Partyflock
 
Forumonderwerp · 744900
Artiest {SHOWLIST artist 10705, 47942}
ja het volgende Thunderstek feestje is een feit op 16 april gaat het dak er weer af!!!

locatie:jongeren Centrum Stek

Line-up:

Noizefucker
Nozem
DD-Underground

en de entree is maar 5 euro voor leden en 6 voor niet leden!!
Wie hebben er zin an?!?!
 
Of je dat nummer van Darkraver voor hem op CD kan zetten, wat dacht jij dan?! :)
Hahaha ja DUH, ik dacht dat jij dat trio bedoelde, maar ik denk dat zet ik niet in het openbaar op partyflock :O
 
Trio.. moet er niet aan denken :no: mits het jou en hak betreft.. ;) maar met m'n eigen vent :no:
:O :O :O

Wat is dat Kif, toch geen afkeer tegen je eigen vent?
 
Nee hoor, maar om nou sex met hem te hebben :no: ;)
Hahaha *lol* :D Dat gaat wel erg ver ;)
 
Hoezo, Rick heeft jou nu toch voor z'n lusten, ik heb een veel aantrekkelijker en jonger ding gevonden! :kwijl:
Haha zou je willen ;)

MIJN MIJN MIJN :[

;p
 
Wie zegt dat ik het over jouw Hak heb?! ;)

Hihi :D
Hmm dat weet ik voor 500 % cker O:)
 
:x :$

Hihi nee hoor Pien, ik pest je altijd maar een Btje ;)
Ja mag trots zijn op die leuke vent van je :yes:
HEY :[ Hij nog meer op mij natuurlijk B) O:)
 
Tuurlijk schat ;)
 
Que tu quieres :yes:
laatste aanpassing
Hey ff serieus nu, komt er dan niemand hier op dat forum :vaag: Wij zijn de enige die het nog wakker houden, en we komen niet eens uit Hazerswoe :O

Wakker worden jullie :[ *schudt iedereen wakker*
:z *draait zich nog eens om* :z
laatste aanpassing
Jij vraagt erom :[

*vult een emmer sneeuw*

Hehehehe ;d
*gaat uit voorzorg onder zijn bedplaszeiltje liggen* :[
*Trekt die iets strakker aan totdat zij geen adem meer hoort* :[ Niet spotten met pientje he ;d
 
Aaaach wat schattig :lief:

Jong en verliefd :yes: ;)
Hahahaha :$

Jong voelde ik me niet echt hoor gister, pff was brak, voelde me net 80 :s Maar idd, wel verliefd ;)
 
Moet je nagaan hoe ik me voelde, als een krakkemikkig fossiel ;)
HAHA :respect:

Ik ga as vrijdag ook naar het stek waarschijnlijk :O
Naar al die enthousiaste mensen die zo leuk meedoen op dit forum :[ ;p
 
Oma past de aankomende maand weer even ;)
Hahahaha :) Hmm nou ik ga binnekort ook even een nix weekend inlassen hoor, in april krijg ik het nogal druk nl :O
 
Ik zag het ja :respect: hoor, ik trek dat niet :no:
 
Ik bouw op met 1-tje per maand (y)
Zaterdag Neophyte B) En volgende week In Qontrol :D
heej nog een topicje O:)
ben niet erg oplettend
16 April... hoop toch de 15'de op Awake te staan dus hoop dat ik nog leef de 16'de
Kaarten voor de 15e zijn al binnen 8) Daarom de 16e lekker naar thunderstek, afteren ;)
 
Pien, waar haal je al dat geld toch vandaan O:)

Ow ja, jij hebt geen hypotheek af te lossen he?! ;)

Ik kan Rick niet meer zover krijgen om zaterdag mee te gaan, heb jij toch niet zo goed je best gedaan zeker?! :)
Haha hard werken en niet te veel partyflocken he ;)

April word druk :O Hardbass, Awakenings, Thunderstek, Dat andere techno feestje en ik had er nog 1 :s
 
Ik werk niet op commissie basis, krijg gewoon standaard veel te weinig betaald! :yes:

Maar, je moet nog maar ff je charmes in de strijd gooien bij rick, dat werkt bij mij niet meer :no:
Hahaha ik heb Rick hielemaal niet gesproken hierover :no: Dus mijn charmes heb ik allemaal nog ;)
 
Dan zou ik zeggen: Go your gang B)
kaarten voor Awake ook al binnen?
ff vragen of Mona die zaterdag moet werken :/
 
Nou, ik zou het wel leuk vinden :yes:
Ik heb mijn kaartjes voor Awakenings 25 april binnen ja :bounce: Voor In Qontrol trouwens ook :P Alleen Hardbass nog :p
Joepiejo!!! :)
Zaterdag gaan de kaarten voor Dreamteam in de vvk :D

Maar dat duurt nog wel heeeeel lang hoor :(
Daarom maar vast toeleven naar wat er in april allemaal staat te gebeuren! Hardbass, Carl Cox, Awakenings en natuurlijk Thunderstek :p
Pff moet ik daar ook nog kaarten voor gaan lopen :O En ook nog voor Hardbass :s Nou ja, ik vind het wel even goed, het zal toch niet gelijk uitverkocht gaan :/
Waar moet je kaarten voor kopen?
Hardbass kan nog wel eens uitverkocht gaan, Silverdome kan maar 8000 man herbergen :)

Of bedoelde je DreamTeam? :kwijl:
Allebei schat ;)

Hmm dan maar eerst Hardbass halen, en hopen dat kaarten voor Dreamteam op de 25ste nog niet uitverkocht zijn :)
 
Ow ja, daar moet je ook aan denken he %)

Ik vind het wel zuur dat Nies niet gaat, ik krijg Buffie ookal niet mee :(
Pff kaarten voor Hardbass zijn binnen, voor Awakenings 15 april zijn binnen en voor Awakenings 15 mei zijn binnen, en ja heurrr, In Qontrol ook :D Pien is blut :[
 
Kijk je die rijke vent van je toch ff lief aan ;)
De rijke vent heeft ook kaarten gehaald dus helaas ;)
 
Moet je toch salaris verhoging vragen ;)