Partyflock

Forumonderwerp · 745846
Hardcore Revolutions<>Zoeterwoude:12-03-05
Neophyte
Dazzler
Frens da silva
Hamdj
pre-sale €10
At the door if available €12
www.utopiacascade.nl

22.00 uur/04.00 uur
Utopia te Zoeterwoude
laatste aanpassing
Artiest Gonzo
Ja tog Frens!
Haha heb er zin in! :bounce:
Maar heb er nog een paar op het programma staan :p
Als je die line-up gezien hebt van Outblast in Concert,dan denk je niet eens meer aan (hoe heette het ook alweer)!!!!

No ferther Commands :respect:

Komt ook nog een bekende in de line up

Ohw jah joh, wie dan?? Outblast ofsow?? :P
Geintje Hoor, Chris ;)
Jongens allemaal niet zeiken, ook al draait Outblast bij mij in de schuur we gaan Zaterdag gewoon Qnalluh op Neophyte Gonzo en Frens!:bounce:

See ya Morgen!

Laterszzzz
Artiest {SHOWLIST artist 14796, 33867}
Zaterdag gewoon Qnalluh op Neophyte Gonzo en Frens!

Volgens mij hoeft hij pas 25 juni!
laatste aanpassing
:jaja:

Veel plezier morgen allemaal!
En succes voor de mensen die draaien, maak er een mooie avond van!
Jah want Gonzo gaat met ons meej..... :bounce:
No ferther Commands

jij snapt hem:D

Er waren nep / niet gestempelde kaarten te koop bij die platenwinkel. Dus je kon dubbel een kaartje kopen :S
als ik jou was had ik daar maandag voor de deur gestaan bij die rare gasten van j en t records. je moet dan gewoon het kaartje terug geven en je geld terug vragen en anders zeg je gewoon dat je aangifte ggaat doen. wim had de kaartjes allemaal voorzien van een stempel en deze nep kaartjes waren niet gestempeld.
Sporen ze daar wel helemaal... :S

Maar al met al was het een leuk en gezellig feessie!
Alleen jammer dat het af en toe weer verkeerd af moet lopen!
Beetje jammer!
dat katwijkse tuig van tegenwoordig hahahaha geef mij maar de liefertjes uit de kooi hahahahahh.
wil iedereen die een vals kaartje had aangifte doen bij de politie ik ben hier mee bezig en zoek nog getuige hoe meer hoe beter ik wil dit graag recht zetten het geld moet terug komen naar de gedupeerde of stuur anders even een pb met je gegevens als je wilt getuigen en je geld terug wilt

Is het noodzaak om het kaartje nog in bezit te hebben? Want die werden ingenomen door de portier :|
nee is niet nodig stuur anders even een pb met je tel nr en je adres enzo als je wilt getuigen
Ik heb nooit een kaartje gekocht! Vrienden wel! Van de 3 waren er 2 vals! Stelletje smiechten..:S
*L* zou je aan die vrienden willen vragen of hun ook willen getuigen zo ja zou je me een pb met hun gegevens willen sturen
elleke ik sta helemaal achter je

Frens Frens Frensje wat ben jij af en toe ook een grote slijmbal he!:D
zo stout stoeipoesje ik moet altijd een emmer bij me voeten neer zetten om al dat slijm op te vangen hahahahha. nou doeiiii stouterd