2 februari 2005 12:28hahah ik kijk net bij m'n post.. heb ik een brief van Art of Dance gekregen met een gratis DVD van Outblast zijn er nog meer mensen die die hebben gekregen? kusss
5 februari 2005 08:40jah heb m ook gehad.. ik denk wtf post van art of dance ist nog wel een dvd van outblast misschien toch maar naar outblast gaan dan in maart
7 februari 2005 12:34Ik heb em ook gehad Is wel vet! En waarom reageren de mensen hier met "Foutblast" !! Open daar dan een topic over ofzo En verpest dit topic niet met die zielige reacties!laatste aanpassing 7 februari 2005 12:35
9 februari 2005 10:56Ik hoopte dat ik een kaartje had gewonnen..was het een dvd Staan erg veel beelden op van de vorige Masters, en die had ik al gezien Toch wel leuke actie..kan me er wel een aantal keer mee vermaken
11 februari 2005 01:28ja ik hoopte dat ik ook een kaartje had gevonden maar niet dus was een dvd wel leuk om maar naar te kijken
The Irritainer Werkzaam bij Strength of Unity Artiest The Irritainer17 februari 2005 09:45jaaah ik heb em ook gehad echt grappig, zal et zeker goed doen op voorzits / afterparties bij mij thuis
Dip17 februari 2005 12:41Wat zijn er toch veel mensen die alles af moeten kraken als ze het zelfs gratis krijgen. Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken zeggen ze wel eens.