5718x bekeken
| Betreft: | evenement: Hellraiser, zaterdag 5 februari 2005 om 22:00 |
Vond er maar weinig aan... gelukkig dat er een aantal bekenden waren, anders was het helemaal niets geweest.. (n)
Jammer dat er weer strippers worden neergezet op zo'n feest, ff tieten showen.. that's it (n)
Haalt de "gewone" danseressen zo naar beneden, beetje jammer.
Jammer dat er weer strippers worden neergezet op zo'n feest, ff tieten showen.. that's it (n)
Haalt de "gewone" danseressen zo naar beneden, beetje jammer.
Ze klaagden dat 'Nos' geen dansbare platen draaide, ik heb er niks van meegekregen, zat toen in de kleedkamer, om m'n spijkers in m'n kop te timmeren.
Die freak show vond ik daarentegen wel weer bij het thema passen
Vet showtje hadden we deze keer he? wilde mezelf eigenlijk ook wel wat haakjes laten 'aanbrengen' maar ze hadden er te weinig.
laatste aanpassing
donateur
Ze klaagden dat 'Nos' geen dansbare platen draaide, ik heb er niks van meegekregen, zat toen in de kleedkamer, om m'n spijkers in m'n kop te timmeren.
hahahaha BULLSHIT, heb een aantal x mogen dansen op zijn setje en ik vermaak me smakelijk op zijn plaatjes keuze samen met mij andere blonde collegaatje Mirjam.
Maar dat maar terzijde, want wij stonden er zaterdag niet..
ik heb een donderskicken feesie gehad muziek stond lekker hard heb de hele nacht staan hakkûh
Ooow god..
Waar sta jij de hele nacht op te hakkuh dan?? Laat me raden.......KISTEN??
Maargoed, Hellraiser Zuid Laren ben ik niet geweest, wel in Duitsland...VET!!!
alles mensen klachten hebben zet het dan niet op de forum maar stuur je klacht naar info@rige.net daar kunnen ze er meer mee doen
gr michel
gr michel
The Goodfucker © 7 februari 2005 13:30
Eigenlijk moet er een aparte pogohok komen en als iedereen er binnen is dan het hokkie dicht doen dan kunnen ze zich daar uit leven en tegen het eind van het feest weer open doen

Eigenlijk moet er een aparte pogohok komen en als iedereen er binnen is dan het hokkie dicht doen dan kunnen ze zich daar uit leven en tegen het eind van het feest weer open doen
Lijkt me een goeie
Ik heb me al met al wel vermaakt..
Ondanks me taakstraf van 14 uur en afgepakte hasj zeg ik:
Goed feest en goede security..
Maar toch geen zuidlaren meer...half 7 weg 12 uur thuis moet ff anders...[edit. Hoeft kennelijk ook niet meer]
Grtz
Stoney®
laatste aanpassing
donateur
onwijs feest 
ben flink los gegaan

En het geluid was
security heb ik geen last van gehad
deb en ik hadde dikke sjans met een lkkr security ventje
ben flink los gegaan
En het geluid was
security heb ik geen last van gehad
deb en ik hadde dikke sjans met een lkkr security ventje

![[img]http://www.maisfacil.com/sportscenter/servico/nike/kids-classics/air-classic-bw.gif[/img]](http://www.maisfacil.com/sportscenter/servico/nike/kids-classics/air-classic-bw.gif)