terrorsmurfin Artiest Dissociative Disorder 8 februari 2005 18:07donateurNoizefucker is wel een beetje evil persoontje toch? en die agresieve muziek nah nah dat kan al helemaal niet toch?... Ik ben zwaar gelovig en dat is echte duivels muziek! Noizefucker moet veroordeeld worden wegens duivelse muziek maken
D-SHOCK Artiest D-shock 26 juli 2005 15:11ik merk wat op hahaha MARK waar zijt u mee bezig en ook met een half ameriakaanse dat mag ik toch wel zeggen he wendy zo onderhand...
terrorsmurfin 26 juli 2005 15:17donateurik merk wat op hahaha MARK waar zijt u mee bezig en ook met een half ameriakaanse dat mag ik toch wel zeggen he wendy zo onderhand... Mis ik wat
D-SHOCK 26 juli 2005 15:29gut u gut net terug van turkije en hij voelt zich ook al zo maar mensen ik zeg adios ik ga naar mijn favoriete vrouwtje waar ik zeker een uur mag liggen en zei zorgt dat uur heel goed voor mij...ik ga naar de >>>> TANDARTS ...
Smack my Pitch up 26 juli 2005 15:39wat een gezeiver weer van de steiner overdag slaaper en snachts niet slaper
terrorsmurfin 26 juli 2005 15:44donateursuc6 spreek je wel weer keer op msn ofzoooooo hehe pijnlijdse