Spinnenangst. Aangeleerd gedrag?
Had je die in huis? Ik had het hele huis in brand gestoken, brrrrrrr
Je zult ze om die reden, en dat kunnen de kenners hier wel beamen, in het najaar vaak 's avonds in je huis aantreffen.
ja, denk dat er minstens 24000 zitten inderdaad
ja, denk dat er minstens 24000 zitten inderdaad
meeste mensen hebben nog niet half in de gaten hoeveel spinnen er in huis zijn die je zo over het algemeen niet ziet8)
Denk dat ze het niet wil geloven.
Nee idd, en wees maar blij dat ze er zijn want anders waren we allang lekgestoken door allerlei parasieten die nu in toom worden gehouden door onze arachnide vriendjes
Wil jij gewoon voor jezelf praten en mij geen woorden in de mond gaan leggen?
Ik kan wel voor mezelf praten namelijk
denk dat je gelijk hebt
Je hebt altijd van die "betweters" ..
Wil niet zeggen dak het zelf een fijn idee vind, maarja zolang ik er geen last van heb
En ze zijn idd nuttig in dat opzicht want hou ook niet van insecten laatste aanpassing 24 augustus 2006 15:44
Aangeleerd gedrag?
Waarom verwijder je ze niet levend joh?
ja daaaaaag!
Pleur je hem naar buiten en een dag later zit ie weer binnen
Gewoon laten vermorzelen die beesten
(doe het zelf niet hoor, gezien het feit ik nog niet eens een meter in de buurt kom van die vieze dingen)
je vriend kon toch zo normaal met een spin overweg? dan lijkt het me voor hem geen moeite om dat beestje gewoon levend buiten te zetten wel?
of hou jij die spin 24 uren lang in de gaten ofzo om te kijken of ie weer binnenkomt?
Ik probeer ze daarom rondom het huis, vooral in de schuur, systematisch uit te roeien!
Je zult ze om die reden, en dat kunnen de kenners hier wel beamen, in het najaar vaak 's avonds in je huis aantreffen.
mensen zien die spin niet eens zitten als ik aant schreeuwen ben erg overdreven maar kan er niks aand oen.
De spin op bovenstaande foto is een volgroeid mannetje, de vrouwtjes worden nog veel groter
als ik niet thuis ben doet hij dat ook wel maar als ik thuis ben dan moet ie gewoon dood.
Ik vin het vieze enge beesten en wil ze niet in mn huis hebben. En dan ken de halve wereld zeggen dat ze nuttig zijn en dat het zielig is maar boeit mij geen flikker.
wat maakt het nou uit of hij die spin levend buiten zet wanneer jij er wel of niet bent
en lul toch op,... jij zit echt niet 24 uur per dag te controleren of die spin wel van het huis vandaan loopt
Arachnofobie noemen ze dat
voor mij heel veel en omdat ie van mij houd maak ie ze dood.