Partyflock

Forumonderwerp · 744058
7770x bekeken
Waarschuw beheerder
volgens mij zitten er hier wel allemaal vechters baasjes op partyflock... en of mensen die onder een vecht sport zitten...

nou vraag ik me af ....

wat weet jij van vechten...
heb jij er verstand van... ben jij echt de gene waar iedereen bang voor moet zijn...

hoe schat jij je tegenstander in of vind je het beste gevecht.... het gevecht ontwijken...

ik wil niet op scheppen of nix ....ik doe nu al een aantal jaren vechtsporten en heb ontdekt dat het niet alleen om lompe kracht gaat....

maar dat er verschillende marnieren zijn om je krachten te vergroten en je tegenstander te verslaan...

door op een bepaalde manier te vechten...

ik vecht altijd alleen in een sportschool op straat ontwijk ik het gevecht altijd liever niet zo zeer om dat ik bang ben ... maar wil ongelukken verkomen

vertel mij nou eens wat jij weet van vechten.... en wat je er van vind.....?

Waarschuw beheerder
Hey Valk !!

Heb dat wel een keer gedaan ja !! Doen ze eigenlijk alleen in de zomer, want nu hoeven de nieuwelingen het niet te doen, ligt er net aan hoeveel iedereen heeft gezweet

Waarschuw beheerder
kheb 5 jaar judo gedaan, 8 jaar tae kwon do, 1 jaar kempo...

Heb nog nooit op straat gevochten... tis onnodig en ontwijk het liever... ben idd ook bang dak men eigen krachten niet ken en strax iemand het ziekenhuis in sla ofzo....

vechten op straat vind ik doelloos... vechten in de sportschool een goede uitlaatklep... daarbij leer jeje ook nog eens goed beheersen door een vechtsport!

naar mijn idee zijn het ook geen mensen die aan vechtsport doen die op straat vechten (juist niet!)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Klopt wat je zegt ja. Ik heb vroeger in een plaatselijk cafe als uitsmijter gewerkt en het waren meer die zatte bois met hun maties.

Waarschuw beheerder
kvin da iedereen op vechtsport moet...
zodat iedereen zijn/haar eigen krachten leert kennen en hiermee leert om te gaan... zodat iedereen zichzelf kan beheersen en juist uit kan leven tijdens trainingen...

Waarschuw beheerder
vind dat iedereen dat zelf moet weten. vechtersbaasjes worden niet ineens overtuigde pacifistjes omdat ze aan een vechtsport doen, dat soort dingen zie je alleen in VPRO docu's en bepaalde films.

Waarschuw beheerder
nou ik denk dat iedereen in zijn jeugd zo'n vechtsport doet... dat er dan een stuk minder agressie op straat zal zijn!

Waarschuw beheerder
dan hebben jij en ik een meningsverschil. :)

(!)

Waarschuw beheerder
haha LOL :D

zin in discussie???;D

hoe zie jij het dan wel???

Waarschuw beheerder
ach, er zijn ook genoeg mensen die aan vechtsport doen om er alleen maar misbruik van te maken.

Waarschuw beheerder
geweld en agressie zijn een intrinsiek onderdeel van de mensheid, zoals dat bij elk territoriaal organisme is. wat ons - volgens de meesten - onderscheidt van "de dieren", is dat wij een complex samenlevingspatroon hebben, welk wij "beschaving" gedoopt hebben. deze beschaving bestaat in essentie uit normen en waarden, voortgekomen uit cultuur, en wordt gehandhaafd door wetgeving, sociale controle en goed fatsoen. deze 3 pilaren zijn pas functioneel wanneer zij vanaf kinds af aan worden ingeprent bij "onze" jeugd. een taak van de opvoeders, dus. wanneer deze "tekortschieten" helpt geen enkele vechtschool, militaire opleiding of penitentiaire inrichting meer. het enige wat je zulk ontspoorde individuen dan bijbrengt is om beter te kunnen vechten, om maar een zijstraat te noemen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haha lieve schat! wat kan je het mooi verwoorden, heel goed (Y)
maaruh had ik het ook niet over de jeugd???
nou ik denk dat iedereen in zijn jeugd zo'n vechtsport doet...

toch geen meningsverschil????

Artiest Deaz
Waarschuw beheerder
Ik vecht in princiepe niet.

Maar die enkele keer dat het gebeurd.
gaat het vaak zo:

Ik word heel boos om iets (als ze aan men vriendin of famillie komen e.d)
En draai helemaal door.
Geen flauw idee hoe ik dan vecht.
Maar krijg dan nooit een klap.
Ik schop sla zo snel achter mekaar op diegene dat ie het vaak na korte tijd wel voorgezien houd en zich uit de voeten maakt.

Maar ik vecht liever niet :D

Waarschuw beheerder
waar ik op doelde was dat 't niet uitmaakt of je iedereen nou verplicht om een vechtsport te beoefenen, het zit in iemand zijn/haar karakter of hij/zij zich kan beheersen.

Waarschuw beheerder
het zit wel in iemands karakter ja... maarrrrr je kan toch juist goed gedrag AANLEREN... daarmee VOORKOM je dat hij/zij het slechte gedrag kweekt...

of op het beantwoorden op jou manier...

het is meer ter preventie, je leert kinderen positief gedrag aan, waarmee je voorkomt dat hij/zij negatief gedrag vertoond.(of uberhaupt kennis mee maakt) Een kind leert met zijn/haar woede omgaan en kan zichzelf beter beheersen...

Waarschuw beheerder
ja, maar daarvoor hoeft dat kind toch niet per se een vechtsport te beoefenen? :)

Waarschuw beheerder
nou tijdens het beoefenen van zo'n sport... leert het kind omgaan met zijn/haar evt agressie...

Waarschuw beheerder
je kan namelijk wel zeggen wat je moet doen als je boos word enzo...
maar met emoties kan je het beter laten voelen en goed mee leren omgaan...

Waarschuw beheerder
hmhmhm. misschien. ligt ook wel aan de soort vechtsport dat 't kind beoefent.

Waarschuw beheerder
klopt... ik vind per vechtsport ook nog wel een verschil qua mentaliteit liggen... heb je gelijk in!!!

maar judo is voor veel kinderen goed, ook voor motoriek enz...
en een goed vervolg daarop is taekwondo of iets in die richting (die weg heb ik zelf bewandeld...)
Waarschuw beheerder
http://www.terroristen-oorlog.nl/click.php?x=wokky

Waarschuw beheerder
flikker op met je spam.

Waarschuw beheerder
dak je test niet zo vertrouw wokky!

Waarschuw beheerder
de gulden middenweg dan maar; vechtsporten kunnen handig zijn ter ondersteuning (eventueel) bij de opvoeding, maar is geen garantie voor een modelvolwassene. wat 'model' dan ook mag inhouden tegenwoordig.

Waarschuw beheerder
vechten vechten vechten!!!
owneeej doe maar niet...

Waarschuw beheerder
tis geen garantie nee... er blijven altijd mensen met een kronkel in de kop!

Waarschuw beheerder
hehe. 'in de kop'..wat typisch brabants weer. ;p

zeg je toevallig ook 'ons mam' of 'ons pap'? :9

Waarschuw beheerder
Ikkke vecht ook op 'n vechtschool...
maareh k heb t bijna nooit hoeven gebruiken in het openbaar...:[
ow... jaah alleen gisteren toen ik iemand tegenkwam die zei dat ie een SCHNAPPI-hater was :devil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vermijd t liever maar ik denk dat iedereen een knop heeft als iemand en dierbare pijn doet ofso,en als die knop eenmaal los is dan word bij de meeste zwart voor de ogen dan kan je nog zoveel ervaring in vechtsport hebben maar de meesten draaien dan gewoon door en slaan in t wilde om zich heen. :frusty:

provoceer je me toch dan--------->
ik neuk je beuk je kreuk en deuk je
ik steek je aan en stamp je uit als een peukje
ik schop op je hoofd en bijt in je nek
maak je gek en schijt in je bek
al ben je zwart of wit ik geef geen shit
ALS JE FOKT MET MIJ SLOOP IK JE GEBIT!! :D

maar verder ben ik wel O:) hoor!!!

Waarschuw beheerder
schnappi sucks, dude. :/

Waarschuw beheerder
:gaap:

Waarschuw beheerder
hehe. 'in de kop'..wat typisch brabants weer. ;p

zeg je toevallig ook 'ons mam' of 'ons pap'? :9

haha ja ik was al aan het stoeien met die zin... zat twijvelen tussen zijn/haar, dus d8 ik maak ik er de van whaha, maar ziet er idd niet echt goed uit!! aiai :$

ennuh nee kzeg geen ons mam of ons pap... ook nie osma en ospa, gewoon mam of pap ;P)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als je me shit respecteerd dan respecteer ik de jouwe in een gevecht breek ik je bek noem me de bekkenverbouwer
die shit word steeds gekker en lauwer echter en rauwer ik stroop me mouwe nu ben ik echt niet meer te houwe dus kom maar op als je wilt testen ik breek je focking nek gooi het weg en laat het tegen de focking muur ketsen ik laat je klicks testen en je weet het word steeds erger ik verplaats bergen me rijst is scherper dan duizend glasscherven. fotosyence kwam me een keertje bij uptown fake in me eentje heb ik ene hele kliek moeten breeke fuck uptown en cooper kan me focking pik eten hoe kan een keel met zo veel skills zoveel zweten bij ene optreden :bounce: kan ik ook hoor

Waarschuw beheerder
he gaan jullie ff erges anders zitten rappen!!!

Waarschuw beheerder
haha ja ik was al aan het stoeien met die zin... zat twijvelen tussen zijn/haar, dus d8 ik maak ik er de van whaha, maar ziet er idd niet echt goed uit!! aiai

zat te denken aan 'een kronkel in hun kop', maar goed. :)

en funkaholic, schnappi sucks nog steeds. :/

Waarschuw beheerder
zat te denken aan 'een kronkel in hun kop', maar goed. :)

ja dat is ook goed idd!!! ben niet echt goed in talen... :$

ej kga slapen!!! (K)

Waarschuw beheerder
later. :)

Waarschuw beheerder
Vechten tijdens t stappen is gewoon voor kansloze mensjes die niet gewoon plezier kunnen maken maar van de spreekwoordelijke mug een olifant maken !! Bijv : je loopt met je zatte kop tegen zn mongool aan en binne 2 min staat de halve tent naar jou te wijzen :no: Of erger nog. Hun lopen tegen jou aan en als je niet snel de andere kant op kijkt komt hij een ieder geval een praatje maken ... dubbel :no::no:

Vechtsport is gewoon vet zolang je t niet onnodig gaat gebruike op straat. dus voor zelfverdediging (daar draait t meestal om toch ;) )

Sommige mensen maken t wel heel bond wanneer hij bijvoorbeeld je vriendin geneukt heeft,, Dan zit er maar een ding op :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Sommige mensen maken t wel heel bond wanneer hij bijvoorbeeld je vriendin geneukt heeft,, Dan zit er maar een ding op

:no:

we leven toch niet meer in de 16e eeuw of zo? en bovendien, je vriendin was er dan toch zelf ook bij? :S

Waarschuw beheerder
vandaar die :9

En als je dacht dat hij ook een goede vriend van je was ??

Het gaat tussen (( nie over mij he :bah:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jajaja rappen hoort hier niet..
anti-rap...:devil:
maareh RR waarom zuigt Schnappi dan..??
Mewwj hij is egt teringgoed... die beat Schnappi SchnappiSchnappiSchnappiSchnappiSchnappiSchnappiSc­hnappi

Waarschuw beheerder
ik hou niet van slaan ... ik vecht met woorden

Waarschuw beheerder
vandaar die :9

En als je dacht dat hij ook een goede vriend van je was ??

dan nog niet. :/

maareh RR waarom zuigt Schnappi dan..??

dat moet je nog vragen ook? :|

't is toch redelijk evident lijkt me, 't wordt gezongen door kleine meisjes, de krokodil in kwestie is (slecht) getekend en 't klinkt ook nog 'ns uberkazig. :/
Waarschuw beheerder
kan je maar op 1 manier 8erkomen he..;)

Artiest Thanoz
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vecht met oosterse eetstokjes :[

Waarschuw beheerder
Triest topic.
Bijna een ban te pakken door even mijn commentaar te geven over die pogo boeren op feesten.
ALs je daar al een ban voor krijg....
Partyflock word wakker :S

Waarschuw beheerder
ik vecht als een wijf :P

Waarschuw beheerder
donateur
maar als het niet anders kan heb ik altijd een mes op zak.
altijd handig.

Bikkel... en dan iemand doodsteken..
kunt ook verstandig zijn en weglopen..

Waarschuw beheerder
Ik vecht nooit! maar heb wel vechtsporten beoefent en ik neem het voor mijn vrienden en voor de zwakkere op!

ik wil niet opscheppen maar ben niet voor de poes!