2210x bekeken
Ach als we weer hard lopen te scheeuwen, gaat het zowiezo weer mis....
nou 1-0 is ook al super......
t#ring wat zitten er toch veel haaggies op p.f.....hopelijk blijven jullie erin, ALS t maar NIET ten koste van ons is .....t zal sowieso voor deze tweee ploegen n zware stryd worden ......tegen de andere clubs ......maar ook tegen de knvb .....met hun dubieuze
beslissingen.....maar we zullen zien zaterdag
beslissingen.....maar we zullen zien zaterdag
idd......
je weet et nooit.........den haag is denk de meest lastige club te voorspellen
ik zeg 1-1
je weet et nooit.........den haag is denk de meest lastige club te voorspellen
ik zeg 1-1
Denk niet dat het een makkie wordt
Den Bosch heeft het momenteel moeilijk om te scoren,maar is een kleine club,die uiterst zal verdedigen en proberen te scoren.
Denk dat het een moeilijkere wedstrijd wordt als tegen een feyenoord bijv. om dat je daar sneller aan opbouwen en je eigen spelletje spelen toekomt.
En daar zal Den Bosch juist proberen alles vast te zetten.
Maar winnen doen we wel

Den Bosch heeft het momenteel moeilijk om te scoren,maar is een kleine club,die uiterst zal verdedigen en proberen te scoren.
Denk dat het een moeilijkere wedstrijd wordt als tegen een feyenoord bijv. om dat je daar sneller aan opbouwen en je eigen spelletje spelen toekomt.
En daar zal Den Bosch juist proberen alles vast te zetten.
Maar winnen doen we wel
laatste aanpassing
Ik weet niet of er mensen zijn die den bosch hebben zien voetballen dit jaar......
Ze voetballen gewoon heel goed!!!!! Alleen het rendement is bijzonder laag oftewel ze crëeren kansen genoeg maar maken ze niet af
Maar voetballen kunnen we zeker wel
Dat zullen we zaterdag ook weer zien!
Nu alleen maar hopen dat ze het net van die groen-gelen aan flarden kunnen schieten!!!
Ze voetballen gewoon heel goed!!!!! Alleen het rendement is bijzonder laag oftewel ze crëeren kansen genoeg maar maken ze niet af
Maar voetballen kunnen we zeker wel
Dat zullen we zaterdag ook weer zien!
Nu alleen maar hopen dat ze het net van die groen-gelen aan flarden kunnen schieten!!!
den haag wint