Partyflock

Forumonderwerp · 744024

ARMADA presents:

zaterdag 12 maart,2005
armin only 7 hour set
op een schip 'ocean diva' / amsterdam

tickets:E 22.50 (eh. fee)
boarding:22.00-01.00 hrs
sailing:01.-04.00 hrs
end: 05.00 hrs

TICKETS available at free record shop

more info www.arminvanbuuren.com

kreeg een flyer en ga dr ckr heen
word wel weer n gezzelig boot tochtje :jaja:
laatste aanpassing
Zou 't snel uitverkocht raken dan? En hoeveel personen kunnen d'r eigenlijk op?
Antwoorden zie je als je alles ff leest ;)
er kan 1500 man op de boot
en of t snel uitverkocht raakt dat weet je als je alle voorverkoopadressen de hele dag gaat controleren op hoeveel kaarten ze per dag verkopen :D
lekker bijdehand zeg. :)
Maar omdat jij mij nu antwoord geeft, hoef ik nie alles meer door te lezen..........hahah.
Lijkt me in ieder geval leuk feestje...
ach ja liever bij de hand dan bij de voet toch?
flauw ben ik weer :(
nou ik hoop u van dienst te zijn geweest met het antwoord :flower:
Artiest {SHOWLIST artist 33439, 63304}
Is dit al uitverkocht??

kun je ook naar buiten terwijl de boot vaart?
Nou :( dat meen je niet vandaar dat ik niets kon vinden bij Ticketbox
laatste aanpassing
Vorig jaar was Armin Only echt een superfeest!!! Dus kaartjes waren al ruim op tijd binnen!

Je kan naar buiten als de boot vaart maar dat is wel erg koud. Binnen merk je er trouwens niks van als ie vaart.

Wordt gaaf!!! :bounce:

Ik heb d'r zin in..
Ocean Diva is een (Y) Locatie :D
Vorige keren was ook super :bounce:
t is niet uitverkocht hoor!! Moet je bij de free record shop zijn. Das de enige plek waar je ze kan halen. Vandaar dat je ze niet bij ticketbox kan vinden!;)
laatste aanpassing
Heb d'r ook heel veel zin in!
Eerste keer Ocean Diva, als ik het zo lees moet het gezellig worden!
hmmm jammer :(
maar gelukkig zal dit nog n keer vaker voorkomen, dan zorg ik dat ik op tijd n kaartje heb....doe t tot dan wel weer met zn setjes op mn PC en stereo :D
zijn nog wel kaartjes te koop hier en daar .. even opbellen naar free record shop :)
Heb zeker zin in een avondje lekker zweven met Armin! :-) :bounce:
Kut nu is het dus wel uitverkocht!

Kut ben al bijna een week ziek dus als iemand nog een kaartje heb, Pm maar!!
Wordt leuk! Heb er zin in! :bounce:
Artiest Mike G
Vanmiddag nog een kaartje gehaald is dus niet uitverkocht.

Artiest Larson
Volgens verschillende free record shops (Rotterdam, Breda en Oosterhout) is het nu echt uitverkocht!!!

Ik heb ziiiiiiiiiin, echt vet rilekst wordt het...:D:P

2B en ik zijn van de partij :)
dit wordt weer een leuk feessie... ben al twee keer op die boot geweest en 't is waanzinnig (beide keren met armin :D) hopen dat er nu wel een schafthoek aanwezig is...

ik heb het vorig jaar gemist dus ik ga dit jaar echt wel ik kan niet wachten tot het zover is
Werkzaam bij Partyflock
net als alle voorgaande keren op de acean diva ben ik er ook weer bij :D

nog 1 weekie :)
Ik zit op de Dance Music Awards in Hannover! :D Geen Armin maar wel Paul van Dyk en Tiesto, dus dat is wel redelijke compensatie. :D

Veel plezier allemaal. :)
Ik wil ook mee varen!!!! :|

ga vanavond ook na n feesy maar wou liever dat het nu de 12e was :D :jaja:
het word n super feesy
leuke sweer leuke mensen en top muziek wat wil je nog meer?

sex :devil: :p
laatste aanpassing

Aanwezig! :D
ik heb er echt mega veel zin in. Armin gaat weer een lekkere setje weggeven

Ik zit alleen met een probleempje

Ik ben van plan om met de trein te komen. Het feest is om 5 uur afgelopen. De eerste trein gaat om kwart voor 7 terug naar huis. Ik heb dus een vraag. Woon er iemand in de buurt van arnhem die bereid is mij terug te nemen met nog een gast. We zijn bereid om een vergoeding te betalen.

Stuur maar een pm tje als je iets weet. of zet het anders hier maar neer
laatste aanpassing

ik heb er echt zin in. armin draaide ook goed bij trance energie. dus hoop dat het nu nog beter word. kun je trouwens ook naar buiten? ach ja ik zie het wel. have fun
Armin zal wel anders gaan draaien zaterdag, bij trance energie draaide hij vrij laat dus ook vrij hard voor zijn doen :). Hij draaide wel erg goed toen hoor, daar niet van :P.

Is idd een goede lineup daar Wackiejacky, daar zou ik armin van buuren ook nog wel een keertje voor laten schieten ja ;). Jammer dat ze zo'n lineup in Nl meestal niet voor mekaar krijgen voor die prijs:). Tis meestal of het een, of het ander.

Heb in ieder geval heel veel zin in zaterdag!

En Armin van buuren for ever, zit arnhem niet op het nachttreintraject dan :(?
nope woon trouwens ook niet in arnhem maar in ede.

Ik ga gewoon een hotel boeken in amsterdam.

Het wordt een topfeestje als ik de nieuwe ASOT 187 hoor heb ik echt al mega veel zin in.

GA jullie zien
voor meer livesets van armin ik heb er tientallen stuur maar een pm

mag je een videocamera of fototoestel meenemen? als iemand dat weet wil je dat dan effe laten weten
ik zit er over te denken om maar niet te gaan. Ik heb echt geen zin om 2 uur te gaan wqachten op amsterdam CS. Heeft iemand niet effe wat tips voor mij?
Nog maar 1 dagje. Heb er zin in!!!

En Armin van Buuren forever gewoon gaan! Voordat je eruit geveegd wordt is het al weer 6.00 uur en A'dam CS is een kwartier lopen onderhand. Dan valt het nog wel mee weet ik uit ervaring :)

Maar ik ga deze keer gelukkig wel met de auto.
ik ga er zeker heen. Ben volop bezig om het regelen voor vervoer.

wordt echt een topfeestje. Lekker 7 uur lang uit je bol gaan met de nieuwe nummer 1 dj van de wereld want dat wordt die in oktober.

Erg vaag trouwens dat armin niet eens genomineerd is voor een tmf award. Wel Dj jean:S Zegt genoeg over TMF dat ze geen verstand hebben wie nu echt de beste sets weggeeft. Armin in tenminste geen Tiesto die alleen maar hits draait in zijn sets.

Ik zie jullie morgen HEB ER MEGA VEEL ZIN IN
ja

maar armin van buuren draaien ze nou niet bepaald VAAK :S ofzo op tmf dus is helemaal niet vaag om eerlijk te zijn.

volgens mij worden die artietsen genomineerd door de kijkers. en als dat niet zo zou zijn, dj jean is meer tmf publiek toch. de meeste mensen die daar zijn kennen amper een liedje van armin anyway.

Dit is Armin solo en ik weet uit ervaring dat dat altijd geweldig is :)
was vorige keer ook zo dus heb er alle veRtrouwen in :P
laatste aanpassing
Het feest was geweldig :)
Jammer van de boottrip die maar helaas 100 meter heeft mogen duren..
Woooeeehaaa! Het was echt zwaaaaaaaaaaaaaaar kicke! Vette locatie, goed sfeertje en Armin draaide echt super! Ik heb geen 1 slechte plaat gehoord. Vetste momenten vond ik wel toen ie Carte Blanche ging draaien en Cosmic Gate I feel Wonderful! Ja voor mij is Armin nu toch wel de no. 1 DJ!
Dit was echt het lekkerste nachtje wat ik ooit heb gehad! Wat draaide Armin fantastisch!! Het publiek was ook erg gezellig. Heb de hele nacht staan dansen en springen. Erg jammer dat de boot zo kort heeft gevaren. Geeft toch een extra dimensie zo op het water. De Ocean Diva is een top lokatie. Op naar een volgende keer Armin op de Ocean Diva!!
FANTASTISCH

meer kan ik er niet van zeggen

kheb er daarom maar een verslag van gemaakt