Partyflock

Forumonderwerp · 744180
Betreft: evenement: In Qontrol, zaterdag 19 maart 2005 om 21:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Heey peeps,

ben benieuwd wat jullie aan doen naar IN QONTROLL

groetjes

Waarschuw beheerder
Boeit het nou wat je aantrekt, je hoeft GVD geen modeshow te lopen of wel dan? :S
Waarschuw beheerder
donateur
mijn t-shirt ligt nu in de maak;p
wit met het in qontrol logo er op (in het fel groen) :bounce:

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat ik een tanga slip aantrek...:jaja:
Waarschuw beheerder
Jean, nu hoop ik zeker dat ik je tegenkom.... ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
niet veel!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet nog niet wat ik aan doe naar In Qontrol... Zie ik dan wel! :D

Waarschuw beheerder
ik trek me schilders tuinpak aan kan ik zondag gelijk door naar een after party en maandag zo weer beginnen met werken:p
Waarschuw beheerder
ik wil iets felgroens aan doen, weet iemand nog een goeie partywinkel (liefst in friesland/groningen)
Waarschuw beheerder
donateur
simsalabim in groningen..zit vlakbij de vismarkt

Waarschuw beheerder
In ierder geval een zonnebril op
Waarschuw beheerder
Mijn klompen :y:

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=400 height=300]http://frenklin.mypicgallery.com/hardcorefrenkie/foto-001_large.jpg[/img]

Enzyme shirtje :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Jean, nu hoop ik zeker dat ik je tegenkom

Oh anders niet dan...O:)
Waarschuw beheerder
Anders ookwel hoor ;p

Zie je snel weer (K)
Waarschuw beheerder
hmm weet nog niet precies.....

waarschijnlijk gaan me vriendinnetje en ik in matchende kleding...wat weten we nog niet precies ;)
zit nog te twijfelen of ik hotpants aandurf ;)

Waarschuw beheerder
Ik denk een witte blouse 2 knoopjes aan de bovenkant open dat et beetje sexy is en dan mooie broek eronder leuke schoenen oorbellen in lekker luchtje op deo haren gedaan en gaan met die banaan. Ojah niet te vergeten zonnebank vantevoren

Waarschuw beheerder
Anders moet ik nog eff shoppen heb niet veel leuke kleren meer alles begint te krimpen :S ben al uitgegroeit
Waarschuw beheerder
T-shirtje gaat ik zelf maken...
Nu moet t nog lukken...

Waarschuw beheerder
[img width=200 height=250 cacheid=0007969a0014a97e4af3218a1a009e12f4]http://www.partyshopping.nl/media/203084_toprok.jpg[/img]

dit pakje heb ik besteld:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Doe weer mijn reguliere cryonic angel party broek aan, leuk groen of geel shirt en ik heb ergens nog stickers liggen van IQ dus die gaan misschien nog ergens op mijn kleedij geplaatst worden.

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga (uiteraard) weer voor m'n fluoriserend roze bont-beenwarmers.

Twijfel nu nog of ik m'n groene of oranje cowboyhoed erbij opzet..

Denk groen. Groen is het nieuwe roze (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
weet iemand misschien een winkel die CRYONIC ANGEL broeken verkoopt?????
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb gehoord dat er op de kalverstraat in amsterdam wel een winkel zit die ze heeft, verder kan je kijken op sites zoals www.partyshopping.nl, maar dan duurt het nog wel even voordat je ze binnen hebt. En sommige dump zaken hebben ze ook.
Waarschuw beheerder
donateur
hmmm dat wordt maandag dus ff naar Adam
tja partyshopping heeft wel wat maar het grootste probleem met CA is dat de maten heel erg vaag zijn daarompas ik dat merk altijd eerst voordat ik het koop:)
Waarschuw beheerder
ik trek een vel groene tuinbroek aan,met een zwarte bikinie topje en mn vriend een zwarte broek met een vel groen t-schirt

mensen allemaaaal top op INQONTROLLL!!!!!!!(K)
Waarschuw beheerder
Nou..k ga echt nie in dat fluoriserende lelijke prut :no:
Da vink echt lelijk...mja das mijn mening!!

Ik ga dus ook nie in groen of roze, maar hou het lekker bij hele andere kleuren :D :jaja: (Y)
wor vas wel sexy O:) haha

Waarschuw beheerder
donateur
Fluoriserend is juist zooo gaaf, vooral als je twee hele verschillende kleuren kiest voor je bont beenwarmers en cowboyhoed.

ik denk dat ik er zebraprint hotpants bij aan trek b)
Waarschuw beheerder
nou da lijkt me nie echt een geweldige combinatie...
zebraprint En roze En groen :S
t is maar in hoeverre je jezelf voor aap wilt zetten :x of hier> zebra

K vin dat bont ook niet mooi...net of je een dood dier aan je poten hebt hangen die met spuitbus opgespoten is in 1 of andere lelijke kleur die niet fatsoenlijk te combineren valt!

Waarschuw beheerder
Sommige mensen snappen het sarcasme van Pascalle echt nog niet..... :nee:

Heb je toevallig nog een stel fluoriserende oorwarmers voor mij over Pascalle? Dat zou mn outfit echt compleet maken :)
Waarschuw beheerder
Uhm echt top dit topic
Waarschuw beheerder
zie ik de 19de wel wat ik aan doen....in ieder geval iets schoons :P

Waarschuw beheerder
donateur
Sommige mensen snappen het sarcasme van Pascalle echt nog niet.....

idd :|

Om even de woorden van mijn kapster te gebruiken: onbeliefbaar :|

Alsof ik uberhaupt op inqontrol zou komen? mhuhahahaha
DAT is pas humor :9

Heb je toevallig nog een stel fluoriserende oorwarmers voor mij over Pascalle? Dat zou mn outfit echt compleet maken

nou die wil ik eigenlijk zelf om..
Maar okee, omdat jij het bent, mag jij m'n fluoriserend oranje oorwarmers om.
Maarrrrr (ja er is altijd een maar) ik wil dan een stel van die glow-in-the-dark stokjes van je lenen.

Waarschuw beheerder
donateur
vin dat bont ook niet mooi...net of je een dood dier aan je poten hebt hangen die met spuitbus opgespoten is in 1 of andere lelijke kleur die niet fatsoenlijk te combineren valt!

Nou IK vind het kei-mooi :9

Waarschuw beheerder
Mmmm mijn glow-in-the-dark stokjes he.... dat zijn eigenlijk mijn favoriete party accesoire. Maar gelukkig heb ik voor jouw laatst op de kermis nog een 2e setje weten te winnen via het touwtje trekken :)

Nou ik vind dat fluoriserende bont ook super cool, die moet je zeker aantrekken pascalle :) Dan hebben we allebei glow-in-the-dark stokjes en ik nog eens mooie oorwarmers. Vormen we een mooi setje op dat beuQ feessie ;)

Waarschuw beheerder
Bedenk ik me volgende week wel een keer :/

Waarschuw beheerder
schoenen en kleren

Waarschuw beheerder
schoenen en kleren

Zo ver was ik ook al ;)

Waarschuw beheerder
donateur
beenwarmers zijn zooooo UIT!

Waarschuw beheerder
Beenwarmers zijn juist vet cool man B) zeker in combinatie met glow-in-the-dark stokjes :)

Waarschuw beheerder
donateur
daar liepen ze 5 jaar geleden mee op hippe trance feestjes!! trek iets orgineels aan, ipv beenwarmers

Waarschuw beheerder
Ik en pascalle gaan helemaal de blitz maken met die beenwarmers :yes: Ik doe ook nog fluoriserende oorwarmers op vet cool man :)

Waarschuw beheerder
donateur
zeker VET COOL :no:

Waarschuw beheerder
edit: K#t roelatie
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Biatch19: Je had beter iets anders kunnen bestellen,
vind het er een beetje goedkoop uitzien dat pakje.

Je had beter zoiets kunnen doen:

[img width=202 height=250 cacheid=00086cf200176c701256eac91a009f3491]http://www.partyshopping.nl/media/201839.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
:S

Waarschuw beheerder
Goede keuze Daphne. Dat roze staat je goed!

Waarschuw beheerder
Sarcasme is een begrip dat niet veel mensen meer hebben tegenwoordig..... beetje jammer weer.

Of zoals de kapster van Pascalle zou zeggen... onbeliefbaar ;)

Waarschuw beheerder
donateur
bedenk eens iets orgineels!!

Waarschuw beheerder
Lieve schat, blijkt wel weer dat jij niet echt slim bent.... beetje jammer. Orgineels?????????? teksten goed lezen is ook een kunst (Y)