Partyflock

Forumonderwerp · 743538
7411x bekeken

Waarschuw beheerder
wat denken jullie van friesland en met name de mensen die er wonen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissIce op dinsdag 19 juli 2005 om 10:56:
Nou als jij zo goed verstaan baar bent, moet je toch wat aan je spelling gaan doen, want dit is dus echt bagger..

Nou nou.. net of de jouwe zo goed is ;) :kusje:
Waarschuw beheerder
Nou nou.. net of de jouwe zo goed is ;) :kusje:

Gaan we weer beginnen lieve schat??

:knuffel:
Waarschuw beheerder
FRIESLAND BOPPE!!!!! :cheer:

niets boven friesland!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lennart op maandag 18 juli 2005 om 18:11:
Uitspraak van TTF op maandag 18 juli 2005 om 01:14:
nou ik weet het ook zeker

Ey.. ga jij es terug naar TCF

vind het hier ook wel gezellig ;)
Waarschuw beheerder
haha waarom gaat iedereen er serieus op in
Waarschuw beheerder
Uitspraak van $tefan.. op donderdag 21 juli 2005 om 00:07:
vind het hier ook wel gezellig

wopke had weer klapjes gehad niet? :p
Waarschuw beheerder
donateur
jup.. maar dat staat wel op tcf :p
Waarschuw beheerder
Ik moest de "zin" anders wel drie keer lezen, voordat ik een beetje doorhad wat er nou eigenlijk staat.

Lol :) je meent het.. ik typ gewoon een beetje verrot vooral omdat ik veel letters oversla.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (K) ..Desiree.. (K) op vrijdag 22 juli 2005 om 22:57:
Lol je meent het.. ik typ gewoon een beetje verrot vooral omdat ik veel letters oversla.

Staan die letters niet op je toetsenbord ofzo? Andere reden kan ik niet bedenken, aangezien je zo "goed" (haha) verstaanbaar bent. Valt te hopen dat je in real life deze letters niet overslaat, anders ben je volgens mij nauwelijks te verstaan.

Ps. Het moet zijn: "Ik typ gewoon...".
Waarschuw beheerder
Ooh Mijne...

Straks dat meisje helemaal een minderwaardigheids complex ;)

Maar je hebt wel gelijk...
Waarschuw beheerder
donateur
Haha jullie zeuren wel over de friese taal maar hoe zit het dan met groningen en twente die hebben ook ander dialect! Nee dat is zeker wel goed verstaanbaar..:S

Maja iedereen zn eigen mening ik ben blij dat ik hier woon!! Vermaak me prima (Y) hier!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eline.... op maandag 25 juli 2005 om 17:12:
Maja iedereen zn eigen mening ik ben blij dat ik hier woon!! Vermaak me prima hier!

jaaa idd :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
ik woon precies op de grens van friesland en groningen, hier in het dorp praat gelukkig niemand fries, wel een beetje een dialect, beetje plat nederlands

Waarschuw beheerder
Friesland is gezellig!!
Waarschuw beheerder
Friesland was in overvloed op Mallorca 8)

Waarschuw beheerder
Friesland is oke ole ole :cheer:

nouja ik vermaak me wel in Ljouwert :9
Waarschuw beheerder
Wonen is in Friesland helemaal top: rustig, goedkoop, frisse lucht, geen files. Mensen (bij ons in de buurt) zijn erg vriendelijk en gastvrij. Stappen is absoluut minder, dus daarvoor ga ik naar het westen. Heb geen zin om iedere keer dat ik op stap ben midden in een ruzie te staan of zwaar bezopen lui om m'n kleet te hebben.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Just me... op dinsdag 26 juli 2005 om 09:34:
Heb geen zin om iedere keer dat ik op stap ben midden in een ruzie te staan of zwaar bezopen lui om m'n kleet te hebben.

ja in die dorpjes he :\
nix aan.. heb er in lwd gelukkig geen last van :yes:
Waarschuw beheerder
heb er in lwd gelukkig geen last van

uuuhh ik had het dus precies WEL over Leeuwarden! In de dorpen kom ik al helemáál niet om te stappen. Ik woon dan wel in een dorp, maar daar is alles mee gezegd!

Waarschuw beheerder
home sweet home... ;)
Waarschuw beheerder
heej ;)

leef jij ook nog :D

Waarschuw beheerder
tuurlijk ;)
Waarschuw beheerder
wat valt daar nou over te zeggen ?????

:x
Waarschuw beheerder
Mooi zo...

tijd niet gezien haha... kom je nog eens te zwemmen ;)

Wat valt waar over te zeggen :)

Waarschuw beheerder
Zal binnenkort wel eens langskomen jah... wel s'avonds dan ;)
Waarschuw beheerder
gezellig :D

Waarschuw beheerder
moet alleen ff kijken wanneer... ;)
Waarschuw beheerder
er woorde drie psychiatrishe centra s gebouwd 1 in drente 1 in groningen en heel friesland word overdekt

Waarschuw beheerder
opzich niks mis met friezen, maar ik vind ze vaak bot
Waarschuw beheerder
er woorde drie psychiatrishe centra s gebouwd 1 in drente 1 in groningen en heel friesland word overdekt

Zo hee....

Jij bent intelligent.... :vaag:
Waarschuw beheerder
huh wij friezen bot :P:D okey ..die is nieuw:) tjah mischien ben je net de verkleerde fries tegen gekomen of ben je niet al te aardig geweest ofzowe

Waarschuw beheerder
friezen... tja :/

mensen wel (Y) :D(L)
Waarschuw beheerder
ik woon ook in Friesland niks mis mee lekker rustig
mensen hebben meestal wel wat te zeuren over Friesland maar dat is niet ons probleem lijkt me hehe 1 ding is zeker Fryslân Boppe !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
ik vind ze maar lastig!! :@
Waarschuw beheerder
Het enige wat een beetje jammer is aan bepaalde Friezen, dat ze niet echt goed Nederlands kunnen spellen.
Waarschuw beheerder
en geen afspraken nakomen ook..
Waarschuw beheerder
Tja maar afspraken niet nakomen doen heel veel Nederlanders, niet alleen Friezen, maar ook Brabanders, Limburgers, Hollanders, Achterhoekers, Drentenaren, Groningers, Tukkers, en wat voor meer volk er leeft in Nederland

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah t is wel koudt idd
Waarschuw beheerder
Goh...Hier is het anders de laaste paar dagen al lekker warm...

:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissIce op zaterdag 20 augustus 2005 om 11:05:
Het enige wat een beetje jammer is aan bepaalde Friezen, dat ze niet echt goed Nederlands kunnen spellen.

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 20 augustus 2005 om 14:26:
jah t is wel koudt idd

Dat is dus niet iets wat alleen geldt voor Friezen. Tip: Emigreer!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Desiree wrote: jammer is dat heh ....want het zijn er eiglijk niet zoveel maar t lijkt zo omdat ze zoveel lawaai maken vooral na cambuur wedsrtijden ze komen er alleen nog maar om te rellen.... het zal je leven maar zijn

Hoezo ik roep iets, maar ik weet niet waar de klepel hangt... :S
Waarschuw beheerder
wtf waaromm anti fries man anti frieze taal?? jeezes ik snapt echt niet okey tis niet een mooie taal ofzow teminste niet zoals de meeste lui het uitspreken maar om dan meteeen anti te zijn vind ik zo dom.....je roept dus eiglijk dat je anti jezelf bent ....zucht...

Verdiep je eens in de essentie van de Anti-Fries beweging... ;)

Nee, alle gekheid op een stokje. Als je je zelf Anti-Fries noemt, dan ben je het niet eens met de plaats die de Friese taal en cultuur in Friesland inneemt.

Ik voel me zelf Nederlander; geen Fries. Ik krijg altijd een beetje jeuk van die Friezen die altijd heel erg bezig zijn hun eigen identiteit te benadrukken.

En begrijp me goed: ik heb compleet geen problemen met mense die Fries spreken en dat ook tegen mij willen doen. Maar het door de strot douwen van die 'Friese cultuur'? Nee bedankt!

Waarschuw beheerder
ligt ver weg...;)
Waarschuw beheerder
rare jongens die friezen..
Waarschuw beheerder
Nee Brabanders zijn heilig ;)

Waarschuw beheerder
Er zijn inderdaad bepaalde Brabanders die nog niet al te lang geleden hier gepost hebben die voor 27 augustus maar liefst vijf feesten in hun agenda hebben staan ;P Ook een beetje raar dus.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja die krijgen het erg druk op 27 augustus :S
Waarschuw beheerder
Eindhoven de gekste! 8)