is dus eg wel weer zo'n actie voor ajax met dat muziek gedoe, gewoon 100% anti voetbal, en ja das ajax ook...
kijk jij bent de 1e die ik dat eerlijk hoor zeggen....
ben benieuwd hoe het gaat met de supporters, lijkt me toch niet dat je zo'n actie pikt als supportersgroep!!!!
ben benieuwd
neej doe ik ook niet, ajaxsupporters en acties gaan niet samen
acties gaan wel, maar saamhorigheid tussen de rest van de arena niet
vaak genoeg gehad dat een grote groep weg bleef, of iets boycotte en dan zijn er altijd van die geitekoppen die gewoon het vak op lopen "ik heb er toch voor betaald" krijg je dan te horen
sfeer is niet met duizend vlaggen zwaaien of een miljoen spandoeken ophangen
sfeer is emotie proefen als je een stadion inloopt, dat mis ik bij ons
ik ben in dit seizoen anderhalf wedstrijd in de arena geweest, 3x de eerste helft en ben in de rust gewoon naar het home (:C) gegaan, lekker gezellig met de jongens met een SV een echte borrel drinken
ik ga liever naar het buitenland, veel gezelliger
vaak genoeg gehad dat een grote groep weg bleef, of iets boycotte en dan zijn er altijd van die geitekoppen die gewoon het vak op lopen "ik heb er toch voor betaald" krijg je dan te horen
komt wel steeds meer sfeer in de arena
sfeer is emotie proefen als je een stadion inloopt, dat mis ik bij ons
ik ben in dit seizoen anderhalf wedstrijd in de arena geweest, 3x de eerste helft en ben in de rust gewoon naar het home (:C) gegaan, lekker gezellig met de jongens met een SV een echte borrel drinken
ik ga liever naar het buitenland, veel gezelliger
ja dan was ik ook liever het home ingegaan in jou geval!!! en ja buitenland is idd altijd gezellie, helaas maken wij dat niet zo vaak mee
En Olympisch Stadion 
We are Shadwell, the kennel is our place. We never never shall loose face..
Fuckin' luv ya, Gumbo!
Of als hij op het einde in die 'optocht' meeloopt..
Dan is hij 'undercover'!
Maar afgezien van die optocht is alles zo herkenbaar... al die adrenaline binnen en en buiten het stadion