Partyflock

Forumonderwerp · 745823
Krijg de laatste tijd steeds meer last van die irritante stroboscoop op feesten!
Misschien een idee om een Anti-stroboscoop-front te beginnen?!!
anti-stroboscoop???? How low.... :frusty:
laatste aanpassing
Artiest Dylan
Nou ik word er dus zelf ook helemaal gek van. Maar ik moet zelf toegeven ik heb ook wel voor lightjocky heb gespeeld. Toen had ik ook de neiging als de plaat los ging om dan de strobo aan te zetten en rook moest blazen. Van uit je dj cabine ziet het er heel anders uit. Maar nu ik ook weer vaak op de dansvloer te vinden ben. Word ik echt helemaal gek van die ligten. FF is wel leuk. Maar sommige zetten dat ding aan en zetten hem niet meer uit.
Strobo's :respect: :kwijl:
Strobo's (L)

Zon donker hol,geen verlichting,alleen een strobo..hmmm :9
Rookmachientje erbij,oogkleppen op en gaaaaaaaan!!!
Wat stel je je nou aan man. stroboscopen zijn juist kK chill. paar noten, lijntje pep en spacee maar . zonder die lampe zou mn feest een stuk kaler zijn

Strobo's maken je para en bewegingen zien er vet uit.

Pro-strobo!
strobos horen er zeker bij en moeten niet verdwijnen
zeg ook niet dat ze moeten verdwijnen. Ben de laatste tijd in een hoop discotheken geweest. En heel vaak hebben een hoeveelheid licht in de lucht hangen wat een vermogen kost. Maar uiteindelijk doet de licht jokkie alleen srobo aan. Ze moeten gewoon met belijd worden gebruikt.
Artiest EJ_V
Ik ben ook wel pro strobo :)
dan heb je een light jockey die er niets van begrijpt!
Kzei net nog dat de strobe's niet tot hun recht komen op grote feesten maar op HQ alfeopen weekend deden ze het ook wel lekker :D
In de Bassment van de nighttown komt ie ook leuk tot zn recht :jaja: