Partyflock

Forumonderwerp · 745329
Betreft: evenement: Hellraiser, zaterdag 5 februari 2005 om 22:00

Waarschuw beheerder
en ??? heb ik wat gemist ???

of blij dat ik thuis ben gebleven ???
Waarschuw beheerder
kzou het niet weten ;)

Waarschuw beheerder
ben wel benieuwd :yes:
Waarschuw beheerder
was (Y)lekka knalle goed hatd geluid gezellie ratattaa
Waarschuw beheerder
donateur
Yupz, je hebt cker wat gemist :yes:
Waarschuw beheerder
ja et begin vond ik ff geen zak aan....
maar dat kwam later wel weer goed gelukkig.
werd wel lekker gedraaid daar door een aantal personen
en geluid was wel weer heerlijk hard ik ben nu bijna doof...:S

alleen jezus hee ik heb nog nooit zo´n enorme kudde security volk gezien..... belachelijk veel gewoon:/

Waarschuw beheerder
Beter teveel als te weinig...:/
Waarschuw beheerder
donateur
Beter teveel als te weinig...

idd, heb trouwens helemaal geen ruzie's gezien :nee:
Er hing naar mijn mening ook totaal geen dreigend sfeertje :)

Werkzaam bij Infected-events
Artiest Shadowkiller
Waarschuw beheerder
nee idd, de sfeer wwas veel beter dan de vorige hellraiser!
was echt top feesie:D

Waarschuw beheerder
donateur
:cry:
Waarschuw beheerder
Qua muziek en geluid was het super vet!!! zeker later op de avond. Veel darkcore en new industrials:)

De bezoekersaantallen vielen volgens mij wel tegen dus daarom leek het alsof er extra veel security was.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ach nou zo vet was het niet vond ik.

niks wat eruit sprong, middelmatig feest

en belachelijk veel en agresief reagerende security, zo erg heb ik het nog niet eerder gezien :S

en rustig maar dat betekent gewoon meer dansruimte dus das nog zo slecht niet.

maar de volgende keer zal ik niet zo snel meer gaan
Waarschuw beheerder
Er waren ook 2 verschillende soorten security. Je had security van rige in zwarte jassen en je had security van worldwide in het blauw.

Waarschuw beheerder
donateur
Heb me echt super vermaakt :D vond het heel gezellig :D, goeie sfeer (Y) leuke mensen :jaja:

Alleen die security idd :frusty: als je achter je keek stonden er gewoon 20 man op een rij :|

En je hoefde maar je sigaretten te pakken, of ze stonden al te kijken :S

Beetje overdreven :[
Maar dat mocht de pret niet drukken :D
Ik heb een topavond/nacht gehad :bounce:
Waarschuw beheerder
hahahahaha heb ook een topnacht gehad ben nog nooit zo vaak herkend was echt leuk veel mensen ontmoet en leren kennen,we komen elkaar vast nog weleens tegen op een feest bedankt!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb een donderskicken feesie gehad muziek stond lekker hard heb de hele nacht staan hakkûh:D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
beetje jammer dat het niet echt druk was, Promo stond op het einde van de avond gewoon voor een lege zaal te draaien.
ook jammer dat het niet net zoals vorige keer 3 zalen waren.
ik vond het wel lijp om te zien hoe ze die gast aan vleeshaken ophingen.
Sfeer was redelijk, al met al wel leuk feestje!:bounce:

(weet iemand waarvoor er een cameraman aanwezig was?)

Waarschuw beheerder
om te filmen denk ik.
Waarschuw beheerder
donateur
hahah maar voor een dvd?? of mischien filmpjes voor op internet?
Waarschuw beheerder
er komt een dvd uit van hellraiser heb het nog ff gevraagd voor ik er langs sprong haha flamman was ook wel hherlijk aan het draaien heb me daar goed vermaakt
Waarschuw beheerder
ik vond et begin wat minder, maar later knalde et gewoon vet.... wat een dreunen zeg (Y) ook lkkr sfeertje, je werd gedwongen om te stampen :jaja:

Waarschuw beheerder
Schitterend!!!!(Y) (Ok noch moete blaaze daaro; De P van PEP;p )
Waarschuw beheerder
donateur
je werd gedwongen om te stampen
hmm dat word ik bij elk hardcore-feestje wel. weet iemand toevallig nog waarom de oafter niet doorging?

Waarschuw beheerder
was wel vet :D

Waarschuw beheerder
hmzz ... heb dus wel iets gemist :/

Waarschuw beheerder
donateur
jaah je hebt een tof feest gemist
Waarschuw beheerder
jaaaaaaa de sfeer was echt wel goed tenminste vondt ik je kon gewoon "ouderwets" perongeluk tegen iemand aanlopen zonder dat je een klap kreeg kijk das beter toch

Waarschuw beheerder
perongeluk tegen iemand aanlopen zonder dat je een klap kreeg

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Private zegt:

They've torn my soul apart!
Waarschuw beheerder
hmmm ging de a-party niet door?! nou jah toen we der langs rede stonden er best wat mense iig... ik ga men a-party nu houwe, veeel smoke :P:P:P
Waarschuw beheerder
donateur
hopen dat het in DL vanavond net zo leuk wordt :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
nou om eerlijk te zijn:
dit is de eerste keer dat we eerder weg zijn gegaan vanaf n party omdat we t niet geweldig vonden,tenminste voor de volgende keer ga ik niet weer 3,5uur in de auto zitten om er dan daar achter te komen dat ook hellraiser niet meer is wat t geweest is
ow en blazen moest ook ja maar zoveel zullen dr niet gepakt zijn met drank op denk ik
Waarschuw beheerder
donateur
Het is mij ook zwaar tegen gevallen, zoiezo weer te veel mensen die aan het pogo-en waren zwaar irritant dus.

En we zijn ook eerder vertrokken en dat komt niet zo heel erg vaak voor.

Dus ga volgende keer niet weer dat tyfus eind rijden.

Waarschuw beheerder
Ik heb het wel leuk gehad, hele goede beveiliging hehehe ze pakten de wazi's er wel ff tussen uit :9

Het geluid was super (Y) en sfeer was kut (N) maar ondanks alles prima vermaakt :YES: :P

Alleen in het begin leek het erop dat mijn feessie verpest zou worden door een stel wazi's (ben dus bedreigd :) )
en het ging eigenlijk ook nergens om maarja ze moeten met iemand ruzie maken he? :) anders ben je niet stoer :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vond t wel n vet feesju!
Nie superdruk gelukkig dus meer ruimte idd,geluid was ook(Y) had gewoon n piep in me oren toen k buiten kwam.
Heb genoten van BuzzFuzz,Nosferatu en Vince:yes:
Beetje jammer dat Gizmo aan t einde van z'n hardstyle ging draaien:Shallo je staat op Hellraiser!!!
Maar verder heb k me prima vermaakt:D
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand E-noid gehoord ???
Waarschuw beheerder
k heb me de hele n8 vet goed vermaakt :D
jaah E-Noid!!! die blijft de beste! :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wat een kutfeest van de 1ste orde...
voelde me net een gevangene met al die security die in je nek liep te hijgen....je kon nergenssss ff rustig een jointje draaien of ze zaten al in de startblokken om je druit te kicken :|
Waarschuw beheerder
het is de laatste tijd wel kutsfeer op die hardcorefeesten,tijd voor een nieuw concept,nieuwe muziek,worden de feesten weer beter.
Waarschuw beheerder
godver wat een pracht feest, mn oren suisen nog helemaal, maar zo hoor dat ook :) top feesie van8.
noize suppressor :respect:
Waarschuw beheerder
veel vershcillende meningen zow te hore:S
en weer zegt iedereen kut security

Waarschuw beheerder
Nou , ik zal het je vertellen : echt een knallekker feestje niet meer normaaal !~!!!!
goede muziek/geluid sfeer was ook vet chill,
een x vechtpartijtje gezien ....
maar das ook niet om over naar huis te schrijven...
en noizesupressor was weer zalig !!!
( kortom lekkere n8 gehad !)
Waarschuw beheerder
donateur
HMZZZZZ ben nie geweest ben wel benieuwt hoe de acht met die persoon die *live* aan vleeshaken werd opgehangen is geweest:)
Waarschuw beheerder
PBH hallen staan altijd garant voor nazi's, zeer overdreven drugsgebruik en vele, vele vechtpartijen.

Altijd word daar over gezeurd na een feest daar helemaal in ZL, en terecht,

Hebben ze de security een keer goed voor elkaar, loopt men weer te zeiken:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vond ut cker nie geweldig keb me nog net nie verveeld maar dak me horloge vaker heb bekeken dan dak normaal in een heel jaar doe is wel een teken aan de wand dat ut nie geweldig was

Waarschuw beheerder
oja en niet te vergeten de vleeshaken act was ook echt super en showtjes waren ook echt perfect !!!!
leuk leuk leuk, en natuurlijk niet te vergeten de strippende dames oo o oo o o o , dat zag er er ook weer lekker uit !!!

en nog ff iets , complimenten voor de security , geen wzis gezien en geen aggressief sfeertje,
tenminste das mijn ervaring ....

stukken beter geregeld als bij megarave !!!!

Waarschuw beheerder
Hebben ze de security een keer goed voor elkaar, loopt men weer te zeiken

(Y) Inderdaad :)
Waarschuw beheerder
idd... en k snap ook niet dat je je feest kan laten verpesten door security... mja goed dan gebruik k ook niet :P

Waarschuw beheerder
Je had wel lekker de ruimte om ff los te gaan. Jammer dat de gemiddelde leeftijd wat laag was. Geluid moet beter verdeeld worden over de zaal.
Waarschuw beheerder
Gemiddelde leeftijd laag, ja dat weet je bij Hellraiser en MOH feesten.

De gemiddelde B2S party is wat ouder publiek, op decibell na dan.

Waarschuw beheerder
Ik vond dat er meer ouderen mensen liepen dan de vorige hellraiser :/

Waarschuw beheerder
Goed vermaakt veel bekende
maar alleen wel zwaar :vaag:

Waarschuw beheerder
Was gewoon geen gezeik lekker ragge daaro....
Waarschuw beheerder
hey super feestje , lekker geluid gewoon TOP FEEST :yes:
Waarschuw beheerder
Matt green was de man van de avond
Waarschuw beheerder
het was een gek feesie :bounce:

heel de avond staan hakkuh in de early rave zaal :)

gezellige sfeer :) veel lachende mensen gezien

alleen op het einde beetje veel opstootjes.
ik was best wel naar de klote en toen ging ik in de hal zitten vlakbij de ehbo. Ik heb de security aardig wat heen en weer zien rennen... :(

ME heb ik ook nog gezien toen ik door het raam naar buiten keek, of ze binnen zijn geweest weet ik niet

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
kut feest
edit
alles bagger :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vond het ook wel gaan...
Muziek Was egt top.. (y)
Tjah van de security.. :S .. was wel veel maar waren ook niet veel mensen aanwezig...
heb me wel vermaakt :bounce:

Waarschuw beheerder
Hardcorefeest ‘rustig verlopen’

ZUIDLAREN - Het hardcorefeest Hellraiser in Zuidlaren is volgens de politie rustig verlopen.

De party in de Prins Bernhardhoeve werd bezocht door 3500 mensen. Twintig bezoekers werden opgepakt wegens drugsbezit. Twee personen zijn aangehouden op verdenking van de handel in drugs. Ze hadden elk vijftig xtc-pillen bij zich. Daarnaast zitten nog drie mannen vast wegens mishandeling. Een 19-jarige Stadjer, die het reclamebord van Hellraiser wilde meenemen, kreeg een boete van 130 euro.

FUCK WWS
Waarschuw beheerder
Vond er geen ruk aan :/
Hing geen sfeer, muziek was niet echt super en laat staan de mensen die er waren :[
Enige wat ik wel interessant vondt waren die 2 mannen die aan die vleeshaken vast gezet werden. En 1 daarvan werd zelfs opgehangen...:d

Waarschuw beheerder
donateur
Sfeer was ver te zoeken... begin vond ik er niet echt veel aan... Later begon het wel wat harder te knallen... Hellraiser is niet echt mijn ding.... :P Ik vond Sledgehammer stukken beter en daar hoefde ik niet zo ver voor te rijden en niet zoveel geld voor te betalen..

Oja de act met die vleeshaken? RANZIG! echt ziek gewoon..:S

Maar door de mensen met wie ik was, was mijn avond toch wel top hoor..!! Moontje, Sion, Mijntje :lief: (K)

Waarschuw beheerder
was echt lekker feestje weer...heb me alleen zoo geergerd aan die tering pogo apen...
ben op gegeven moment gewoon ff naar zo'n security gast gelopen om te vragen of ie er wat aan kon doen..bah..en daar waren ze dan..10 min later hup iemand in de kraag gegrepen en het was meteen afgelopen met dat kut gepogo hihi..lekker voor ze...

haha was wel grappig...waren ze dik aant pogo-en..fuck it ik ga er tussen springen en gewoon lekker hakkuh...ze keken me aan van uhm ok?? hihi:)

maja vond het echt strakke actie van die security...vond het ook echt goed werk wat ze hebben gedaan, toppie

heb me verder enorm goed vermaakt..geluid was echt super...die bass voelde je echt..

Noize suppressor en Endymion..omg smullen geblazen

Waarschuw beheerder
PBH hallen staan altijd garant voor nazi's, zeer overdreven drugsgebruik en vele, vele vechtpartijen.

Altijd word daar over gezeurd na een feest daar helemaal in ZL, en terecht,

:yes:

Laatste hellraiser was ook saai..dus heb er geen spijt van dat k niet gegaan ben.. En met die security, da`s alleen maar goed toch:s
Waarschuw beheerder
Ja die pogo apen waren idd vet irritant! Er waren gasten die dachten dat ze werden aangevallen door die pogo figuren. Maar dat was eigenlijk meer hun eigen ilusie.
Door dat pogo gebeuren werd de sfeer er niet beter op.

En die act met die vleeshaken was echt ZIEK om te zien foto's staan al op terrorworld.
Waarschuw beheerder
Hellraiser was wel toppie. Dano was erg goed bezig.
Alleen jammer dat in zaal 2 de hoge tonen soms de overhand hadden. Wel tering klote gelul met de sigaretten. Ben wel een uur aan het zoeken en vragen geweest, blijkt dat ze weer weg zijn gegaan.
Werkzaam bij Tryfecta Events
Waarschuw beheerder
Was wel top feesie, alleen af en toe muziek in die linkerzaal, kon wel huilen, en die beveiliging zeer vervelend, maar verder goed vermaakt!!

Waarschuw beheerder
donateur
vond het echt een super feest, zo'n beetje de hele nacht in de rememberance zaal geweest:D :respect: oldschool :respect:
Waarschuw beheerder
ik heb me weer best vermaakt..en het geluid stond super..Negative A en E-noid:respect:
Waarschuw beheerder
was een heel vet feesie hoor!!!! :yes:

heb me de hele avond goed vermaakt, werd lekker gedraaid en de liveacts waren ook vet!

Die act met de vleeshaken was cool, wat een zieke lui, maar wel vet om te zien :D

Waarschuw beheerder
Hardcorefeest ‘rustig verlopen’

ZUIDLAREN - Het hardcorefeest Hellraiser in Zuidlaren is volgens de politie rustig verlopen.

De party in de Prins Bernhardhoeve werd bezocht door 3500 mensen. Twintig bezoekers werden opgepakt wegens drugsbezit. Twee personen zijn aangehouden op verdenking van de handel in drugs. Ze hadden elk vijftig xtc-pillen bij zich. Daarnaast zitten nog drie mannen vast wegens mishandeling. Een 19-jarige Stadjer, die het reclamebord van Hellraiser wilde meenemen, kreeg een boete van 130 euro.

3500 maar?
Het wordt steeds minder daar man, eerste hellraiser was nog 8000 man ofzo :o

Waarschuw beheerder
donateur
Voor de tweede keer helraiser
voor mij in zuidlaren
maar nooit meer vond er geen
kut aan
en dan ook nog es zon tering
eind rijden :(
security had best milder geworden
doe me een beetje aan megarave denke:(

Waarschuw beheerder
donateur
dat met die sigaretten was vaag :S

Vragen we aan dat mens die bij de wc's zat waar je sigaretten kon halen, zegt ze: ja dat kan niet, mag niet meer in openbare ruimtes blablabla :S

Vond het al vreemd, maar jah, later toch nog de sigarettenkraam gevonden gelukkig :D
Waarschuw beheerder
tja heb niks geen last gehad van security ze waren wel aanwezig maar toch was mijn sfeerbelevenis erg goed

Waarschuw beheerder
Poef:
k heb me de hele n8 vet goed vermaakt
jaah E-Noid!!! die blijft de beste!

ik sluit aan ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En waar waren trouwens de ijsjes? :|
Waarschuw beheerder
was een gruwelijk feesie was wel snel verrot maar heb me erg goed vermaakt

lekker veel mafketels gezien hahaha

Neeh die miste k ook al was aardig waar in het hol dacht van k neem een ijsie maar die waren er nie
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:S hoeveel van die nep agente liepe dr wel niet!! 2 voor elke bezoeker????? JE ZUS wat erg ....

van mijn part is dit echt de winnaar in mn

BEROERDSTE HELLRAISER TOT NU lijst.........
Waarschuw beheerder
maar verder heb je je wel vermaakt dan????
Vet feesje (Y) geluid was helemaal zoals ik gewend ben daar!
Wel aardig rustig...
Alleen jammer dat mn maat ziekies was :s
Waarschuw beheerder
Ooh jah, klaag klaag zeik zeik...

Fuck die shit ik heb me weer best vermaakt, alles was wel weer goe geregeld d8 ik sow.

:respect: endymion live-set. Helemaal los dusz, vol gas dubai.
Waarschuw beheerder
NOu ik vond het een top FEEST..
sireus heb me vet vermaakt...!!!!

Je moet het ylef leuk maken en niet al om je heen kijke gewoon stampen jaaaaaa
Waarschuw beheerder
ben wel benieuwt hoe de acht met die persoon die *live* aan vleeshaken werd opgehangen is geweest

Zoals altijd, naar mijn mening dan, saai.
Ze staan in een grote kooi pal voor de DJ.
Van mij mogen ze al die acts schrappen en vaker en meer van die danseressen neer zetten.

Die idioten lopen overal.
Maar mijn ervaring in de PBH hallen is juist dat ik er nooit vechtpartijen zie.
Al ben ik van mening dat een enkeling wel een flinke optater verdient.

Inderdaad. Zolang je niets te verbergen hebt, heb je er volgens mij ook geen last van. Laat ze gewoon hun werk doen en geniet van het feest. Geen last van ze gehad.

Ik vond het een heerlijk feest. Niet te groots opgezet.
Ben voornamelijk in de rememberence geweest en heb daar genoten van de vele ECHT oude nummers die voorbij kwamen.
Aangezien de gemiddelde leeftijd erg laag lag ben ik er van overtuigd dat velen die nummers nog nooit gehoord hadden.

:respect: aan The Prophet.

Voor mij was het een ZEER geslaagde avond.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
was echt lekker feestje weer...heb me alleen zoo geergerd aan die tering pogo apen...
ben op gegeven moment gewoon ff naar zo'n security gast gelopen om te vragen of ie er wat aan kon doen..bah..en daar waren ze dan..10 min later hup iemand in de kraag gegrepen en het was meteen afgelopen met dat kut gepogo hihi..lekker voor ze...

tjah slim dat je het hier gaat zitten verkondigen eigenlijk, kan je der op rekenen dat jij het volgende feest aan de beurt bent :yes: loser, beetje klikken bij de security omdat je het zelf niet afkon whehe.. zielig hoor :P
Waarschuw beheerder
ik zie hier regelmatig saai staan kan niet echt begrijpen dat jullie het saai vonden geluid echt super goed .. licht was ok ja was veel security maar das wel nodig denk ik.. Vond het super geslaagd feest beetje jammer vand e after maar ja das overmacht

Waarschuw beheerder
donateur
tjah slim dat je het hier gaat zitten verkondigen eigenlijk, kan je der op rekenen dat jij het volgende feest aan de beurt bent loser, beetje klikken bij de security omdat je het zelf niet afkon whehe.. zielig hoor

Nee, op die lui afstappen en vragen of ze ermee op willen houden helpt :S :no:
Of je krijgt een grote bek (dan heb je nog mazzel)
en anders een beuk voor je kop :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee, op die lui afstappen en vragen of ze ermee op willen houden helpt
Of je krijgt een grote bek (dan heb je nog mazzel)
en anders een beuk voor je kop

hij kon ook gewoon even een stukje verderop gaan staan hoor, blijkbaar niet in je opgekomen?

en om nou gelijk te gaan lopen klikken bij de security, zegt genoeg over de simpele ziel die hij is ;) zulke streken zullen hem wel bekend zijn, gezien z'n tactloze aanpak hier. kortom een zwakkeling dus :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
ja ok, ik ga dan ook gewoon een stukje verderop staan, er was ruimte genoeg, dus dat is het probleem niet, maar jah, tis wel lullig dat die pogoërs alles 'overnemen'

Op een hardcorefeest hoor je te hakken, pogo doe je maar op een hardROCKfeest :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah ach ik hou der ook niet van, maar ga er me niet aan lopen irriteren, maar wel gewoon ff stukje verderop gaan staan dus ;)

Waarschuw beheerder
heb me wederom prima vermaakt!!

Waarschuw beheerder
Sannuh :D

Waarschuw beheerder
donateur
Skat :)

Waarschuw beheerder
B) was gister ff gezellig he? :D Behalve het begin voor mij maar goed :D

Waarschuw beheerder
donateur
ja supergezellig *zucht* O:)

haha ;)

Waarschuw beheerder
Pogo Action B)
Waarschuw beheerder
^^

:| HAKKUH :respect: hehe was weer heerlijk feessie hakkuh anders niks :)

Waarschuw beheerder
Dat was sarcastisch bedoeld joh :P ik ga niet zo raar tegen andere mensen oprijen :P

Idd Hakkuh :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga niet zo raar tegen andere mensen oprijen

:| wat deed je gisteravond bij mij dan???

:p

Waarschuw beheerder
Ik deed een trancedansje want ik ben een trancenicht volgens een paar mensen :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en de clubkutgehalte meting gaf zowaar een daling aan van maar liefst 80% :D gezien de voorgaande feesten in zuidlaren de absolute piek (y) :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
PF doet weer raar :S serververtraging!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik deed een trancedansje want ik ben een trancenicht volgens een paar mensen

maar dan wel een hele lieve :lief:

;)

Waarschuw beheerder
:D Dank je :D

Ik heb op z'n schots leren dansen op hardcore van Matt :P

Waarschuw beheerder
donateur
snap m niet :/

maar kben ook nog vaag enzo :vaag:

:9
Waarschuw beheerder
donateur
junk ;)

Waarschuw beheerder
Vaag joh nu nog?? :O

Ben best wel bekaf maar goed :D

Het is gister echt leuk geweest next party Houseqlassics waar een beter sfeer is tenminste :D

Waarschuw beheerder
donateur
ja, vaag omdat ik niet goed geslapen heb enzo, o.a. :bloos:

AQ hou jij je bek ff :[

:9

Waarschuw beheerder
Frieslan boppe aanwazig hiero :9

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, Auke is geen Fries hoor, dies asielzoeker O:)

Waarschuw beheerder
Oppakken, deporteren en te werk stellen :D

Waarschuw beheerder
donateur
ja dat roep ik al een half jaar, maar hij is er nog steeds :/

:p

Waarschuw beheerder
Praatjes vullen geen gaatjes :no: alleen een tandarts kan dat doen :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
:O jij kan ook gaatjes vullen lijkt mij ;)

Waarschuw beheerder
Als het moet, dan moet het :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
a man's gotta do........

Waarschuw beheerder
Inderdaad :d u haalt mij de woorden uit men mond :D

Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad u haalt mij de woorden uit men mond

2 zielen 1 gedachte ;)

Waarschuw beheerder
Soulmates :P

Waarschuw beheerder
donateur
idd :lief:

We gaan btw wel heel erg offtopic zo he? :9

Waarschuw beheerder
Hahahahaa is ook zo we kappen hier wel en gaan ff ergens anders forummen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vond het wel een lekker feest :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Feest was dik in orde, zaal II, Dikke set Dano (alleen afsluiten met chronic disorder op 45 toeren plus picth voluit??), Dikke set Buzz Fuzz, HELE dikke set Prophet, echt heel strak.
Gizmo viel wat tegen, waarna Flamman (maar ik zag toch echt een Arbaxas?), Predator en Promo t af mochten maken, Promo dikke ouwe Hellraiser set :respect: veel Cenobyte en Ruffneck! top hoor, alleen de echte bikkels gingen voluit t laatste uurtje ;)

Verder geluid GOED, niet te druk :P en EINDELIJK eens duidelijke beveiliging, geen wazi clowntjes kunnen vinden binnen.

Wel humor dat bepaalde mensen lopen te zeiken over een teveel aan security, ik kom daar om te feesten en op de entree na zie ik ze niet, simpelweg omdat ik er m'n eigen feest van bouw., dus om je daar nu lang en breed over druk te gaan maken?

Op naar de volgende Hellraiser!

Waarschuw beheerder
donateur
uhhh gizmo dacht dat hij op een Q feest was volgens mij :vaag:

slaapverwekkende set was dat
Waarschuw beheerder
donateur
Opsich was ze set net eens zo verkeerd, maarja als Prophet net daarvoor flink heeft lopen raggen (PWA is een f.... hehe) sluit een Oldskool set met platen als I am a nightmare walking enzo.. daar nu niet echt ideaal op aan.
Waarschuw beheerder
vond het een best feest, geluid stond goed hard en er werd goed gedraaid.

heb me goed vermaakt iig :D
Waarschuw beheerder
donateur

haha was wel grappig...waren ze dik aant pogo-en..fuck it ik ga er tussen springen en gewoon lekker hakkuh...ze keken me aan van uhm ok?? hihi

maja vond het echt strakke actie van die security...vond het ook echt goed werk wat ze hebben gedaan, toppie

jezus wat ben jij zielig, vroeger zeker ook vaak gepest... mama ze pesten me, mama me broer heeft dit en dit gedaan

en zo te zien ook een praatjesmaker, heb jou niet in die pogo gezien (die rechtsvooraan iig)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
omg hahahahaha

ik stond hele avond linksvoorin voor de speakers...iedereen ergerde zich dik aan die lui, heb ook aan ze gevraagd of ie gewoon kon ophouden omdat ie echt NIET tof zijn...kijk ik kan hem wel possie klappuh geven maar wat heb ik eraan dan?? en gezeik over van dan ga je toch even ergens anders staan...fuck off man die lui moeten es weten dat ze motten kappuh met dat domme gezeik van ze...ze verpesten altijd sfeer en lopen zelf het meest te zeiken als er eens ruzie is geweest op een feest...en tja als iedereen daar maar ze bek over dicht houd weten die mensen nooit dat ze moeten opzoutuh...waarvoor kom je na een hardcore feest...als je wil pogo-en ga je maar lekker naar een hardrock feest(maja daar zal het wel te ruig voor ze aan toe gaan)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb me goed vermaakt op Hellraiser. Muziek stond goed hard ('s ochtends was het gehoor een stuk minder). Verder geen last gehad van de security, heb er ook niet echt op gelet. Tijd om ff goed te gaan slapen nu.
Waarschuw beheerder
donateur
pipo

verder zal ik wijzelijk er niet verder op ingaan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
damian, damian, gezien je leeftijd is er weinig kans dat jij reeds actief was in de hardcore scene voordat pogo geintroduceerd werd :nee: , snap dus eigenlijk niet waar jij je zo druk om maakt in dit geval :/

in de oldschool-hal heb ik geen pogo gezien, vraag ik me dus af waarom je die hal niet heb opgezocht toen je je er zo verschrikkelijk aan begon te irriteren? daarintegen kon je wel de moeite nemen om de security in te lichten met je stakkerige kleuter geklaag :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
opbokken met dat klote pogo en daarmee basta :[
Waarschuw beheerder
voordat pogo geintroduceerd werd

?????.....pogo hoort hier helemaal niet thuis. :no:

Wel zielig hoor...worden je wazi-tekens afgenomen, mag je sommige shirts niet dragen, je tattoos zorgen voor een enkele reis uitgang, je ziet er belachelijk uit met die afgerolde broekspijpen en je kisten zonder witte veters......mag je ook niet meer pogo-en..!!:vaag:.....:d

Waarom komen jullie nog??

Ghehehe

:respect: voor al die die-hard partybeesten die het snappen.
En die helpen dit een halt toe te roepen.
Wordt het tenminste weer gezellig.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gelukkig zijn er mensen die ut feesten snappen en dat is in ieder geval geen pogo
Waarschuw beheerder
Precies :yes:

Ik heb me prima vermaakt:bounce:
Heerlijk uit mijn dak gegaan...

Enne.... wat een super live act...:respect:
Dat is tenminste 'echt' Hellraiser :P
:devil:

Waarschuw beheerder
echt vet feest, heb me goed vermaakt :jaja:

Artiest Digression
Waarschuw beheerder
Was te kick :xtc:

Waarschuw beheerder
?????.....pogo hoort hier helemaal niet thuis.

Wel zielig hoor...worden je wazi-tekens afgenomen, mag je sommige shirts niet dragen, je tattoos zorgen voor een enkele reis uitgang, je ziet er belachelijk uit met die afgerolde broekspijpen en je kisten zonder witte veters......mag je ook niet meer pogo-en..!! .....

Ghehehe

whahah (Y)
Ff by the way: Ik vond het een topfeest!!

Waarschuw beheerder
Eten doet pijn

help

Waarschuw beheerder
donateur
Top feessie :bounce:

Ik vond het tot het laatste 1,5 uur ook wel relaxte sfeer in de membarence( zoiets dan ;) )zaal!

Vond het alleen een beetje vaag, dat toen ik van de ene zaal naar de andere liep, dat er gewoon een fucking SCHAAR op de grond lag!!! :vaag:

Goed blijven fouilleren, maar als de steekwapens voor het oprapen liggen.... :S

Maar verder wel goed feest! :jaja:

Artiest Pornstar
Waarschuw beheerder
?????.....pogo hoort hier helemaal niet thuis. :no:

Wel zielig hoor...worden je wazi-tekens afgenomen, mag je sommige shirts niet dragen, je tattoos zorgen voor een enkele reis uitgang, je ziet er belachelijk uit met die afgerolde broekspijpen en je kisten zonder witte veters......mag je ook niet meer pogo-en..!! :vaag:..... :D

Ghehehe

:respect: voor al die die-hard partybeesten die het snappen.
En die helpen dit een halt toe te roepen.
Wordt het tenminste weer gezellig.

Hehehehe... ;)

Was top geregeld, Siertje en ik waren heel blij met onze poolse persoonlijk beveiliger als we naar het podium moesten.. (Y)

En de haken waren zoooooo cool!!

Waarschuw beheerder
Geweldig feest!!!

Waarschuw beheerder
Yup Yup

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vond de sfeer iets minder en het was niet zo druk....maar de muziek was (y):yes:

Waarschuw beheerder
heb je niet gezien
Waarschuw beheerder
donateur
Ook dopey heeft zich PERFECT vermaakt

:respect: ja inderdaad(y)

Waarschuw beheerder
donateur

Vond er eigenlijk geen reet aan!

Was wel kick dat er 3 achter elkaar over hun nek gingen :D

Waarschuw beheerder
Strippers waren wel geil

Waarschuw beheerder
donateur
Niet gezien, stond alleen in de membarence zaal...

veel te veel kk gepogo in die suffering zaal... beetje jammer :/

Waarschuw beheerder
Daar waren ze ook

Waarschuw beheerder
donateur
ja? :vaag:

hehe... O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Hoelaat ongeveer dan!?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb goed na me zin gehad!(y)

Waarschuw beheerder
Hehe ik weet niet maar ik heb ze gezien

Waren goeie kontjes

Waarschuw beheerder
donateur
:kwijl:

;)

Waarschuw beheerder
hihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Jetje waneer meeten wou een feest

zzwak daje er niet was
Waarschuw beheerder
Hellraiser:
Ik heb me prima vermaakt, t was echt gezellig! Maar hier en daar vrij rustig vergeleken met de andere feesten in de PBH. Ik vond eigenlijk bijna alle dj's lekker draaien in the suffering zaal.
Over de security: goed dat ze aanwezig zijn, maar laat ze aub ophouden met een btje uitdagend gedrag..:S
Zoals rare vragen aan je stellen die nergens op slaan. Of je de hele tijd aankijken. (tja en ik gebruik nou eenmaal niks...)
En de security was niet goed op elkaar afgestemd....want ze spraken elkaar tegen:
Ik kwam binnen, werd gefouilleerd. Niks mis mee natuurlijk. Zag ook wel dat ze zeer streng tegen wazisme waren. Heb binnen geen 1 WP ketting gezien en dat is alleen maar beter natuurlijk!!
Maar goed ik moest me broekspijpen naar beneden doen, want daar kon iets in verstopt zitten...Ik zo prima, hij zo ok prima je mag ze zo weer omhoog doen.
Dus ik doe dat (had nl lengtemaatje 36 aan). Kom ik binnen, ja dat mag niet..ik zo huh...? Ja zegt weer een andere security dat mag alleen binnen en niet hier in de hal...Dus k ga snel naar binnen. En begint ineens een vent te zeuren: ja nog 1x en je vliegt eruit dit en dat...
Ik :S
Ik zo nou snap ik er niks meer van die zegt dit en die zegt dat....:S
Maar goed toen alles maar zo gelaten wat t was. Maar stel volgende x duidelijkere regels op. Ook wat betreft wiet enzo de ene werd het afgepakt de ander niet.

Waarschuw beheerder
donateur
Dat gezeur over pogo.. laat iedereen toch lekker zn eigen ding doen...
Waarschuw beheerder
Ja had ik ook....was vergeten mijn wiet in de auto te laten:s
Mocht het wel mee naar binnen nemen..
ik binnen een joint draaien.
Gelijk helemaal vol met security zaklamp op me smoel wiet afgepakt + dat ik nog eens van top tot teen gefoullieerd werd.... :frusty:

Had dat dan bij de deur gezegd....had ik t teruggelegd in de auto!!! :[

Waarschuw beheerder
Sowieso maar goed beetje triest om zo scherp op drugs te controleren

Trouwens die beveiliging gasten hadden een paar ook echt wel wat op
Waarschuw beheerder
heb Hellraiser moeten missen, twee weken geleden mindcontroller, vorige week trip to dreamland en volgende week Hellbound..... tsja Hellraiser zou dan echt te veel worden. maar volgens mij was t wel een goed feesie op wat domme pogolui na dan

Waarschuw beheerder
Klapte dur hendig op kel, fit als een hoentje nu, hijg steun kreun puf zucht

Waarschuw beheerder
Ik heb geen pogo gezien gelukkig :xtc: :xtc:

Waarschuw beheerder
was weer lekker feestje, sfeer was goed muziek top:)
alleen wel raar ja dat de 1 zegt ja je mag je wiet mee en de ander zegt dat et niet mag:S
maar dat kon de pret zeker niet bederven :respect:

Waarschuw beheerder
Welke?!?!?

o:)

Waarschuw beheerder
aardig gek

Waarschuw beheerder
donateur
Vond er maar weinig aan... gelukkig dat er een aantal bekenden waren, anders was het helemaal niets geweest.. (N)

Jammer dat er weer strippers worden neergezet op zo'n feest, ff tieten showen.. that's it (N)
Haalt de "gewone" danseressen zo naar beneden, beetje jammer.

Die freak show vond ik daarentegen wel weer bij het thema passen (Y)
Waarschuw beheerder
membarence zaal was zeker wel te gek!!
Werd lekker gedraaid en heb nog steeds 'n piep in mn oren!!

Waarschuw beheerder
wat is er mis met tieten showen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
niks mis mee toch?
Waarschuw beheerder
uhhh gizmo dacht dat hij op een Q feest was volgens mij

Gaat ie fartstyle draaien:S

Iemand toevallig nog n gast gezien met zilveren spikes en MrBean shirtje?:O

Waarschuw beheerder
Tja goed dat ik toen naar de andere zaal liep

Waarschuw beheerder
donateur
wat is er mis met tieten showen?

Is niets mis mee.. je moet goed lezen jij!!
Maak er dan op z'n minst een coole show van.. maar dit sloeg nergens op vond ik.

Hey geef alleen mijn mening!! ;)
Waarschuw beheerder
nah jah leuk dat het feest wel top was voor de lui die erheen waren maar naar mijn mening zal het wel weer een standaard hellraiser geweest zijn :)

Waarschuw beheerder
Tieten een goede kont is mij genoeg

Wat moeten ze meer doen

Hoe meer ze bewegen hoe minder je die tieten ken zien

Waarschuw beheerder
donateur
Het is ook nooit goed hè...

Lekker simpel je gedachte :flower:
Waarschuw beheerder
Ja was een gruwelijk feesie, in tegenstelling tot mindcontroller hier eindelijk de ruimte om flink uit je dak te gaan en gedaan ook!!
Dat je niet mocht smoke binne was wel jammer, had het maar effe netjes gevraagd of je mocht smoke want vond het al zo fris ruike toen we der ware :D
En dat de beveiling zo aanwezig was niet echt problemen mee dankzij hun waarschijnlijk rustig en weinig wazi's
Ja en je had 2 van de pogo'gangster' groepen echt lompe gaste nie normaal, gelukkig viel het mee en waren er genoeg mensen die lekker gingen staan hakken voor hun neus!! al met al een TOPfeesie!!!!!
grtzz sikkus

Waarschuw beheerder
Leddie ik hou van simpel
Waarschuw beheerder
Iemand toevallig nog n gast gezien met zilveren spikes en MrBean shirtje?

Kan het me niet helemaal herinneren aangezien ik een beetje :vaag: was O:)
Maar staat me iets van bij dat ik opeens een shirt zag van Mr. Bean........
Coolie Joellie hehehehe

Waarschuw beheerder
donateur
Leddie ik hou van simpel

Ja die hint had ik al door ja ;)
Waarschuw beheerder
hai hai
Waarschuw beheerder
Martin Martin Martin Drent Martin Drent Martin Dreeeeeeent

Waarschuw beheerder
Martin Martin Martin Drent Martin Drent Martin Dreeeeeeent

:yes: :RESPECT:

Waarschuw beheerder
We gaan offtopic Roland :D
Waarschuw beheerder
was geen top feest

maar al met al goed vermaakt

flaman :respect:
Waarschuw beheerder
ik weet maar dit heeft gewoon eventjes aandacht nodig

Ontopic : lachu feestje (Y)

Waarschuw beheerder
aardig gek

Waarschuw beheerder
ik weet maar dit heeft gewoon eventjes aandacht nodig

Natuulek het is Martin Drent :respect:
Waarschuw beheerder
ik heb een geweldig feestje gehad...:D:D:D
eindresultaat: ziektewet:S
Waarschuw beheerder
Maar staat me iets van bij dat ik opeens een shirt zag van Mr. Bean........
Coolie Joellie hehehehe

It was the Gila Selectah:D

Waarschuw beheerder
Hellraiser is van Grunn

Das een feit B)

eindresultaat: ziektewet

:knuffel: voor Sariska :D
Waarschuw beheerder
nog meer:P:P:P:P:P

Waarschuw beheerder
:knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel:
Waarschuw beheerder
:D:D:D:D:D:D:D :knuffel: terug!!!

Waarschuw beheerder
Vond er maar weinig aan... gelukkig dat er een aantal bekenden waren, anders was het helemaal niets geweest.. (n)

Jammer dat er weer strippers worden neergezet op zo'n feest, ff tieten showen.. that's it (n)
Haalt de "gewone" danseressen zo naar beneden, beetje jammer.

Ze klaagden dat 'Nos' geen dansbare platen draaide, ik heb er niks van meegekregen, zat toen in de kleedkamer, om m'n spijkers in m'n kop te timmeren.

Die freak show vond ik daarentegen wel weer bij het thema passen

Vet showtje hadden we deze keer he? wilde mezelf eigenlijk ook wel wat haakjes laten 'aanbrengen' maar ze hadden er te weinig.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je moet het ylef leuk maken en niet al om je heen kijke gewoon stampen jaaaaaa

:jaja: vink ook enneeh waarom word er zo gezeurd over pogo?!
als je dat ziet loop je er toch omheen?! heb je ook nergus last van :)
dit was gewoon een goed feest geen ontkennen aan :jaja:

Waarschuw beheerder
Eigenlijk moet er een aparte pogohok komen en als iedereen er binnen is dan het hokkie dicht doen dan kunnen ze zich daar uit leven en tegen het eind van het feest weer open doen 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Hellraiser was vet!!!:respect: het geluid was prima alleen die security he

Waarschuw beheerder
donateur
Ze klaagden dat 'Nos' geen dansbare platen draaide, ik heb er niks van meegekregen, zat toen in de kleedkamer, om m'n spijkers in m'n kop te timmeren.

hahahaha BULLSHIT, heb een aantal x mogen dansen op zijn setje en ik vermaak me smakelijk op zijn plaatjes keuze samen met mij andere blonde collegaatje Mirjam.
Maar dat maar terzijde, want wij stonden er zaterdag niet..

Waarschuw beheerder
Jammer

Waarschuw beheerder
donateur
Jammer

Hey denk dat jij er geen ruk aan zou vinden, aangezien ik mijn kleren aanhoud ;)

Waarschuw beheerder
Maar dat maar terzijde, want wij stonden er zaterdag niet..

Weet ik.. ik kwam je naast mainstage tegen toch.. ;)

(ouwe Parkzicht reprezentin' :D)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ouwe Parkzicht reprezentin' :d )

Goddomme nu herinner ik het me!! Ik stond nog te kijken: bekende kop heeft tie dacht ik nog ;) hahaha.. Humor dit.

Volgende x dus ff gedag zeggen ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Goddomme nu herinner ik het me!! Ik stond nog te kijken: bekende kop heeft tie dacht ik nog ;) hahaha.. Humor dit.

Volgende x dus ff gedag zeggen

haha.. ik zag je twijfelen.. herkende je me wel met m'n masker op? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik twijfelde idd ja... hahaha..

Volgende x twijfel ik niet meer.. Jammer dat ik Sier niet heb gezien :( Zag em ook niet mc-en..

Waarschuw beheerder
Siertje lag te slapen in de kleedkamer.. :D

Nxt time MC-t ie weer.

Waarschuw beheerder
donateur
Siertje lag te slapen in de kleedkamer..

:o Opmerkelijk!!!

Waarschuw beheerder
pfff wat een balle feest... Wat een centenklopperij en uiteraad doet justitie dan maar al te graag mee met centenkloppen :vaag:
Waarschuw beheerder
ik vond t egt een TOP-feessie!!!!:bounce::bounce:

Ik snap niet wat mensen met die beveiliging hadden, ik had er geen last van :D

Egt TOP, veel beter geluid dan de vorige keer lekker hard!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Leddie ik had graag jou willen zien hoor dan maar met kleding aan

Klim ik wel het podium op om die eraf te rukken

Waarschuw beheerder
donateur
Klim ik wel het podium op om die eraf te rukken

Natuurlijk, fantaseren mag altijd.. ;)

Waarschuw beheerder
daarvoor ben ik een jongetje
Waarschuw beheerder
Zker weten een mooi feestje! De mooiste daar zo! Alleen jammer dat het de laatste keer daar was:(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Beter want het was een !@#%@#$ end rijden O:) !!!

Waarschuw beheerder
tja weet het eigenlijk niet wat ik ervan vond

sfeer vond ik super (K)
tja waar waren de ijsjes?????
de pleevrouw was super vaag :s

en het mixgehalte kon in mijn ogen beter. en het was zeker abraxis, geen flamman gezien.

enne het plastic beker voetballen was weer geslaagd hehe
Waarschuw beheerder
de laatste keer daar?????

Nou dat hoop ik niet het is een super locatie

Waarschuw beheerder
donateur
PBH gaat dicht toch??

Waarschuw beheerder
ja volgens mij wel
Waarschuw beheerder
ik hoorde ook al zoiets dat het dicht ging...
beter niet want ik vind het wel een super locatie...:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
beetje jammer idd :(

Waarschuw beheerder
Tja ken je nagaan dat wij noordelingen altijd zover moeten reizen

Stel jankerds

Waarschuw beheerder
donateur
Die Rudy wordt steeds brutaler joh..

Ga je mondje spoelen!!!

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja het was idd abraxis en vond hem er goed draaien heb er ook flink op staan hakkuh en vond het erg leuk dat hij later naast me stond op de vloer kijk daar maak je vrienden mee
Waarschuw beheerder
ik heb een donderskicken feesie gehad muziek stond lekker hard heb de hele nacht staan hakkûh

Ooow god..:s Jij bent toch dat mens van bijna 30 jaar (??!!) die ooit ns BEENWARMERS in de FIK stak op van een meisje op een feest?? :[

Waar sta jij de hele nacht op te hakkuh dan?? Laat me raden.......KISTEN?? :[

Maargoed, Hellraiser Zuid Laren ben ik niet geweest, wel in Duitsland...VET!!! (y)

Waarschuw beheerder
alles mensen klachten hebben zet het dan niet op de forum maar stuur je klacht naar info@rige.net daar kunnen ze er meer mee doen

gr michel
Waarschuw beheerder
Maargoed, Hellraiser Zuid Laren ben ik niet geweest, wel in Duitsland...VET!!!

Zuid Laren was...VET :P
Waarschuw beheerder
The Goodfucker © 7 februari 2005 13:30
Eigenlijk moet er een aparte pogohok komen en als iedereen er binnen is dan het hokkie dicht doen dan kunnen ze zich daar uit leven en tegen het eind van het feest weer open doen
8)

Top:)
Lijkt me een goeie:D:D

Ik heb me al met al wel vermaakt..
Ondanks me taakstraf van 14 uur en afgepakte hasj zeg ik:
Goed feest en goede security..
Maar toch geen zuidlaren meer...half 7 weg 12 uur thuis moet ff anders...[edit. Hoeft kennelijk ook niet meer]

Grtz
Stoney®
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
neej ik sta op me nike`s :D de hele nacht te hakkûh
[img]http://www.maisfacil.com/sportscenter/servico/nike/kids-classics/air-classic-bw.gif[/img]

Waarschuw beheerder
(Y)Rudy..altijd met de kk trein naar t westen toe omdat hier zelden grote feesten worden gehouden..was echt lekker feestje thuis :)

Waarschuw beheerder
donateur
Super feest :D

Goeie sets en sfeer was ook goed. Idd, je kon iemand per ongeluk ff aanstoten maar geen enkele grote muil (y)

Mensen genoten MET elkaar en lieten elkaar in hun waarde. En laten we eerlijk zijn: sfeer moet je ook een beetje zelf maken ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
links vooraan heel de avond staan hakkuh in de early rave en nergens last van gehad wat agresieve mensen betrefd.

Waarschuw beheerder
Supervet feessie :yes:

Waarschuw beheerder
http://www.godzijdankbenikblank.nl/ ---> alles in de fik

godzijdank heb ik een mooi kleurtje!!!!! :-)

Waarschuw beheerder
donateur
das fijn voor jouw houwen zo

Waarschuw beheerder
GOh ik geef me mening die ook eens waar is en 1 of ander danseresje zegt dat ik me mond moet spoelen

Mmmmmmmmmm als jij me help

Waarschuw beheerder
donateur
Niet zo denigrerend ventje.. jouw mening telt gewoon niet.. klaar...

Ga spelen met je tractor.

Waarschuw beheerder
Nee staat in de schuur

Nou later he gekkie
Waarschuw beheerder
donateur
onwijs feest :respect:
ben flink los gegaan :D :D
En het geluid was (Y)
security heb ik geen last van gehad :9
deb en ik hadde dikke sjans met een lkkr security ventje :D

Waarschuw beheerder
Dat denk je maar
Waarschuw beheerder
`k vond `t wel weer een vet feest,e (y) voor de security;als er werd gevochten gelijk d`r uit er mee,waren goed bezig vond ik:yes:

en na 3en ging`t geluid ook nog eens een stukkie harder :p

al met al een leuk feest :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Was een superfeest

was helemaal van de wereld!!

Alleen die kut gasten die storen tijdens het pogoen
Waarschuw beheerder
ahhhh storen ze je tijdens het pogoen :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Was wel een goed feestje,maar geen Hellraiser meer voor mij.
Veel te ver rijden
Kut beveileging
Waarschuw beheerder
Zal ik erg balen vinden als t dicht gaat :(

Is t een keer dichtbij (en een SUPER locatie!!!:P) gaat t dicht!!! :S
Maarja ik hoop op t goede :P :D
HELLRAISER MOET IN DE PBH BLIJVEN!!!!!!!!!!:D
Waarschuw beheerder
vindt ik ook en er moeten meer feesten i de pbh hallen je kunt er zo lekker chillen in de lange gang

Waarschuw beheerder
PBH hallen gaat dicht, en gaat verder in de FEC
was een tijd geleden al spraak over :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
gelukkig geen last gehad van security :D maar was echt een superfeest! mooi hard geluid :P en goede acts en dj's! :D wel rustig trouwens, had meer mensen verwacht eigenlijk. hmm, zou jammer zijn als pbh dichtging, maar FEC is nog dichter bij dus das wel weer een voordeeltje dan.
Waarschuw beheerder
nou vindt kardinge ook wel een leuk alternatief maar ja zal wel niet zo vaak mogen sinds de rellen eind '90 pff dat ging er toen echt hard aan toe daar
Waarschuw beheerder
Wat nou kutgasten die staan te pogoen. je wil toch zo graag naar een ruig feestje?! Zit dan dan niet te zeiken over een paar pogoers. Die gasten willen gewoon lekker ruig lol maken! Ga anders lekker met je mammie naar tiesto. Mietje
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vond t ook n topfeessie...
Heb me best vermaakt hoor ;)
Waarschuw beheerder
ey ils ook nog laat op :D
Waarschuw beheerder
PBH-Hallen is zeker zeer relaxde locatie en mag zeker niet verdwijnen :no:
PBH Hallen mag echt niet verdwijnen want dat is denk ik de enigste lokatie waar het geluid echt voluit mag en als ze het naar de Fec verhuizen dan moeten ze daar ook voor gaan zorgen dat ze geen geluidslimiet hebben
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jep idd stuur allemaal een brief naar de gemeente: PBH MOET BLIJVEN!!!Voor ons noordelingen is dat belangrijk!!

Waarschuw beheerder
nou vindt kardinge ook wel een leuk alternatief maar ja zal wel niet zo vaak mogen sinds de rellen eind '90 pff dat ging er toen echt hard aan toe daar

Dat wet ik nog wel Back II Erotic City was dat damn ik stond er vlakbij :vaag: overal vlogen stoelen heen enzo :|

Waarschuw beheerder
was gewoon vet op beveileging na perfect

Waarschuw beheerder
Gemeente

8) Kwam hem net tegen op partyflock :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
volgens de agentjes die mij naar vries ( het politiehol daar ) brachten komen er voor zover zij wisten nog 3 feessies in de PBH.. Ook dan staat een mega razzia van justitie's kant op de agenda.. Mocht je er heen gaan wees dan zeer voorzichtig!!! Ook dan zullen ze weer gezellig met fifi de junkhond staan controleren!!!

Waarschuw beheerder
Drugs is ook slecht he :P

Waarschuw beheerder
Welk gaaf was ook een maat van mij was zijn portemonee verloren/vergeten (:xtc: :xtc:) maar kon hem gewoon weer ophalen bij de gevonden voorwerpen met alles er nog in

Zelfs het geld

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
volgens mij heb ik jou naar Vries gebracht hehe

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ACAB

ook jij johannes
Waarschuw beheerder
donateur
Hellraiser DL was Klote :(

Waarschuw beheerder
Tja Duitsland he ;)
Waarschuw beheerder
Idd die lange gang in PBH is relaxt,ff bijkomen:)
Hoorde ook dat t FEC gaat uitbreiden..

Waarschuw beheerder
Ik wou pizza maar was er niet?

Waarschuw beheerder
donateur
Idd die lange gang in PBH is relaxt,ff bijkomen
Hoorde ook dat t FEC gaat uitbreiden..

Ik hoop het :D

Eindelijk weer mooie feessies daar, heb ik vroeger niet meegemaakt :(

Waarschuw beheerder
Vroeger had ik nog geen haar op de zak

Waarschuw beheerder
donateur
nu wel dan :/

Waarschuw beheerder
Nee eraf gescheert
Waarschuw beheerder
PBH is wel relaxte locatie
ben er nu 3 x geweest

Hellraiser was echt wel strak, alle keren daar

Waarschuw beheerder
cker vet feesie :D:D:D
Waarschuw beheerder
nou dat hoeft nou ook weer niet ik bedoel respect voor iedereen maar het zou heel mooi zijn als pogogasten iets meer rekening houden met mensen die ouderwets willen hakkuh

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het cker een relaxt feessie geluid was goed en werd echt alleen maar goed gedraaid
alleen.... snappen ze daar niet ofzo dat je moet hakkuh op hardcore echt (bijna) iedereen stond te pogoen beetje jammer zeg
En er hing ook geen leuke sfeer maar omdat we met leuke mensen waren was de sfeer bij ons ook wel goed.
Voor de rest was het vet :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Ach laat ieder toch in zn waarde.

De 1 uit zijn gevoel/blijheid door te hakken en een ander door te pogoen....

Ieder zn meug :D
Waarschuw beheerder
2 Janneke :

Nee, echt niet. Bij ons blijft Pogo verboden.
Je moet eens weten hoeveel mensen op de EHBO terechtkomen omdat ze onderuit zijn gewalst door zo'n pogo-ende pseudo arische Neanderthaler.
Tijdens hardrock festiviteiten hebben mensen het fatsoen elkaar overeind te helpen. Maar deze mongolen beuken maar wat in het rond en walsen gewoon over je heen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hellraiser was super,echt hard geluid!!!:D:D:D:D
zeker volgend jaar weer

Waarschuw beheerder
echt superrrrrrrr;):)

Waarschuw beheerder
donateur
De 1 uit zijn gevoel/blijheid door te hakken en een ander door te pogoen
:nee:

Nee, echt niet. Bij ons blijft Pogo verboden
:jaja:

Waarschuw beheerder
ik schijn keihard gehakt te hebben maar weet er weinig van hehehe

Waarschuw beheerder
ut geluid was dit x wel knallend hard!;)
alleen de vorige hellraiser vonk toch beter:bounce:
Waarschuw beheerder
ik vond het ook een super feest, alleen de mc miste ik eigenlijk toch best wel maja twas niet anders.

ik heb ook nog een goed idee, de thundercage moet maar weer komen net als bij thunderdome, dan kunnen daar mooi al die pogo mensen in of niet ;)????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hellraiser was gewoon Ubergeil :yes:

Waarschuw beheerder
Ik ben ook geil :x

Waarschuw beheerder
Het geluid stond echt hard ja, krijg nog steeds van die kutpiepen in mijn oor. en E noid en Negative A waren supper,lekker veel shit van DNA,heerlijk.

Waarschuw beheerder
Tijdens hardrock festiviteiten hebben mensen het fatsoen elkaar overeind te helpen. Maar deze mongolen beuken maar wat in het rond en walsen gewoon over je heen.

Ghehehehe.. laat iedereen die wil pogo-en op een Hardcore-feest eerst maar eens een keertje kijken of ze mee kunnen komen in een goeie 'Moshpit' op een Metalfeest ofzo.. denk dat ze er huilend uitkomen en nooit meer willen 'pogo-en' of mag ik het 'Pogay-en' noemen?

:D
Waarschuw beheerder
ja is goed maken we er een nieuw woord van
Waarschuw beheerder
ja mensuh het was me het feesje wel weer :d

geweldig genoten
Waarschuw beheerder
carta blanca is een jood
Waarschuw beheerder
REMEMBERANCE :respect:

promo was toch wel de man van de avond
Waarschuw beheerder
hellraiser was met een woord VET!!!

Waarschuw beheerder
Zo... daar heb je lang over moeten nadenken.. :D

Waarschuw beheerder
5 juli staat er volgens mij 1 gepland

ik had het op een site gelezen zal nog wel ff zoeken welke
Waarschuw beheerder
dat is op een dinsdag geloof ik....
klopt dat wel?

Waarschuw beheerder
oh verrek ja... :S

hmm dan zal ik nog ff goed zoeken/kijken want er stond me iets bij van de 5e...

Waarschuw beheerder
nou... ik weet van niks.. en geloof me.. ik zou 't weten..
dat is waar vertrouw hem maar hahah hoop julie weer snel te zien c-four ;)groetjes
laatste aanpassing