Partyflock

Forumonderwerp · 745608

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
yenoord speelde uit tegen De Graafschap in Doetichem, aangezien de boys van FIIIR zich verveelde in Doetichem en er een noodverodering van kracht was voor de boys uit Rotterdam, kwamen ze een kijkje nemen in Arnhem.

Verzameld op de korenmarkt om een biertje te nuttigen in cafe Bloopers, zo'n 20 goede FIIIR boys.

Niet heel veel later wisten de jongeren van Vitesse dat Feyenoord in de stad zat. Met zon 15 gingen ze ff kijken en namen plaats in cafe Jules. Na zo'n 20 minuten wachten vonden de jongens het wel genoeg, de politie kwam er al aangelopen, het zou dus toch al niet meer opschieten, toen beide groepen buiten stonden werd er over en weer gescholden na elkaar. Een meid uit Rotterdam gooide nog met een glas na 1 van de boys van Vitesse, FIIIR kwam richting de groep van Vitesse lopen, 1 boy van RFA liep naar FIIIR omdat deze elkaar goed kennen, Politie was er al weer snel bij op de Korenmarkt, en deze verzochten de groep uit rotterdam weg te gaan uit de stad, niet veel later belde FIIIR op en zei '' kom naar de rijnhal'' hier werd door een aantal fans uit Arnhem op gereageerd, toch zou het niet de rijnhal worden maar het cafe in Zuid.

Na een half uur te hebben gewacht kwamen de fans uit Rotterdam met zo 20 a 25 man (Hou me te goed) richting de kroeg lopen, een aantal fans zon 20 man van Vitesse zochten de confrontatie op met de boys uit Rotterdam. Aan beide kanten werd er goed geknokt en aan beide kanten zijn er rake tikken uitgedeeld, helaas zou ook deze confrontatie van korte duur zijn, want ook hier was de politie van op de hoogte, en binnen 10 seconden stonden er al weer 2 politie wagens + burger + 1 busje + plus hond.

FIIIR trok zich terug, dit omdat ze niet gepakt wilde worden wat logisch is.

Conclussie: Eerlijk is eerlijk meer klappen gehad dan uitgedeeld, verder aan beide kanten geen arrestaties verricht, en aan beide kanten geen ernstige gewonden. Niet gek voor een vrijdag avondje, en je eigen club niet eens speelt.

FIIIR eerste club in Nederland die naar zuid kwam.

Respect voor dat

Cheers RFA
Waarschuw beheerder
donateur
Respect voor dat

respect voor een paar klotejong die een club zn naam misbruiken om elkaar ff op de bek te timmeren en zo het voetbal ed ff naar de klote helpen?

(N)
Waarschuw beheerder
Ze kunnen het blijkbaar toch zonder wapens

Waarschuw beheerder
donateur
is het met Lau eens.... zoals altijd natuurlijk O:)
Waarschuw beheerder
wat een ongelofelijk stoer verhaal zeg

:Z

Waarschuw beheerder
:gaap:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
of je dan zo stoer bent om naar zuid te komen!
vitesse stelt al jaren niks voor,zelfs de graafschap heeft een betere groep waar de rijnfrontboys jaloers op zijn!
Waarschuw beheerder
mooi werk, maar beetje nutteloos dat je dat op pf zet!
Waarschuw beheerder
respect????pffff wat een zielig zooitje! Zoals ik al eerder zei:je hebt mensen die komen voor het voetbal en mensen die komen om heibel te trappen.....een middenweg is er niet! zielepoten
Waarschuw beheerder
Gooi die gasten maar weer terug op dat veldje waar ze aan het vechten waar en laat de "napalm" er even overheen gaan 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Football yes violence no
Waarschuw beheerder
Dat zeg ik: Napalmen die zooi B)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maar aan de andere kant is het wel weer kick om op zondag middag,zaterdag avond elkaar de knker te slaan/schoppen als hobby.dus tjaaaaaaah
Waarschuw beheerder
Dat doen ze toch niet in Haarlem? :o Daar zijn jullie Haarlemmers veel te netjes voor toch? :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
FIIIR No Surrender!!!

Waarschuw beheerder
Respect?

Ga knikkeren ofzow
Waarschuw beheerder
nee knikkers komen nog harder aan!!
Waarschuw beheerder
Een meid uit Rotterdam gooide nog met een glas na 1 van de boys van Vitesse

O:)
:x

Waarschuw beheerder
Dan maken we knikkers van papier ;)
Waarschuw beheerder
Zelfs dat kunnen ze als moordwapen gebruiken tegenwoordig 8)
Waarschuw beheerder
goh miss zuid doel je soms ergens op :D

Artiest Digression
Waarschuw beheerder
aardig gek
Waarschuw beheerder
Gek in je koppie :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hahaha respect voor mijn matties van feyenoord, als ik trug ben van vakantie gaan we er weer samen tegenaan!

STERKER DOOR STRIJD!
Waarschuw beheerder
Hahaha respect voor mijn matties van feyenoord, als ik trug ben van vakantie gaan we er weer samen tegenaan!

STERKER DOOR STRIJD!

Dat zeg ik: Napalmen die zooi

;)
Waarschuw beheerder

STERKER DOOR STRIJD!

dat zegt een amsterdammer hahaha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ben Amsterdammer maar al mijn levenlang feyenoord supporter!

Waarschuw beheerder
iloontje spammer

Waarschuw beheerder
Amsterdam is voor homos
Waarschuw beheerder
Amsterdam is voor homos

Zwakzinnig gedrag weer

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
rudy jij weet ook wel dat ik tot de grote jongens van feyenoord behoor, ik heb jou 2 jaar geleden bij fcg-fey nog aan de lijn gehad!

Waarschuw beheerder
Mja trouwens waneer krijg je de baard in de keel :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahah ik praat misschien niet zo normaal maar ik sla direct of trek anders gewoon een wapen ;) en daar weten andere supporters genoeg van hoor ;)

Waarschuw beheerder
Heb het heurt ja
Waarschuw beheerder
Ik niet, dus houd nu maar weer op :P

Waarschuw beheerder
Ik kan niet eten
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
hahah ik praat misschien niet zo normaal maar ik sla direct of trek anders gewoon een wapen en daar weten andere supporters genoeg van hoor

je doet je gulp open? nah, dan ren ik wel weg ja...

hehe

Waarschuw beheerder
iloontje spammer

Wat?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
haha grappemaker, vraag maar aan die joden wat ik deed bij de A10 toen!

a10
a10 joden niet gezien
Waarschuw beheerder
je doet je gulp open? nah, dan ren ik wel weg ja...

Niet zo jaloers doen :nee:
Waarschuw beheerder
haha grappemaker, vraag maar aan die joden wat ik deed bij de A10 toen!

Die heb je van achteren genomen zeker :o Jij smeerlap :[
Waarschuw beheerder
Dus...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:gaap:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar mensen ik ga ff naar zo'n "gezellige" geile bar hier ;) toedels
Waarschuw beheerder
heeft niets met jaloezie te maken...gewoon pure angst...