeren
Maar dan moet je dus de rest van de tijd uit de zon blijven. Wordt op het strand veel sneller bruin/verbrand dan onder de zonnebank en die lijnen blijf je de rest van het jaar zien.
Een lelijke kont blijft trouwens een lelijke kont of je er nu een strak broekje overheen trekt of niet...
Halfnaakt en bekeken wordt je toch wel, interesseert me eigenlijk heel weinig. Trek alleen wel wat meer aan als we met een groep vrienden naar t strand gaan, maar dan zitten we meestal toch alleen op t terras.
laatste aanpassing
Vorig jaar voor het eerst in een string liggen zonnen,beviel me wel z'n mooie bruine kont