Partyflock

Forumonderwerp · 742488
2 volgers · 18429x bekeken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 15:03:
maar heb niet vaak zoiets belachelijks gehoort!

ach ja zoals ik al zei ieder zn ding.

Hij vind het best dat ie beesten er zijn maar om mij panisch te zien vind ie echt niet leuk.
Dus ja hij maakt ze DOOD!!!

Ik jaag op wespen omdat hij daar allergisch voor is en dan maak ik die ook dood maar als ik alleen in de tuin zit laat ik ze ook leven. Dus voor hem ja maak ik ze dood!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 15:07:

En ik erbij! Gore tyves beesten!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 09:07:
helaas komen ze nu al te voorschijn

Klopt, gisteravond kreeg ik ook opeens een adrenalinestoot toen ik een fles frisdrank uit de kelder wilde pakken. Rent er opeens een volgroeid exemplaar van de welbekende huisspin over de vloer. Gelukkig liep ik niet op blote voeten en heb ik het arme schepsel kennis kunnen laten maken met de zool van mijn linker sportschoen. ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op woensdag 6 september 2006 om 12:44:
Hij beweert dat deze angsten afkomstig zijn van ervaringen uit vorige levens

Dat zou ik met een korrel zout nemen, maar het is de angst voor de schrikreactie die maakt dat je helemaal panisch wordt bij een fobie. Gelukkig heb ik er zelf helemaal niet meer zo veel last van als in mijn kinderjaren. Sterke ermee in ieder geval. ;)

Waarschuw beheerder
een mens eet ook een x aantal spinnen in zijn leven, meestal in zijn/haar slaap;)
Waarschuw beheerder
Hij vind het best dat ie beesten er zijn maar om mij panisch te zien vind ie echt niet leuk.

Ik jaag op wespen omdat hij daar allergisch voor is en dan maak ik die ook dood maar als ik alleen in de tuin zit laat ik ze ook leven. Dus voor hem ja maak ik ze dood!

Klein beetje respect voor het leven is wel erg goed vandaag de dag!(Y) Ik zal je zeggen oorlogspad' en dat gebeurt al veel te veel... als ieder mens zou doden want hem in de weg zou lopen, is er over tien jaar niks meer van over. Dat is het gevolg van het gedrag dat jij aanhangt. Kom op en verander:) Jij bent toch niet zo zielig joh. Ik geloof dr niks van. Je ken makkelijk veranderen. Niet moeilijk doen en de volgende keer gewoon dat beestje het huis uit. Kunnen ze buiten andere ongediertes vangen. Ze komen heus niet terug.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jantje trammelantje op woensdag 6 september 2006 om 17:48:
als ieder mens zou doden want hem in de weg zou lopen, is er over tien jaar niks meer van over.

in geval van sommige mensen :p
En wat spinnen betreft ken ik daar niet om treuren als die aan het uitsterven zijn :D:D:D

Uitspraak van UltraVibe! op woensdag 6 september 2006 om 15:57:
en heb ik het arme schepsel kennis kunnen laten maken met de zool van mijn linker sportschoen.

en vanaaf zie je zn vrouwtje langs komen :D en hopelijk tref die je rechter schoen!!
ze buiten andere ongediertes vangen

liever 20 muggen dan 1 spin :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op woensdag 6 september 2006 om 12:44:
Ik heb ook chronische angst. Arachnofobie noemen ze dat. Ik weet dat de beestjes nuttig zijn en dat ze me geen kwaad doen maar ik heb gewoon een aangeboren angst en toen ik op mijn elfde in een spinnennest stapte is de hele situatie ge-escaleerd. Ik heb cursussen gedaan, gepraat met deskundigen, therapieën bekeken maar nooit heeft iets me echt geholpen. Ik ben nu in contact met een regressietherapeut uit Rotterdam die zeer succesvol patiënten met allerlei fobieën heeft behandeld. Hij beweert dat deze angsten afkomstig zijn van ervaringen uit vorige levens. Je weet maar nooit, ik vind het de moeite van het proberen waard want ik kan er echt niet meer mee leven. Ik woon in een groot huis waar ik ze regelmatig tegenkom en das errug vervelend. Gek eigenlijk want ik heb helemaal niets van slangen, ratten, muizen of andere "grotere" beesten. Bovendien vind ik spinnen wel heel interessant en ik heb ze ook goed bestudeerd. Raar hoe zoiets toch 2 kanten kan hebben...

8) ik heb dus precies hetzelfde..zuchtt, wel intressant maar oww zo eng!!
heeft die vent trouwens een website??
Waarschuw beheerder
donateur
Dit is echt raar :/

Ik ben dit topic aan het lezen, en ondertussen spring ik van mn stoel omdat er een spin over mn tafel heen liep :|

Bah wat een vieze beetjes zijn het toch :s

Kleintjes ben ik niet bang van, maar bij grotere ga ik echt wel lopen :d

Waarschuw beheerder

en het kost teveel moeite om met zown beestje even een stukje verder de straat in te lopen ofzo en m daar vrij te laten zodat jij ook weer gerust bent dat ie niet weer binnenkomt?

wat een luie simpele zieltjes zijn jullie, sorry dak t zeg...:S

Uitspraak van UltraVibe! op woensdag 6 september 2006 om 15:57:
Klopt, gisteravond kreeg ik ook opeens een adrenalinestoot toen ik een fles frisdrank uit de kelder wilde pakken. Rent er opeens een volgroeid exemplaar van de welbekende huisspin over de vloer. Gelukkig liep ik niet op blote voeten en heb ik het arme schepsel kennis kunnen laten maken met de zool van mijn linker sportschoen

watje B-)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 16:36:
een mens eet ook een x aantal spinnen in zijn leven, meestal in zijn/haar slaap

jup... hoor je dat oorlogspad? :devil:

Klein beetje respect voor het leven is wel erg goed vandaag de dag! Ik zal je zeggen oorlogspad' en dat gebeurt al veel te veel... als ieder mens zou doden want hem in de weg zou lopen, is er over tien jaar niks meer van over. Dat is het gevolg van het gedrag dat jij aanhangt. Kom op en verander Jij bent toch niet zo zielig joh. Ik geloof dr niks van. Je ken makkelijk veranderen. Niet moeilijk doen en de volgende keer gewoon dat beestje het huis uit. Kunnen ze buiten andere ongediertes vangen. Ze komen heus niet terug.laatste aanpassing 6 september 2006 17:49

idd

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 18:56:
En wat spinnen betreft ken ik daar niet om treuren als die aan het uitsterven zijn

ik ook niet als zulke mensen als jij aan het uitsterven zouden zijn:D:D:D

weet je wel dat wij insectenplagen krijgen als spinnen niet bestonden? dan was het geen doen meer als die voedselketen verbroken zou worden... maar neem niet aan dat jij ook iets verder denkt dan je neus lang is...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 18:56:
en vanaaf zie je zn vrouwtje langs komen en hopelijk tref die je rechter schoen!!

als t een watje is wel ja... als het nou een echte kerel met ballen is zet ie dat beestje gewoon keurig buiten neer...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 10:15:
en het kost teveel moeite om met zown beestje even een stukje verder de straat in te lopen ofzo en m daar vrij te laten zodat jij ook weer gerust bent dat ie niet weer binnenkomt?

wat een luie simpele zieltjes zijn jullie, sorry dak t zeg...

dan vin je dat.
Maar als jij niet snap hoe het is om die angst te hebben ga ik ook geen moeite meer doen om het te verdedigen :D
jup... hoor je dat oorlogspad?

oud nieuws is al een tijdje bekent.
Zoals ik al eerder zei heb mij er ook in verdiept door middel van boeken e.d. dus ik weet wat er allemaal gebeurt in de wereld. Ben niet helemaal :rot:
ik ook niet als zulke mensen als jij aan het uitsterven zouden zijn

dan zn we tenminste ergens over eens wat uitsterven van iets/iemand/beest betreft :p

Waarschuw beheerder
maar neem niet aan dat jij ook iets verder denkt dan je neus lang is...

jij bent vast en zeker nergens bang/angst voor zo'n stoere meid als jij!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 11:12:
dan vin je dat.
Maar als jij niet snap hoe het is om die angst te hebben ga ik ook geen moeite meer doen om het te verdedigen

die angst snap ik wel (ook al snap ik niet wat er zo eng is aan een spin natuurlijk) maar dan nog vind ik het wat achterlijk dat zo'n spin per se dood moet..

oud nieuws is al een tijdje bekent.
Zoals ik al eerder zei heb mij er ook in verdiept door middel van boeken e.d. dus ik weet wat er allemaal gebeurt in de wereld. Ben niet helemaal

nou ja... nog niet gedacht over zelfmoord ofzo dan? ik bedoel ze kruipen zelfs in je en ieder huis word bewoont door veleeeeeeee spinnen... ook al zie je ze niet8)

dus dan is leven wel heel moeilijk he?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 11:16:
jij bent vast en zeker nergens bang/angst voor zo'n stoere meid als jij!

nou ik heb de pest aan wespen, oorwurmen, mieren enz... maar die maak ik niet dood om die reden... zo simpel ben ik niet:no:

en vind het gewoon onnodig:yes:

en als jij het niet onnodig dood maken van beesten waar je een hekel aan hebt stoer vind... ja in dat geval ben ik dan een hele stoere meid
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik maak geen spinnen dood. De mensen om mij heen die mij panisch zien worden maken die beesten dood. En ik ga die personen vooral niet vertellen dat ze dat niet moeten doen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 14:52:
Ik maak geen spinnen dood. De mensen om mij heen die mij panisch zien worden maken die beesten dood. En ik ga die personen vooral niet vertellen dat ze dat niet moeten doen.

dat is jouw 'afwijking':)

Waarschuw beheerder
tja als je zo iemand wil noemen.
Trouwens zoals ik al eerder zei ik ga mijzelf niet verdedigen omdat mensen spinnen doodtrappen voor mij.
Ben blij dat ze het voor mij doen :D

Ene jij ken mij niet vertellen dat je nooit een mug, mier of wat voor een insect heb doodgetrapt.
Waarschuw beheerder
dan vin je dat.
Maar als jij niet snap hoe het is om die angst te hebben ga ik ook geen moeite meer doen om het te verdedigen :D

Och kom op man. Dat maak je er zelf van.

Tuurlijk snap ik dat. Maar dan hoeft zo'n beest niet dood. Onzin. Het is gewoon een gebrek aan respect.

Er zijn gezinnen in de wereld wier gezinnen uit elkaar zijn gesleurd doordat tijgers hun kinderen hebben opgegeten. Zelfs dan zijn er godzijdank nog mensen die zeggen dat het de natuur is en dat men het moet accepteren. Als hun het zelfs dan nog kunnen... dan kan jij het ook.:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 17:11:
Ene jij ken mij niet vertellen dat je nooit een mug, mier of wat voor een insect heb doodgetrapt.

Tuurlijk heb ik wel eens n keer een beestje doodgetrapt of zn [pootjes er uit getrokken:) Maar toen was ik jong. Toen speelde ik gewoon wel eens met kleine organismen. En ik mep soms ook wel eens n vlieg dood. Omdat die dieren er vaak veel te veel van zijn en ze onder de bacterien zitten. Maar zelfs vliegen laat ik over het algemeen hun gang gaan. Ojaa en als een mug me belaagd dan gaat ie dr vaak ook aan. Omdat ik weet dat deze het echt op mij heeft gemunt. Dat doen zelfs wespen niet. Dus echt wanneer iets mij wil prikken en dat zeker zal gaan doen dan moet hij oppassen:) Maar verder niet. Ik dood geen wespen en bijen en geen spinnen omdat ik ze niet moet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 14:52:

Ja ik dus wel. Ik irriteer me echt mateloos aan dat aanstellerige gedrag van dat ze dood moeten. Dat men bang is ja dat kan natuurlijk. Das vervelend maar als men een beetje respect in zich heeft dan is dat geen rede om iets te doden.

Waarschuw beheerder
maar terug naar de reden of het is aangeleerd.
Ik zeg van niet. :D
Waarschuw beheerder
Ja maar straks had je het over anderen die het ook deden en toen zei je van ja maar tegen hun ga ik ook niet zeggen dat ze ze niet mogen doden.:)

Dus dat wil wel zeggen dat er een soort domino-effect optreedt:P

Waarschuw beheerder
jij blijf zuigen he.
net zolang totdat ik je gelijk ga geven.
Nou sorry. Ik zie niet in dat het fout is dat er een spin na het hiernamaals word getrapt.
Want zoals je zelf al zei:
Uitspraak van Jantje trammelantje op donderdag 7 september 2006 om 18:06:
Omdat die dieren er vaak veel te veel van zijn

En als er eentje in mn huis loopt en ik ben alleen heeft ie geluk(ik vlucht mn huis uit bekant :$ ) maar als mn vent thuis is tja. Hij heeft liever mij naast zich op de bank dan dat ie tv ga kijken met de spin.
Ik kriebel niet zo :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jantje trammelantje op donderdag 7 september 2006 om 22:35:
Ik zuig tot jij een ons weegt idd

nou dan mag je van mij ff blijven door zuigen :$

en als het jou lukt om er al uberhaupt een ons van af te zuigen zal ik voortaan zeggen dat ze ze moeten vangen en niet mogen dood trappen :vaag:
Waarschuw beheerder
Mensen, waar hebben we het over? Respect voor het leven, ja natuurlijk! Maar ongedierte in het huis mag van mij gewoon geelimineerd worden. Ik heb hier een tijdje geleden ook muizen onder het keukenblok gehad. Het zijn aardige beestjes, maar niet in mijn huis. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van UltraVibe! op vrijdag 8 september 2006 om 11:22:
Het zijn aardige beestjes, maar niet in mijn huis.

zolang je ze maar niet heb gemarteld met gif of een klem vin ik het best.

Oke wat dat betreft gebruik ik muisvriendelijk klemmen :D:D
Uitspraak van UltraVibe! op vrijdag 8 september 2006 om 11:22:
Maar ongedierte in het huis mag van mij gewoon geelimineerd worden.

dank u!!
dacht al dat ik de enige was die geen respect had voor een levend wezen :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 12:21:
zolang je ze maar niet heb gemarteld met gif of een klem vin ik het best.

Hehehe, juist ja! ;P

Weet je wat het is? Die beesten zijn zo ongeveer de voornaamste verspreiders van de Salmonella bacterie, middels hun urine. Voor mij maakt het nog niet zo veel uit, om een keer goed ziek te worden, maar voor de wat oudere gezinsleden hier met een minder goede conditie kan zo'n besmetting ernstige gevolgen hebben.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van UltraVibe! op vrijdag 8 september 2006 om 12:52:
Weet je wat het is? Die beesten zijn zo ongeveer de voornaamste verspreiders van de Salmonella bacterie, middels hun urine.

:yes:
ik weet het.
Maar een muisje is wel leuk om te zien. Maar minder leuk als het in je huis loopt.
Met ratten net zo.
Waarschuw beheerder
Weet je wat het is? Die beesten zijn zo ongeveer de voornaamste verspreiders van de Salmonella bacterie, middels hun urine. Voor mij maakt het nog niet zo veel uit, om een keer goed ziek te worden, maar voor de wat oudere gezinsleden hier met een minder goede conditie kan zo'n besmetting ernstige gevolgen hebben.

Kerel jouw handen zijn minstens net zo smerig ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 12:58:
Maar een muisje is wel leuk om te zien. Maar minder leuk als het in je huis loopt.
Met ratten net zo.

Idd er zijn wel ergere dingen. Als er bijv honderden kakkerlakken uit de kast komen gekropen dan mag je je afvragen of de hygiene wel juist is.

Waarschuw beheerder

en een spin heeft dat totaal niet... dus is afmaken onnodig... gun zown beestje gewoon buiten het leven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 19:03:
en een spin heeft dat totaal niet... dus is afmaken onnodig... gun zown beestje gewoon buiten het leven

Klopt. Ik gun iedere spin zijn leven, niet dat een geleedpotige ook maar enig besef van leven heeft, maar niet in mijn meest intieme leefomgeving. Ik zal echt nooit een kruisspin ofzo lastigvallen, die blijven lekker buiten. De enige spinnensoort die zich aan mij niet moet vertonen is de huisspin.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik was vandaag ergens waar iemand dus de grootste soort vogelspin had en nog wat kleintjes, ik vond die kleintjes eigenlijk "enger". nu mag ik vrijdag die grote voeren 8).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van UltraVibe! op zaterdag 9 september 2006 om 20:19:
Klopt. Ik gun iedere spin zijn leven, niet dat een geleedpotige ook maar enig besef van leven heeft, maar niet in mijn meest intieme leefomgeving. Ik zal echt nooit een kruisspin ofzo lastigvallen, die blijven lekker buiten. De enige spinnensoort die zich aan mij niet moet vertonen is de huisspin.laatste aanpassing 9 september 2006 20:20

watje B-)

Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 00:28:
de grootste soort vogelspin

de Theraphosa Blondi:) heb ik binnenkort ook in mijn bezit:)
kan niet wachten:D

(L)

Waarschuw beheerder
Ik ben best wel bang van spinnen, is wel even schrikken als je zo'n huisspin van bijna 10 cm in je bad ziet.. Maar dat fascineert mij juist! Spinnen zijn een van de succesrijkste organismen op aarde, het geweldige intressante beestjes gewoon!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 13:03:
de Theraphosa Blondi heb ik binnenkort ook in mijn bezit
kan niet wachten

Hoe groot kan die precies worden??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 13:36:
Hoe groot kan die precies worden??

grootste spanwijdte tot nu toe gemeten is 30 cm...maar dan hebben we het wel over de spanwijdte he

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 14:21:
grootste spanwijdte tot nu toe gemeten is 30 cm...maar dan hebben we het wel over de spanwijdte he

Owja die had ik eens gezien op national geographic denk ik, die zat daar een slang op te eten gewoon!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 19:41:
Owja die had ik eens gezien op national geographic denk ik, die zat daar een slang op te eten gewoon!

dat zou zo kunnen ja:)
Waarschuw beheerder
Tsss ik had er eentje gezien die at een neushoorn op!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 13:03:
de Theraphosa Blondi heb ik binnenkort ook in mijn bezit
kan niet wachten

ja en die vind ik dus echt veel minder eng dan zo een klein minivogelspinnetje of zelfs een gewone huisspin. :)

Waarschuw beheerder
Ik heb vorige week een spin noodgedwongen door moeten slikken.
Het zat zo,ik liep savonds rond een uur of 12 knetterstoned naar huis,en kreeg eerst een paar spinnedraden in mn gezicht.
Er zat dus een spin aan een van die draden en die liep dat draadje dus waarschijnlijk af richting mn gezicht,ofzo:S
Maar hij kroop dus mn mond in,maar t hele rare was dus dat ik m niet voelde kruipen tot op t moment dat ie helemaal 8er in mn keel zat.
Toen voelde ik pas die pootjes kriebelen,maar ik wou niet overgeven,want ik had een hardcorejasje aan,en om daar nou allemaal kots op te krijgen,nee.
Ik heb m in mn keel geplet door middel van heel hard doorslikken.
Maar mn mond was gewoon gedeeltelijk verdoofd ofzo,want ik voelde m pas op t moment dat ie achter in mn keel zat.
Maarja,je gaat er niet dood aan,en t schijnt zelfs gezond te zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 19:41:

ja klopt heb een keer gezien dat zo'n beest een vogeltje ving. Wist niet wat ik zag en gewoon blijven kijken he. (op tv!)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 09:22:
Maarja,je gaat er niet dood aan,en t schijnt zelfs gezond te zijn

Jij ben niet goed joh :p

*iedereen slikt/eet insecten maar 9 van de tien keer heb je het niet door en ik hoop de tiende keer niet mee te maken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 20:31:
dat zou zo kunnen ja

Stond ik wel even va te kijken zeg, die spin was zo groot als een kat bijna!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 10:31:
die spin was zo groot als een kat bijna!!

alleen aai je deze minder snel :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jantje trammelantje op zondag 10 september 2006 om 23:04:
Tsss ik had er eentje gezien die at een neushoorn op!!

does nie zo lollig jan :[ :P

Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 09:05:
ja en die vind ik dus echt veel minder eng dan zo een klein minivogelspinnetje of zelfs een gewone huisspin.

ondanks dat je met een T.Blondi toch moet oppassen want ze zijn over het algemeen behoorlijk pittig;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 09:22:
Ik heb vorige week een spin noodgedwongen door moeten slikken.
Het zat zo,ik liep savonds rond een uur of 12 knetterstoned naar huis,en kreeg eerst een paar spinnedraden in mn gezicht.
Er zat dus een spin aan een van die draden en die liep dat draadje dus waarschijnlijk af richting mn gezicht,ofzo
Maar hij kroop dus mn mond in,maar t hele rare was dus dat ik m niet voelde kruipen tot op t moment dat ie helemaal 8er in mn keel zat.
Toen voelde ik pas die pootjes kriebelen,maar ik wou niet overgeven,want ik had een hardcorejasje aan,en om daar nou allemaal kots op te krijgen,nee.
Ik heb m in mn keel geplet door middel van heel hard doorslikken.
Maar mn mond was gewoon gedeeltelijk verdoofd ofzo,want ik voelde m pas op t moment dat ie achter in mn keel zat.
Maarja,je gaat er niet dood aan,en t schijnt zelfs gezond te zijn.laatste aanpassing 11 september 2006 09:25

ik ben dol op spinnen maar dit vind ik wel goor:S

Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 10:01:
ja klopt heb een keer gezien dat zo'n beest een vogeltje ving

gebeurt zelden...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 13:35:
ik ben dol op spinnen

Niet zo dol dus:P
Ik was er ook niet al te blij mee,op zn z8tst gezegd.
laatste aanpassing