Partyflock

Forumonderwerp · 742045

Nog ff deze week uitzitten op mijn werk.
Het is pas maandag, maar ik kijk zo ontzettend uit naar het weekend.

Kom maar op met die verlichte speelruimte !
Mogen daar dan ook enkel "verlichte geesten" spelen?

en hier de line-up :

zaal 1 progressive: dj melody , dj d-jason, dj CROSS (dokter cross) van 538 dance dep.en Kremlin.

zaal 2 dj spider, dj mike s, dj erik v kleef (id en t).

Er is dus een zaal met prog./trance en een club zaal en een 80/90 ties zaal met o.a. dj deffer s.
2 Stoker klopt die line-up wel?;p

@ Special One :

Ik heb de info geripped van een posting van Mike S op een ander forum. Ik mag aannemen dat Mike van de hoed en de rand weet.

...hoe dichter we bij B.I.T.C.H. komen, hoe meer mijn hormonen de overhand krijgen !
2 Stoker ik heb info van reinier.

@ Special One :

Is zijn line-up anders dan ?
Hey Sjoerd, ff niet gebodypained komen dit keer, wordt het water zo troebel zien we niets meer

Wou mijn duikpak nog meenenem maar ben bang dat jullie de billen er uit knippen :P
Zal jullie maar voor zijn en het wordt denk ik mijn vertrouwde chaps :D
Bij het zwemmen gewoon in niets..... :):D
Zwemmen??

Heb je het Crazybad al eens goed bekeken?

:D

De line-up is nu dus bevestigd.

Ik neem mijn duiktas mee, maar ik ben bang dat mijn duikpak er niet meer in past ...en zeg eerlijk, 7 mm neopreen om je lijf op zo'n party is niet lekker.

De shows zijn tot in de puntjes verzorgd.
Special One is deze avond de badmeester.
De DJ's hebben er zin in (net als ik).
En overmorgen begint de opbouw in de Hemkade.

Ik ben al een beetje zenuwachtig voor de shows, maar dat is normaal de laatste dagen voor het feest.

Ik voorspel een party waar we nog een hele tijd over gesproken wordt.
He Stoker,

Je mag mijn uitrusting wel lenen hoor, zwart volgelaatmasker en zwart rubber drogpak .Lekker kinky hoor.
Wij zijn ook lekker aan het aftellen. Tot zaterdag

Ik heb geen duikkleding nodig op B.I.T.C.H.
Trouwens, Special One is al badmeester ...we zoeken nu alleen nog een badmuts die op zijn fluitje blaast.

Haha ik heb ook nog wel 2 duikuitrustingen liggen, ze zijn zowat aan het verstoffen, dus die kunnen wel een duikje gebruiken. Of zal ik maar gewoon weer es het buitenwater induiken (brr veel te fris nog) Een nieuwe fetisch (of wie weet is ie er al) Neopreen!! Wel een beetje warm. Of alleen stabjacket ook niet verkeerd!!

Tot zaterdag!! hebben er zin in!!

Scuba
Werkzaam bij Crazyland
Artiest Mike S
hohoho, nog een paar daagjes en dan .................... heerlijk genieten op bitch
'toch wel t allergeilste feestje!!!!!!! :)
maximaal los in t geile sprookjes bos!!!
wie wil m'n badmuts zijn?

allles is mogelijk

...toch vraag ik me af wat er met de kwaliteit van het water gebeurt wanneer het bad geopend is voor het publiek.

Gelukkig hebben we een badmeester die alles mogelijk maakt.

Oproep voor de dames : wie wilt de badjuf of badmuts worden zaterdag, dan krijg je Special One kado (meerdere badmutsen is ook mogelijk)
Oproep voor de dames : wie wilt de badjuf of badmuts worden zaterdag, dan krijg je Special One kado

Wordt het vaste onderdeel in de sets van de DJ's "Wil de echte badmuts NU opstaan" :P :D

zwart volgelaatmasker en zwart rubber drogpak

Wel leuk om te duiken maar niet kinky :no:

maximaal los in t geile sprookjes bos!!!

Gaan we zeker doen :yes: :bounce:
Ik zie door de bomen het bos niet meer

Was toch in een zaal..... Is toch geen buitenfeest in het bos...

Bron: Tony F :P ;) :D

Bijltje meenemen Michel, kan je wat boompjes omhakken :D :-D
Ik sla ze wel omver met m'n :X

;)

Nog maar 4 nachtjes :bounce:
laatste aanpassing
Pas maar op met dat Bijltje :devil:tje

Mischien dat er mensen zijn die andere uitstekende delen af willen hakken :bloos: ;) :D

Vertrap mijn paddestoel a.u.b. niet
...te herkennen aan een paarse hoed en een glimmende ring om de stam :-p
Kijk maar uit dat ie niet opgegeten wordt :)
Vertrap mijn paddestoel a.u.b. niet
...te herkennen aan een paarse hoed en een glimmende ring om de stam

2 missLizzard:
Ga je daar ook van hallucineren als je er aan likt :p :D

2 Stoker:

Zal voorzichtig zijn :D
2 Scubadiver,
Buitenwater te koud wel bedankt ik moet deze week nog gewoon werken. Maar uitgaande van de vorige BITCH en deze line-up zal ik zo opgewarmt zijn op de BITCH

2 stoker
Pas maar op, heb gehoord dat pado soep erg lekker en voor je hetweet ligt je in het soepbadje.

Ondanks het weer zal het een warme, hete nacht worden
2 missLizzard:
Ga je daar ook van hallucineren als je er aan likt

Wat denk je! hallucineren, trippen, vliegen etc. ; ik ga voor kwaliteit!

Het wordt een hele hete nacht............
laatste aanpassing

Pas maar op met dat Bijltje

Mischien dat er mensen zijn die andere uitstekende delen af willen hakken

Of er heel hard op slaan!!!Goh, wie deed dat toch ???

2 Scubadiver,
Buitenwater te koud wel bedankt ik moet deze week nog gewoon werken. Maar uitgaande van de vorige BITCH en deze line-up zal ik zo opgewarmt zijn op de BITCH

Succes Howie, in het koude water, warm worden zal zeker gaan lukken zaterdag.

Tot dan (k)
laatste aanpassing
haha! heb kaartjes gewonnen maar denk niet echt dat het iets voor mij is! maar ja eens moet de eerste keer zijn toch :) dat ik naar zo'n feest ga! ben denk ik nog een beetje jong :bloos:
Te jong? nee hoor, vanaf 21 is het:yes:

Je weet wel dat er een stricte dresscode is?
Bij Christine Leduc vind je ook al lakjurkjes en dergelijke vanaf 45 euro of iets daaromtrent:yes:
Ik ben 'n bad meester, komen dus. ;p

@ Ramona :

Gewoon komen !
Koop iets leuks wat je kunt uittrekken en je hebt de avond van je leven

iedereen die de vorige keer is geweest leeft naar 5 Maart toe ...het is gewoon een super feest
2 Ramona: niets moet (behalve je aan de dresscode (en gedragsregels, maar dat is bij vrouwen eigenlijk nooit een probleem en meestal bij mannen op deze feesten ook niet) houden) en alles mag, je kunt er een topavond hebben, komen dus!!!
Jiepie wij hebben al onze kleding binnen en klaar. Zelfs het sneeuw kan ons niet tegen houden hih

2 Ramona, tis echt een super feest, leuke mensen goede line up en heel spannend en toch heeft iedereen respect voor elkaar. En anders neem je gewoon je zweepje en sporen mee dan blijven ze zeker wel uit de buurt. hihihhi
Hoop dat NS ook geen problemen heeft met de sneeuw zaterdag:S

Ik moet namelijk eerst nog treinen van Maastricht tot Utrecht :yes:
2 Kinky Duiveltje: Anders wordt het heel lang laufen. Geintje hoor! Want hoe meer zielen hoe meer vreugd dus hoop dat niemand last heeft van de sneeuw.