Partyflock

Forumonderwerp · 745896

Pleeg in dit topic zelfmoord!!!

(L) Mijn vriendjuh ...

of met kopkaas 8)

ik ben ook :lief: b) o:)
laatste aanpassing

mijne is veel (L)

weet ik nog net zo niet :p
maar ga naar me mandje truste

slaap lekkerr

jij ook straks schoonheid

is ook slapen!

Oet Moing!

tot moargen b)

Ik haat zelfmoord...

grapje cker :S

en daar zijn we weer :[

Zelf moord is zkr ziek :no:

Mensen die zelfmoord willen plegen hebben een steekje los vind ik.

Ik vind deze tropic gewoon niet kunnen , kun je wel zien dat er geen mensen zijn met gevoel....

Als je het van dichtbij hebt meegemaakt dan kan je pas oordelen over mensen die zelfmoord hebben gepleegd.

Je kan niet zomaar zeggen dat iemand ziek/laf is die zelfmoord hebben gepleegd...Deze mensen hebben het zo zwaar en zien dit als laaste uitweg...Moet je na gaan dan ben al heel ver!!!!

Naar mijn mening zou iemand er echt niet over praten als ze van plan zijn zelfmoord te plegen, en ik vind het wel enorm laf en teken van zwakheid. Vaak zien dit soort mensen de liefde om hun heen niet en laten ze hun naasten verbijsterd achter. Er is altijd een keus naar mijn mening....
Ook al is het nog zo zwaar om uit de sjit te komen

Jullie kunnen allemaal wel een eigen mening hebben , maar als je het nog nooit van dichtbij mee hebt gemaakt , kun je er ook niet over praten!!!
Tuurlijk wel man !

Misschien niet met het gevoel van iemand die het van dichtbij
heeft ervaren, maar er over praten kun je altijd...

Er zijn genoeg mensen die in de Hulpverlening werken
in een bepaalde sector en zelf nog geen fuck hebben meegemaakt !

Maar ik begrijp je wel hoor :flower:

Tuurlijk kun je er dan wel over praten, en lijkt mij ook dat de meningen verschillend zijn, maar dat mag toch ook??
En wie zegt dat bijv ik dat niet meegemaakt heb van dichtbij??

Wat denk jij heb ik zoiets al van dichtbij gezien of niet???

Natuurlijk mag je er over praten , maar als je sommige hier hoort en als je dan kijkt naar die achterlijke plaatjes dan doet het je toch wel wat...
En dan vraag ik me af zijn die mensen die zelfmoord hebben gepleegd nu ziek/laf...Of zijn het de mensen die van die achterlijke plaatjes hier op pf neer zetten...

Ik kan niet zeggen als je het niet of wel mee hebt gemaakt van dichtbij...Maar als je echt iemand hebt gekent waar je heel veel van hebt gehouden dan begrijp je die persoon waarom hij het gedaan heeft...
tja is ook wel sow...ben maar blij dat ik het nog nooit mee gemaakt heb in mijn vriendenkring

Begrijpen zeker wel, maar maakt me wel pissig en blijf erbij dat ik het laf vind. Kan er zeker wel inkomen waarom sommigen het doen.
Ik zou 't hier (alles) met een korreltje zout nemen...

:flower: voor jullie dames (y) (geen zout bij denken ;) )

Ja kijk het was ook weer niet de bedoeling hier mensen mee op de verkeerde plek te raken. :/

whehe Gekipt

duhhhh, tuulk niet..zelfmoord plegen (doe het dan zelf)

Weet wel een paar die zo zelfmoord mogen plegen

Noem ze eens!

Jij bent er 1 van bijdehand
zelfmoord is egoistisch en zwak!!!

Ja dus, waarom zou je aan anderen moeten denken en sterk moeten zijn dan?
je bent niet alleen op deze wereld...

je doet er de mensen die je achter laat er veel pijn mee...

vind het ook wel een gemakkelijke weg..

vind gewoon dat je sterk genoeg moet zijn om het afmaken tot het echt je tijd is
Ja kijk het was ook weer niet de bedoeling hier mensen mee op de verkeerde plek te raken. :/

Dan moet je niet zo'n topic openen :no:
laatste aanpassing
trouwens een echt egoistisch antw.
Gaap!
Uhm..heb je het nu tegen mij miss mo?
nee tegen sanderovic...

vind dat jij wel een goed punt maakt
laatste aanpassing
Oh oke ;)

sta ervan te kijken dat hier zo preuts op gereageerd wordt, iemand die zelfmoord overweegt en uiteindelijk beslist voor de dood, doet dat niet zomaar. ik geloof er niet in dat t zwak is of een ziekte.Het leven is niet voor iedereen makkelijk en de maatschappij heeft geen oog voor mensen die niet met de groote molen willen meedraaien.
Ik vind t niet zwak en zeker niet egoistisch.
alleen t onbegrip van de nabestaande maakt t dat t egoistisch overkomt. maar ik vind dat iedereen recht heeft zijn leven te beeindigen wanneer hij of zij maar wil.
Iemand die er een einde aan heeft gemaakt, is iemand die een keus heeft kunnen maken, een hele moeilijke nog wel...

Ben ik al dood ?? :P

sta ervan te kijken dat hier zo preuts op gereageerd wordt, iemand die zelfmoord overweegt en uiteindelijk beslist voor de dood, doet dat niet zomaar. ik geloof er niet in dat t zwak is of een ziekte.Het leven is niet voor iedereen makkelijk en de maatschappij heeft geen oog voor mensen die niet met de groote molen willen meedraaien.
Ik vind t niet zwak en zeker niet egoistisch.
alleen t onbegrip van de nabestaande maakt t dat t egoistisch overkomt. maar ik vind dat iedereen recht heeft zijn leven te beeindigen wanneer hij of zij maar wil.
Iemand die er een einde aan heeft gemaakt, is iemand die een keus heeft kunnen maken, een hele moeilijke nog wel...

:respect zo denk ik ook er ook over!!
Je kiest er toch niet voor om op de wereld gezet te worden..

idd als je niet mee draait met de grote molen, dan ben je afgeschrven, bah klote wereld af en toe:/

wat mij persoonlijk betreft, ben ik te laf om zelfmoord te plegen i.v.m. pijn en zo. Maar baal wel zo erg van hoe t leven in elkaar steekt.Dus heb ik besloten te blijven en flink schijt te hebben aan alles. Want t maakt uiteindelijk echt niet veel uit of ik er nou wel of niet ben geweest.

ik wacht nog even met zelfmoord.
het is vandaag te mooi weer om zelfmoord te plegen

wat mij persoonlijk betreft, ben ik te laf om zelfmoord te plegen i.v.m. pijn en zo. Maar baal wel zo erg van hoe t leven in elkaar steekt.Dus heb ik besloten te blijven en flink schijt te hebben aan alles. Want t maakt uiteindelijk echt niet veel uit of ik er nou wel of niet ben geweest.

Ik zou het ook niet durven...

waarom durf je t niet?

Magarita ik ben het helemaal met je eens!!

Nou omdat ik bang ben, dat het pijn gaat doen. En je doet mensen er toch zekers wel veel pijn mee...
Zelfmoordplegen kan altijd nog, moet je pas doen als je echt geen uitzicht meer hebt ;)

wanneer je geen uitzicht meer hebt kan je t leven minder serieus nemen en dat heeft ook wel wat,...