Partyflock

Forumonderwerp · 744765

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Boo Ya Out

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het is geen 2 jaar stadionverbod maar 2 jaar verplicht naar de kroeg
Waarschuw beheerder
2 jaar lang in Delfzijl zitten in de kroeg wat tan!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ben er bijna altijd tijdens wedstrijden dus in groningen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik mag niet naar eindhoven

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Eindelijk moest het er dan maar van komen, groningen via een overwinning of gelijkspel tegen sparta weer terug naar de eredivisie. het was op een warme zomerdag in juni, de wedstrijd zou om 6 uur gespeeld worden, ivm eventueel promotiefeest. zo tegen 11 uur smorgens zaten de eerste fc grunn-fans al op de grote markt waar het nodige alcohol genuttigd werd, zo tegen 13.00 uur
zaten er zo n 300 man, hooligans,pet en sjaal, en zelfs sparta fans gezellig te zuipen met zn allen, werd er luid gezongen, bengaals vuurwerk afgestoken enz enz. tegen 5 uur gingen de meeste naar het stadion, al of niet dronken of onder invloed van..... het stadion was tot de nok toe uitverkocht, en de sfeer zat er dus goed in, maar door de nederlaag van 0-3, promoveerde de fc dus niet, met alle gevolgen van dien. nog tijdens de wedstrijd werd de me uitgedaagd, werden stillen aangevallen, werd er gegooid met alles wat los en
vast zat. na afloop verzamelde zich deze keer wel een zeer grote groep achter het stadion, waar de me de spartanen op een veilige manier weg moest laten voeren. overigens was er van groningen kant totaal geen agressie gericht tegen de rotterdammers, iedereen was het eens met elkaar de me zou eens wat beleven deze keer, aldus geschiedde, het leek wel of er honderden straatmakers bezig waren op de straten hier, vele honderden jongeren waren door het dolle heen, en gooiden op alles wat maar gezag probeerde uit te
voeren, met als gevolg, 4 agenten gewond, me die zich moest terugtrekken, stillen die heel hard konden rennen, kortom de hools waren de me de baas, was het op de bewuste oudejaarsnacht ook al niet geval ??? de oosterparkrellen genaamd toendertijd, wat ouwekerk zn burgemeesters baantje kostte. ja en wat moesten we nu ? we waren de baas, dan maar een stadsbus aanvallen, geen ruit bleef heel, de hele stoet trok vervolgens richting centrum, de politie zat voor overleg op het hoofdbureau (makkelijk, jongens met scanners) we hadden vrij baan, onderweg werden diverse winkels geplunderd, auto s met duitse kentekens aangevallen enz. eenmaal in het centrum, waar op dat moment swingin groningen aan de gang was, werd eerst nog even geggoid naar studentensocieteiten, vervolgens verspreidde de groep zich in het centrum, met als gevolg overal opstootjes, muziekbands die stopten, bierstandjes die
inmiddels waren bemand door fc fans, tap stroomde dus rijkelijk. inmiddels kwamen de eerste me bussen aan in het centrum, iedereen richting de me, die in hun bussen bleef, was ook geen uitkomen aan door al die stenen. later kwamen er nog zon 25 me bussen uit assen leeuwarden enz, inmiddels was het bijna middernacht, en waren de rellen inmiddels zo n 4 uur aan de gang, later
begon de me met zo n 250 man het centrum schoon tge vegen, met de nodige arrestaties, vele cafe interieuren moesten het deze nacht nog ontgelden. kortom een zeer gewelddadig weekeinde in groningen. het gevolg, over de honderd arrestaties, veelal dagen later, doordat de politie over veel beeldmateriaal kon beschikken van oa sbs, veronica,nos enz. en door hun eigen opnamen. veel van deze jongens hebben nog steeds stadionverbod.

Waarschuw beheerder
Noord Nieuws

Nieuw Rechts niet welkom bij debat
GRONINGEN - Nieuw Rechts-voorman Smit is niet welkom bij de debatten tijdens het Bevrijdingsfestival in het Groningse Stadspark.

Smit was in eerste instantie uitgenodigd, maar is afgezegd nadat de organisatoren van de debatten zijn bedreigd door extreem-links. Volgens de organisatie hebben de dreigementen echter niets te maken met de afzegging. De reden zou zijn dat de aandacht te veel uitging naar de sprekers in plaats van het publiek. Het doel van de debatten is om de (jonge) bezoekers zo veel mogelijk te betrekken bij de debatten.

Smit zegt overigens donderdag gewoon te komen.

Hihi hij komt gewoon die gore nazi, wij komen ook gewoon

Waarschuw beheerder
ik haat links en ik haat recht en haat er tussen in ik haat gewoon de politiek denk ik wil achter stemmen maar die is er niet
Waarschuw beheerder
Gvd wie gaat er nog zuipen vanavond?

Waarschuw beheerder
ik ga niet zuipen maar ik ga welo even de stad in

Waarschuw beheerder
rudy, seriues opkankeren met je irri internet geintjes met mij..

(K)

Waarschuw beheerder
jur is pissig

Waarschuw beheerder
ferry is on-line

Waarschuw beheerder
ik kap met dit hoeren forum, word er alleen maar dol van...

dag

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:bier:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wattann!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sowieso

Waarschuw beheerder
straks effe naar t hoofd van jaap stam kijken net voor de aftrap, dan is mn dag altijd weer goed
Waarschuw beheerder
Ik ga zo naar nieuwstad ff stukje lopen echt mooi weer mang..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Gaad zo regenen denk ik

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Pfff nog erger dan ajaks met ze rotterdam nerges bang

Die jongen is geen internet hoolie ofzo hoor, is er 1 van de f3r.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja leuk maar toch dat zinnetje :s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat zongen wij vroeger toen wij nog gevreest werden dan heb ik het over de jaren 80 en 90.Met het publiek wat nu in De Kuip zit zou het beter kunnen zijn.

Rotterdam sufste publiek van NL.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja maar toch

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik zou zeggen, laat Groningen eens gezeliig langs komen in Rotterdam het leer ze een lesje ( de jongeren) ;)

Waarschuw beheerder
hehooooooooo

Waarschuw beheerder
wie of wat?
Waarschuw beheerder
Heey weet iemand wat er op de grote markt morgen te doen is

Waarschuw beheerder
vorgens mij komt ali b
Waarschuw beheerder
meen je dat kerol

Waarschuw beheerder
ja
Waarschuw beheerder
klopt ali b komt!
Ik sta vooraan!
heerlijk die leipe mocroflavour......
ik drink nu lauw bier met een rietje wat tan!!!

Waarschuw beheerder
dat kan ook
morgen avond is een housparty in platfolm
Waarschuw beheerder
Vindicat bah het stinkt daar!
Maandag en Dinsdag Tiesto in The Palace wow.....

Waarschuw beheerder
wat is dat?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Beef komt morgen met lange swans
Waarschuw beheerder
Boeren boeren!!!!
Psv kom op tan!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
stadspark allemaal sjappen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Programma Groningen 2005
Bands Main Stage
13.00 – 13.30 uur Planet Orange

13.50 – 14.30 uur Youngblood Brass Band

14.50 – 15.30 uur Gabriel Rios

16.00 – 16.30 uur Beef!

17.00 – 18.00 uur Colour of Fire

18.30 – 19.30 uur Jasper Steverlinck

20.00 – 20.45 uur Opgezwolle

21.15 – 22.15 uur Cheb Balowski

22.30 – 23.30 uur De La Soul

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:/
Waarschuw beheerder
ik haat stadspark komen alleen maar sjappen en nazi's....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lekker halve lieters heiniken

Waarschuw beheerder
ik haat muziek

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik drugs