| Betreft: | evenement: B.I.T.C.H, zaterdag 5 maart 2005 om 22:00 |
Zwemmen??
excuseer! bedoel bij het nat worden
2 stoker en special one: https://vip.partyflock.nl/SECTION/news/ACTION/single/NEWSID/4481
De line-up is nu dus bevestigd.
Ik neem mijn duiktas mee, maar ik ben bang dat mijn duikpak er niet meer in past ...en zeg eerlijk, 7 mm neopreen om je lijf op zo'n party is niet lekker.
De shows zijn tot in de puntjes verzorgd.
Special One is deze avond de badmeester.
De DJ's hebben er zin in (net als ik).
En overmorgen begint de opbouw in de Hemkade.
Ik ben al een beetje zenuwachtig voor de shows, maar dat is normaal de laatste dagen voor het feest.
Ik voorspel een party waar we nog een hele tijd over gesproken wordt.
Ik neem mijn duiktas mee, maar ik ben bang dat mijn duikpak er niet meer in past ...en zeg eerlijk, 7 mm neopreen om je lijf op zo'n party is niet lekker.
De shows zijn tot in de puntjes verzorgd.
Special One is deze avond de badmeester.
De DJ's hebben er zin in (net als ik).
En overmorgen begint de opbouw in de Hemkade.
Ik ben al een beetje zenuwachtig voor de shows, maar dat is normaal de laatste dagen voor het feest.
Ik voorspel een party waar we nog een hele tijd over gesproken wordt.
He Stoker,
Je mag mijn uitrusting wel lenen hoor, zwart volgelaatmasker en zwart rubber drogpak .Lekker kinky hoor.
Wij zijn ook lekker aan het aftellen. Tot zaterdag
Je mag mijn uitrusting wel lenen hoor, zwart volgelaatmasker en zwart rubber drogpak .Lekker kinky hoor.
Wij zijn ook lekker aan het aftellen. Tot zaterdag
Haha ik heb ook nog wel 2 duikuitrustingen liggen, ze zijn zowat aan het verstoffen, dus die kunnen wel een duikje gebruiken. Of zal ik maar gewoon weer es het buitenwater induiken (brr veel te fris nog) Een nieuwe fetisch (of wie weet is ie er al) Neopreen!! Wel een beetje warm. Of alleen stabjacket ook niet verkeerd!!
Tot zaterdag!! hebben er zin in!!
Scuba
Tot zaterdag!! hebben er zin in!!
Scuba
...toch vraag ik me af wat er met de kwaliteit van het water gebeurt wanneer het bad geopend is voor het publiek.
Gelukkig hebben we een badmeester die alles mogelijk maakt.
Oproep voor de dames : wie wilt de badjuf of badmuts worden zaterdag, dan krijg je Special One kado (meerdere badmutsen is ook mogelijk)
Gelukkig hebben we een badmeester die alles mogelijk maakt.
Oproep voor de dames : wie wilt de badjuf of badmuts worden zaterdag, dan krijg je Special One kado (meerdere badmutsen is ook mogelijk)
Oproep voor de dames : wie wilt de badjuf of badmuts worden zaterdag, dan krijg je Special One kado
Wordt het vaste onderdeel in de sets van de DJ's "Wil de echte badmuts NU opstaan"
zwart volgelaatmasker en zwart rubber drogpak
Wel leuk om te duiken maar niet kinky
maximaal los in t geile sprookjes bos!!!
Gaan we zeker doen
2 Scubadiver,
Buitenwater te koud wel bedankt ik moet deze week nog gewoon werken. Maar uitgaande van de vorige BITCH en deze line-up zal ik zo opgewarmt zijn op de BITCH
2 stoker
Pas maar op, heb gehoord dat pado soep erg lekker en voor je hetweet ligt je in het soepbadje.
Buitenwater te koud wel bedankt ik moet deze week nog gewoon werken. Maar uitgaande van de vorige BITCH en deze line-up zal ik zo opgewarmt zijn op de BITCH
2 stoker
Pas maar op, heb gehoord dat pado soep erg lekker en voor je hetweet ligt je in het soepbadje.
2 missLizzard:
Ga je daar ook van hallucineren als je er aan likt
Wat denk je! hallucineren, trippen, vliegen etc. ; ik ga voor kwaliteit!
Het wordt een hele hete nacht............
Ga je daar ook van hallucineren als je er aan likt
Wat denk je! hallucineren, trippen, vliegen etc. ; ik ga voor kwaliteit!
Het wordt een hele hete nacht............
laatste aanpassing
Pas maar op met dat Bijltje
Mischien dat er mensen zijn die andere uitstekende delen af willen hakken
Mischien dat er mensen zijn die andere uitstekende delen af willen hakken
Of er heel hard op slaan!!!Goh, wie deed dat toch ???
2 Scubadiver,
Succes Howie, in het koude water, warm worden zal zeker gaan lukken zaterdag.
Tot dan
laatste aanpassing
2 Ramona: niets moet (behalve je aan de dresscode (en gedragsregels, maar dat is bij vrouwen eigenlijk nooit een probleem en meestal bij mannen op deze feesten ook niet) houden) en alles mag, je kunt er een topavond hebben, komen dus!!!
Jiepie wij hebben al onze kleding binnen en klaar. Zelfs het sneeuw kan ons niet tegen houden hih
2 Ramona, tis echt een super feest, leuke mensen goede line up en heel spannend en toch heeft iedereen respect voor elkaar. En anders neem je gewoon je zweepje en sporen mee dan blijven ze zeker wel uit de buurt. hihihhi
2 Ramona, tis echt een super feest, leuke mensen goede line up en heel spannend en toch heeft iedereen respect voor elkaar. En anders neem je gewoon je zweepje en sporen mee dan blijven ze zeker wel uit de buurt. hihihhi
2 Kinky Duiveltje: Anders wordt het heel lang laufen. Geintje hoor! Want hoe meer zielen hoe meer vreugd dus hoop dat niemand last heeft van de sneeuw.