Ik vind deze tropic gewoon niet kunnen , kun je wel zien dat er geen mensen zijn met gevoel....
Als je het van dichtbij hebt meegemaakt dan kan je pas oordelen over mensen die zelfmoord hebben gepleegd.
Je kan niet zomaar zeggen dat iemand ziek/laf is die zelfmoord hebben gepleegd...Deze mensen hebben het zo zwaar en zien dit als laaste uitweg...Moet je na gaan dan ben al heel ver!!!!
Als je het van dichtbij hebt meegemaakt dan kan je pas oordelen over mensen die zelfmoord hebben gepleegd.
Je kan niet zomaar zeggen dat iemand ziek/laf is die zelfmoord hebben gepleegd...Deze mensen hebben het zo zwaar en zien dit als laaste uitweg...Moet je na gaan dan ben al heel ver!!!!
Naar mijn mening zou iemand er echt niet over praten als ze van plan zijn zelfmoord te plegen, en ik vind het wel enorm laf en teken van zwakheid. Vaak zien dit soort mensen de liefde om hun heen niet en laten ze hun naasten verbijsterd achter. Er is altijd een keus naar mijn mening....
Ook al is het nog zo zwaar om uit de sjit te komen
Ook al is het nog zo zwaar om uit de sjit te komen
Natuurlijk mag je er over praten , maar als je sommige hier hoort en als je dan kijkt naar die achterlijke plaatjes dan doet het je toch wel wat...
En dan vraag ik me af zijn die mensen die zelfmoord hebben gepleegd nu ziek/laf...Of zijn het de mensen die van die achterlijke plaatjes hier op pf neer zetten...
En dan vraag ik me af zijn die mensen die zelfmoord hebben gepleegd nu ziek/laf...Of zijn het de mensen die van die achterlijke plaatjes hier op pf neer zetten...
tja is ook wel sow...ben maar blij dat ik het nog nooit mee gemaakt heb in mijn vriendenkring
zelfmoord is egoistisch en zwak!!!
je bent niet alleen op deze wereld...
je doet er de mensen die je achter laat er veel pijn mee...
vind het ook wel een gemakkelijke weg..
vind gewoon dat je sterk genoeg moet zijn om het afmaken tot het echt je tijd is
je doet er de mensen die je achter laat er veel pijn mee...
vind het ook wel een gemakkelijke weg..
vind gewoon dat je sterk genoeg moet zijn om het afmaken tot het echt je tijd is
trouwens een echt egoistisch antw.
nee tegen sanderovic...
vind dat jij wel een goed punt maakt
vind dat jij wel een goed punt maakt
laatste aanpassing
sta ervan te kijken dat hier zo preuts op gereageerd wordt, iemand die zelfmoord overweegt en uiteindelijk beslist voor de dood, doet dat niet zomaar. ik geloof er niet in dat t zwak is of een ziekte.Het leven is niet voor iedereen makkelijk en de maatschappij heeft geen oog voor mensen die niet met de groote molen willen meedraaien.
Ik vind t niet zwak en zeker niet egoistisch.
alleen t onbegrip van de nabestaande maakt t dat t egoistisch overkomt. maar ik vind dat iedereen recht heeft zijn leven te beeindigen wanneer hij of zij maar wil.
Iemand die er een einde aan heeft gemaakt, is iemand die een keus heeft kunnen maken, een hele moeilijke nog wel...
alleen t onbegrip van de nabestaande maakt t dat t egoistisch overkomt. maar ik vind dat iedereen recht heeft zijn leven te beeindigen wanneer hij of zij maar wil.
Iemand die er een einde aan heeft gemaakt, is iemand die een keus heeft kunnen maken, een hele moeilijke nog wel...
sta ervan te kijken dat hier zo preuts op gereageerd wordt, iemand die zelfmoord overweegt en uiteindelijk beslist voor de dood, doet dat niet zomaar. ik geloof er niet in dat t zwak is of een ziekte.Het leven is niet voor iedereen makkelijk en de maatschappij heeft geen oog voor mensen die niet met de groote molen willen meedraaien.
:respect zo denk ik ook er ook over!!
Je kiest er toch niet voor om op de wereld gezet te worden..
idd als je niet mee draait met de grote molen, dan ben je afgeschrven, bah klote wereld af en toe
wat mij persoonlijk betreft, ben ik te laf om zelfmoord te plegen i.v.m. pijn en zo. Maar baal wel zo erg van hoe t leven in elkaar steekt.Dus heb ik besloten te blijven en flink schijt te hebben aan alles. Want t maakt uiteindelijk echt niet veel uit of ik er nou wel of niet ben geweest.
Ik zou het ook niet durven...