ik ben Jack kwijt...hij heeft een blockhead of een vet viezig matje, als die niet doorgesnoven is en niet in prullenbakken rondsnuffelt op CS, kan iemand hem dan weer naar huis sturen...
jack heeft een hekel aan doorgesnoven neuzen terwijl ze bijnaam jack-aan-de-crack is.. hij heeft een blokfiets en een houten been omdat ze sleutelmaker verdwenen is.
verder ging die goed om met daniels. maar die heeft nu lang haar
ja en het is niet jack van atwt die nu met carly heeft en hij is waarschijnlijk wel of niet de vader van dit kind, het is mogenlijk dat die ander de vader is van carly's kind maar dat denken we niet...
het is ook geen snack-a-jack en ook geen jackass alhoewel hij zich wel vaak zo gedroeg volgens parruk
(permanent verbannen)
ANP
Groningen, 9 februarie 2005
Op het Noorderstation in Groningen is een man gesignaleerd dat uit vuilnisbakken snoof. Toen de politie de vreemde man aanhield zei hij dat hij JACK hete!
het was volgens jou wel een vuilnisbakken snuiver
omdat die maar 1 been had en ze sleutelmaker verdwenen was
en hij ze fiets in heeft moeten leveren voor een step en een blockhead
ow wat vreemd heb m weleens horen klagen om die klotesmurf met lange haren die die elke keer tussen zijn rotte tanden moest trekken, volgens hem wel handig als flosdraad, maar te sterk want hij brak er tanden mee af
potverdriedubbelsss waarom heeft die mij dat nooit verteld, hij had het wel over raar pratende skelletten achter een raam in rood licht...was dat ook daar?
In the beginning, there was Jack, and Jack had a groove. And from this groove came the groove of all grooves. And while one day viciously throwing down on his box, Jack boldy declared, "Let there be HOUSE!" and house music was born.
"I am, you see, I am the creator, and this is my house! And, in my house there is ONLY house music.
But, I am not so selfish because once you enter my house it then becomes OUR house and OUR house music!"
And, you see, no one man owns house because house music is a universal language, spoken and understood by all.
You see, house is a feeling that no one can understand really unless you're deep into the vibe of house.
House is an uncontrollable desire to jack your body.
And, as I told you before, this is our house and our house music.
And in every house, you understand, there is a keeper.
And, in this house, the keeper is Jack.
Now some of you who might wonder,
"Who is Jack, and what is it that Jack does?"
Jack is the one who gives you the power to jack your body!
Jack is the one who gives you the power to do the snake.
Jack is the one who gives you the key to the wiggly worm.
Jack is the one who learns you how to walk your body.
Jack is the one that can bring nations and nations of all Jackers together under one house.
You may be black, you may be white; you may be Jew or Gentile. It don't make a difference in OUR House.
And this is fresh. AMEN
die step heeft die gekregen omdat ze fiets afgepakt was door de sleutelmaker want die vond t te onverantwoord om te laten fietsen met 1 been
dus nou mag die steppen met ze houten poot.
wat een weer een oude tafelpoot is geweest maar uitstekend dienst doet als zijn afzet poot om 36 uur per dag te kunne steppen op zoek naar daniels.
want die weet waarschijnlijk waar ze sleutelmaker is.
dan kunnen ze samen hun zoektocht voorzetten en samen de wereld rondtrekken via uitvaart-vliegvakanties
Ik hoorde dat een aFrikaanse shop beroofd was door een man met 1 houten been. Hij zij: geef me je extensions of je leven....nah toen de man de extensions gaf heeft hij de eigenaar van de afrikaanse shop toch nog door zn hoofd geschoten.
nee want daniels heeft zojuist rooksignalen gestuurd naar johny dat jack met een half blockhead naar m stond te schreeuwen doe wat je dwars zit!! ergens vanaf een perron en die is weer snel naar walker gereden op jack's oude fiets.
dus ik denk dat je de verkeerde voor je hebt G-town
sjit is die m weer gepeerd...johnny en daniels moeten m ook gwoon met rust laten denk dat walker hem wel ken redden, walker ken alles, heb je m laatst op tv gezien die walker?
ga jij jack nou maar zoeken, voorlopig hebben we na allemaal intensief samen gewerkt te hebben om zijn wederkeren te voorspoedigen nog steeds niet het gewenste resultaat bereikt
had wel verwacht dat we meer steun zouden krijgen in deze bittere en barre zoektoch naar jack de ex van parruk.
(permanent verbannen)
Er is een vereneging opgezet: genaamd: Zoek jack!
je kunt je aanmelden bij de vereneing voor speurders door mij een mailtje te sturen.
Als welkomst geschenk krijg je een foto van jack!
Een vergroot glas, een mobiel en een grote regenjas!
Jack is in de zak van sinterklaas meegenomen naar Madrid. Een zwarte piet vond hem op het CS van Denhaag en nam JACK mee in zn zak omdat ie niet zoet was geweest.
Momenteel wordt jack vastgehouden in de kelder van het palijs, en roept steeds om ene PARRUK?! Hij scheint striemen op zijn billen te hebben van de ROE!!
laatste aanpassing
Hoei striemen op ze reet
maar dat vind jack toch lekker?
Deze niet want deze waren met een Roe gemaakt van stekelbosjes takjes
nou als ze die broodkruimels nou nie had opgegeten maar gewoon gestrooid destrax dan had ze nu de weg terug kunnen vinden naar dit topic om jullie romance voort te zetten .
mja misschien is t allemaal een btje te snel voor dr gegaan ..
dat kan natuurlijk ook hè
Nouw ik weet het niet heel goed meer....maar we moesten er bij een ander station dan het centraal station uit en we liepen een heel eind (ook schildersbuurt) en nog een eind en toen .....gingen we bij auke zitten
Ja ik zag hem gister nog, t ging niet zo goed met hem....
Wanneer wel
Ja nooit echt maar nu was het wel heel erg, hij had een oud vrouwtje beroofd en hij vroeg aan iedereen of ze met hem wilde n**ken. Ik ben maar snel doorgelopen....
Jack liep net lang me, hij wilde weer eens een peukie bietsen. Hij had al weer een halve fles rum op. Ik heb gezegt dat hij Parruk moet bellen omdat ze hem kwijt is maar daar had hij nog geen zin in.
Jack, Walker, Daniels en Johnny Jack, Walker, Daniels en Johnny Jack, Walker, Daniels en Johnny Jack, Walker, Daniels en Johnny Jack, Walker, Daniels en Johnny Jack, Walker, Daniels en Johnny Jack, Walker, Daniels en Johnny Jack, Walker, Daniels en Johnny Jack, Walker, Daniels en Johnny Jack, Walker, Daniels en Johnny Jack, Walker, Daniels en Johnny Jack, Walker, Daniels en Johnny
K heb JACK gezien!Hij was eten aan t zoeken!En ja hoor hij zat weer met ze jatten in de prullenbakken!Maar ik heb gezegd tegen JACK dat die naar huis moest gaan omdat jullie hem zo MISSEN!Maar tot mijn grote verbazing wou hij niet!Hij zei: Ik heb het hier naar me zin en ga nooit meer terug ofzo!!! Dus PARRUK......JACK zie je NOOIT meer terug Dat was t voor nu!Daggg
ja maar er zijn al zolang geen signalen meer van Jack, Johnny, Walker of Daniels gekomen, ik vermoed dat ze met elkaar de blockheads hebben gestoken en tijdens een doorgesnoven prullenbakkenactie zijn gestorven
step en houten poot is wel teruggevonden, dus Jack loopt nu op 1 been, zonder step. Tenzij die idd vermoord is
JACK is niet DOOD!!Hij leeft!Maar hij wou niet meer terugkomen. Misschien zat hij in een trip toen ik hem tegenkwam!Wie zal t zeggen?Maar PARRUK je moet de moed niet verliezen en vooral niet opgeven!ROUWKAARTEN?Nergens voor nodig. Misschien staat die morgen bij je op de stoep en ben jij weer blij STERKTE!
ja met de auto mag ook soepie... kom je zaterdag oldscoolen in G-town? ?
moet je jack wel mee nemen...kunnen we hem hier gezellig bij de zwervers opt station zetten.,....lekker knus
Nee moet zondag al naar eindhoven
das de hele andere kant op
Maare jij ken ook hierheen komen
ik ga zaterdag hier al uit
en morgen sollicitatie wel iets meer in jouw richting maar nog niet ver genoeg.
Hahaha
maare wat gingen we eigenlijk doen?
hehe
uhm............ just hanging,....banktripping....partying....that kind of stuff?
Ja dan moet je toch in dh zijn
want groningen is beetje saai
there aint no party like a G-town party....en je hebt t wel over één van de mooiste en gezelligste studenten steden van het land he.........dussssssssssssssss
niks saai!
ghe ghe dus we krijgen nu al echtelijke ruzies over waar we moeten hangen.....dat komt nooit goed