11131x bekeken
Ik zeg altijd maar vrijheid blijheid, opdringen heeft geen zin! Gewoon lekker samen praten en zien wat er gebeurd. Zeker bij de eerste keer moet niets een verplichting zijn/ lijken!
Wederom moet ik je gelijk geven.
Maar dan moet je wel een keer naar iemand toestappen zodat je die persoon een keer spreekt
Pas als je accepteert dat je nee kan krijgen, is het een stuk makkelijker om contact te zoeken. Want dan maakt het je niet meer uit, wil ze niet met je praten. Nou goed, doe ik dat toch met een ander?
Onzekerheid is de grootste angst van de meeste mensen. Overwin deze en je zult met plezier op iedereen afstappen.
Alleen kan het dan soms irritant zijn de rest van de omgeving zo kinderachtig reageert, daar moet je dan ook proberen boven te staan!

Onzekerheid is de grootste angst van de meeste mensen. Overwin deze en je zult met plezier op iedereen afstappen.
Alleen kan het dan soms irritant zijn de rest van de omgeving zo kinderachtig reageert, daar moet je dan ook proberen boven te staan!
laatste aanpassing
Maar waarom wil je dan nog steeds al die mensen die zo onbereikbaar zijn?
Je hebt, zoals jezelf zegt, al ervaring genoeg om te weten dat het eigenlijk drama is zulke mensen te willen veroveren voor jezelf
Je hebt, zoals jezelf zegt, al ervaring genoeg om te weten dat het eigenlijk drama is zulke mensen te willen veroveren voor jezelf
Het goeie gevoel van het is me wel gelukt om die persoon te veroveren misschien.
Geen idee want heb er zelf nou niet bepaald ervaring in