Partyflock

Forumonderwerp · 743538
7507x bekeken

Waarschuw beheerder
wat denken jullie van friesland en met name de mensen die er wonen?

Waarschuw beheerder
niet een groot probleem.
ik wist alleen niet dat er in nederland
nog steeds zoveel kortzichtige mensen waren.

Waarschuw beheerder
donateur
maar er wonen in elke provincie boeren dus niet alleen in friesland

Waarschuw beheerder
precies!
Waarschuw beheerder
Niet waar, in Utrecht wonen 0 mensen die boer zijn van beroep.

Alle Nederlandse boeren wonen in Friesland

Waarschuw beheerder
oke bedankt voor je mening....
Waarschuw beheerder
leuk we gaan het over friezen hebben ik woon daar al 22jr en ben GEEN boer je
Waarschuw beheerder
Loonie's Profiel:
Eigen sites: www.NSDA.nl
www.zuiperts.tk
www.actt.nl
www.apf.nl
www.ikschopjedood.nl
www.ikschopjekopvanjerompaf.nl
www.mohradio.com
www.mastersofhardcore.com
MSN: MOET JE DIE HEBBEN DAN VRAAG MAAR
Beroep: MENSEN HATER
Geboortedatum: 19 november 1900
Leeftijd: 104
Geslacht: man
Geaardheid: hetero
Favoriete muziekgenres: acid, darkcore, drum & bass, hardcore, industrial hardcore, speedcore, terror

Aangemeld op: 1 september 2004 16:26
Status: actief
Laatst hier: vandaag
Laatste aanpassing: zondag 30 januari 2005 om 14:52

Waarschuw beheerder
(Alle Nederlandse boeren wonen in Friesland)

kan je na gaan hoe kortzichtig je bent hahaha ga eerst maar weer es wat leren ove je eigen land,want als wij de boeren hebben, hebben ze dan in amsterdam alleen maar junkies of allochtonen :O?

Waarschuw beheerder
@Guybrush_Threepwood: Ik weet dat je hier nieuw bent, maar op dit forum hebben we iets dat een "zoek-functie" heet. Tik daar zoiets als Fries of Friezen in en al je vragen zullen op magische wijze beantwoord worden! 8)

Maar mijn persoonlijke nederige mening is dat het een beetje onnodig is om nou het 8742156de topic over friezen te openen. :flower:

Waarschuw beheerder
fryslan boppe :P
Waarschuw beheerder
donateur
Maar mijn persoonlijke nederige mening is dat het een beetje onnodig is om nou het 8742156de topic over friezen te openen.

onnodig maar we leuk

geen enkele topic waar zo gehapt wordt;
kan je na gaan hoe kortzichtig je bent hahaha ga eerst maar weer es wat leren ove je eigen land

:D :D

Waarschuw beheerder
een hek om heen bouwen ...

en versta die gasten niet :no:
Waarschuw beheerder
Sabien ne Pien 31 januari 2005 08:52
Alle Nederlandse boeren wonen in Friesland)

kan je na gaan hoe kortzichtig je bent hahaha ga eerst maar weer es wat leren ove je eigen land,want als wij de boeren hebben, hebben ze dan in amsterdam alleen maar junkies of allochtonen

Anders neem je die uitspraak even serieus en lees je de sarcastiche ondertoon niet.

Er zijn hier gewoon een hoop Friezen op partyflock die iedere keer topics openen met de vraag wat de rest van Nederland van Friesland vindt of de vraag of Friezen boeren zijn.

Zoals ik al zei, het is meer een probleem van die Friezen zelf dan van "kortzichtige" anderen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ook wou ik ff wete of er veel friezen waren op partyflock......

ze zijn er wel dus haha
Waarschuw beheerder
donateur
woon in friesland. al aantal jaar. oorspronkelijk 15 jaar in utrecht gewoond! had eerst ook vooroordelen over friesland. dat er allemaal boeren enzo lopen. maar valt reuze mee! tuurlijk. zijn heel veel stugge friezen. maar er zijn er zeker genoeg (veel meer als stugge) die wel relaxed zijn! en eigen taaltje.. dat heb je in de dorpen. maar ze kunnen ook wel nederlands! dus dat is geen probleem. vind het ook geen mooie taal. versta en spreek het ook niet. maar als ze merken datj e nederlands bent gaan ze dat ook gewoon spreken. nooit problemen mee gehad.
en uh.. boeren hier... ja maar echt niet minder als in zeeland enzo. enigste verschil met zeeland is in zeeland ist groente etc wat er verbouwd wordt en hier ist meestal koeien schapen en kippen.
het mooie aan friesland is het water! ben zelf helemaal gek op watersporten (wakeboarden, windsurfen, waterskieen) dus ik zou niet meer terug willen! zomers hoef ik niet eens op vakantie. want toch zijn er veel "nederlanders"die naar friesland komen en een bootje huren en gaan rondvaren etc.
ik vier hier gewoon zomers mijn vakantie. heb een leuk speedboatje en wakebaord en surfsetje en alles. vermaak me hier prima. nee ik zou (voorlopig) niet meer terug gaan naar de randstad!

friesland is wel ok:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
friesland is wel ok

net als limburg:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
utrecht ook! :)

Waarschuw beheerder
onnodig maar we leuk

dat dan weer wel inderdaad :)

Waarschuw beheerder
tja friesland....

niks mis met friezen. tuurlijk lopen er boeren rond, hallo waar niet?
ik woon in de achterhoek, das nou ook niet direct het meest verstedelijkte gebied van nederland, staan ook wel een aantal boerderijen. dat betekent niet meteen dat alle achterhoekers boeren zijn.(wel veel:P)
Waarschuw beheerder
ach wel veel:p valt ook nog wel meej;)
maar alle wijzen komen uit het oosten,
maar de slimme uit de achterhoek B)
Waarschuw beheerder
nou in friesland in ieder geval geen haast :D
in de randstad enzo is het veel te gestresst
dat kennen we hier niet :P

Waarschuw beheerder
maar alle wijzen komen uit het oosten,
maar de slimme uit de achterhoek

hehe das waar:D
Waarschuw beheerder
komen steeds meer leuke Friese dames bij :-)

Waarschuw beheerder
donateur
maar jah het word hier ook steeds gezelliger??

Waarschuw beheerder
donateur
haha weet het eigenlijk niet of ik het meen:vaag:

maar je moet toch wat!!!
Waarschuw beheerder
lekker duidelijk, maar beter dan nix :-)

ik ga lekker slapen.....

Waarschuw beheerder
donateur
weltrusten en slaap lekker!!
Waarschuw beheerder
dank je!
jij ook voor straks...........
denk om je schoonheidsslaapje :-)

Waarschuw beheerder
donateur
komt helemaal goed ik kan uitslapen morgen hoef pas om 1uur te werken

Waarschuw beheerder
tjonge wat een stelletje ongeregelde types hiero ik kom zelf van amsterdam ben 5 jaar geleden verhuist naar friesland en echt hier kun je nog mensen vertrouwen en op mensen rekenen als hier iets wordt gezegt dan helpen ze je ook en dan is het niet zoals die randstand gedoe een hoop beloven en weinig uit halen.... echt friesland is leuke provincie en ik woon er als een koning in amsterdam een flatje 4 hoog euhh klein smerig en tochtig 480 euro huur in de maand hier in friesland eigen huis voetbal veld aan grond en garage voor 4 autos en euuh zit nog net niet aan de 450 euro hypotheek en de frieze taal?? nah dat valt mee hoor meeste spreekt gewoon nederlands

Waarschuw beheerder
hek er om ja heb jij ervaring mee utrecht he daar woont alles wat net niet amsterdam kon betalen meeste mensen uit utrecht zijn maar domme mensen
Waarschuw beheerder
Utrecht is slimste provincie
In de vorige nieuwsbrief heeft u kunnen lezen dat Commissaris van de Koningin van Utrecht, B. Staal vertelde over Utrecht als een provincie met een indrukwekkend potentieel aan kennis en expertise bij de Utrechtse kennisinstellingen. Met daaraan gekoppeld een opleidingsniveau dat aanmerkelijk hoger ligt dan in de rest van Nederland.
Op maandag 7 juli verschenen de uitkomsten van het CBS-onderzoek, waaruit blijkt dat dit nog steeds het geval is. Met 38 % van de bevolking, tussen 25 en 64 jaar, die een opleiding heeft afgerond aan universiteit of hogeschool zit Utrecht ver boven het landelijke gemiddelde van 25%. Dit betekent dat we daar nu de vruchten van moeten gaan plukken. Deze kennis beperkt zich namelijk niet tot de kennisinstellingen, maar is juist ook in het bedrijfsleven aanwezig. Een actieve samenwerking tussen deze partijen in de regio kan het innovatiepotentieel van Utrecht vergroten. Om dit verder uit te werken, roepen we dan ook iedereen op om bij elkaar te gaan zitten en innovatieve projecten te ontwikkelen. Wij kunnen u helpen dit te realiseren en de subsidieaanvraag met u op te stellen.
Ook de heer Gispen, rector magnificus van de Universiteit Utrecht, geeft aan dat bedrijven en kennisinstellingen nauwer moeten gaan samenwerken, maar geeft ook aan dat de universiteit er al alles aan doet dit te realiseren. Zo heeft zij eigen adviseurs voor het bedrijfsleven in dienst en neemt zij bijvoorbeeld deel aan allerlei netwerken (als Unité en KIRU). Daarnaast kunnen ondernemers met allerlei vragen terecht bij de universiteit. Momenteel is de universiteit bezig een tweede bedrijfsverzamelgebouw te creëren, waar bedrijven de mogelijkheid hebben zich dicht bij de kennis van de universiteit te vestigen.

zo dom zijn we dus niet. en ken is tegen een geintje man.

Waarschuw beheerder
ik ken wel tegen geintjes gozur maar heb zelf al bijna heel nederland gehad vanwege me ouders en zaakjes doen nou ik woon nu in friesland en echt mega leuk hiero maare hekken er omheen DON`T nederland is nederland en een provincie is niks meer dan een regio en voor de rest zijn er wel andere dingen om ons druk te maken wij kijken hier in friesland niet zo zwart om ons heen maar de randstad lijkt vind ik meer op euhh ghetos en andere onkruid van andere nationaliteit
Waarschuw beheerder
in friesland is het altijd zo koud
Waarschuw beheerder
ja dat wel ja. en het is zo ver weg.
Waarschuw beheerder
slompoo

tiet voor een pafke

Waarschuw beheerder
ohh kijk eens aan weer zon opmerking waarvan euhhh in de meeste gevalen niks van waar is zaterdag was het hiero + 4 a 5 graden en euhh was in gelderland rond 13UUR smidags en daaro was het -1,5 dus euhh waar is het kouder en ook amsterdam was -1 jo kom eens met wat beters dan onzin

Waarschuw beheerder
Ik bin sa blij dat ik in Fryslan woon! 8)
Lkkr rustig hier idd!!
Noh goeie!
Waarschuw beheerder
nou als ze alemaal zo in fryslan eruit zien dan gaot ik snel verkassen :k

Waarschuw beheerder
KRAAY

als ik zon smerige smoel werk als jou hier zag rond lopen dan trape ik die echt wel inelkaar echt je komt ziet er nog dommer uit als een ollie bol of een achterwerk van een allochtoon
Waarschuw beheerder
hahahaha moet ik nou geschrokken van jou zien muppet?
Waarschuw beheerder
heb je een chemokuur gehad

Waarschuw beheerder
neuh yer dat is gewoon suh, wij he al genoch import!
Blief mar in utreg, best genoch noh!
Waarschuw beheerder
denk je dat ik daar naar toe wou allemaal inteelt daar hahahaha

Waarschuw beheerder
noh an dien kop te sjen hest to daar ek lest van...inteelt:P
Waarschuw beheerder
tis dat je een meisje bent ;)

maar voor die kale homo weet niet wat tie wil anders pm mij ff kijken of je buiten pf ook zo grote waffel heb paasei