Partyflock

Forumonderwerp · 741986

Artiest Kir.B
Waarschuw beheerder
donateur
In het kader van hoe origineel mogelijk maak ik mijn carnavalsplaat, is er nu het nummer 'Ali, hou jij mijn tassie effe vast'. De instant-hit verwijst naar de gebeurtenis rond de vermeende tasjesdief Ali el B., die vorige week door zijn slachtoffer werd doodgereden. Youp van het Hek en Sjaak Bral gaven in hun columns al een voorzetje door deze titel als suggestie te noemen, en nu is het dan echt gemaakt.

Het liedje is een parodie op Miggy's 'Annie, hou jij mijn tassie effe vast', een nummer 1-hit in de jaren tachtig. De tekst is nu onder meer: Ali, hou jij mijn tassie effe vast, want ik moet inparkeren.

Wie het nummer horen wil, moet morgenochtend zijn radio om 6.00 uur afstemmen op 3FM want Giel Beelen draait het nummer in het kader van Wansmaak Woensdag. Het nummer zal de komende tijd ook ongetwijfeld in menig café te horen zijn.

Bron

Waarschuw beheerder
dus onzin dat je zegt dat het strafbaar is dsw....
vrijheid van meningsuiting remember

Vrijheid van meningsuiting stopt daar waar je discrimineert of anderszins uitspraken doet die in strijd met de wet zijn.

Waar DSW het over had, art 131 Sr gaat over opruiing.

Hij die in het openbaar (is pf ook), mondeling of bij geschrift of afbeelding, tot enig strafbaar feit of tot gewelddadig optreden tegen het openbaar gezag opruit, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vijf jaren of een geldboete van de vierde categorie.

Ook het aanzetten tot bijv. discriminatie of haat hier op pf dmv uitspraken, afbeeldingen of op andere wijze valt daar dus onder.

Als PF of de UT daar problemen mee kunnen krijgen hebben zij er op deze (door hen beheerde) site dus wel iets mee te maken!!

(F)

Waarschuw beheerder
al gaat een tasjesdief nog zo snel je autobumper achterhaald um wel o:)
Waarschuw beheerder
stoer dus de vara kan ook aangeklaagd worden omdat ze dat liedje hebben uitgezonden :D

beetje vergezocht hoor...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vrijheid van meningsuiting stopt daar waar je discrimineert of anderszins uitspraken doet die in strijd met de wet zijn.

Als de Hirhi Ali dis-rap kon, kan dit ook!!!

Artiest Gohan
Waarschuw beheerder
Dit ontzettend smakeloze nummer zal het ongetwijveld goed doen bij de simpele hossende dronken boer in carnavals outfit.Ben echt blij dat ik boven de rivieren woon en me dit gelukkig bespaard blijft.

Artiest Havoc 303
Waarschuw beheerder
Gohan 26 januari 2005 20:32
Dit ontzettend smakeloze nummer zal het ongetwijveld goed doen bij de simpele hossende dronken boer in carnavals outfit.Ben echt blij dat ik boven de rivieren woon en me dit gelukkig bespaard blijft.

Plaatjes als dit zijn eens te meer een reden voor mij om gedurende die "3 dolle dagen" onder te duiken. Vraag me af hoe vaak die klotetokkies weer voorbij gaan komen, alhoewel ik 't eigenlijk totaal niet wil weten...

rollie 50% of E(')de DJ Team 26 januari 2005 19:26
appels met peren vergelijken

was die marokaan een verzetsheld?

Net zo veel of net zo min als Bernhard, een beetje op kosten van de staat overal en nergens heen vliegen, zonder daadwerkelijk enige bijdrage aan de oorlogsinspanningen te leveren, kan ik niet echt een "verzetsdaad" noemen...
Waarschuw beheerder
Ben echt blij dat ik boven de rivieren woon

Anders wij wel! Wij simpele hossende dronken boeren hoeven jou echt niet te zien hier hoor tijdens de feestweek!
Waarschuw beheerder
Net zo veel of net zo min als Bernhard, een beetje op kosten van de staat overal en nergens heen vliegen, zonder daadwerkelijk enige bijdrage aan de oorlogsinspanningen te leveren, kan ik niet echt een "verzetsdaad" noemen...

toch raar dat bernhard op handen gedragen werd door alle oud militairen :O:O:O:O:O

mijn opa heeft zelf in het verzet gezeten.. hij is vermoord door de duitsers maar mijn oma heeft persoonlijk van prins bernhard een lintje gekregen voor wat mijn opa heeft gedaan...

waarom zou mijn oma mij vertellen dat bernhard een lichtpuntje was voor alle nederlandse verzetsmensen?
Waarschuw beheerder
Als de Hirhi Ali dis-rap kon, kan dit ook!!!

Dit kon dus niet! en de jongens zijn zelfs berecht! :jaja:
Waarschuw beheerder
Dit kon dus niet!

Vond je? Ik vond van wel hoor...
Waarschuw beheerder
hahahah ik vond ook van wel maar bedoelde juist dat dat ook niet mocht! ;p
Waarschuw beheerder
Ja maar als ik nu ook al rekening moet gaan houden met wat wel en niet mag... Pfff... Dat kan toch nooit de bedoeling zijn ;)

Waarschuw beheerder
rollie 50% of E(')de DJ Team 26 januari 2005 21:00
toch raar dat bernhard op handen gedragen werd door alle oud militairen

mijn opa heeft zelf in het verzet gezeten.. hij is vermoord door de duitsers maar mijn oma heeft persoonlijk van prins bernhard een lintje gekregen voor wat mijn opa heeft gedaan... :O:O:O:O:O

waarom zou mijn oma mij vertellen dat bernhard een lichtpuntje was voor alle nederlandse verzetsmensen?

Dan is je opa een verzetsheld geweest, Bernhard zelf heeft geen wezenlijke bijdrage aan gevechtsacties gedaan en kan dus nooit een verzetsheld zijn. Dat hij toen een lichtpuntje voor verzetsmensen en naar Engeland gevluchte (en van daar uit verder vechtende) Nederlandse militairen was verandert daar niks aan...
Waarschuw beheerder
Humor (y) :D Zeker een goeie!

Waarschuw beheerder
donateur
ik kan me er niet druk om maken.
als je een handtasje pikt loop je nu een maal risico's.
en ook het risico dat iemand je van je scootertje rijdt.
Waarschuw beheerder
ja vind goed dat er zoon nummer word voor gemaakt .. leuk voor op de begravenis haha
Waarschuw beheerder
ik kan de humor er zeker wel van inzien:D(Y) haha
Waarschuw beheerder
De 1 z'n dood is de ander z'n brood.

Waarschuw beheerder
jup :yes:

Waarschuw beheerder
Misschien kunnen ze een lied maken met de volgende onderwerpen, de biografie van Ali el B.

De feiten op een rij van het strafblad

neehee... dit is NIET het strafblad van de tasjesdief! :no: ...data, leeftijden en jaartallen kloppen niet! - DSW

*verwijdert link en rest van bericht*
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
dat die rappers berecht zijn is ook complete onzin maarja als ze een ander hadden gedissed dan was er echt geen celstraf geweest .dat is holland jammergenoeg .maar ja ik kijk nergenens meer van op .hoe lomp kunje zijn gisteren moest ik van en turk maar terugaan naar me eigen land vanwege mijn mening .nou tjah als het er hel het jaar 25 graden is zou ik gelijk gaan;-)

Waarschuw beheerder
nou slaat dit op
Waarschuw beheerder
camillia a sahbi laat hun hun weten niks inshallah worden zij gestraft
Waarschuw beheerder
En jij van mij spullen als je weer geen geld meer hebt voor drugs he junkie
Waarschuw beheerder
beetje triest om met doden te spotten tijdens carnaval. ook al was ie fout en kan ik die bestuurster wel begrijpen. spotten met doden doe je niet.