Partyflock

Forumonderwerp · 745409
Golf 2 VR6 Bi-Turbo 4x4

Klick here vor a nice movie...
VR6 Turbo Movie
VR6 Turbo Movie 2
VR6 Turbo Movie 3
VR6 Turbo Movie 4
VR6 Turbo Movie 5

LUCKAU 2005 is coming........
laatste aanpassing

beetje zinloos...

OT:
VR6 is mij te snel... :(
is prachtig allemaal, maar levensgevaarlijk

bij computers

Vast chiptuning;)
:o ;)
Staat bij computers, TECHNIEK (!!!!!!)

OT:

ZIeke auto.....Zieke motor....
Beter niet voor mij....

Rij mezelf hardstikke knokkie

Ik vind het wel stoer :yes:B)
laatste aanpassing

Nice work (y)
*welke codec heb je daarvoor nodig?*

xvid en divx heb ik al...
hm
laatste aanpassing
dat werkt dus niet.

en ik denken dat mijn gechipte zesje snel is, wil ook bi-turbo :P

Ziet er (Y) uit!!
Artiest Razer
leuk bakkie :P

LOL @ einde filmpje broek op de enkels en "short"eronder hahahah
hehe... its in holland 130 op de straat : )
in germany noooo limitssss : )

brute golf ;p

ziet er wel stoer uit :)
heb de golfjes stukke sneller gezien!!
Damn die golf is snel!!! :O
Wil ook wel zo'n snelle auto, alleen wat nieuwer...
Ghehe, das een beste:yes:

ga naar de site van IPE tuning. daar staat een golf R32 op met een bescheiden 600 PK..

Zit er ook 4 wiel aandrijving op of zie ik dat nou verkeerd?
4x4 idd! als je goed kijkt...eigenlijk maar logisch :s
Idd, van 0-20 (of meer) kan een FWD echt niet zo snel!

Haha, dan spin je waarschijnlijk al het rubber eraf.

Artiest Havoc 303
V3git4 8 februari 2005 17:03
4x4 idd! als je goed kijkt...eigenlijk maar logisch :S

Juist niet; volle gas optrekken met een 4x4 rij je je koppelingsplaten finaal mee om zeep, heb ik me laten vertellen.

Wél heel vette filmpjes, is weer eens wat anders dan die totaal afgeragde golfjes II met "fast & the furious"-spioler, die je overal rond ziet rijden... :respect:
Hehe, hij is zo laag dat je geen kuiltje in de weg kan hebben. Vet ding hoor :yes:
Als je zoveel kracht naar je wielen in 1 keer wil overbrengen denk je er heus wel aan om een goeie koppeling erin te zetten!

Goede koppeling of niet, hij heeft wel gelijk.
Bij voor of achterwielaandrijving gaan de krachten vooral naar je spinnende wielen, maar nu krijgt de aandrijflijn alles te verduren.
Overigens zal deze auto waarschijnlijk alleen voor sprints gebruikt worden dus maakt het verder niet heel veel uit.

wat een bullshit,4x4 is perfect om me te sprinten,dat je koppeling dood gaat is onzin

rijden genoeg 1000+pk 4x4 autos rond ;p blijven ook heel.
Hij heeft ook wel gelijk, maar ik denk dat er heus wel koppelingen zijn (racekoppeling?) die zo gemaakt zijn dat ze dat beter aankunnen en het mij ook verstandig lijkt om zo 1 aan te schaffen.

Het gaat in de eerste instantie om het aantal NM's, maar dat zal over het algemeen wel heel hoog zijn bij +1000 pk motoren. En de mensen die zo'n auto rijden zullen als ze dat al voor normaal straat gebruik doen zeker niet vaak vol gas op trekken.
Er zijn wel racekoppelingen ja, maar die zijn gemaakt om meer piek belasting aan te kunnen en betere prestaties te leveren (doordat ze niet of nauwelijks slippen).
Zijn totaal niet geschikt om lekker mee te rijden en de levensduur zit meestal zo rond de 10 duizend kilometer.
Verder niet te verwarren met een lichter (race)vliegwiel wat veel mensen monteren.
2 pixxure, het is geen IPE maar EIP ;)

maar die gatsen bouwen echt vette dingen!!

ik zal nog is zoeken naar een filmpje van een golf met bijna 1200PK als ik hem vind post ik hem wle ff.

ik bied 5 euro!

k'houd niet zo van golfjes,... remus hier, koni's daar en klaar.... Maar deze... zooow, als je dan toch een golf tuned, dat is dit toch wel DE manier, toppie een echte wolf is schaapskleuren, althans, voor die genen die de intercooler en schijfremmen over het hoofd hebben gezien...

haha dat laatste filmpje is mooi man :respect:
laatste aanpassing

Hehe, een vriend van me die een corrado heeft vond hem niet zo leuk ;)
toppie een echte wolf is schaapskleuren, althans, voor die genen die de intercooler en schijfremmen over het hoofd hebben gezien..

schijfremmen zegt echt geen ruk ken iemand met std corsa en die heeft ook ong dezelfde schijfremmen. en intercoller zegt al iets meer maar dan kan het nog hopeloos zijn met een auto.

tja het blijft een golf he!
<---------------doe mij maar..

Dus als k een paar keer volgas optrek,is mijn koppeling kapot? :S

4x4 is juist gemaakt om niet te slippen,bij mij dan

Klopt, daarom krijgt de koppeling alle krachten te verduren, wat bij wielspin niet het geval is. Met slippen in het bovenstaande stukje bedoelde ik trouwens slippen van de koppeling.
En nee, na een paar keer volgas optrekken is ie niet stuk.
Het gaat meer om het in beweging komen uit stil stand, als je dat vaak genoeg met veel gas doet zul je er wel sneller problemen mee krijgen.

schijfremmen zegt echt geen ruk ken iemand met std corsa en die heeft ook ong dezelfde schijfremmen. en intercoller zegt al iets meer maar dan kan het nog hopeloos zijn met een auto.

Je moet ook naar de remklauw kijken ;), als het een 4pots is dan weet je dat het goed is. als je goed kijkt, kun je ook wel het kwaliteits verschil zien.. en standaard remsystemen met alleen geperforeerde schijfjes vallen dan zo door de mand..
Boost beast is snelle auto : Corsa A 2x een 2.0 16V Turbo 365 PK per stuk :)
OPEL :gaap: .....
opel ist nix :nee:

VW & Audi (y)

New_VR6_BI_Turbo_Movie 5

24h racing... 5 - 8 Mai (Nürnburgring)#
AUDI TT-R wins... :bounce:
laatste aanpassing

Toch iets meer Audi :)