12619x bekeken
Kim is leQQurrrrr 

Die kan je gewoon bij de Free of Van Leest ofzo kopen, of bij Bol.com, maar ze zijn niet goedkoop!!
Bij van Leest:
Seizoen 1 39,99 euro
Seizoen 2 59,99 euro
Seizoen 3 59,99 euro
Seizoen 4 staat er niet bij
Seizoen 5 79,99 euro, is een pre-order, komt pas in december uit..
wat een prijzen!!
Bij van Leest:
Seizoen 1 39,99 euro
Seizoen 2 59,99 euro
Seizoen 3 59,99 euro
laatste aanpassing
December zeiden ze vorige week bij Life and Cooking!
oke bedankt
39,99 euro
seizoen 1 heb ik voor 29 bij mediamarkt ... ben nu bij aflevering 5 maar ik merk dat ik er aan verslaafd ga worden dus de rest komt ook nog wel
weet er iemand wanneer 5 uit kom op dvd ?
Gewoon downloaden! Ik heb m al helemaal afgekeken serie 5, en ik kan je beloven dat het echt spannend word!
Die kan je gewoon bij de Free of Van Leest ofzo kopen, of bij Bol.com, maar ze zijn niet goedkoop!!
Bij van Leest:
Seizoen 1 39,99 euro
Seizoen 2 59,99 euro
Seizoen 3 59,99 euro
wat een prijzen!!laatste aanpassing 25 oktober 2006 16:01
Thnx!!! En bedankt voor het advies, ik ga gelijk ook ff kijken in de mediamarkt!
echt vet beter dan LOST, Prison Break
LOST is wel leuk, alleen net iets minder verslavend. En prison break heb ik nog geen 1 x gezien. Schijnt wel leuk te zijn.
OST is wel leuk, alleen net iets minder verslavend. En prison break heb ik nog geen 1 x gezien. Schijnt wel leuk te zijn.
lost is wel goed alleen minder spanning in 1 aflevering vind ik.
verhaal zit wel goed in elkaar verder
prison break begon leuk maar is helemaal uitgerekt tot 2 seizoenen (en worden er meer miss????) kvind het niet echt meer leuk meer
ben op zoek naar de ring tone van 24, DE CTU TELEFOON!!!
Ik heb m zien staan bij beltonen.nl en bamikanarie.nl, bij truetones!
Ja idd en natuurlijk of Edgar nog te redden is, vond het wel zielig dat hij niet meer naar binnen kon komen
zat echt met open mond te kijken
probeert ie er nog naar toe te waggelen.. maar zakt ie zo in elkaar..
echt harde aflevering
Edgar nog te redden is, vond het wel zielig dat hij niet meer naar binnen kon komen
ow dat vond ik een vreselijk stukje want vind hem wel grappig maar denk niet dat ie te redden is
wel dat je nog een keer met je mond open zult staan
Nu maak je me wel heel erg nieuwsgierig
he potver nu kan ik al helemaal niet wachten tot zaterdag hahaha
kheb het nu al tot het einde van het seizoen gezien, jullie zullen je wel vermaken
kan nu al niet wachten tot seizoen 6
Seizoen 6 gaat erg sterk worden verwacht ik
My lips are seald
Sealed
denk niet dat ie te redden is
in 24 doen ze ook niet moeilijk over hoofdrolspelers dood te laten gaan
Ik denk wel meerdere keren. Wordt alleen maar spannender!!!
idd, echt een superserie!
De echte diehard aktie van de serie is nog altijd wel die van seizoen 3 waarin Ryan Chapelle even koeltjes achter in z'n hoofd wordt neergeknald! (alsof het niks is, het is tenslotte je werk
)
Jack Bauer wat een held
Wie irriteert zich trouwens nog meer aan het personage van Audrey Raines in de serie? Wat een slappe doos is dat in de serie
Jack Bauer wat een held
Wie irriteert zich trouwens nog meer aan het personage van Audrey Raines in de serie? Wat een slappe doos is dat in de serie
De echte diehard aktie van de serie is nog altijd wel die van seizoen 3 waarin Ryan Chapelle even koeltjes achter in z'n hoofd wordt neergeknald! (alsof het niks is, het is tenslotte je werk
Dat was hard ja
Ik niet, ik vind haar juist
Ik irriteer me juist aan die domme President Logan
laatste aanpassing
Ik niet, ik vind haar juist
Ik irriteer me juist aan die domme President Logan laatste aanpassing 31 oktober 2006 01:46
Ik vind persoonlijk kate Warner een betere "kandidaat"
Audrey vind ik maar een watje, vooral in seizoen 4 met die ex van d'r. Heerlijk om te zien hoe die Paul werd bewerkt met die Ikea huislamp
En helemaal lekker om daarna de stekker eruit te trekken zodat we hem niet meer terug hoefde te zien
Voor de mensen die alvast geïntresserd zijn in een preview van seizoen 6.... http://www.24trailer.com/
Wat een held!
Ik schrok me pas kapot in de laatste aflevering van Seizoen 4
ik bedoelde eigenlijk eerste aflevering van seizoen 5
Ik irriteer me juist aan die domme President Logan
hij gaat nog een leuke rol spelen
laatste aanpassing
ik bedoelde eigenlijk eerste aflevering van seizoen 5
Yeah I know, maar toen in seizoen 4, de laatste afl schrok ik pas
1e afl van seizoen 5 was idd ook heftig
hij gaat nog een leuke rol spelen
ok
welke was dat ook alweer?