Partyflock

Forumonderwerp · 746395

wat vinden jullie van die vrouwen/meiden die allen een string op het strand aan hebben
en jah jongens jullie mening telt wel
laatste aanpassing

Tja..k heb thuis een zonnebank B)
Je moet er alleen wel echt tijd voor vrij maken en dat gebeurd eigenlijk veel te weinig :S

M'n ma heeft er ook wel 1..met weinig lampen..schiet niet op :s

geen geduld voor

Niet echt erg ofzo.. haha
Niet geil, maar wel mooi als je het juiste figuur er voor hebt. Als je alleen ligt te zonnebaden zie ik geen probleem, maar als je wat actiever gaat doen op het strand (tennisen ofzo ;-) ) dan lijkt het me inderdaad ongemakkelijk. Maar niets is lelijker dan witte tieten en een witte kont, dus is een string een goede uitkomst voor op het strand :D
beetje raar topic dit maar vind het wel kunnen als je maar mooie billen hebt!:yes:

waarom zou het niet kunnen.. deze zomer in string hoor.. niet naar het zwembad ofzo maar wel gewoon op het strand en vakantie moet kunnen toch ;)

ik ben het eens met *Blondy*
wel naar het strand enso,maar niet voor naar een zwembad!
k bedoel wat boeit het nu of je een stukje meer ziet van een kont!?

op strand is lekker toch, krijg je tenminste niet van die lelijke onderbroek strepen. trek je daarna een string aan en heb je je " onderbroek" er nog onder gadverrrrdammmE
Ik vind het al jaren het prettigste kledingstukje voor het strand en/of zwembad. Het beste alternatief voor naakt. Heb er ook geen problemen mee om er in rond te lopen, zou ook niet handig zijn, want als je beweegt word je immers het mooiste bruin...

beetje raar topic dit maar vind het wel kunnen als je maar mooie billen hebt! yes_new

maarja dan krijg je de vraag... wat zijn mooie billen?!?!?!
als je een mooie kont heb waarom niet..

Moeten de vrouwen zelf weten :jaja:

dan heb je iig wel een bruine kont,
maar idd, wat is een mooie kont?

ieder een andere mening natuurlijk..
de oplossing: ga gewoon onder de zonnebank
hoef je ook nie in je halve naakie op t strand rond te lopen..die vieze ouwe mannetjes die altijd lopen te loeren ............

of je je daar druk om moet maken.
laatste aanpassing
als je een goed figuur hebt:yes::yes::yes:

geen string voor mij op het strand
bikinibroekjes van tegenwoordig zijn toch al inimini, dus waarom zou ik?

topless is bloot genoeg.
Schijt aan, ik wil mooie bruine billen! :P

als het kontje maar lekker is, dan graag zelfs

Werkzaam bij Stylez-eventz
Als het een lekker kontje is...:kwijl:
het maakt niet uit wie er in een string loopt op het strand..laat ieder zijn gang gaan.waarom als je er niet genoeg uit ziet (wie bepaald dat trouwens) zou je dingen niet mogen.
dat is waarom ik ook scheveningen haat..het is daar meer van kijk mij nou dan dat je daar lekker komt om te zonnen.

als het een lekker kontje is dan mag het van mij wel dan kijk ik er graag naar
ik loop altyd met een string opt strand! kwil ook bruine billen hebben! zo'n witte kont vind ik ech geen gezicht
Chloë 9 februari 2005 19:21
de oplossing: ga gewoon onder de zonnebank
hoef je ook nie in je halve naakie op t strand rond te lopen..die vieze ouwe mannetjes die altijd lopen te loeren

Maar dan moet je dus de rest van de tijd uit de zon blijven. Wordt op het strand veel sneller bruin/verbrand dan onder de zonnebank en die lijnen blijf je de rest van het jaar zien.

Een lelijke kont blijft trouwens een lelijke kont of je er nu een strak broekje overheen trekt of niet...

Halfnaakt en bekeken wordt je toch wel, interesseert me eigenlijk heel weinig. Trek alleen wel wat meer aan als we met een groep vrienden naar t strand gaan, maar dan zitten we meestal toch alleen op t terras.
laatste aanpassing

kut topic. waar zijn de foto's?

Voor de dames:

Vind een half broekje mooier... zit er tusse in :)

ja moet kunnen

tja het ligt eraan, zou het zelf echt niet doen
ligt eraan wat voor kont je hebt!
ik zou t niet snel doen
moet toch nog wat alleen voor mn vriend en mij blijven he....
laatste aanpassing

Vind dat het kan als je ligt en niet gaat lopen enz...

Moet iedereen helemaal zelf weten!!

Zelfs die zogenaamde vetzakken waarin de touwtjes snijden als rollade, ik heb er geen last van en dat hun dat gewoon durven vind ik top!!!
Als je er prettig bij voelt moet je het doen,anders niet :p maar mooi is het wel :D

Ja als je het figuur ervoor hebt waarom niet :/

ik vin dat t kan... (doe t zelf ook) wordt je tenminste mooi bruin.. :)
laatste aanpassing

Ik doe het zelf niej:S:S
en zou het ook nie zo snel doen niet iedereen hoef me kontje te zien daarO :no:

fijn ook dan als je een leraar tegenkomt.. of een collega.. ieuw
laatste aanpassing
Vorig jaar voor het eerst in een string liggen zonnen,beviel me wel z'n mooie bruine kont(y)

ja tog floor ;) met jou kan ik praten ;) schijt aan wie je tegen komt.. als je dr maar goed uitziet tog ;)

Als je haar maar goed zit!

of je billen goed in je string :P ;)

ja of je word naturist..word je ook bruin :P

Ik zou gast weleens in een string willen zien. :)

Rockey ik heb nu in 3 topic's gekeken en je zet bijna elke keer hetzelfde er neer*nu stoor ik me er toch echt aan*;)

Ik vind dat het wel moet kunnen,als het maar degelijk is om te zien
nou ik vind het wel lekker om zoveel mogelijk bruin te laten worden.

Rockey...moet je ff naar noord holland komen van de zomer O:)

Ik zou :bounce:amanda:bounce: weleens in een string willen zien

rocky... je ziet tog genoeg dames in string... maar ik denk dat je dit wel tegen meer meiden zegt... ;)
Heb altijd een trui aan met een gewone zwemshort en all-stars. Snap nooit zo dat mensen alles uit kunnen doen op een strand.

Op het strand moet je toch (bijna) alles uit kunnen doen. Mensen die zich daaraan storen moeten niet op het strand wezen.
Kom er ook maar 1 keer per 3 jaar hoor :). Dus wees maar niet bang.